Jump to content

motor CT versus type 3


Bugtuner
 Share

Postare recomandată

Vreau sa stiu daca tablile, esapamentul si celelalte elemente din exteriorul blocului motor sunt la fel la motoarele serie CT de busuri patratoase de dupa 82 cu cele de type3 .Stiu ca ambele au turbina montata direct

pe arborele cotit de aia intreb (ca la tip4) . Sau mai bine zis pusca fara modificari (decat nesemnificative) un motor CT intr-un Type3. Motoare CT am vazut, din pacate de type 3 nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a vazut nimeni ambele tipuri de motoare? :D Nu a avut nimeni de a face cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a vazut nimeni ambele tipuri de motoare? ;) Nu a avut nimeni de a face cu asa ceva?

difera si turbina si tablele...... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviu,da-mi un tel si iti spun tot despre diferenta intre cee 2 motoare,ptr ca am avut din fiecare cate 1 si am facut rocada intre ele pe TYP3 meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... eu sint curios daca incape carburatorul central sub trapa de acces din portbagajul fastback-ului; Ce filtru de aer are deasupra ? Sau -in extremis- daca merg galeriile/ carburatoarele de typ3 pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CT filtru de aer nu e deasupra carburatorului, ci undeva lateral pe caroserie, si e conectat cu un furtun gros cu carburatorul.

Lexxus, nu ma intereseaza in amanunt exacut fiecare diferenta, ci doar daca ar potrivi relativ usor motor CT intr-o caroserie de tip 3. Dar daca tu ai avut CT pe tip3 -ul tau atunci deja m-am lamuit. Inseamana ca cam pusca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu caut piesele alea ca sa pornesc CT-ul care a venit la pachet cu Typ3-ul lui lexxux ... Nu am vazut filtrul, de aia intrebam ca mi-era neclar daca intra in locasul motorului. Acu are un motor de 2000 cu 2 carburatoare laterale si parca mai coborite, dar vreau sa-l fac /modific pe asta de 1600 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CT filtru de aer nu e deasupra carburatorului, ci undeva lateral pe caroserie, si e conectat cu un furtun gros cu carburatorul.

Lexxus, nu ma intereseaza in amanunt exacut fiecare diferenta, ci doar daca ar potrivi relativ usor motor CT intr-o caroserie de tip 3. Dar daca tu ai avut CT pe tip3 -ul tau atunci deja m-am lamuit. Inseamana ca cam pusca.

lexxus a pus motor de vanagon, typ 4 curat, CU sau CV serie, alta mancare de peste.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ala de 2000 de e pe masina e seria CJ, iar ala de era pus inainte (si e in lucru acum) e motorul CT de 1600, de care vorbim si care ma pasioneaza oarecum sa-l fac ... Intradevar, CT-ula asta are elemente si din T1 si din T3 si din T4 ... e un balaur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tipatescu - filtrul de aer era montat in portbagajul din spate in partea dreapta.acolo poti vedea 2 gauri pe unde erau trase furtunul si teava ce mergea la carburator din filtrul de aer.din cate-mi aduc aminte filtru il mai am pe undeva.am sa-l caut si te anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ai vorbit pe PM de ambreiaj. Original CT-ul a avut ambreiaj de 215 mm. Dar potriveste orice volant de aircooled (inafara de tip 4 cred) cu ambreajul corespunzator. volant si ambreajul mi-au trebuit la conversia watercooled.

Modificat de Bugtuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT este motor model TYPE 4.eu nu cred ca poti pune orice voalnata pe motorul CT ptr ca volantele de TYP1 sunt prinse intr-un singur surub,iar cele de TYPE4 sunt prinse in 5 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT este motor model TYPE 4.eu nu cred ca poti pune orice voalnata pe motorul CT ptr ca volantele de TYP1 sunt prinse intr-un singur surub,iar cele de TYPE4 sunt prinse in 5 suruburi.

poate daca hibridizezi o volant - mijloc de tip 4 coroana de tip 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... pai volant cred ca o mai am pe motorul ala de 1600 (CT) (aproape sigur, doar daca nu oi fi vazut-o in vis). In schimb nu prea stiu exact cum vine chestia cu ambreiajul si placa de presiune ca nu am avut treaba cu ele pina acum la nici o masina... :lol: Astea imi lipsesc la motorul asta. Tehnic vorbind, cred ca trebuie sa masor discul interior de pe volant pe care calca abreiajul/placa de presiune ca sa vad ce se potriveste, nu ? Poate o sa fac si o poza. Multam de sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate-mi aduc aminte placa de presiune si ambreajul este de 215mm pe motorul CT la fel este si pe motorul de 2000cmc (CJ)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur la CT volant e prinsa intr-un singur surub si e de 215mm. Si arborele cotit e identic cu cele de tip 1. Daca nu gasesti volant de 215 gasesti mai usor una de 200 de tip 1 (motor de 1600). Sigur potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!