Jump to content

Anvelope resapate


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

Am cumparat si eu acum vreo 4 ani parca de la METRO 4 cauciucuri de iarna ca era oferta (3+1 moka) si am iesit bine la pret. Au fost superbune iarna si de lene mai faceam si juma de vara cu ele. Am aflat dupa mult timp ca erau reesapate si cum nu eram de acord cu asa ceva am fost impresionat de ele. Din pacate nu mai tin minte cum se numeau sau cit am dat pe ele, doar imi amintesc ca scria ca sint importate din state.

Cred in concluzie ca nu trebuie vorbit in general de anvelope reesapate, noi sau sh ci de la caz la caz sau de la marca la marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • calin_vw

    4

  • SSorin

    3

  • d-rive

    2

  • stefan85

    2

Sa imi zic si eu parerea: am cumparat 4 reesapade de iarna de la adumitrachy. Eram in criza de bani si m-am riscat.

Am facut 5000 km in iarna asa si anvelopele arata ca NOI! Cand le-am schimbat, m-au intrebat aia de la service daca am mers vreun pic cu ele ca arata ca noi. Nici o galma, profilul intact. Ca sa nu mai zic ca nu a fost tocmai frig iarna asta.... deci am mers destul cu ele si la 15 grade afara.

Singurul dezavantaj pe care il gasesc eu la aceste anvelope este greutatea lor. Mi se par foarte grele in comparatie cu o anvelopa normala si imi e frica sa nu aiba vreun efect asupra bucselor sau a altor piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resapatele sunt si ele facute de diverse firme. Unele sunt foarte bune, altele sunt f proaste. Am si eu o experienta neplacuta cu resapate pe passatul vechi. In timpul mersului, la 80-90 km/h, in afara localitatii, la un moment dat a inceput sa-mi vibreze volanul. La inceput usor, apoi din ce in ce mai tare. Am oprit si am constatat ca dreapta fata ....... era aproape dezlipita de pe carcasa. De atunci nu am mai folosit resapate. Alea erau pe carcasa GoodYear si facute prin Italia. E drept ca problema asta aparuse dupa aprox 13-15.000 km de utilizare. Acum nu stiu ce sa zic .... un set de anvelope resapate bune costa la jumate de pret fata de unele noi, medii calitativ. CA durata de viata ..... din statistici s-a demonstrat ca tin ceva mai mult de jumatate fata de un set de anvelope noi. Asa ca banii tot aia sunt. Ai anvelope bune ... te tin 50.000 km fara probleme. Resapatele .... dupa 30 .000 deja incep sa puna probleme.

Resapate as lua, de ex, daca as face taximetrie in oras, sau transport in oras. Adica viteza mica de deplasare, pentru a elimina din start riscul unei probleme la viteza mare. La astfel de "munci" poate ar fi utile d.p.d.v.al raportului cost/calitate. Dar nu m-as risca sa circul cu 130 km/h pe autostrada si sa-mi faca una d'aia buummm. As risca inutil viata mea, a familiei si a celorlalti participanti la trafic.

Parerea mea. ...

Unii care spun sus si tare ca sunt excelente ar trebui mai intai sa se gandeasca si la consecintele unui defect la viteza mare, nu numai la pret.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Din motive de buget, am cumparat 4 buc B&P Pneus resapate. 460 ron cu echilibrat si azot.

Iarna grea nu fuse, dar am facut cca 8000 km cu ele . nci o problema (inca) Indicele de viteza este "U" (200 km/h) dar n-am mers cu ele decat pana la 160 km/h, viteza la care apare o f fina trepidatie in volan(cca 2500 de km in regimul asta).

A dat ghicelul asa ca pun inapoi Continental Premium Contact.in fine, daca ma tin 2 ierni ma declar sadisfacut.

P.S. profilul este strict de iarna si le voi folosi numai in sezonul rece.

P.S.2 intrucat in bucuresti a fost o iarna "grea", nu pot da detalii concrete despre aderenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut resapate pe o Dacie Berlina '86 masina mea de suflet :rolleyes: le-am luat din Practiker cu 60ron bucata si am luat 4 de bucurie garantie 4 ani dar tin sa va spun ca pe GPL aveam un consum mai mare cu ~2l/100km la acelasi stil de condus dupa schimbarea celor vechi. Am facut si o galma pe fata dar asta doar ca nu am avut grija sa verific presiunea la timp si am luat o groapa in rest au fost exceptionale tinand cont ca am circulat numai in oras deci fara viteza. Singurul lucru care ma deranja la ele era consumul. Acum masina e parasita de aproape 5 luni si apropo la topicul cu depozitarea sunt curios cum s-au mentinut. Am uitat sa precizez ca am facut in jur de 30k km totusi :)

Am avut pe un Mercedes 300D '92 resapate dar asa a venit masine din DE cu ele si cu jante OZ racing :Driver: si tin sa precizez ca si acum masina e incaltata cu ele, ce e drept nu a facut mai mult mai mult de 10k cu ele in tara si afara cred ca au fost noi inainte sa intre in tara.

Modificat de KLAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe 3 masini din 4 cite detin cauciucuri reesapate din metro

all season

cu passatul alerg cu 180-200 de 2 ori pe saptamina pe autostrada au deja 10000 si sunt canoi

deci toate merg ok

am luat si pe 15 si pe 16

bune rau bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu mi-am luat in iarna asta niste anvelope de iarna resapate. 4 bucati de Pneus 205/55/16. Am dat pe ele vreo 5,5 milioane, cu tot cu montaj si echilibrari.

S-au comportat super bine, si pot sa zic ca am mers destul cu ele in conditii de iarna. Schi pe valea prahovei la 2 saptamani, am mers si in Austria, deci s-au intalnit cu zapada si temperaturi scazute si am fost foarte multumit.

Iar acum, cand le-am dat jos, arata in continuare foarte bine - sigur mai merg si la anu' .

Si sa fim seriosi, o anvelopa noua de firma costa vreo 4 mil (pe 16) iar asta a fost cam 1,3 mil. Deci doar daca le tin doar 2 ani, si tot ies mai bine decat cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

anvelope resapate :

avantaj : sunt mai ieftine

dejavantaje:

1. nu se recomanda o viteza mai mare de 120 km/h insa cine vrea iarna sa mearga mai tare cumpara anvelope noi de firma

2. sunt mai grele decat cele noi

3. au o perioada de folosire de maxim 25 000 km

4. se folosesc exclusiv pentru iarna,vara nu se recomanda anvelope resapate (nici nu am vazut la vanzare asa ceva)

Si in final un cauciuc de calitate resapat depinde f f mult de tehnologia folosita exista 2 metode prima si cea mai proasta este prin lipirea la cald a cai de rulare pe carcasa cauciucului iar a 2 care este mai buna dupa ce se curata carcasa de vechiul profil noua cale de rulare se toarna prin matritare care este identic cu procedeul de producere a cauciucului nou.

La metoda a 2 diferenta dintre un cauciuc resapat si unul nou este ca la cel resapat se foloseste o carcasa de la un cauciuc uzat.Cei mai seriosi in cauciucuri resapate sunt italieni.

Ptr cei cu buget limitat decat sa ai iarna cauciucuri de vara uzate cu care sa nu poti circula, mai bine folosesti 4 buc de resapate de iarna asta daca folosesti masina in scop personal.

In Germania mari producatori de cauciucuri mai ales ptr camioane sunt obligati ca % din productie sa fie utilizate carcase de la cauciucuri uzate ptr resapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cum se poate recunoaste daca o anvelopa este resapata?

Are ceva semne distinctive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cele Pneus - scrie pe ele "remolded".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau 'remoulded' (asa e corect, dar, deh, nu toti fabricantii cunosc engleza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus sambata un set de anvelope de vara noi Dunlop SP 01. Pretul: 240 RON / anvelopa.

Mi se pare ok pretul. E posibil sa fie resapate?

Poate e absurda intrebarea , dar chiar nu ma pricep... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este obligatoriu sa fie resapate (dealtfel nu am auzit ca Dunlop sa aibe in "repertoriu anvelope astfel facute"), eu tind sa cred ca sunt noi dar sunt cu DOT -ul mai vechi, poate chiar foarte vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOT-ul este 0848, ceva de genul si inca un sir de litere dupa.

Pe cele resapate, poate aparea si DOT-ul ?

Eu nu stiu cum arata cele resapate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"The 10 digit D.O.T. code number molded into the sidewall designates the manufacturer and plant where the tire was produced, the tire line and size, and the week and year the tire was manufactured".

precum si

The DOT Code begins with the letters "DOT" followed by a plant code (two numbers or letters) that identifies where it was manufactured. The last four numbers represent the week and year the tire was built.

Tind sa cred ca e 4808 dar poate fi si codul fabricii dupa cum scrie in definitie. Daca e prima atunci e simplu: e din noiemrie anul trecut ceea ce e bine.

Legat de intrebare: si pe anvelopele resapate trebuie sa apara acel cod DOT. Imi amintesc ca pe Passat am avut ceva Marangoni si erau din XX00, masina am achizitionat-o in 2003 cu acelea dar le-am si "aruncat" in clipa in care am "dat" de niste bani (sincer: mie nu imi plac ..... nu imi dau siguranta "dorita", trebuie sa fii cu ochii pe ele tot timpul- presiune corespunzatoare, atentie la ciupituri la vreo groapa sau bordura, etc.)

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"The 10 digit D.O.T. code number molded into the sidewall designates the manufacturer and plant where the tire was produced, the tire line and size, and the week and year the tire was manufactured".

precum si

The DOT Code begins with the letters "DOT" followed by a plant code (two numbers or letters) that identifies where it was manufactured. The last four numbers represent the week and year the tire was built.

Tind sa cred ca e 4808 dar poate fi si codul fabricii dupa cum scrie in definitie. Daca e prima atunci e simplu: e din noiemrie anul trecut ceea ce e bine.

Legat de intrebare: si pe anvelopele resapate trebuie sa apara acel cod DOT. Imi amintesc ca pe Passat am avut ceva Marangoni si erau din XX00, masina am achizitionat-o in 2003 cu acelea dar le-am si "aruncat" in clipa in care am "dat" de niste bani (sincer: mie nu imi plac ..... nu imi dau siguranta "dorita", trebuie sa fii cu ochii pe ele tot timpul- presiune corespunzatoare, atentie la ciupituri la vreo groapa sau bordura, etc.)

Deci se pare ca au un nume oarecare "Marangoni" in exemplul tau. Si in plus XX00. La mine nu apare asa ceva.

Oricum e greu de crezut ca o anvelopa Dunlop care a costat 240 RON, si pe care apare si DOT-ul clar poate fi resapata (sau contra-facuta)

Plus ca mai scrie si Made in Germany.

Modificat de calin_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca pana acum o saptamana ma laudam in sinea mea ca am anvelope reesapate care arata ca noi dupa un an de zile si vreo 20.000 km acum va recomand din suflet noi sau sh.

Patania mea : am plecat la mare cu frica sa ma lase intinzatorul la accesorii si m-au lasat doua anvelope , respectiv s-au umflat profilurile reesapate cand imi era lumea mai draga.A fost un concediu de cosmar (doar drumul) din vina mea recunosc, m-am zgarcit la niste bani si era sa ajung intr-un pom.

Deci concluzia mea pe veci nu mai dau bani pe asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am gasit azi anvelope pneus resapate m+s la pret de 80 roni bucata 185/60/15 insa din cite am citit pe aici nu o sa ma risc cu ele cu toate ca aratau ca noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat SH la 130RON 195/65/R15 care mai merg cel putin 20k daca nu mai mult...facut in 2008...

Aveau si mai noi dar am preferat acelasi profil cu cele de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am folosit cauciucuri resapate atat de iarna cat si de vara . Pot sa spun ca se comporta excelent din punct de vedere al aderentei ( atat cele de iarna pe zapada si gheata, cat si cele de vara pa ploaie ) dar au doua mari probleme: se echilibreaza farte greu si sunt FOARTE ZGOMOTOASE . Cele de iarna le folosesc din 03.01.2007 (asta este a 4-a iarna ) si sunt multumit de cum se comporta . Cele de vara le am din aprilie dar in primavara le voi schimba pentru ca ma scot din draci cu zgomotul pe care il fac ( parca mergi cu un camion pe asfalt incins ) . Nu am avut nici o problema privind deformari , galme sau alte uzuri anormale . Cauciucuirile sunt ,marca MARIX ECOLOGY si sunt facute de marangoni. Dac nu te deranjeaza zgomotul exagerat pe care il fac , merita toti banii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce stiti de marangoni astia?

am avut noi anu trecut,pe logan.foarte multumit ,aderenta super.

anu asta am luat 4 pt passat:

s au echilibrat bine,arata frumos,dot 3610.

si vine un prieten si imi zice ca astia fabrica numai resapate.

e posibil asa ceva???!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Fac si noi . Cele reesapate sunt sub marca Marix ecologie . Cele noi sunt Marangoni . Cel putin asa am gasit pe net .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa-mi iau si eu niste cauciucuri

Sincer sa fiu eram tenat sa iau din Metro Goodyear-uri dar cred ca .....m-ati c-am speriat cu resapatele

Va intreb acum pe voi de unde stiti care sun resapate si care nu

DUPA PRET????

S-au imi iau cel mai sigur niste sh-uri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur e sa iti iei noi, dupa second hand si dupa resapate :). Despre second hand este topic tot in sectiunea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat acelasi text si la topicul despre sh-uri

salutam

eu am facut o prostie de care sa va feriti: iarna trecuta am cumpatat 4 reesapate de iarna la 125lei/buc, abia luasem passatul. am crezut ca sunt mai bune decat sh-urile. le-am purtat toata vara si am zis ca o sa ma tina si iarna asta. gresit! au cedat toate, pe rand in toamna. am fost nevoit sa iau sh-uri de iarna, ca se apropia, dar nu perechi, toate diferite.

dupa ce l-am pus pe ultimul am constatat ca masina tragea stanga. mecanic directia era buna, mi-au spus ca e de la cauciucurile care au greutati diferite. acuma ma chinui asa cu ele, mai ales ca sunt bune ca aderenta.(130lei-fata, 150lei-spatele)

dar mi-am cumparat deja 4 de vara noi, pe care o sa le montez cand se mai incalzeste.

dar tot fac o experinta: datorita bugetului alocat am luat doua pirelli p4 cinturato pentru fata (225lei/buc) si doua kormoran impulser b(155lei/buc) pt spate. nu stiu daca am facut bine ca nu am luat 4 la fel. am facut economie de 100 si un pic lei. voi vedea daca a meritat. le-am luat de pe net. dot-urile sunt 10, dar pirelli sunt facute in turcia, dupa cum scrie pe ele, iar kormoran sunt facute in cehia (michelin).

si la vara caut 4 de iarna, tot noi.

deci sunt pt noi, dar nici sh nu sunt de lepadat

dar nu va luati reesapate!

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!