Jump to content

Anvelope resapate


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

Oare merg pt sezonul rece niste cauciucuri reesapate. Ce avantaje si ce dezavantaje ar presupune folosirea lor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • calin_vw

    4

  • SSorin

    3

  • janos

    2

  • calin.g

    2

Ai incercat cu Search ? Gaseai o gramada de topic-uri despre cauciucuri cu raspunsuri si unde puteai scrie.

In fine, am un prieten care a avut o iarna si a fost multumite de ele, eu personal prefer sh de marca (si folosesc chiar). Acelea erau Imperio din Metro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e suficient ca dupa resapare sa ai profile pe anvelopa, cauciucul trebuie sa mai aiba si anumite proprietati la temperatura ... eu unul nu mi-as lua niciodata resapate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O anvelopa resapata dupa cateva zeci de km. Proprietarul spunea ca nu a lovit-o.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super tare poza!

Nici eu nu sunt adeptul anvelopelor resapate...

Mai bine niste anvelope no name decat unele resapate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita de ele ! pentru ce, pentru o economie de 100-200 RON ? Sa fim seriosi, viata ta cat valoreaza ? Mai bine incearca, dupa cum scria cineva mai sus, o pereche de sh, sau mai bine cauta prin depozite oferte speciale, eventual stocuri din primavara, iarna trecuta, la preturi convenabile. De exemplu eu mi-am luat Debica Frigo 2 din Prectiker la 150 Ron / buc, noi, din Aug 2006. Unul reesapat in Metro, Matrxi sau ceva asemanator, nu mai retin ma costa 120 Ron. Diferenta este insemnificativa. gandeste-te la siguranta ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu recomand resapate .Am avut pe jetta , tragea directia..din cauza ca nu au aceeasi greutate! Mai bine second ...parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand prima etapa a procesului de resapare consta in selectarea anvelopelor uzate. Se verifica talonul , cordul ( sa nu aiba sarme rupte), etc.

Concluzia este deci ca nu orice nulitate de anvelopa poate fi resapata.

Insa concluzia este ca mai bine cumperi anvelope noi. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui interzise.

Sunt curios ce spune legislatia din alte tari europene ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda,chiar eu am scris despre ele in topicul despre cauciucuri de iarna si nu vreau sa ma repet..

Ca in orice domeniu si aici interesant este ca dintre cei care dau sfaturi sa nu folosesti doar vreo 20% au avut asa ceva pe masina..

Restul au auzit,le-a spus cineva,au citit pe undeva,vorbea cineva..etc!!

Chiar si aici mai sus cinci isi dau cu parerea dar efectiv doar unul a avut asa ceva pe masina si nu a fost multumit(exista si probabilitatea asta)!

Dar macar omul vorbeste din experienta lui!!

In fine..

Ce vreau sa precizez este ca economia nu este de citeva sute de mii,cum spunea cineva mai sus ci dubla(asta in cazul meu 205/55/16) unde orice cauciuc de iarna normal incepe de la aprox.3 mil.lei..

Atunci cind guma este resapata de catre o firma mare(Malatesta/italia,in cazul meu) nu exista niciun fel de problema dpdv calitativ sau de alta natura.

Eu personal folosesc de sapte ani incoace resapate(dar numai iarna) luate de la ei si sunt super multumit.Iar mie,avind si Quattro chiar imi place sa merg iarna oriunde,la munte,la ski,unde-s troienele mai mari..

Deci chiar stiu ce spun,nu am avut probleme,masina nu mi-a tras,etc..

Concluzia?

Eu unul am sa merg si de acum inainte cu asa ceva..

De ce??

Pentru ca le-am testat si stiu ca trei ierni nu am treaba..

Dar fiecare face cum crede..

Va salut.

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta mea cu resapate (de iarna) de pe vremea studentiei cand eram chitit pe economie :ceuameni:)

- o bucata cu galma mare, cam ca in poza lui r&d

- o bucata cu profil partial zburat (lipsea profilul pe o suprafatza de cateva zeci de cm2 si masina "schiopata".

Eu zic ca mergeti cu ele pe propriul risc. Mai bine economisiti la altceva si va luati roti calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[resapatele sunt pentru buget limitat . Nu te astepti pre multe de la niste resapate de 1 milion .......Dar sa citesc ca pe un A 6 se folosesc cauciucuri resapate......scuza-ma prietene , dar fara a te jigni.....vreau sa spun ca m-a traznit .....dar este alegerea ta , poate cele pe care le iei tu sunt intradevar facute calumea , nu ca cele din practiker..cele Matrix , pe care le-am avut sunt slabute .......nu poti regla directia , daca sunt pe fata .si banda lipita cu crete , am impresia ca e intr-un echilibru fragil......parca sta sa se desfaca...in sfarsit .finisaj slabutz....

Parerea mea e ca ori dai bani si ei cauciucuri calumea.....ori stai in banca ta si iei seconduri ....variantele "medii " sunt intotdeauna necastigatoare....la orice ..si la uleiuri , si la solutii de spalat parbriz si la stergatoare si la orice ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu din experienta mea sustin ca sunt loz necastigator. Dar ca si BogMW nu am mai folosit de pe vremea stundentiei; 7-8 ani au trecut de atunci. Nu as mai cumpara in viata mea; eu am luat de vara si in 20.000 de km si vreo 6 luni erau varza.

Nu pot sa bag mina in foc daca era malesta dar tin minte ca era o firma italiana.

Nu contest ca or fi si firme care produc anvelope reesapate de buna calitate - dar nu risc sa mai cumpar altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele resapate MARANGONI , se vand foarte bine "afara" unde legislatia permite asa ceva. Chestia e ca astia chiar fac anvelope de calitate dar si pretul este destul de mare... am mers pe un BMW seria 5 cu asa ceva si s-au comportat normal , aveau un profil universal , am mers cu ele pe uscat , ploaie , gheata , polei , zapada etc. Tot traseul asta intr-o singura zi , din sudul Frantei pana in Andorra , sus in munti :P deci am ramas cu o impresie placuta cu aceste anvelope , drumul a fost si cu autostrada dar si cu serpentine la greu , ca la noi pe Transfagarasan deci un bun poligon de testare.

http://www.marangoni.it/content.asp?L=1&IdMen=776

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit anvelope resapate pe Dacia si apoi pe G II. Au fost mult mai bune decit anvelopele noi (de iarna) ! Le-am folosit in medie 4-5 ani,pot sa spun ca mi-am batut joc de ele,am mers cu ele si pe gheata,dar si pe asfalt (mi-era lene sa le schimb primavara :P ) am sarit borduri cu ele si totusi au rezistat.

Dago stie si va poate confirma,am avut amindoi la fel :P

Am lasat la sfirsit un mic "amanunt"...erau resapate in Italia,nu mai stiu firma.

Si tot ca un amanunt,in aviatie se folosesc anvelope resapate si nu au fost probleme pina acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O anvelopa resapata dupa cateva zeci de km. Proprietarul spunea ca nu a lovit-o.

Acolo s-au rupt mai multe inele interne de otel. Asta a fost resapata pe o carcasa defecta sau a facut ceva extraordinar cu ea (sau i-au intepat-o dinauntru extraterestrii... :P )

Pentru iarna nu vad ce pericole presupune o anvelopa resapata. Din ce stiu cea mai naspa faza este sa se desapeze in mers dar pentru asta trebuie sa ai temperaturi inalte (nu ai iarna) si / sau viteze mari (nici d'astea nu ai iarna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am mers cu reesapate vreo 4-5 ani ( luate din Metro ), in fiecare an cumparam altele.

Dar nu cu Golful, la Golf am luat SH , aproape noi la 750.000 bucata.

Unul singur a avut un defect ( la proba le-am umflat la 3,5 atm ) si l-am schimbat ( au garantie 6 luni )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din motive de buget, vara trecuta (2005) mi-am cumparat si eu resapate 2 bucati din Practiker (aveam un Kalos atunci)... Matrix, cum au spus si alti colegi. Le-am pus pe spate si am pastrat cauciucurile (mai uzate ce-i drept) celelalte pe fata. Nu am avut decat o singura problema cu ele...echilibratul. Mi-a pus ala atatia plumbi pe janta, ca nu mai aveau loc...si tot avea o bataie mica (nu dadea 0 pe aparat). Fiind pe spate, nu s-a simtit vibratie tare, sau altceva, dar ma gandeam tot timpul la asta. Pana la urma mi-am luat 4 Firestone noi si le-am dat pe alea cadou. Am mers cu ele ceva mai mult de 2 luni. Alte probleme de galme sau dus profilul nu am avut. Totusi, daca sunt cumparate din Metro/Practiker, etc., se pare ca e o loterie...pot fi bune...sau pot fi proaste. Vizual degeaba le inspectezi, nu o sa vezi cat de echilibrate sunt si nici cat de bine este pus stratul ala de cauciuc peste anvelopa originala. Eu a doua oara nu imi mai iau. La ora actuala exista la aprox 120 RON, anvelope SH foarte bune, aduse de afara, care macar stiu ca, in caz ca nu se vede galma sau au alte probleme, o sa ma tina fara sa se desprinda bucati din ea sau sa imi vibreze toata de la echilibrare. Pe iarna, daca mergi cu viteza mica si te intereseaza bugetul, poti lua. In fine, dupa cum spune cineva mai sus "fiecare face ce vrea cu viata lui"...si a celorlalti pasageri, as adauga eu. Chiar daca am Audi, nu inseamna ca sunt milionar. Poate mi-as fi luat si eu resapate daca stiam ca sunt bune...am preferat sa gasesc o oferta buna si un discount substantial si mi-am luat GoodYear GW3 noi. La fel o sa fac si cu cele de vara. E adevarat insa, ca eu merg destul de tare si atunci riscul poate fi mai mare. Luigi, nu te contrazic, nu cunosc anvelopele pe care le folosesti tu, de aceea nu-mi dau cu parerea. Stiu ca exista firme mari care resapeaza anvelope si o fac excelent. Tot asta este tehnologia prin care la "Pimp My Ride" (West Coast Customs)faceau aia niste cauciucuri speciale "run flat" din unele obisnuite. Aceasta operatie costa cam 1000 USD din ce spuneau ei. In concluzie exista si resapate (daca le poti zice asa unor anvelope de 1000 USD) care sunt speciale....depinde de care gasesti la noi.

Bafta

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui interzise.Ma si mir cum de inca nu s-au sesizat cei de la protectia consumatorului pentru ca numai cu numele mai pot fi numite cauciucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut anul trecut pe Bora Variant anvelope (4 buc) resapate in Franta. Cumparate de la o vulcanizare mare de la podul Fundeni. 1.5 mil/bucata. Am mers cu ele din Noiembrie pana in Aprilie si au fost foarte bune. Am mers pe zapada, gheata, viteze foarte mari. Nu am simtit ca sunt second-hand: foarte bine echilibrate, destul de silentioase si mai ales destul de ieftine.

Acum pe O2 mi-am cumpart 4 bucati de iarna noi (38EUR+TVA/bucata, 195x65xR15): Eurotec, sunt facute in Franta de catre Continental. Sa vad si cu astea cum merge masina, de resapatele de anul trecut am fost foarte multumit. Pe astea noi le-am cumparat pentru ca mi s-au parut foarte ieftine pentru o anvelopa noua cu 3 ani garantie - altfel eram hotarat sa-mi caut altele resapate.

PS: Resaparea ca metoda tehnologica este similara cu constructia unei anvelope noi. La camioane se foloseste pe scara larga aceasta metoda de resapare si folosire a anvelopelor resapate - refolosirea carcaselor vechi dar bune cu costuri de mai putin de 50% dintr-o anvelopa noua. In Italia si Germania sunt mari magazine si vulcanizari care vand anvelope resapate pentru camioane cu garantie de min 1 an.

Modificat de vtoderoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un avion aterizeaza cu aprox.200 km/h. In momentul in care ating pista,rotile sint oprite.Va dati seama ce frecare este in momentul respectiv ? Si totusi anvelopele RESAPATE rezista la mai multe aterizari/decolari.

Nu toate avioanele folosesc anvelope resapate,dar sint multe...

Repet,daca sint resapate bine,sint aproape la fel de bune ca cele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SSorin nu compara pneurile de avioane cu cele de autoturisme , acolo e alta treaba si alte controale iar resaparea e facuta de producatorul anvelopei , este valabil lucrul asta cu resaparea si la camioane unde de multi ani se face treaba asta si nu sunt probleme , beleaua e cu tot felul de firme de "garaj" care resapeaza anvelope controlul fiind facut doar vizual probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am spus de la inceput ca discutam de anvelope resapate ca lumea la firme serioase nu Jilava sau mai stiu eu ce garaj...

La noi se resapau anvelope inainte de 89 la Caracal daca nu ma insel,dar aveau stantat pe ele "se monteaza pe spate.Viteza max.60 km/h" Nu are rost sa discutam de asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reesapate?glumiti?

anul trecut am cumparat 4 bucati MARANGONI (nu am stiut ca sunt reesapate) 3 mil bucata importate de "colina motors" vandute de C&C tuning.

2 saptamani m-au tinut, dupa 2 saptamani toate aveau mici galme pe ele si crapate pe toata circumferinta lor.

trimit 2 bucati din Constanta in Bucuresti la Colina motors la "expertiza" si dupa multe insistente imi raspunde un magar printr-un fax ca am mers cu toate rotile desumflate si ca am luat gropi si borduri, cu toate 4(galmere aratau de parca luasem cratere si nu gropi) si ca nu face parte de garantie.

mai tarziu am aflat ca sunt reesapate si ca mai sunt inca 3 clienti C&C tuning exact cu aceeasi problema la toate 4 rotile.

eu aveam pe 15", unu la o bora avea pe 16" si al 3-lea la un hiunday coupe pe 17".

concluzia:

marangoni noi=3 mil/buc

dunlop noi=3mil si putin/bucata(care tin sigur 50 mii km)

SH iarna se gasesc usor=700 mii buc (sigur tin 30 mii km fara probleme)

Claculele le faceti voi! Ramane la latitudinea voastra sa cumparati ce mai potrivit pt voi!

eu folosesc noi!(vara pirelli, iarna dunlop)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ! Nici eu nu sint de acord cu astea resapate. Am avut pe oltcit cica cin germanica aduse si laudate de multi prosti. La prima frina brusca co blocatul rotii vreo 2-3 secunde a ramas ca in palma pe locul unde a patinat. De la "ca noua" la "ca in palma" in 2-3 secunde. Ce incredere sa mai ai ?

Mai bine iei de alea uzate de cineva si care stii ca mai merg 10-20k km si esti pe partea sigura.

Nu mai spun de taica-meu care a testat si el varianta asta si nu mai spun cit a injurat.

Asa cum spune DragonBallz: calculele le faceti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!