Jump to content

tabla buna vs. mecanica buna


MishuL
 Share

Postare recomandată

Aseara am fost cu un co-forumist sa vad un bus. Superb facut din chit :)) , vopsit roshu, ce mai...aratos. Eu nici nu m-am uitat la direwctzie, pivotzi, motor etc ci la caroserie si i-am aratat chitul dart cu mistria si bubele ascunse oarecum cu grija. Omul, orbit de 'frumusetze", nu mi-a dat mare atentzie, a fost interesat numai sa-i zic daca seriile sunt manarite- nu erau. Cred ca o s-o ia. Mashina zic. Culmea e ca omul nu e nici el nou in bransha vechiturilor.

Pareri. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb facut din chit :ceuameni:

Sculptura adica :))

Lasand gluma... daca ai un tinichigiu bun si parale de piese noi... de ce nu ? Alea le mai repari, seriile ciobanite nu prea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nui corect. eu am luat fiatu meu, cu seriile ok, cu piese girla de rezerva. am bagat bani cu lopata in el, si nui gata. la capitolul asta... zic:

1. caroserie buna sa fie, fara rugina, fara nevoie de peticeli. mecanica o faci, o cumperi, o pui.

2. albastrelu amatorului nu are decat 2 petece la o aripa si atat... mecanica a facut-o brici incet... broscuta 58KDF a venit impecabila la tabla, mecanica o faci...

3. din cate vad mecanici de schimbat un motor, de carpit o directie... gasesti, le mai faci singur, motor il iei de la unguri, piese de mecanica mai sh, mai noi poti pune. dar daca nu ai caroserie intacta nu faci nici o brinza.

multi stiu ca buba broastelor e in praguri... sa iei una cu praguri zob, s-o desfaci de pe shasiu, sa schimbi praguri etc, e jale.

daca se voteaza sau nu, eu zic: CAROSERIA sa fie buna, chiar vopsea matuita, dar fara chit sau rugina, fara indoituri. parerea mea, care este... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic la fel! Caroseria e importanta. Motorul il poti schimba intr-o ora daca te arde.

E si mai ieftin sa faci un motor decat o tinichigerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

completare

am observat ca pina si ratlookul are o chestie... masina-i revizionata la baza, adica shasiul e ok, nu se ventileaza omu prin gaurile din podea, motorul trage bine, jante estem, masina-i completa si neminarita, si totusi doar are rugina de suprafata, nu se umbla cu chit gramada. in general masinile au linie, sunt solide si doar carapacea are rugina, se pastreaza linia clasica, cu interior rupt, chinuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Votez si eu pentru tabla buna. Asa cum zicea Dihorul (apropo, de unde ai "caroseriile" alea asa de bune si asa de multe? :) ), daca ai tabla buna, motorul il schimbi in cateva ore. Si te costa si mai putin decat tinichigeria-vopsitoria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu il lua ?

Parerea mea:

De la anul: Impozitul de la 360 RON in sus, RCA-ul tot de pe acolo, rovigneta in jur de 2 mil etc. Total anual: 1000 RON doar sa-l tii in ograda si sa stii ca poti iesi cu el pe drumurile publice. Nu punem benzina (cca 9 %) si alte chestii.

Ma rog, ma gindeam la un bus de 2000cmc...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA multumesc baieti!!!Io sunt ala....Tabla buna nu gasesti la pret bun...Am putin, iau putin....Nu cad din el...+ ca e roscat ca nevasta-mea....E un ATU" la mine...EEEEEEE...Ce stiti voi.Pe scurt ( vorba vine) : are ITP pe bune- vazui chiar acu pe site RAR, are trapa mare sus, 2 locuri in fata( vroi sa-l fac gen camper<asa vereau io!!!!>, Cas. Panasonic orijinal(e cam 200 coco. pe market numa' el, o sa-l dau), cauciucuri bune, ce sa cer mai mult?+motor ca ala de pe mashina, de tip 4, rezerva....L-oi face io in timp....Nu ca nou...Voi stit unul bun, la 500 de coco cu descrierea de mai sus???Noooooooo.....Pai????Stau sa caut, sa astept frumoasa...Cand o fi....Pap banii pana atunci....Io stiu asa: cand vaz, iau( bine,,,nu orbeste, ca de aia l-am tarat pe don' <Mishu).AAAAAAA! ARE ceas de ala orijinal!!!!Voi aveti?????Si mai are cineva din gashca rosu????Nu stiu io???Mai vorb. Va pup, merci de incur.ajari!Mei!! stiti cum mere????oau! ceas....Masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai acum ce sa zic: de preferat ar fi sa fie tabla buna dar depinde si de masina ca daca iti iei un Mercedes din '38 la un pret bun parca nu mai conteaza prea tare cat e de ruginita ( vorbim de ceva decent nu de un morman de rugina) sau daca vrei o masina foarte ieftina cu care sa-ti faci niste treburi (carat paie pe camp) iar nu cred ca conteaza. In rest ce sa zic: sa o stapinesti sanatos, Liviu, si la cati mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caroseria(cea de jos) este importanta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandesc ca daca dai un autocolant complet pe masina, poa' sa fie Brancusi toata caroseria, se tine in folia colantului si gata.

nu costa mult si poti face operatiunea acasa.

nu e la misto, vorbesc serios.

apropo de asta o sa fac un topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din proprie experienta pot sa spun ca e mult mai greu sa gasesti un tinichigiu bun decat un mecanic bun. parerea mea o extrageti singuri din ceea ce am spus.

spor la munca tuturor la restaurari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pe aceasta cale calduros Inaltei Comisii Aliate de Control a Achizitiilor pentru ,,suportul " critic de la inceput...Cu multe scuze ca am uitat sa mentionez ca utilajul are si robineta si karlig la spate...Am fac. boze, dar nu poa' sa le bage pe net de la BCU....Ma retrag acum, ca am cursuri....Sa vaz cum bag poze....Multum, Bogdan si celor care-mi ureaza diverse....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu multzumiri pt. Bogdan. Io nu m-am gandit la paie...Da' daca tot vine IGNAT-ul, e si asta o idee buna...Initial io ma gandeam sa car ce am vazut ca se cara de obicei, la altii: borduri de drum, piatra cubica, saci ciment, var, nisip, fiare, mot. de diferite feluri, piese de la scrap, mormane de sticle, televizoare vechi,ce pica, marog....Si cand e, sa mai bag un Bran, un OS. ,etc......a...Nu zic cine e...vorba piticului: ,,Nu se spune, nu se ziceeeeeeeee...".Ce, io nu-s tot om?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca te tzine? :) Spinarea zic :D , ca sa cari bordurile alea ;)

Bai figura! Pai e frumos sa zici asha minciuni? Ai vazut tu f'odata la mine in gogoshar saci de var? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am fost cu un co-forumist sa vad un bus. Superb facut din chit ;) , vopsit roshu, ce mai...aratos. Eu nici nu m-am uitat la direwctzie, pivotzi, motor etc ci la caroserie si i-am aratat chitul dart cu mistria si bubele ascunse oarecum cu grija. Omul, orbit de 'frumusetze", nu mi-a dat mare atentzie, a fost interesat numai sa-i zic daca seriile sunt manarite- nu erau. Cred ca o s-o ia. Mashina zic. Culmea e ca omul nu e nici el nou in bransha vechiturilor.

Pareri. ;)

Tabla....la unii e bunaaaa....Nu pot baga poza de la Bran cand Zgarma Mishu in botu' lu' Gogo cu jurublenita...E acolo....poza...

Crezi ca te tzine? :P Spinarea zic :P , ca sa cari bordurile alea ;)

Bai figura! Pai e frumos sa zici asha minciuni? Ai vazut tu f'odata la mine in gogoshar saci de var? ;)

Da' ce io am zisai de tine???N-am dat nume!!!ce io verific cargo-ul la fiecare?Daca-i alb, nush ce e...seamana....De-i minciuna, scuzoaie....ups.

Modificat de LIVIU/RATB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i alb, nush ce e...seamana....

Adeca.... Mishul cara ...prafuri albe cu gogo ? :)

Later edit: un' le tine ? in saci ? sau clasic, in roata de rezerva ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adeca.... Mishul cara ...prafuri albe cu gogo ? :D

Later edit: un' le tine ? in saci ? sau clasic, in roata de rezerva ? :P

Mei, erau saci de hartie cu ceva alb, :P care iesea din ei...Poa' sa fie si..... : .si.... :.dar poa' sa fie si... :D ...Nu stiu..Io-s discret nu bag nasu...Daca-i usa deschisa se vede... :P ..Si vaz.....Daca ma-ntreba Politia am amnezie :P .....Shoc nervos si uit.....Cum fac sa bag poza cand Zgurma :) Mishul in bot pe Gogo cu o shurubelnitza?????Poza-i in reg. Bran, pag 3/..4...parca...NU POCI!!! :P a facut Mishul ceva ca sa nu se poata pune poze negative cu el??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot e pe aceasi tema .. un pic mai calm va sciu .. dupa ce am fost refuzat de un broscar in virsta (care se pare ca nu intzelege deloc conceptul de broasca nu ca masina si ca fiintza draga) ... caut mester mecanic pt reglaje la motor (supape, parindere carburator)

merci!

astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot e pe aceasi tema .. un pic mai calm va sciu .. dupa ce am fost refuzat de un broscar in virsta (care se pare ca nu intzelege deloc conceptul de broasca nu ca masina si ca fiintza draga) ... caut mester mecanic pt reglaje la motor (supape, parindere carburator)

merci!

astept raspuns

Scuze...care tema, tot pe?????noi vorb. de caroserii de busuri mancate/nemancate de timp-initial- si aveam o conferinta despre...prafuri???cine zice ceva de reparat,mecanici, etc????ai postat greshit! si papi si litere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze...care tema, tot pe?????noi vorb. de caroserii de busuri mancate/nemancate de timp-initial- si aveam o conferinta despre...prafuri???cine zice ceva de reparat,mecanici, etc????ai postat greshit! si papi si litere....

rade ciob... :D

bai, voi nu aveti de lucru pe la broaste si busuri de va tot luati de beregati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chi s'oem soe tachin! :))

Merci, mon amour! vuz et tre gentil....Je bezoain votre amour....technique, biensur.....vuz et un mesieu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Citez din PM de la Liviu:

Nu stiu ce are: A pornit bine, am vrut s-o mut in parcare.Am testat frane.Dupe vreo 5-6 min. a inceput sa pufneasca, scazut turatia.dat sprituri.Apoi scazut de tot. stop.incercat dat cheie.Vrea sa dar nu mai zice nimic.Iar si la fel.Ce p...a(pana) mea are?Pana seaca?Nu cred.avea bagat 4 litri.Jeg pa furtun? Sau s-a inecat?Sau ceva de la aprindere?Am 3 variante :nu vine benz. ,Nu are scanteie(puf ala ..) sau e inecata.

Ca idee: mie mi s-a intamplat des sa se infunde tzeava dintre rez si pompa cu mizerii. Daca scotzi tzeava din furtunelul de leg cu pompa si nu curge gaz inseamna ca fie n-ai gaz (vezi ca asta nu-i Trabi sa mergi cum mergi tu cu juma' de chil in rez) fie e infundat. Sufla in tzeava aia. Daca sufli ushor dar nu vine gaz, inseamna ca n-ai. Daca e infundat, sufla tare, eventual cu pompa, la un moment dat se desvunda, pe urma lashi sa vina oleaca de benzina (de obicei nu opreshti la timp si iei oleaca in gura- benzina zic), iar sufli, iar lashi- ca sa curetzi tzeava, pe urma bagi tzeava la loc in furtun, pui oleaca in carb (carburi) si dai la cheie.

Daca nu-i de la asta, o fi de la delcou, care am impresia ca e d'ala cu inductzie si atunci pe mine ma depasheshte problema, si nu mi-e jena sa zic asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!