Jump to content

AXR - detalii , intretinere si exploatare


nyk
 Share

Postare recomandată

Vin acum dupa un timp cam lung ~1,5 ani si va spun ca am ~18kkkm cu aral long l cu 0w30- specificatia 50601. in aceasta perioada mi-a consumat cu mult ami putin ulei decat ma asteptam din posturile voastre adica exact 0,5 litri ulei in 18000 de km !

Esti tu un caz fericit nu generaliza (ca exceptie sunt si pers. care nu completeaza nimic intre schimburi) ! A mea consuma acum 2,6-3 l ulei la 15.000 km. Motor inca in garantie (model 05.2006) si cu mai putin de 30.000 km. Si mers mediu (nu inteleg prin asta subturat doar ca nu bruschez masina).

Ulei tot Aral dar normal 5w40 505.01

Ma gandesc serios sa merg cel putin la OPC pt. atitudinea celor de la Alto Syncro - never again !!!.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
A mea consuma acum 2,6-3 l ulei la 15.000 km.

Tu vorbesti serios ?

Eu intre schimburi nu completez deloc cu ulei .

La schimb ii pun ulei la maxim pe joja si dupa 13-15k km , atunci cand il schimb este cu ... 3-4 mm sub maxim .

Folosesc ulei Castrol LL . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MOTANUL: ce se intampla? Nu mai stiu unde am vazut, dar ai postat undeva ca ai pierderi de ulei, deci nu consuma.

Da mai multe detalii, pe unde pierzi si de ce nu se rezolva.

Chiar imi pare rau de ce citesc: " 2,6 -3 litri" :) . Nu e normal, si am impresia ca in curand o sa se termine si la tine garantia, asa ca trage tare de ei sa rezolve.

Si eu fac schimbul tot la 15.000 km si completez cu 0,5-0,7 l cel mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa trag tare dar nu la Alto Syncro.

Initial au zis ca pierde pe la turbina. La una din "sedinte" au dat o conducta jos din care curgea ulei (de la turbina).

Pierde cam mult dar nu schimbam turbina o tinem sub observatie. In celelalte 2 cazuri nu a mai fost ulei mult pe conducta respectiva - aici au dreptate; lucrurile sunt obiective.

Azi au facut urmatoarele verificari:

1 sa nu am chip-tuning; nu m-a deranjat ca au facut testul; m-a deranjat ca au facturat acest lucru.

2 vag-com

3 compresie - relativ normala; fara diferente mari intre cilindrii

Concluzia a fost: masina nu are nimic iar consumul masurat de ei (300 ml / 1000 km - adica 4,5l/15.000 km) au zis ca este normal. Vezi indicatii producator 1l / 1000 km. Asta scrie pe factura - negru pe alb.

Ma ajuta cineva cu o declaratie ref. la consumul de ulei la 15.000 km? Cu acest cod de motor (AXR)?

M-a deranjat f.tare atitudinea lui Mihai Barbato - omul isi inchipuie ca din vorbe, o sa ma faca pe mine sa inteleg, cum defapt, cei 3l de ulei in plus sunt un fel de iluzie. Vorbind numai el.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. Motanul, sincer i-mi pare rau de ce aud, mai ales ca intleg ca o ai de noua ! poate nu ai avut bafta si pe masina ti-au montat un "rebut" de motor!

cred ca trebuie sa ma simt norocos nu ? avand in vedere faptul ca AXR-ul meu este SH ( 103k km la cumparare - nu ma imbat cu apa rece , sincer nu-i cred ca fiind reali , sau poate da?!!) cum spuneam in postul anterior la 18000 km am completat 0,5 l si inca nu l-am schimbat ! dar daca a-ti avut mai multe masinute cred ca puteti trage concluzia ca nu pot fi identice daua masini ( sau "piloti") din punct de vedere al consumurilor cu toate ca ar fi normal ! mai rar seamana doi oameni intre ei, dar amandoi sunt oameni ! ( ma refer la aceleasi tipuri de motoare )!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pornesc de la ideea ca motorul e rebut. Am discutat cu cineva din Austria si astfel de cazuri se intimpla si acolo. Sunt cazuri in care au schimbat tot motorul in cazul in care nu au identificat problema in timp util (desi se intimpla extrem de rar). Diferenta este facuta de service. Greseli se intimpla si acolo (se dau stele la service-uri ca la hotel) dar atitudinea generala este cu totul alta. Sunt cel putin 3 cauze care ar fi trebuit cautate si ei au cautat doar una. Atentia lor era indreptata in doua sensuri:

1. Sa-si acopere spatele cu documete

2. Sa demonstreze ca eu am chip tuning sau exploatez masina necorespunzator (repetau asta ca niste mori stricate)

Nu cred ca mintea lor ingusta, a iesit din cararile enumerate mai sus. Nu traiesc cu senzatia ca ii interesa in mod real, de ce masina consuma mai mult decat normal. Probabil au considerat ca daca nu fac scandal, nu vin cu avocatii, nu amenint - voi fi usor de pacalit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu sa va intreb pe cei cu axr ... mi se intampla sa merg de ex cu a 2 a sau a 4 pe la 1200 rpm si sa dea in nas zici ca merge in suturi... ce poate sa fie .. ? valorile la injectoare sunt bune. 1 ajunge la 1.6 - 1.8 cu toti consumatorii si AC.

sa bag o solutie de curata injectoaRE??

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Pe mine ma enerveaza la culme cum a putut neamtul la un motor AXR sa puna o turbina KKK care e cea mai proasta marca din lume, de kk si subdimensionata. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca tine de marketing... au vrut sa fie ceva mai low cost... si au redus unde au putut.

Da sunt chiar asa de proaste turbinele kkk? Exista kituri de reparatie pt ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Am luat mai multe numere de telefoane de firme care repara exclusiv turbine ( unele nici macar nu demonteaza turbina ci o demontezi tu), am sunat si am intrebat daca se poate repara un KKK.

Se poate dar foarte greu.Respectiv conteaza ce defectiune ai: daca e minora repectiv uzura ax sau presetupe (ceva de genul asta ca nu ma pricep), e ok.Te costa pina in 300 de euro.

Daca paleti rotorului sunt uzati, sau alte urme de uzura maria cica se schimba turbina cu alta. Te costa de la 500 de euro in sus.

Ideea este ca turbina nu este fiabila ca marca si totodata este subdimensionata.

In concluzie daca am un motor Axr (un motor bun dupa parerea mea) de ce sa ma complic cu o turbina proasta.Pun un garett si rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost 1 an de zile posesorul unui golf 4 2003/axr si am fost foarte multumit .este un motor foarte fiabil.punctul slab al acestei masini cu tip motor AXR este volant care se duce mai repede decat la ATD,ALH,AJM...dar asta nu este o problema atat de grava.daca o sa ai ceva intreruperi mici la relanti sa nu iti faci griji pt ca este de la combustibilul prost de romania.

Salut.Pe ce te bazezi cind spui ca la un AXR volant se duce mai repede fata de alte motoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat mai multe numere de telefoane de firme care repara exclusiv turbine ( unele nici macar nu demonteaza turbina ci o demontezi tu), am sunat si am intrebat daca se poate repara un KKK.

Se poate dar foarte greu.Respectiv conteaza ce defectiune ai: daca e minora repectiv uzura ax sau presetupe (ceva de genul asta ca nu ma pricep), e ok.Te costa pina in 300 de euro.

Daca paleti rotorului sunt uzati, sau alte urme de uzura maria cica se schimba turbina cu alta. Te costa de la 500 de euro in sus.

Ideea este ca turbina nu este fiabila ca marca si totodata este subdimensionata.

In concluzie daca am un motor Axr (un motor bun dupa parerea mea) de ce sa ma complic cu o turbina proasta.Pun un garett si rezolv problema.

tu zici asa ... dar dupa cate vezi axr ul inca se produce... eu zic ca e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca te chinui sa dezvolti un motor bun in calitate de producator de ce mai faci compromisuri cu accesorii la motor proaste.gen: volant, turbina, uneori alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa reduca din cheltuieli probabil:)

In mare parte nu le face VW sunt producatori diferiti... :D Depinde cine a castigat licitatia atunci ca si la ei poate e cu pile :)

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat turbina pe garantie la AXR - cu un consum de ulei de 3,5 -5l / 15.000 km.

Pana acum toate bune: 4000km si 1mm scazut la joja. (probabil 100-200 ml). Daca lucrurile merg in continuare la fel, nu o sa completez nimic intre schimburi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

motanul: cred ca ai un ulei 5w 40.

ce marca de turbina ai avut?

eu am avut kkk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut experimente cu uleiul. Am pus numai uleiul recomandat de producator (desi operatiunea am facut-o numai in service autorizat am verificat de fiecare data ce scrie pe bidon).

Nu stiu nici ce cod avea turbina veche nici ce cod are turbina noua.

Atata timp cat functioneaza nici nu imi bat capul.

Daca e f. important pt. tine ma pot interesa (masina e din 2006).

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

si eu cred ca am o problema. am 5600km si am pus pana acum 1 l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cam mult.

sigur ai masurat exact?

mie pana acum la 29mii km nu mi-a consumat aproape deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei drept nu ma-m uitat cand am luat-o sa vad cat ulei a pus fabrica in ea dar la 4100km era sub minim (DINCOLO DE ZONA HASURATA,IN PARTEA DE JOS A PARANTEZEI DE PE JOJA) insa nu se aprinsese nici un bec. Am complectat 1 l si a trecut de max dar s-a incadrat in paranteza aia de pe joje.Acum dupa 1600 km este inzona hasurata la nivel max. deci daca fabrica a pus ulei la max. in zona hasurata rezulta ca mi-a consumat 1l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@COSTI: e mult. Lasand la o parte mentiunile din manualul de utilizare, e foarte mare consumul. Noteaza fiecare completare (data, km, nivel, cat ai completat eventual si poze), de preferat sa le faci la service. In cazul in care va fii o piesa defecta (vezi cazul colegului MOTANUL) sa nu apara discutii si sa alergi din colt in colt, doar ca sa-i convingi ca trebuie sa-ti schimbe "ceva".

@msn: la AXR ai QG1 ( intervale de service la 30.000, implicit ulei LL)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa mentionez aici ca masina o folosesc la taxi si din 5600 doar vreo 1200 km i-am facut afara din oras

Modificat de C O S T I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat eu la motoarele astea AXR este ca intrerupere la relanti asa din 2 in 2 secunde Intreruperile astea le-am simtit si la o Skoda cu 40mii km si la un Golf toate cu motor AXR Problema cred ca este din soft Oare nu exista un update de soft pt motorul asta AXR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roger: nu e LL schimb la 15mii sau un an, ulei 505.01 castrol txt/edge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@msn2: ma speriasem cand am vazut: "mie pana acum la 29mii km nu mi-a consumat aproape deloc" :D. Stiam ca nu se recomanda in nici un caz LL la AXR, indiferent de tara. Ai fi fost primul care-l aud ca are asa ceva :(

Eu folosesc tot TXT sau Edge 5w-40, 505.01.

@valibb: legat de trepidatii: mai pune pe langa Golf, Octavia 1 si Seat Leon 1M.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!