Jump to content

Releu semnalizare - probleme


Asterix
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Din nou am probleme la semnalizare. De data asta nu mai da nici un semn de viata nici pe semnalizare nici pe avarii. Ieri ticaia doar o data apoi se oprea. Astazi a murit de tot.Sa fie tot de la releu sau e posibil sa fie vreo siguranta dusa? Am curatat piciorusele de metal ale releului si nici o schimbare.

Salutare tuturor. Ieri a inceput si la mine sa-mi faca figuri la semnalizare stanga. O data sau de doua ori toata ziua.

Azi a inceput sa ticaie mai repede si la semnalizare stanga sau dreapta in timpul mersului, dar ticaia de 2-3 ori, iar se auzea normal, iar 2-3-4 ori mai repede, iar normal. Pana acum spre seara cand dau sa semnalizez si face odata si se oprestem ramane stins si numai se aprinde nimic.

La avarii imi face normal, dar tot cu acele ticaituri 2-3 la intervale de 1-2 secunde :D

Sunt momente cand nici avariile numai pornesc. Cel putin cu motorul oprit numai semnalizeaza deloc din maneta :D

Am sunat disperat cativa prieteni ca sa ma interesez. De la becuri nu e nimic. Toate se aprind, si pe semnalizare atunci cand incearca sa functioneze si pe avarii.

Am aflat si pretul. 110 RON un releu original de GOLF IV cu comanda din Craiova. Dimineaza ma duc la mecanic sa ma uit prima data la al meu sa vedem ce are. Mi-a zis ca incearca sa-l curete cu spray ceva, daca nu isi revine, il punem pe ala nou :D

Nu ma asteptam sa pice si dracia asta tocmai acum cand sunt in pana de bani.

E rau ca nici nu poti sa circuli fara semnalizare, mai ales seara sau noaptea. Nu iti cunoaste nimeni intentia ta si te mai trezesti si cu accident aiurea :(

Mi-am dat seama ca releul este pe undeva prin zona becului de avarii.

Cand numai mergea, i-am mai dat cativa pumni buni in bord deasupra sa-si revina :P

Si asa trebuie sa-l skimb. Probabil nu a mai fost schimbat niciodata in 7 ani de zile :D

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am skimbat releul cu unul nou - 110 RON. Parca se aude si ticaitul altcumva, ca la o masina noua :D

Iata pozele cu cel vechi:

f5agb4.jpg

33mstbo.jpg

2ihneq9.jpg

In programul ETKA aceasta piesa are pretul de 13.40 EURO.

Deci pleaca cu pretul asta din Germania si ajunge la pret dublu in Romania.

Are codul: 1J0 953 235 C

In interior nu seamana deloc cu acea poza postata mai sus de un membru al acestui forum.

Are o bobina, cativa tranzistori si niste lamele de contact :D

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna urmarid putin discutile, vreau sa va spu si eu problemea mea cu semnalizrile: fiind in romania in vacatza de iarna pe la sfarsitul sarbatorilor nu mai imi regea semnalizarile pe nici un bec : adica cateodata mi se aprindea becu si ramanea aprins nu clipaia ramane doar aprins de exemplu daca pun avarile imi raman toate aprins gen USA ii frumos da inervat ca atunci cand depasesc sa tot dau de maneta sa le arat ca chiar vreau sa depasesc ptr ca nu clipaie

A masina mea ii un golf 4 tdi din 2000 bassis .

banuiesc ca problema poate fi de la frig sau din cauza ca am un stop pe spate ciobit sau de la butonu din interior de la avari care mi se pare putin bizar cand il apas arcu parca merge mai greu .

merci anticipat

sper sa ma putetzi ajuta ptr ca am avut ca bonus si o amenda din cauza semnalizari merci

Modificat de last
Cunoasterea foarte buna a limbii rom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ninu

Trebuie sa inlocuiesti releul de semnalizare. Este piesa din fotografiile de mai sus.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult last

o sa il comand cat de repede

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

In programul ETKA aceasta piesa are pretul de 13.40 EURO.

Deci pleaca cu pretul asta din Germania si ajunge la pret dublu in Romania.

Are codul: 1J0 953 235 C

In interior nu seamana deloc cu acea poza postata mai sus de un membru al acestui forum.

Are o bobina, cativa tranzistori si niste lamele de contact :salut:

Si eu l-am schimbat, dupa ce l-am verificat sa fiu sigur ca e ars condensatorul din el. in fine, cel nou a costat 60 ron. este adevarat ca in unele magazine l-am gasit si la 180 ron, si ambele indiferent de pret erau made in germania. doar diferrea fabrica.

ala din poza de mai sus am impresia ca e de audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciocolatadesign cum sa fie tata de pe Audi, daca eu l-am dat jos de pe Golful meu ??? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

problema mea e urmatoarea : nu functioneaza avariile, mai mult cind apas butonul e avarii, nu se aprinde becul din buton, nu ticae releul, si nu mai funcioaneaza nici semnalizarea, ce ar putea fi ?

merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imprumuta un buton de avarii de la un amic cu golf 4 pt cateva minute si verifica daca e de acolo problema.

Releul de semnalizare este in acel buton. Iar daca problema nu dispare, incearca sa faci o diagnoza sa vezi ce apare.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acolo e sigur. Asa am patit si eu. Nu moare din prima, are simtome... Icepe s-o ia razna ;)

Am scris in topicele anterioare... Am dat 1 milion si ceva pe el :)) Tacane ca unul de pe masina noua :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se pune la loc butonul de avarie ? Ca de dat jos l-am dat usor , dar nu stiu cum se monteaza la loc . Trebuie sa scot suportul de pahare sau mai ce ? Apropos de pret , la Vw este 88 ron butonul de avarie cu tot cu releu de semnalizare , mai ieftin decit in orice alt loc unde am cautat (asta-i o intimplare) . Ma intereseaza , repet , ce trebuie sa mai demotez din bord ca sa il bag la loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu demontezi nimic. Butonul se trage puri si simplu din mufa si se introduce la fel. Vezi ca are niste catari de plastic, in special una rotunda care trebuie sa intre in locasul cilindric rotund de la mufa din interior. Atentie la mufa din interior cu fire, sa nu-ti scape in interior ca e mai greu de scos. Aia e mufa de care vorbesc si in care trebuie sa intre releul de avarii :icon_rambo:

Am pus o poza in posturile anterioare :coffee_lol:

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun ; Mufa din interior mi-a scapat deja . Intrebarea este:de aici incolo cum fac ? pentru ca mufa este deja la vreo 5 cm. in interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce alt raspuns ai dori sa primesti, decat sa incerci sa o tragi usor afara cu o penseta ceva mai lunga. 5 cm nu mi se pare cine stie ce distanta. O tragi usor, nu tare, sa nu rupi ceva pe acolo :screwy: Dupa ce o scoti 1 cm in afara o intorci pe verticala sa se rezeme in locasul ei, in partea de sus si de jos, pana rezolvi problema cu butonul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pos sa scot mufa afara pentru ca nu mi permit firele mufei treaba asta.Sint prea scurte. Dar pina la urma am reusit sa bag releul in mufa lui scotind celelelte doua butoane din jurul lui respectiv esp si dezaburire. Ulterior butonul de dezaburire am reusit sa l bag la loc pentru ca firele mufei erau suficient de lungi, insa esp ul nu l pot pune la loc pentru ca mufa lui are firele la fel ca si la releu prea scurte . Asa ca acum am semnalizare dar n am esp. Bravo mie.Un electrician auto mi a spus ca trebuie scos panoul acela de ventilare de deasupra butoanelor dar trebuie surubelnita stea cu sase colturi ;ca sa pot baga mina in spatele mufei esp sa tin contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu releurile astea mi-am spus si eu problema pe pagina 5 cu semnalizarile si am cumparat un releu sa il schimb ca ameu nu mai functiona cum trebuie .

asa ca mia adus taicamio din romania un releu nou de la un magazin de piese a dat pe iel 600 mi de lei a ajuns si lam montat si nu functiona nu stiu din ce cauzamarca ie de la febi Bilstein nu cred ca poate fi defect din fabrica ptr ca ie o marca buna asa ca am mers si am luat altu secand si lam montat foarte usor functioneaza perfect pe releul nou scrie 2005.02 nu stiu ce poate fi taicamio mia zis ca poate sunt ptr golfurile din 2005 in sus , ce poate fi nu stiu, aveti vreo ideie ptr ca vreau sa il vand daca este ptr alt model ca am dat totusi 600 mi .

aveti vreo ideie ? sa vie ptr mod din 2005 in sus sau sa fie o defectiune de la bilstein ?? masina mea este un golf 4 tdi 90 din 2000

merci

have a good time

Avertisment

Cunoasterea foarte buna a limbii rom

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut baieti. Aceasi problema cu ticaitul am avut-o si eu. Am fost la electrician si mi-a spus ca este maneta sau releul.Cum sunt in pana de bani,nu am inlocuit nimic,in schimb am pulverizat la baza manetei,in diferite pozitii ale manetei, cu un spray degresant pt. echipamente electrice si......nu mai am nici o problema.Este o solutie mult mai putin costisitoare.Poate va ajuta la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clona BR 19 MRN

am patit`o si eu cu releul... la mine semnalizarea e moarta... avariile mai merg din cand in cand dar ticaie rapid de cateva ori apoi se opresc... ce am observat la mine in bord este ca am acele doua sageti stanga dreapta pentru rulota sau romorca care nu se aprind , am fost sa ma interesez de releu si am gasit si pentru rulota, daca as pune acel releu s`ar aprinde becurile acelea din bord cand semnalizez pentru remorca chiar daca nu am remorca?

am pus o poza cu releul desfacut ca am mai vazut un model de releu pe aici care nu seamna, dar ar putea fi modelul pentru rolota....

post-46392-1240942142_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care becuri de rulota?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clona BR 19 MRN

oai nici eu nu am stiut de ele pana cand nu am mers la un electrician si a incercat sa faca niste punti acolo in releu sa imi faca semnalizarea sa mearga pe direct, in timp ce el facea acolo niste punti, in turometru undeva in jurul valorii de 1500 ture se aprindea un martor care era galben si avea o sageata dreapta una stanga, am inteles ca acel martor este pentruu avarii sau semnalizare rulota sau remorca, eu nu am carlig la masina, cred k acel martor este la toate golfurile dar nu se aprinde cand pui contactul sau semnalizezi sau pui avaria... sta acolo ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, de ala era vorba. Si cu ce te ajuta daca se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit-o si eu azi cu releul. In timp ce mergeam am observat ca ticaia de cateva ori dupa ce opream semnalizarea, ca dupa un timp sa nu mai ticaie deloc, in schimb ramaneau martorii aprinsi si la semnalizare si la avarii.

Din cate am citit, trebuie sa-mi cumpar un releu nou, nu m-as baga la spray-uri sau alte nebunii.

Oricum, pica cand ti-e lumea mai draga, asta e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vii la intalniri, te pot ajuta eu cu spray ca sa incepi cu ce-i mai ieftin (in cazul acesta moca :icon_thumright:. Este maxim 20 ron un spray vs 100 ron un releu si exista intotdeauna posibilitatea sa fe de la maneta, asa cum s-a intamplat la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e de la maneta. MAi am una functionala de pe o masina care are acum tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!