Jump to content

Dealeri Sh partea 2


ambro

Recommended Posts

Stii care-i faza?? eu nu vreau sa ma lase sa pun teste pe masina lui..imi e de ajuns sa vad ca refuza :vaidecapulmeu: si sunt multumit mi-am atins scopul..acela de a sti daca sa cumpar sau nu de acolo, sa fiu eu cu inima impacata. Eu vreau sa-mi iau masina..nu imi face niciun favor ca imi vinde..asta trebuie sa stie ei, multi spun ca accepta orice test, pai atunci sa ti-o testez manca-ti-as daca zici ca e impecabila. Si continuand...e la fel..chiar daca-mi zici ce domne strici masina cum sa faci asta in parcul meu..stim amandoi ca face pe prostul..si iar e de ajuns ca sa pleci si sa nu mai cumperi si atunci esti linistit.

Si da..vreau sa vad masini cu km multi..ca n-are cum sa existe masina din germania de 5 ani cu 80 d mii de km. Ok, o masina a fost condusa de o baba, o masina a fost condusa de un mosneag..ba da cate masini au fosyt in situatia asta??? tot parcu lor? tot parcu lor are 80 d mii d km? Si da vreau sa vad km multi ca daca omu n-a ascuns km inseamna ca n-a ascuns absolut nimic..pe mine nu ma sperie ca un motor are 200 d mii de km, poa sa aiba si 3 sute d emii, un motor nu se strica mergand!! Un diesel de vw sau audi tre sa tina juma de milion si sa nu stii ce e aia problema la motor, ci doar daca se merge intr-un mod cretin si atunci l-ai pus pe butuci in juma d an. Sau macar daca fac manarii, pai sa le faca cu mai mult bun simt, da cum adik erau 3 audi A4 cu 82, 83, respectiv 83 de mii 500 d km...E bataie de joc

Edited by ambro
Link to post
Share on other sites
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ambro

    12

  • ADU 33

    10

  • VEKAU

    7

  • DragosR

    4

Top Posters In This Topic

Romanul se sperie cind vede pe bord 170-180-190-200-220 de mii de km,de aici poate si faza cu km,pe linga faptul ca este teapa bineinteles.

Degeaba sa zicem as vinde eu o masina cu 250.000 km cu carte de service beton(verificabila) cu distributie schimbata la mama ei ,ca omul cind deschide usa si vede 250.000 zice"la revedere".

Si tot una cu 80.000 km PE BORD(nu neaprat reali) va cumpara.

Prefera ILUZIA OPTICA.

Romanii din cite am observat eu doresc ieftin si bun,ceea ce cred ca nu exista.

Si afara un pret are o masina la 50.000 si altul la 200.000.

Doi la mina uneori,din aceasta prisma clientul te impinge sa fie mintit.

In Germania de obicei pe factura se trec km masinii.

Si la LUPO si la PASSAT si la AUDI,dupa ce am dat banul si am primit actele am mers la o reprezentanta sa verific istoricul.

Inca nu am luat teapa.

Dar pe factura scrie " km la bord conform indicatiilor de pe bord",adica omul zice "Domne eu asa am vazut asa am vindut,asa am scris".

Intr-un fel isi ia mina de pe masina,nu?

Este loterie,dar de obicei chiar daca initial accepta istoric si test,oricare ar fi e,cei mai multi samsari ori nu se prezinta,ori in drum spre test/istoric,zic adevarul.

Edited by cristiseven7
Link to post
Share on other sites
Asa...azi am fost la topcars pipera sa ma interesez pentru masina ca sapt viitoare am suma completa. Mie nu mi se pare ceva in regula acolo..nu am vazut nici o masina cu mai mult de 90 de mii de km..toate au 87, 88, 88 500...si sunt masini si de 4-5 ani..Io nu cred ca au km reali, si chiar as vrea sa-i fac odata de rahat, sa ma duc cu cineva de pe forum care are vag com, si sa vad cumva ca nu-s km reali, sa vad ce mai pot sa zica..daca mai are vreunu tupeul sa zica ceva

te pot ajuta eu cu citire km reali, dar vezi ca nu la totate cciteset deoarece la cele cu memrie interna nu poate citi epromul

@cristiseven7 cu ultima versiune de vag com se pot citi nr de km reali

Link to post
Share on other sites

Pai eu ce va spusei de Top Cars?(ambro).Tatal meu a luat masina cu 86000 km pe bord, dar in realitate avea 160000 km reali(masina este din 2003, provenienta Olanda).In fond nu nr. de Km reali doare, ci faptul ca incearca sa te traga in piept cu acest aspect.Eu as propune urmatorul lucru: te duci alegi o masina, spui ca o cumperi, dar daca la test ies alti km decat ce arata bordul, sa iti lase din pret cel putin 1000 eur.Ma intreb daca accepta asa ceva? :vaidecapulmeu:

Cred ca la astia e o norma:sa nu depaseasca 90 000 Km.sic

Edited by ADU 33
Link to post
Share on other sites

nr de km e ca ambalajul: daca arata urat, se vinde greu sau deloc.

nenorcirea este ca in tarile fost comuniste lumea este obisnuita cu nr putini de km si aia facuti in conditii rupestre.

asa ca putini se gandesc ca afara o masina datorita unor cumuli de factori care lipsesc pe aici, o masina poate face si 40-50 000km pe an.

deci teren numai bun pentru samsari. buba este ca nu numai se da kilometrajul inapoi, ci se ridica automat si pretul. evident ca nimeni nu o sa te lase sa-i verifici km. ce, in piata se iau dupa cantarul tau???

si inca ceva : olandezii si belgienii sunt samsarii europei de vest. istoric vorbind cine s-a ocupat de comert de-a lungul vremii???

Edited by VEKAU
Link to post
Share on other sites

In Zalau gasesti de la cele mai oribile tzepe pana la cele mai bune masini. Dar astea is mai scumpe. Si de obicei ce e scump se vinde mai greu. Si romanului ii plac tzepele, asa ca de cele mai multe ori gasesti gunoaie.

Gasesti si masini bune pentru ca acolo fiecare are un program de "fishing" pe mobile.de. Sunt oameni care castiga doar din rezervari. Adica azi apare o masina cu 4000 de euro marca usor de vandut si an recent, eu o rezerv si vand masina cu 4500 de euro mai departe unui samsar care merge dupa ea si o aduce. Problema este ca rezervarea se face dupa poze, actele in regula si o privire sumara cand dai avansul. Doar masina nu e pentru tine.

Asa ca ce apare pe mobile.de dimineata la 10 cand ne uitam noi au fost periate de toate firmele care nu fac altceva. Au angajata o secretara care vorbeste corect germana si ea sta non stop pe calculator. Din 5 in 5 minute primeste ofertele noi selectate pe categoria de interes. Cand apare ceva, da telefon si rezerva masina. Daca in 24 de ore nu cumperi masina, pierzi rezervarea. De obicei, zilnic sunt cateva zeci de romani plecati dupa masini pe acolo, asa ca este cine sa dea avansul sau sa cumpere masina.

Dar masinile din Germania sunt destul de scumpe. Asa ca se merge in Belgia. Cumperi numere galbene din Germania si masina o iei din Belgia. Pe firma. Si preferabil si putin sau mai mult lovita sau ceva defect. Ca sa poti trece o factura mica la import fara sa lasi garantie. Vama iese mai mica. La unguri lasi o mica atentie , ca si la romani ca sa poti circula cu numerele galbene care sunt fara Carte Verde.O repari rapid si ieftin. Din 290k km faci 170k km si daca masina e din 2003 si e si diesel, alta culoare decat alb si preferabil sa nu fie break o vinzi cu un profit de 500-1000 de euro. Pentru ca piata o fac cele din Germania care sunt mai scumpe. Daca nu poti sa o vinzi intr-o luna, o lasi mai ieftin. Fraierii nu mor, se schimba.

Daca o iei tu pentru tine, o alegi atent, si nu conteaza doar pretul si anul. Conteaza si starea masinii, asa ca aici mai "pierzi" cateva sute de euro. Ca sa mergi pana la parc, mergi singur cu o masina, nu o mai imparti cu inca 4-5 persoane. Mai pierzi niste bani si aici. Nu mult... depinde 100-200 euro. Tu cumperi masina pe persoana fizica, asa ca vama o platesti la valoarea de catalog. Aici mai pierzi niste bani, probabil. Tu cumperi numere rosii din Germania, cu carte verde pentru ca ii respecti pe ceilalti participanti la trafic care nu au CASCO, si nici nu vrei complicatii inutile pe parcurs. Mai "pierzi si aici" ~100 de euro. Asa ca se aduna. Si vezi ca ai iesit cu o masina mai scumpa cu cateva sute de euro decat cea din targ. Oare de ce? Ca tu vrei masina, nu marca, an, culoare.

Edited by r&d
Link to post
Share on other sites

asa este. acolo (afara) exista o armata de rezervatori de masini care se ocupa numai cu asa ceva pe baza de comision. ce este bun imediat este rezervat. ma refer la ocazii: masina buna- pret redus. asa ca slabe sanse pentru cineva care nu este in retea sa gasesca ceva ieftin si bun. daca este ieftin, este manarit, daca este bun, este scump.

de aceea si amicul @Rapier a gasit o masina ok la un ..turc.

Edited by VEKAU
Link to post
Share on other sites
In Zalau gasesti de la cele mai oribile tzepe pana la cele mai bune masini. Dar astea is mai scumpe. Si de obicei ce e scump se vinde mai greu. Si romanului ii plac tzepele, asa ca de cele mai multe ori gasesti gunoaie.

Gasesti si masini bune pentru ca acolo fiecare are un program de "fishing" pe mobile.de. Sunt oameni care castiga doar din rezervari. Adica azi apare o masina cu 4000 de euro marca usor de vandut si an recent, eu o rezerv si vand masina cu 4500 de euro mai departe unui samsar care merge dupa ea si o aduce. Problema este ca rezervarea se face dupa poze, actele in regula si o privire sumara cand dai avansul. Doar masina nu e pentru tine.

Asa ca ce apare pe mobile.de dimineata la 10 cand ne uitam noi au fost periate de toate firmele care nu fac altceva. Au angajata o secretara care vorbeste corect germana si ea sta non stop pe calculator. Din 5 in 5 minute primeste ofertele noi selectate pe categoria de interes. Cand apare ceva, da telefon si rezerva masina. Daca in 24 de ore nu cumperi masina, pierzi rezervarea. De obicei, zilnic sunt cateva zeci de romani plecati dupa masini pe acolo, asa ca este cine sa dea avansul sau sa cumpere masina.

CORECT!!!!!

traiasca programul!!!!!

In Romania,in piete daca te uiti rapid vei observa ca masinile sunt mai ieftine ca pe net(pretul incluzind adausul,vama,rar ,adusul etc.).

Nimeni nu are curaj,ma refer la cei care se ocupa sa vina pe piata cu o masina cu 50-100.000 km reali.

Si de ce?

Pentru ca la km astia si el o cumpara scumpa,ca deh neamtul sau altii cer bani pe orice lucru/dotare/stare generala a masinii in plus,iar el va veni cu masina sus,ma refer ca pret.

Si la 20 de masini cu km dati inapoi la 80.000 ,daca el a 21-a vine cu ei 80.000 super-mega-extra originali si cu o masina fara accident se va "ingropa" cu ea.

El ce sa zica ,stiti celelalte 20 de masini au km dati inapoi,si a mea nu?

Nimeni nu te ia cu forta sa cumperi o masina,tu singur o alegi.

Nu esti luat pe sus din casa,din pat,de pe sotie,si hai cumparar masina.

Tu o alegi,tu o doresti.

CONTEAZA CE VREI SA VEZI SA AUZI SI SA CUMPERI.

FRAIER NU ESTE ALA CARE CERE CI ALA CARE DA.

scuze pt.literele mari.

Sunt afara firme de romani,suni pt. o masina si prin telefon te intreba "E de piata?La cit vrei km sa ii fac pe bord?"

Si la o comanda vrea km putin pretul este mare,vrea km normali 150-200 000 km este iarasi alt pret.

Link to post
Share on other sites

ADU 33, numarul rotund de approx 90 de mii Km este folosit printre altele ca sa te puna sa schimbi distributia. La majoritatea masinilor VAG de ex, asta este momentul. Oricum, primul lucru cand iei SH asta trebuie facut...distributia si ulei + filtre. Asta daca nu esti sigur de Km reali si de istoricul masinii unde sa se specifice clar daca si la cat a avut schimbata distributia.

Topicul asta initial credeam ca este pentru lista de dealeri "pozitiva". Celalalt era pentru cei tzepari. Am vazut ca ati inceput si aici lista cu dealeri care nu sunt de incredere. Pai atunci, mai bine rugam un moderator sa le uneasca, nu? Ideea era sa fie doua topic-uri pentru usurinta in utilizare. Unul pe care sa se puna numai cei despre care exista impresii negative si alta in care sunt cei despre care avem impresii pozitive. Dupa cum spuneai insa, o sa vina unul sa ii vorbeasca de rau pe unii si altul o sa zica de bine...dificil de interpretat.

Link to post
Share on other sites

adica oricat ne-am stradui nu putem face un top pozitiv al dealerilor sh.

frumoasa concluzie! :D

Edited by VEKAU
Link to post
Share on other sites
adica oricat ne-am stradui nu putem face un top pozitiv al dealerilor sh.

frumoasa concluzie! :rolleyes:

:(

Cipos, multumesc frumos ca te oferi, sa stii ca am sa apelez cand gasesc masina, sapt asta probabil sau cealalta. 10x

Link to post
Share on other sites

Ai dreptate Rapier, s-au incurcat lucrurile rau de tot.Rugam un moderator sa uneasca cele doua topic-uri sau nu stiu, sa faca ceva:eu il deschisesem pe al meu, pentru pareri negative, cu exemple si asa mai departe, dar vad ca nu se mai intelege nimic.Hai sa-l pastram pe al lui Ambro, la pozitiv.Cine intra doar pe unul din ele nu o sa mai inteleaga nimik.Se uita totusi, de unde am plecat(pareri pro si contra cu exemple concrete, ca sa stie omu' ce face cand se duce la cumparaturi). :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
@marlucteo, citeste toate posturile de la "dealeri SH".Bagi tu mana in foc pt.toate masinile vandute de astia?Fa si tu o mica verificare a kilometrilor reali de pe masina ta ;)

:P tocmai am facut asta si...... surpriza :

are cu 30k mai mult .... ;)

dar asta nu ma deranjeaza cu nimic .

masina arata si functioneaza impecabil .

oricum consumabilele trebuie schimbate periodic .

garantia 6 luni la motor si cutie spune multe ;

eu , spre ex. in 6 luni fac 50k lejer .

concluziile le trageti si voi .

RESPECT.

Link to post
Share on other sites

@marlucteo, nici o problema, nu vreau sa intram in polemica, a fost alegerea ta si o respect, cum de asemenea am scris si ma repet:fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui(nici pe mine nu m-a deranjat ca masina mea are cu 70.000km mai mult,"e luata de la alta sursa"/nici pe tatal meu nu l-a deranjat ca masina lui de la Topcars are cu 80.000 mai mult).DAR, totusi, de ce?pt. ca la fel cum spunea Vekau, mergem inca pe ideea preconceputa ca masina cu km putini e buna, implicit pretul cerut e justificat....samd.Pai tu il vezi pe nea "caisa", sa dea 12.000 eur pe o masina de 3 ani cu 200.000km, cu service la termen, nuuuu, mai bine da 12.000 pe una de 5 ani cu 90.000km cu trecut incert, nu-i asa? :(

Vezi ca si la a ta s-a umblat?de ce?uite-asa, ca sa aiba ei ultimul cuvant, ca-s mai smecheri. :)

Link to post
Share on other sites

Dragi colegi...eu am scapat de belea si de stres..azi am gasit masina..si deja e la mine acasa m-am plimbat azi 200 km cu e. Este un Opel vectra modelul nou..din 2002 sau 2003 tre sa ma uit, motor 2.0 DTI 100 d cai, 100 d mii de km, 10 mii de euro. De ce am luat asta? Pentru ca cel care il vinde este cumnatul sefei mele..la care lucrez de ceva vreme..deci stiu ce cumpar si de la cine..exista incredere respect si tot..Mi-a trecut emotia ca o iau din targ..ca cine stie ce o fi cu ea..ca daca are ceva nu-l mai agsesc niciodata pe vanzator..E altceva cand cumperi de la apropiati, stiu ca nu e manarita si exista incredere si tot. Am scos-o pe autostrada, viteza maxima intr-adevar este cea din talon si nu a vrut sub nici o forma sa creasca mai mult..195km/h. Ce sa mai zic..m-a impresionat cat este de mare..e gigantica..nici nu pot s-o parchez inca :) Are cd player..aer conditionat, comenzi audio pe volan, pilot automat, geamuri electrice doar pe fata, oglinzi electrice, proiectoare, abs, esp, 8 airbaguri, cotiera fata si spate, suport pt pahar si in fata si in spate.. Se pare ca m-a ales ea pe mine dupa cum mi-a zis un prieten, ca eu nu m-as fi gandit vreodata ca o sa imi cumpar opel..tre sa recunosc ca si pretul m-a influentat, o masina ca asta costa 11-12 mii, el voia 11, da a zis ca daca o cumpar eu o lasa la 10 mii. Culoarea este azur. Ce e drept, nush de ce naiba dar la acesti 100 de cai, imi consuma 10%, cam mult zic eu, dar nu este o problema. Zilele astea o duc si la niste teste..si daca este ok, o iau. ce bine ca am scapat de grija asta!!

Link to post
Share on other sites
Dragi colegi...eu am scapat de belea si de stres..azi am gasit masina..si deja e la mine acasa m-am plimbat azi 200 km cu e. Este un Opel vectra modelul nou..din 2002 sau 2003 tre sa ma uit, motor 2.0 DTI 100 d cai, 100 d mii de km, 10 mii de euro. De ce am luat asta? Pentru ca cel care il vinde este cumnatul sefei mele..la care lucrez de ceva vreme..deci stiu ce cumpar si de la cine..exista incredere respect si tot..Mi-a trecut emotia ca o iau din targ..ca cine stie ce o fi cu ea..ca daca are ceva nu-l mai agsesc niciodata pe vanzator..E altceva cand cumperi de la apropiati, stiu ca nu e manarita si exista incredere si tot. Am scos-o pe autostrada, viteza maxima intr-adevar este cea din talon si nu a vrut sub nici o forma sa creasca mai mult..195km/h. Ce sa mai zic..m-a impresionat cat este de mare..e gigantica..nici nu pot s-o parchez inca :) Are cd player..aer conditionat, comenzi audio pe volan, pilot automat, geamuri electrice doar pe fata, oglinzi electrice, proiectoare, abs, esp, 8 airbaguri, cotiera fata si spate, suport pt pahar si in fata si in spate.. Se pare ca m-a ales ea pe mine dupa cum mi-a zis un prieten, ca eu nu m-as fi gandit vreodata ca o sa imi cumpar opel..tre sa recunosc ca si pretul m-a influentat, o masina ca asta costa 11-12 mii, el voia 11, da a zis ca daca o cumpar eu o lasa la 10 mii. Culoarea este azur. Ce e drept, nush de ce naiba dar la acesti 100 de cai, imi consuma 10%, cam mult zic eu, dar nu este o problema. Zilele astea o duc si la niste teste..si daca este ok, o iau. ce bine ca am scapat de grija asta!!

pai daca ai incredere de ce mai mergi cu ea la teste?

Motorul 2.0 DTI del aopel atit maninca.

Stiu pentru ca am avut ambele motoare si cel de 2.0 si de 2.2.Cel de 2.2 este mai nervos are 125 cp,dar maninca si mai mult.

La opel in general pica debitmetrele si pompele de injectie(cel putin la astra sigur pompa+au probleme cu ecu).

In rest am fost super multumit de masina,chiar cu riscul de fi injurat/fluierat pot spune ca vectra limo sta mai bine pe asfalt ca passat limo.

Dar ca sa revin,de ce o mai testezi daca zici ca ai scapat de stres si ca ai incredere ca nu este minarita.

Astfel ai trebui sa mergi pe incredere,sau?

Link to post
Share on other sites

Eu nu o duc la test pentru ca mi-ar ascunde ceva omul, ci pentru ca a zis si el f clar s-o duc, ca poate are ceva ce nici chiar el nu stie..Adica el sa zica ca e perfecta si chiar sa creada asta, si doamne fereste sa aiba ceva fara ca el macar sa stie. Da..asta am auzit si eu. se duc debitmetrele in draci, dar am auzit ca asta se intampla f frecvent la astrauri, nu vectra..oricum..sper sa n-am probleme. Ideea e ca pentru a avea cuplu cu ea si sa-mi traga..am schimbat cam inspre 3 mii azi toata ziua..si mi-e sa nu i se intampla ceva din moment ce se pare ca asta va fi regimul in care voi merge cu ea. E putin 100 d cai..la primii bani as duce-o la remapat, dar intr-adevar, sta pe sosea intr-un mod uimitor. :)

Edited by ambro
Link to post
Share on other sites

:) Felicitari Ambro, o masina bunicica cu toate ca motorul e cam slabut(am avut si eu Vectra A din 95 si mi-a placut f.mult, mai ales tinuta de drum)

Link to post
Share on other sites
:) tocmai am facut asta si...... surpriza :

are cu 30k mai mult .... :o

dar asta nu ma deranjeaza cu nimic .

masina arata si functioneaza impecabil .

oricum consumabilele trebuie schimbate periodic .

garantia 6 luni la motor si cutie spune multe ;

eu , spre ex. in 6 luni fac 50k lejer .

concluziile le trageti si voi .

RESPECT.

garantie zici?

sa ai bafta sa nu ai probleme! asta este cea mai buna garantie.

Link to post
Share on other sites

asa este VEKAU ; doar traim in RO :hainoroc:

Link to post
Share on other sites

Am fost si la autotest astazi cu ea..si mi-a iesit 92% in stare de perfectiune..deci e impecabila masina. Si eu am zis la fel ca motor 2.0 cu 100 d cai e aiurea..da sa stii ca nu e chiar asa rau sau oi fi eu entuziasmat. A, si alta chestie..in specificatiile masinii scrie 101 cai la 4000, la test insa au iesit 105 cai la 4000

Merci pentru felicitari ADU 33 :D :D :)

Link to post
Share on other sites

2.5 mil...parca...

cam tot ce se poate testa la ora actuala la noi :blink:

Link to post
Share on other sites

daca stii e bine sa detaliezi pt ca pe site-ul celor din Vitan testele sint puse pe categorii si fiecare are un pret.

Daca iei masina din bara in bara trece de ce spui tu acolo vis-a-vis de preturile de pe site.

Poate au un pachet complet si e la alt pret :blink:

Link to post
Share on other sites

Are dreptate, 2 milioane 5 sute pentru a testa tot ce se poate testa la ei, pt masina cu tractiune fata sau spate, si 3,5 milioane pt test complet la masina cu tractiune integrala. Ei testeaza: caroseria (urme de vopsea, chit, revopsire), sasiu, suspensie, transmisie, motor, frane, directie, noxe, instrumente de bord. De exemplu daca vrei test doar pentru motor, costa 1 milion 2 sute, si de fapt ce fac ei este sa iti verifice puterea si cuplul sa vada cum este la ora actuala fata de datele date de producator. De exemplu opelul asta al meu, trebuie sa aiba 101 cai la 4000, a iesit ca are 105 cai la 4000, si a atins viteza maxima inscrisa in talon, 195, au ei niste bancuri acolo unde merg cu ea pe niste role si ajung si pana la 200. La final iti aduce un dosar, cu cate o coala pentru fiecare categorie de testari, la capitolul despre motor aratandu-ti si graficul cu curba puterii, pana unde a crescut..cand a inceput sa o ia in jos..iti da alaturi valorile normale date de poroducator si apoi comparatia cu ale tale, si la final se face o medie intre toate categoriile si iti da un procentaj al masinii. La mine a iesit 92%, si am avut 100% la transmisie, suspoensie, sasiu, 96% motor, 80% frane..si tot 100% la instrumentele de bord.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...