Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Piesele au ieșit incredibil de profi, păcat că a trebuit să renunți la ele.

PS: De unde pot cumpăra bilete pentru o tură pe Adâncata? :D

Link către comentariu

Exact, pacat ca problema e in alta parte. Ideea e ca si daca as fi montat camberpkateul cu piesele lui facea la fel !!! Nu are legatura cu piesa ci cu acel guler ciudat ! Vezi ca au ceva site dar poti lua direct acolo, nu e asa aglomerat. Cand mergi ?

Link către comentariu

La cata treaba am pe cap numa atent aici n-am cum sa fiu. Tudor, se rezolva...taiem bilet la intrare :) e cu 0 barat :)))

Link către comentariu

Haha, am fost subtil. :) Da, era vorba de tăiat bilet la intrarea în fuscomobil.

Sper să ajung și eu pe Adâncata, deși nu prea am ce căuta cu a mea pe circuit. O să creadă lumea că a venit ambulanța să scoată pe cineva ieșit de pe circuit.

Să ne ții la curent cu impresii despre suspensie.

Link către comentariu

Sambata 4 Aprilie este track day la Adancata in caz ca e gata masina si vrei s-o testezi

Link către comentariu

Cred ca in fiecare weekend e track day acolo :)) Este gata masina, am pus flansele stoc acum si au disparut toate clancaniturile si ezitarile la mici gropi. Comfortul suspensiei este specacular desi e clar mai tare decat B16. Doar raspunsul directiei pare putin mai greoi la viteze mici iar pe viraje vom vedea. Printre altele, am curatat baia de ulei, am pus ulei proaspat (300V 5W40 de data asta), am schimbat cam follower, am verificat distributia si toate cele prin compartimentul motor. Mai trebuie doar o geometrie dar sa vad daca am timp s-o fac pana vineri ca da dau sambata o tura pe Adancata !

Link către comentariu
  • 3 months later...

Ohlins merge foarte bine si pe Adancata (nu am imbunatatit decat cateva zecimi timpul avut cu B16 dar conditiile au fost clar defavorabile acum > temperaturi la asfalt mai mari, cauciucuri uzate cu multe heat cycles). Imi place foarte mult faptul ca reglajul rotitelor de "duritate" este foarte evident in comportamentul masinii, ceea ce nu pot spune despre B16 unde era cam vag ! 

 

Placutele Pagid RS29 au fost depasite in ultimele sesiuni asa ca am upgradat la RSL1, un compound mai performant de la Pagid (tot nu ma astept sa fie precum Carbotech dar sper eu mult mai bine)

 

RS 29 are un coeficient de frictiune de 0.41-0.44 (0.44 atinge pe la 500 grade) iar RSL1 are 0.43-0.51 (0.51 este intre 300 si 500 grade, dupa care scade la 0.50 pana la 700 grade)

 

 

post-73-0-43994500-1437918803_thumb.jpg

post-73-0-90862100-1437918816_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Intrucat la ultimul track day am fiert lichidul din prima sesiune, am decis sa apelez la brake ducts. Cu ocazia asta, am observat ca prelungirea aerodinamica VW Racing de sub bara OEM bloca flow-ul de aer catre sistemul de franare prin faptul ca este cu 6cm mai jos decat bara originala a masinii iar acest lucru face ca traseul aerului sa fie modificat ! Modificarile arata asa >

 

 

On my last track day I succeeded boiling the fluid on my 1st session. The next logical step was to find a way and cool the brakes. While building my brake ducts, I've also found the VWRacing front air-dam, which sits about 6cm lower than the original bumper, was blocking the air flow through the oem vent towards the brakes !! And the upgrade >
 
 
 
 
Am schimbat si Motul RBF660 cu Castrol SRF !
Link către comentariu

Aici se vede clar blocarea fluxului de aer prin priza oem !

dff3ab3fc05fdeddc1a5e56c0c7844e8.jpg

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • 1 month later...

Cu ceva intarziere, revin cu pareri in urma modificarilor de mai sus, dupa ultimele sesiuni din noiembrie la Adancata >
 
- Franele s-au comportat exemplar in toate cele 3 sesiuni dar si temperatura exterioara a ajutat destul de mult.
- Gumele Federal FZ201 sunt considerabil mai bune decat R888. Exact cum au descris si altii, R888 pierd foarte mult din proprietati in a doua parte a vietii !
 
Mai jos e filmuletul cu a 3-a cea mai rapida tura (2:00.36). Primele 2 ture au fost inregistrate doar de Vbox pentru ca Go Pro a ramas fara baterie ! Intre filmarea din go pro si datele importate din Harry exista o nesincronizare pentru ca Harry nu are circuitul in varianta lunga in baza de date asa ca aproximeaza distanta la fiecare tura, motiv pentru care la sfarsit timerul sare putin si indica o alta valoare finala !
 
 https://www.youtube.com/watch?v=jbxwW-depHs%E2%80%8B

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Cred ca scadeai sub 2 minute daca nu dadeai de ala cu Civic-ul pe drum.

Ai terminat cu upgrade-urile?

Link către comentariu

Da, cam 1 secunda e acolo. In mare am terminat, urmeaza doar mentenanta de acum si distractia pe pista. Orice altceva de aici mai departe devine obscen de scump !

Link către comentariu
  • 2 months later...

Best lap de pe Vbox (a reusit sa filmeze si iPhone-ul tura doar ca nu a mai inregistrat timpii din cauza bateriei) a fost 1:58.7 si virtual best 1:57.0 (virtual best ia cel mai bun timp de pe fiecare sector in parte)

 

Link către comentariu

Da, e bunicel dar se poate si mai bine. Sa vedem ce tweakinguri mai putem face la geometria suspensiei si in rest mentenanta si km de pista :)

Link către comentariu
  • 3 months later...

Late update. La ultimul track a cedat pompa de ulei iar lantul rupt a facut ceva damage si prin bloc asa ca suntem la refacut motor - take 2 :) De data asta vine alt bloc si ramane chiulasa (data trecuta a fost invers) !

Link către comentariu

Tu esti pe "linia" veche cu RS 29, nu ? Eu ma gandeam sa-mi iau RSL 29 in speranta ca ma inteleg cu ele si in oras fara sa faca ca trenul in gara

Link către comentariu

Te baga la cheltuiala, nu gluma!

Chiar ma intrebam unde e masina, nu am vazut-o la intalnire.

Link către comentariu

RS29 am avut iar acum am RSL1 care sunt ceva mai sus. RSL29 nu exista :)

Link către comentariu

Acum 2 luni nu era sigur. Din cate vad au facut doar niste redenumiri. RS19 si 29 au devenit RSL 19 si 29 si au intrat alaturi de RSL1 si 2. RSL 1 e varful de gama cu high friction iar RSL 29 este cu medium friction ! 

Link către comentariu

Atunci revin cu intrebarea. Recomanzi RSL 29 pentru track + oras fara tren in gara ?

Link către comentariu

Este foarte discutabila treaba cu RS/RSL29. Eu am avut RS29 pe Golf si nu scartaiau mai deloc dar, dupa cum stii, utilizarea este 90% pista asa ca nu se fac depuneri deloc. La Polo am avut primul set de RS29 pentru 100.000km si nu scartaia decat foarte rar iar acum am al doilea set si astea tin mai bine ca primele dar scartaie destul de tare. Concluzia este ca mai umbla aia pe la compounduri fara sa anunte pe nimeni !

volvol, ce ai pus tu acolo este pentru generatia noua de motoare (TSI) si adreseaza o cu totul alta problema (oil starvation). Eu nu am avut probleme cu presiunea de ulei, pompa a crapat pentru ca s-a rupt lantul. La TFSI este cunoscuta problema si se intampla si la masini care merg pe strada cu mai putini km decat mine. In principiu, buba mare e la balansoarele pompei, niste greutati facute pentru echilibrarea motorului si zgomot redus (1.8T vechi nu avea asa ceva si nu avea ce sa crape)

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!