Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Fusco , de ce nu cauti un Ohlins Sh revizuit ( mare avantaj la ohlins se poate revizui)  mult mai ieftin decat una noua ! Cauta prin cehia acolo gasesti de toate, si ca fost posesor de KW v3 pot spune ca este mult peste B16 !

Link către comentariu

era un M3 cu compressor si kit exterior, daca vorbesti de cel alb. edie stie mai bine masina. si era doar un Porsche..cayman cup. care oricum mergea putin si f rar la potential. dar cred ca timpul erau de top. era fix ce trebuie.

vezi ca alex sau chris aveau un 1:41 cu GTRul...daca nu ma insel. vorbeste cu ei.

vezi ca apari si aici

https://www.facebook.com/video.php?v=10202815235129112

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Nu-s asa multe Ohlinsuri pe masini incat sa gasesti SH si oricum vreau noua...eventual sa incerc sa-mi fac ei revalving pentru arcuri si mai tari din fabrica ! Bogdan, Alex a mers 1:39 cu GTR dar greu sa te apropii de avionul ala cu 600CP si un sasiu genial !

Link către comentariu

BRZ a mers destul de slab dar nu stiu timpii. S2000-ul lui Alex Rosiu a mers cu vreo 3s/tur mai bine ca mine (masina e bine pregatita si soferul foarte bun)

 

Un filmulet facut de Evl Santos > 

Link către comentariu

Neata man. Foarte tare filmuletul si ce ma bucura e faptul ca au fost ceva masini (demne de luat in seama) prezente dar si oameni (soferi, piloti...) care stiu cu ce se mananca un trackday, Din experienta ta si din ce ati mai discutat voi pe acolo, cum se prezinta circuitul? Stim ca acum e abia primul strat de asfalt pus, dar banuiesc ca poti sa tragi o concluzie.

 

Te salut si spor la treaba in continuare!

Link către comentariu

Fusco si eu am trecut prin costuri destul de mari cu upgrade-urile la Cupra pana sa imi dau seama ca nu are rost investitia intr-un FWD.. Tu deja ai trecut la un nivel mult mai ridicat.

Te felicit pt ambitie, dar nu mai bine ai incepe un proiect cu un start de pornire mai bun, genul masinii lui Alex, S2000? Mai ales ca nu cred ca esti pasionat de drag. Pe circuit nu ne mai ajuta asa mult puterea mare ce o impingeam cu TFSI-ul.. Tin minte pe linia dreapta la Hungaroring cum depaseam multe masini, dar pe curbe... :(

Link către comentariu

Bebee inseamna ca nu ai facut upgrade-urile care trebuie... Un fwd poate da clasa multor rwd. Nu uita ca un rwd e destul de periculos de condus, pe cand un fwd e mai iertator si se poate forta mai mult...

Din gasca noastra, ghici cine are cel mai bun timp pe Hring? Un fwd :)

Link către comentariu

Cum am spus..parerea mea, pentru o masina track orientated, FWD este un minus. Masina lui Fusco nu cred ca mai este un daily driver. Un sasiu bun cu modificari de top cum sunt pe acest Golf, RWD va fi peste un FWD.. Asta pentru ca va place performanta, si in scurt timp nu cred ca o sa va mai dati doar de hobby :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

ma bag si eu ...FWD...RWD...pe circut clar AllWD :)..ca punct de start..si de condus day by day..in fine dar nu cred ca-si au rost remarcile...fiindca Fusco cred ca a bagat enorm de multi bani in acest GTI...si ca sa plece iarasi de la zero cu orice alta masina(preferabil AllWD :D )...si doar s-o aduca macar la nivelul GTI-ului..iarasi alti bani...asa ca...ce e facut e bine facut si ce urmeaza...daca omu vrea ce-i mai bun si are si bani :)) f bine :)

Doar o parere...

Dar daca n-ar fi discutiile in contradictoriu unde ar mai fi evolutia ?! :D

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

 

Din gasca noastra, ghici cine are cel mai bun timp pe Hring? Un fwd :)

vezi cum il provoci pe taximetrist sa intre sa-si dea cu parerea?? :))))

Link către comentariu

Bravo fusco si ceilalti baieti pentru iesire!!! De abia astept la anul!

Apropo, eu tot comentez/insist/atrag atentia pe facebook....circuitul nu e terminat!oamenii au vazut ca au clienti...si tare imi e ca o sa faca treaba romaneasca:'lasa-l domne asa, ca vine lumea'! Trebuie finalizat: pe toata lungimea de 4.2km si implementate masurile de siguranta (am vazut si acum un accident cu um Evo...din cauza pamantului de pe margine).

P.s. eu am mers 1.49.6 cu masina in regim de avarie ( nu tragea adica). Tu ce timp ai scos Bogdan, cu 4x4=16? :))

Link către comentariu

Sper sa n-o lase moaleca mai e mult de lucru.Eu vreau sa vad parapeti, vibratoare si gazon  in primul rand si mai pe urma alte facilitati ! Ce-mi place fata de Hring este ca iti dau ei transponder sa nu-ti mai bati capul cu cronometrarea !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Ceva probleme intalnite cu JE Pistons? Din cate am inteles de la alti utilizatori de "pe-afara", materialul din care sunt facute ar cam suferi de dilatare termica ar si ar fi galagioase prin motor pana ajung la temperatura... stii ceva de asta?

 

Multumesc!

Link către comentariu

?!? Cum adica dilatare termica ? Pai daca s-ar dilata, ar freca in peretii cilindrilor (cam ce am patit eu cand am ramas fara apa in motor). Eu nu cred ca e posibil asa ceva iar la mine n-am auzit nimic in neregula indiferent de regimul de mers. Ce se mai poate intampla este ca la temperaturi foarte mari segmentii (care au acea intrerupere de vreun milimetru) sa se dilate si sa dispara practic acel milimetru pentru ca se ating capetele. Da-mi si mie ceva link de pe unde ai citit tu !

Link către comentariu

Da, pai de la asta ar veni si zgomotele de care ziceau ei... am citit pe niste grupuri de TFSI de pe Facebook, si am auzit acelasi lucru si de la baietii de la Buzau.

Se pare ca materialul din care sunt realizati e foarte sensibil la temperatura si ofera cote destul de variate impartite diferit pe temperaturi...

Poate e vorba doar de anumite loturi, daca spui ca nu ai observat nimic, nu stiu ce sa cred... eu vreau sa iau biele IE si ma gandeam si la niste pistoane, insa cele stock rezista destul de ok si pentru setup de K04 oricat de impins ar fi, nu consider ca e nevoie de mai mult... 

Link către comentariu

Din ce tin eu minte, pistoanele de 2.0 TFSI tin lejer 400CP (unii ar spune chiar 500 dar nu cred pana nu aud mai multe pareri). Intre Ed. 30 (K04) si GTI (K03) nu e diferenta de biele sau pistoane. Doar injectoare si axa cu came

Link către comentariu

Este diferenta si la pistoane si la biele de la setup de K03 la K04, stiu sigur! Bielele de AXX si BWA sunt mai slabe decat cele de BWJ, etc... cam toata lumea de pe-afara schimba si biele cand fac conversie la K04 impins, cu metanol, etc, iar la noi au fost cazuri de biele innodate pe setup de K04, deci e clar alta rezistenta la cuplu la bielele de K03... pistoanele sunt si ele diferite, cel putin ca forma sus in cap. De rezistenta nu stiu nimic confirmat 100%...

Bielele de K03 suporta safe un cuplu undeva la 400 Nm maxim, fara WOT sau alte damblale... ce trece peste e cu riscuri...

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu

BWJ, cupra ? Eu comparam cu BYD. Discutabila problema, asa au fost si eternele discutii despre cuplul suportat de DSG, valori care au fost depasite cu succes. Oricum, fuscobal stie ce face, la cat se documenteaza inainte de o decizie.

Modificat de C Z R
Link către comentariu

BWJ este Cupra, da. BYD e acelasi lucru si este de Ed. 30, corect, dar sunt aceeasi configuratie la motor ambele, AXX, BGP, BPJ, BPY si BWA sunt diferite de ele si au componente "inferioare", ca sa zic asa...

Link către comentariu

Pistoanele si bielele de AXX (cel mai vechi cod de 2 TFSI, pe care-l am eu) rezista unui stage 3 (k04) dar cu soft de calitate si fara metanol sau wot box. Am mers cu bielele stoc o perioada pe k04 si au fost ok dar am trecut la forjate pentru mai multa siguranta. Pistoanele nu erau necesare la mine dar le-am pus pentru ca a trebuit sa alezez de la 82.5 la 83mm dupa incidentul de la Hungaroring !

Link către comentariu

Eu am luat biele pentru mai multa "liniste" si siguranta si pentru un cuplu fara stres... pe AXX am intalnit vreo doua cazuri care au innodat bielele cu softuri foarte cuminti. Nu stii niciodata cum prinzi o aderenta si face un varf de cuplu aiurea si cam aia a fost...

Pe DSG e alta treaba in schimb, acolo e totul ceva mai permisiv, s-au facut multi cai cu conversie K04 pe BWA, insa te mai scoate cutia din belea, retrogradeaza treapta daca "dai" de jos, si mai are unele limitari de cuplu...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!