Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Au multe, Swiftul e cea mai ieftina dar nici nu se recomanda altceva pana nu faci cateva zeci de ture. Vezi masinile pe rent4ring !

Link către comentariu

Cred ca la saptamana fac schimbul de ulei pt masinile inchiriate. Te-ai uitat cumva cati km avea masina?

Link către comentariu

Fusco, de ce nu bagi o cutie secventiala si ai incheiat discutia? Din ce stiu, se gasesc si variante "omenesti" ca pret - 1500-2500euro...

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Secventiala nu prea e sub 10.000 Euro. Am vorbit la Kavs si vor 12.500E pentru o secventiala care se foloseste de carcasa cutiei mele. Cele de gen Quaife, Hewland sau X-Trac din WTCC sunt pe la 16-18k. Uite niste preturi aiurea de pe ebay > http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=sequential+gearbox&_sop=3

Link către comentariu

Sincer mi se par colosale preturi , in conditiile in care recent un prieten a schimbat cutia la C2 super 1600 si cutia la Sadev cu tot cu diferential la costat 9000 euro

http://www.sadev-tm.com/en/gearboxes-and-differentials/2wdt/?pid=114  ceva de genu ai avea tu nevoie, si inca un sfat cauta prin Cehia vand aia au de toate !

Link către comentariu
  • 3 months later...

Mic update > Am instalat acum cateva zile o pereche de end-links de la Whiteline iar raspunsul puntii spate la schimbari bruste de directie pare imbunatatit !

 

http://www.whiteline.com.au/product_detail4.php?part_number=KLC141

 

Din pacate cardul din camera foto a fost corupt si am pierdut pozele :(

Link către comentariu
  • Administrator

câtă corupție domnule în ziua de azi... au ajuns până și la cardurile din camera foto  :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si in sfarsit prima filmare de la un track day pe o pista din Romania :)

 

Link către comentariu

bravo, te-am urmarit ieri la circuit,una dintre cele mai echilibrate masini ale zilei.bafta in continuare.

 

PS: datorita eleronului produceai un sunet altfel fata de celelalte masini cand treceai in linia dreapta la viteze mari prin dreptul meu,nu pot sa il descriu un cuvinte,ca un vuiet foarte gros,se auzea numai cand veneai spre mine,adica din fata.

Link către comentariu

Stalpii lipsesc intrucat aveau locatie custom pentru tweetere pe ei si cum am scapat de sistemul audio nu mai erau necesari. Asfaltul e denivelat in special pe linia dreapta dar nu deranjeaza cu nimic franarea. Am avut in schimb o surpriza cand am franat pe pamantul adus pe pista de un EVO ce s-a rasturnat pe o parte. Golfix, masina este destul de echilibrata pentru un FWD dar subvireaza totusi destul de mult si nu are turn-in asa cum mi-as dori pe virajele foarte stranse. Ma uitam cat de bine se inscriau masinile usoare si cu RWD. La primavara o sa lucrez la suspensie sa vedem ce pot scoate. Zgomotul putea fi si de la gumele Toyo R888, ele mai au vuietul ala specific dar eleronul contribuie si el clar. 

 

PS : Astept ceva timpi de la categoria grea (Lamborghini, 458 Italia, GTR-urile, Porsche-urile (ambele pareau a fi versiuni de curse), cred ca am vazut si un M3 GTS) !

 

PS2 : De pe la 2:20 apare in fata mea si colegul animalut cu TT-ul 1.8T

 

PS3 : Schimbarile de pe linia dreapta sunt facute cu WOT-box si ies foarte bine, celelalte sunt normale. Puteti vedea foarte clar diferenta intre ele la timpii de schimbare !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Bravo Nae!, desi am avut impresia ca mergeai prea relaxat erai intre tura rapida si tura de racire :D sau tura de recunoastere.

 

ce best ai reusit pe adancata?

Link către comentariu

N-am pus stalpii aia ptr ca-s alta culoare fata de ce am eu ... Cand am timp ii imbrac. Nadir, scrie la descrierea de pe youtube > 1:46.58

Link către comentariu

Pai trebuie sa trasez pista cu Harry pe Iphone. O sa fac asta data viitoare !

Link către comentariu

Intre timp am gasit un spring rate calculator pe site-ul unui producator de arcuri si m-am distrat cu niste calcule.

 

- Greutate masina (inclusiv benzina full si sofer) > 1450kg dintre care la aproximativ 60/40 distributie aproximata acum ar fi 435kg pe roata fata si 290kg pe roata spate.

- Wheel motion ratios sunt 0.98 pe fata si 0.65 pe spate (le-am gasit calculate de altii ). Aici detalii despre modul de calcul > http://eibach.com/america/en/motorsport/products/suspension-worksheet

- Angle correction factor are un efect neglijabil la unghiuri de inclinare ale amortizoarelor mai mici de 10-15 grade (la noi probabil sunt pe la vreo 3-5 grade maxim)

 

 

Luand in calcul toate astea, calculatorul recomanda identic pe fata si pe spate si anume 400lbs/in (70N/mm) la performance driving si 450lbs/in (78N/mm) la racing. Ratele arcurilor celor 2 coilovere avute in vedere :

 

- Bilstein B16 PSS10 > Fata 39N/mm si Spate 51N/mm

- Ohlins Road & Track > Fata 70N/mm si Spate 60N/mm

 

Dupa cum se poate vedea, Ohlins are ratele arcurilor mult mai apropiate de o aplicatie dedicata pentru circuit dar ar merge putin mai mult in duritate (KW clubsport are 90N/mm fata si 70N/mm spate). Ohlins ma incanta mai mult decat KW clubsport pentru ca au 2 ani garantie in timp ce KW nu are garantie fiind considerata solutie dedicata de pista !

Link către comentariu

Pai si Ohlins nu sunt semnificativ mai scumpe decat celelalte?

 

PS: Si cum de la Bilstein au spring rate mai mare pt spate?!

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Fusco cred ca ar vrea Ohlins dar si Kw isi face treaba

Ps: Fusco diferenta intre Kw v3 si Kw club sport este doar de arcuri

Link către comentariu

Bilstein B16 sunt cam singurele care au spring rate mai mare pe spate. Sunt multe altele pe piata de la 1000E la 8-10.000E ! Ohlins R&T si KW clubsport sunt in aceeasi liga de pret (cam 2500Euro) fata de B16 care e in jur de 1500E dar si nivelul de performanta e superior. Eu voi alege 99% Ohlins pentru comfortul extraordinar pe strada si performanta pe pista. Am mers cu Ohlins pe Swiftul sport inchiriat la Nurburgring si era miere pe strada in timp ce avea control extrem de bun la viteze mari pe pista !

 

PS : KW mai are si competition care este peste clubsport dar dedicata de pista si extrem de scumpa. Ar mai fi si altele care fac si custom ca JRZ, AST, Penske, Moton...dar vorbim de bani multi !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!