Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Mah, asa o fi da eu nu mai inteleg nimic aici. Logurile arata bine, presiune de benzina e, boost e, presiunea de joase ramane putin cam mica dar poate nu e nevoie de mai mult (tu ai vreun log pe presiunea de joase?). O sa incerc sa masor si cu un vbox, poate e ceva in neregula cu vag-comul ptr ca bateam RS4 acu vreo 3-4 ani si eram mai greu atunci !

Link către comentariu

8.8 - Gallardo Superleggera


8.8 - M5


8.9 - S65 AMG


9.0 - 996TT X50/Turbo 'S'


9.1 - Gallardo SE


9.7 - 996TT


10.0 - E55 AMG


10.2 - 996 GT3


10.2- Viper SRT-10


10.5 - E63 AMG


10.8 - 993TT


11.2 - AM Vanquish S


11.2 - Audi RS-4 (2007)


11.3 - Audi RS-6


11.6 - SLK-55 “Black” series


11.8 - Bentley Continental GT


12.0 - AM Vantage (2007)


12.4 - E46 M3


13.8 - Jeep SRT-8


14.7 - Cayenne TT (450 HP)


14.9 - EVO IV


16.4 - Supra TT (1995)


16.6 - WRX STi


17.1 - 350Z Coupe (‘06)


 

 

Sincer... cam pe la M5 sunt eu... din ce m-am dat cu masini din mers...

Link către comentariu

E46 M3 are 12.4 ??? ... Sau e vorba de E92 ? Pe E46 il spulber !

Link către comentariu

e46.. ..pai de aia zic...  un m5 (500cp si 1.9 T) si are 8.8... eu am undeva la 430cp si 1.5T si ma ajuta un pic mai mult  si cutia...

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic.. poate gresesc si eu, dar 14 e mult :).... Fac 12.1 sec pe 400m (termin undeva la 192).. deci..

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

O sa masor cu un vbox iar si o sa umblu si la unghiul eleronului ca acum e setat pe downforce maxim si mai poate lua ceva din viteza. De asemenea vag-com nu stie ca am roti 235/40/18 si are si el ceva eroare de citire a vitezei reale !

Link către comentariu

Eu m-am uitat pe niste masuratori mai vechi si scoteam 14.7s cu un gps 10Hz. Aveam si un 13.3, dar cred ca era la vale sau vreo eroare. Toate astea la 1500kg.

Link către comentariu

Pai tu esti in cu totul alta liga ma :) ... Ai putere dubla fata de mine !

Link către comentariu

100-200kmh in IV + V >

Stock > 27s

Stage 1 > nu am masurat

Stage 2 > nu am masurat

Stage 2+ > nu am masurat

Stage 3/4 > 14.2s

Stage 3/4 cu update > 14.0s

 

E ceva in neregula cu masuratorile astea. Ar fi trebuit sa faci 0-200 km/h in cam 25-30s stock (in functie de conditii), sigur nu doar 100-200 km/h. Si cu ce upgrade-uri ai tu, nu ai cum sa scoti acum 100-200 km/h in 14s. Scot oamenii 16-17s cu un O3 RS stock.

Link către comentariu

Nu stiu daca esti sarcastic sau nu si nici nu vreau sa deschidem iar subiectul (ca s-a discutat destul pe topicul dedicat), dar sunt destule demonstratii pe YT. Ideea principala era ca Fusco trebuie sa scoata mult mai bine cu ce configuratie are acum. Eu zic ca e o problema cu cronometrarea la el.

Link către comentariu

O2 RS are pe zeperfs 0-100kmh in 7.2 si 0-200kmh in 29.2, deci 100-200 in 22s, milt sub 27s cat mi-a iesit mie la masuratoare stock. In cazul asta clar trebuie sa masor cu vbox sa vedem ce se intampla !

Link către comentariu

Vere, cifrele date de VAG-COM sunt oarecum aiurea, nu te lua dupa ele neaparat. Dupa cum stii, eu am scos 13.5 cu Silviu in masina, deci un 13 net, sa zicem, dar VBox-ul imi spune 11.8-12s, in acceleratie, cu plecare de pe loc.

Asadar, cifra ta de 14s nu e una reala, neaparat, dar e de luat in considerare faptul ca e mai mare decat a mea si ar trebui sa fie invers. Asadar, cifra o folosim doar pentru referinta.

Problema la tine cred ca vine de la pompa de joase care nu lucreaza la capacitatea optima.

 

Oricum, 100-200 in 9s e vis. Nu exista asa ceva cu K04.

Link către comentariu

Tocmai, ca nu lucreaza cum trebuie... 3.8bari si 60% duty cycle nu sunt corespunzatori...

Link către comentariu

Revo zice ca este ok 3.8 se pare. O sa masor cu vbox ptr ca Jug a avut diferente mari intre vag si vbox si o sa masor cu si fara eleron sa vad cat poate influenta !

Link către comentariu

Dap, stiu doctore...am vazut si eu. Probabil controlerele de pe S3 sunt mai puternice sau ala si-a pus si controller de rs3

Link către comentariu

Eu gasisem asta pe undeva:

 

 

 

Basically your lpfp should hover around 4 bar. If your tuned then it may drop to 3.5 bar. Havent logged a stage 2+ car yet to see what they do.

Ambient temp 26 degrees. 
4th gear pull from 2500 to 7500rpm
25psi Boost

With 260awkw the OEM lpfp slowly loses pressure and towards the top end goes down to about 2.2bar. This is just on the verge of the system logging a fault code for lpfp pressure too low. 

I swapped out the OEM lpfp for the RS3/TTRS lpfp. It takes about 30mins to do. I then logged the car in almost the same conditions. The car now sees 3.0-3.2 bar in a 4th gear pull to 7500rpm. 
Link către comentariu

Mai putin ca la mine are ala...naiba stie, sunt multe variabile la mijloc !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!