Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Da, interesant...au vrut probabil sa acopere toata piata de au scos si pe asta. Probabil va fi similar cu THS, Wagner si altele de genul !

Link către comentariu

Astazi am reusit sa scot masina la plimbare putin si motorul se comporta foarte bine pana acum. Au disparut complet oscilatiile la relanti. Ambreiajul mai trebuie rodat putin (discul fusese pus invers) pentru ca inca patineaza putin, motiv pentru care nu am reusit sa facem loguri complete. Valorile arata totusi cat se poate de bine in ture mari (am ajuns acolo cu accelerare partial pana la 4000rpm, dupa care WOT si astfel ambreiajul nu a mai patinat). Zilele viitoare voi merge cu masina ceva kilometri pentru a vedea exact ce se intampla cu ambreiajul !

 

PS : Apa a ajuns la maxim 86 grade dupa vreo 70km de mers pe autostrada in regim normal si tare. Temperatura pe admisie era cu doar 4 grade peste ambient, adica mai bine decat inainte !!! (cu Forge si S3 aveam cam 10 grade peste). Raspunsul acceleratiei este evident mai rapid (poate fi de la THS, supape curatate, sarcina mai mica pe motor din lipsa AC, tampoane...)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Bun asa. Cand crezi ca e gata , gata (cu ulei schimbat, etc)

Link către comentariu

Pai nu ma mai grabesc acum daca tot nu mai plecam nicaieri. Fac rodaj si la ambreiaj sa vad ce si cum si pe urma schimb uleiul !

Link către comentariu

Se comporta mai bine datorita operatiunilor facute cu multa minte si simt de raspundere asupra masinii! Stii mult mai bine ca mine si tu ca toate cele enumerate mai sus influenteaza in mod pozitiv acceleratia masinii. Sunt convins ca e un monstru. Cand ajungi la vreo spontana cu ea poate ma dai si pe mine o tura daca ajungi cu Golful si ma nimeresc si eu pe-acolo... 

 

Ce-ai facut tu la masina ar trebui sa fie un DIY astfel incat multi care vor sa-si imbunatateasca performantele masinii sa urmeze modelul asta. 

Link către comentariu
DragosCatalin87

O actualizare cu pozele masinii se poate? Cele pe care le-ai postat la inceputul topic-ului nu mai sunt valabile.

 

Mersi.

Link către comentariu

Alexander, te duc o tura, numai sa rezolv si cu ambreiajul...vine caldura si o sa mai ies seara

Dragos, daca te-ai uitat la pozele de pe prima pagina de acum 5-6 ani e posibil sa nu mai mearga dar pozele cu felul in care arata masina acum merg cu siguranta, cauta cu 1-2 pagini in urma !

Link către comentariu

Vazut aseara pentru prima oara live dupa muuuuult timp. Big like, chiar vorbeam cu Scumfreak, arata rea!! Totusi, din punctul de vedere al look-ului, chiar cu spuneai si tu, trebuie facut ceva cu spatele, arata prea cuminte pentru eleronul pe care il ai. Drumuri bune si multa bafta in continuare!!!

Link către comentariu

Toata lumea care a vazut sandramaua live a zis ca arata mai bine decat in poze (ma refer la "tigania" din spate) :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am desfacut ambreiajul si am inlocuit discul cu unul nou, cel vechi fiind compromis datorita contaminarii cu ulei. Placa de presiune a fost testata si e inca in parametri desi a pierdut cam 10% din clamping force in cei 30.000km cat a stat ambreiajul pe masina (480kgf fata de 530kgf cat are una noua). In saptamana viitoare voi face rodajul si pe urma ceva loguri mai serioase. Aseara am iesit doar putin cu ea si schimbarile par a fi si mai bune (n-am apucat sa incerc la ture mari dar la mers normal e mai lina trecerea prin neutru) !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

De fapt este chiar micut :) Are 150mm latime si 1300mm lungime. Eleroanele mari au 225-300mm latime !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Oare cer prea mult ca si masina mea sa schimbe asa vitezele > 

 ? :)

 

Best lap de la vizita din 13 mai pe Hungaroring >

 

Rezumatul zice asa :

 

- Am avut o zi cu aproximativ 15 grade, vant si inorat...numai bine pentru motor dar cam putin pentru semislickuri

- Unde pana acum fierbeam apa pe fiecare sesiune, dupa modificarile facute apa a stat la maxim 85 grade !!! Cu alte cuvinte, am avut pe circuit cam cat am si pe strada !

- Motorul a mers exemplar dar softul dat mai jos s-a regasit in viteze maxime mai mici pe liniile drepte

- Cutia de viteze (ambreiajul mai exact) a fost din nou punctul slab al masinii, motiv pentru care am pierdut foarte mult pe schimbari. Cum o secventiala de tipul celor din WTCC (X-trac sau Hewland) costa de la 15-18.000 lire in sus slabe sanse sa reusesc ceva in directia asta. Cea mai ieftina incercare pe lista ar fi un wot box deocamdata. Mai sondam sa vedem ce iese

- Gumele Toyo R888 sunt oribile primele 2-3 ture pana se incalzesc dar dupa aceea devin asa cum trebuie. N-am reusit sa le supraincalzesc ca pe Kumho dar asta poate si din cauza ca era rece afara sau am mers pe 235 latime fata de 225 cum am avut la Kumho V70 (si greutatea masinii era mai mare atunci)

 

img3848i.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

img3781s.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Franele au fost desigur punctul forte al masinii, singurele la nivelul unei masini veritabile de circuit. La sfarsitul sesiunii erau ca la inceput, nici un fel de stres sau oboseala iar placutele de frana nu s-au tocit aproape deloc. De asemenea, frana depaseste clar aderenta semislick-ului, fiind potrivita pentru slick !

Link către comentariu
Dr.G.Silviu

Cred ca ai dat softul jos de tot. Nu se poate sa ai 185km/h pe linia dreapta!

Link către comentariu

Doctore, nu l-am dat chiar asa de jos...teoretic tot ar trebui sa fi avut cam 350CP dar 20Cp in jos si cele 2 schimbari de viteza lenta fac sa am pe capat de linie drepta cam aceeasi viteza sau 2-3 kmh mai mult decat phara cu Type-R de numai 220CP ! Tu ai vreo masurotoare a vitezei reale pe linia dreapta ?

Link către comentariu
Dr.G.Silviu

Eu am pe gps 197km/h si nu am decat 250 cai (masurati la Sebastian)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!