Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Jug, probabil un Oilcooler ajunge pe la 7-800E in Ro. La Nick un oil cooler Setrab similar cu cel de la INA e 150-200E. Mai adaugi niste fitiguri si 2 furtune robuste si iesi clar mult sub doar ca trebuie sa te descurci acolo unde se face racordul la filtrul de ulei ! In ce priveste coolerul INA, probabil ca sunt mici diferente intre codurile motor la diametre iar nenea Isam Abed nu le stie pe toate. A luat si el matrita de pe un GTI pe care l-a avut la el acolo si a zis ca se potriveste pe toate !

Link către comentariu

E cam varza nenea Issam. Mie mi-a trimis kit-ul in 2 parti, cu perioada de luni bune intre ele. Colegul ZZ poate confirma

Modificat de xht20
Link către comentariu

Si radiatorul aditional se leaga dupa radiatorul original al masinii, din punct de vedere al pozitiei in circuitul de racire cu apa al masinii? 

 

Adica ambele sa fie in circuitul mare al racirii, cel format dupa ce deschide termostatul? Coturile si "Y"-urile de imbinare sunt de parere ca merg facute foarte bine din cupru din cel putin 2 motive: cuprul are o conductibilitate termica destul de buna pe cand plasticul poate suferi modificari de ordin mecanic in structura si poate crapa sau se poate indoi datorita temperaturii ridicate intr-un interval de timp relativ lung. 

Link către comentariu

E cam varza nenea Issam. Mie mi-a trimis kit-ul in 2 parti, cu perioada de luni bune intre ele. Colegul ZZ poate confirma

Lasa de dorit INA!

Link către comentariu

Se leaga cam in paralel, nu prea poti sa zici ca unu e dupa altu la cat de alambicate sunt conexiunile alea prin T-uri cu 3 si 4 iesiri. Am facut aseara ceva poze la colegul JUG dar din pacate nu se vedea decat parteape careo stiam deja, si anume"43", "46" (cu "42" pe traseu) si respectiv "47" care face legatura intre radiatorul mic si "43". Cealalta ramura din radiator o ia in jos si nu se vede decat cu bara data jos sau de sub masina ! Se pot face din aluminiu sau cupru coturile dar trebuie ceva CNC sa faci din alea cu 4 ramuri si e cam greu sa le faci buzele alea pe care sa se prinda colierele calumea sa nu-ti iasa furtunele de pe ele !

Link către comentariu

Da, e foarte important sa aiba buza aia la capat datorita presiunii care se face. Poate ca ar merge si fara, dar asa mergi la risc cu ea. Singurul lucru care-mi trece prin minte e sa-ti sudeze in capat o teava de 4-5 mm cu diametrul putin mai mare care sa-ti tina loc de aceasta buza de care ai nevoie. Daca e buna sudura ar trebui sa tina fara probleme si-asa. 

 

Ca sa-ti faca din teava, trebuie sa o incalzeasca pana la punctul de maleabilitate al metalului si apoi sa impinga spre exterior. 

 

Oricum, foarte frumos si foarte "cu cap" ceea ce vrei sa faci. Abia astept feedback-ul cu rezultatele obtinute in urma modificarilor astora! :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In sfarsit am terminat si cu eleronul. In total adaugirea de plastc pe care am dat-o jos s-a anulat cu eleronul+picioare+ranforsari din punct de vedere al greutatii. Setarea din poze este la aproximativ 13-14 grade unghi de atac fata de fluxul de aer. Practic cam aici acest eleron face apasarea maxima. Fata de terminatia haionului, este montata cam la 15-16cm pe orizontala in centru si 18-20cm pe orizontala la extreme. Pe verticala distanta este de aproximativ 9cm !

 

eleron091.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron092.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron093.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron094.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron098.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron103.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron105.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron106.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron108.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron113.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

eleron120.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
  • Administrator

Sa inteleg ca ne vedem pe 30martie la circuit?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu

Nu ma pot pronunta inca. Am de rezolvat acel tremurici la relanti si chiar luni ma apuc de motor iarasi si pe deasupra cand m-am intors de la Campulung, la primul WOT de cand am refacut motorul s-a dus turometrul in rosu de la 4000RPM, semn ca e o problema si cu ambreiajul. Avand in vedere ca inainte nu facea, este posibil sa fi curs ceva ulei pe disc si sa se rezolve doar printr-o curatare !

Link către comentariu

Did some approximations on the real downforce level with my wing at max downforce position. For this I used the following data :

 

- OEM car rear lift > 37kg @ 200kmh (data taken from a wind tunnel test)
- Reverie wing downforce > 30kg @ 160kmh (could be 35 but better be conservative so let's say it's 30)
- I've considered a 25% downforce addition from a gurney flap wich is 4-5% of the wing's chord
- Formula used to extrapolate from the 2 values I have was DF @ new speed = DF @ old speed x (new speed ^ 2 - old speed ^ 2) wich means practically downforce increases with the square of the speed

 

Speed in kmh > Stock lift > Wing DF > Total 1 (Wing DF - Stock lift) > Wing + gurney DF > Total 2 (Wing + gurney DF - Stock lift)

 

  80 > 5.92kg > 7.50kg > 1.58kg > 9.38kg > 3.46kg

 

100 > 9.25kg > 11.72kg > 2.47kg > 14.65kg > 5.40kg

 

120 > 13.32kg > 16.88kg > 3.56kg > 21.09kg > 7.77kg

 

140 > 18.13kg > 22.97kg > 4.84kg > 28.71kg > 10.58kg

 

160 > 23.68kg > 30kg > 6.32kg > 37.5kg > 13.82kg

 

180 > 29.97kg > 37.97kg > 7.99kg > 47.46kg > 17.49kg

 

200 > 37kg > 46.88kg > 9.88kg > 58.59kg > 21.59kg

 

While these values don't seem much, bear in mind most OEM cars have lift at high speed and performance supercars have small downforce levels :

 

Some data measured in a wind tunnel @ 200kmh :

 

Golf V GTI > 2kg lift @ front & 37kg lift @ rear

 

Ford Focus RS > 8kg downforce @ front & 4kg lift @ rear

 

Audi RS3 > 21kg lift @ front & 1kg downforce @ rear

 

BMW M3 E92 > 10kg lift @ front & 23kg lift @ rear

 

Porsche 997 GT3 > 15.2kg downforce @ front & 18.6kg downforce @ rear

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Puedo traducirlas en espanol si quieres. In alta ordine de idei, am pus textul pe mai multe forumuri si mi-a fost lene sa mai traduc de data asta :)

Link către comentariu

hai ca e mega bun. nu o fi cel mai frumos...dar nici golful nu e vreun miss :)

scopul lui e eficienta..si asta tre sa atinga.

Link către comentariu

Da, pare ca e stresat si ambreiajul...ar fi bine sa iasa doar cu o curatare. A iesit bine eleronul! E cam bine masina! :X 

Link către comentariu

Presupun ca eleronul a fost dat mai in spate ca sa se poata deschide portbagajul..

Mi se pare doar ca e cam mare bratul fortei pentru, din cate inteleg, o apasare de ~50 de kg, care ar trebui sa se transmita masinii..

 

Chiar sunt curios ce diferenta va fi pe circuit, strict datorita eleronului..masina a mai primit vreo imbunatatire de la ultima iesire?

Link către comentariu

Pozitionarea picioarelor pe haion e la limita de a permite deschiderea haionului, dar cu vreo 10-15cm mai jos decat se deschidea inainte (tre sa ai putin grija la cap cand pui ceva in portbagaj). Intr-adevar, bratul fortei e destul de mare fata de puntea spate, deci va face treaba si mai mult (probabil va ridica cateva kg de pe puntea fata)

Link către comentariu

Ba din contra, ce misto ar fi ca eleronul sa-mi rezolve supravirarea violenta pe care o aveam cand se incalzeau gumele fata si cele spate ramaneau mult mai reci :)

Link către comentariu

Solutia incepe sa fie adoptata pe modelele de top se pare, cum e noul A45 AMG de la Geneva de zilele astea..

Cred ca prima oara cand vad genul asta de eleron pe un hatchback din fabrica..

 

Seamana izbitor de mult cu ce ai facut la Golf. :)


LE: sa nu ajungi mai apoi la subvirare, datorita puntii fata mai usoare la viteza..

post-25382-0-98668300-1362513392_thumb.j

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

Soluția e veche de când lumea. Mai corect spus a reînceput să apară pe unele mașinuțe de serie, de obicei ca "fină" iluzie că mașina e gata de circuit.

 

În competiții nu prea a dispărut.

 

web630-amdmilltek3.jpg

 

Team+Aon+Focus+at+speed.jpg

Link către comentariu

Vorbeam ca solutie pe masina de fabrica. Eu nu stiu alt hatchback cu un eleron asa "agresiv" oem.
Ca sunt folosite in competitii e evident..

Link către comentariu

E de fabrică și nu prea, fiind o versiune AMG, adică una modificată, chiar dacă făcută în casă cum se zice. Există la STI și EVO pe versiunile lor interne. Renault avea într-o vreme. Ford (nu mai zic că avea și acum mulți mulți ani) oferă ceva.

 

Ford+Focus+RS+3.jpg

Link către comentariu

cere-le drepturi de autor la Merc....te-ai scos..iti faci echipa de golfuri :))

imi aduc aminte ce-ti fugea fundu pe cheia. 

hai ca d-abia astept caldura si sezonu de karturi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!