Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Ma gandeam de la timpii pe circuit.

Se vede ca la putere e o diferenta enorma dar la raportul putere/greutate cred ca sunt apropiate nu?

Vroiam sa intreb si de LSD dar am rasfoit mai in urma si vad ca are :D

Concluzia: vreau si eu TFSI de 2

Link către comentariu

felicitari FUSCO pt masina si modificarile aduse ... superba ... de vis .. si de urmat :D

am si eu o curiozitate .. ce consum ai acum in oras dupa modificari ?

merci si spor la modificari :D

Modificat de nst.alex
Link către comentariu

24 de pagini cu posturi serioase si nu vrajeala. Concret cu calcule si cifre. Nu ca... m-am dat cu X sau ca rup strazile in doua. Pe langa banii investiti si rezultat, eu personal apreciez mult treaba asta.

Stima si respect

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Megane RS are 1450kg si 225-250CP, eu voi avea cam 1500kg la primavara. Din punct de vedere al timpilor pe circuit, Megane RS este clar peste GTI stock dar voi evita sa o compar cu a mea pentru a nu fi subiectiv. In ce priveste tractiunea fata, este un mit faptul ca ea nu face fata pe circuit. Audi lanseaza acum un Tt-rs clubsport cu motorul de 2.5 Tfsi si tractiune FATA la 180.000 Euro. Raeder motorsport merge pe Nurburgring cu un S3 caruia i-au scos tractiunea integrala. Au considerat ca scoaterea a cateva zeci de kg de pe masina are pondere mai mare la timp decat aportul Haldexului !

Link către comentariu

Alta e buba, să ne amintim de fostul Vectra OPC.

Chiar mă gândeam câte kg ai câștiga dacă ai avea mai ușoare aripile față și capota. În plus și greutatea pe față ar fi mai mică.

Link către comentariu

Conteaza si cum e echilibrat sasiul/suspensia... Ca, daca fata e bocna si spatele e franjuri, normal ca subvireaza ca o vaca - nu stiu daca vaca subvireaza, dar asa presupun... ca doar e vaca :D

Link către comentariu

Alta e buba, să ne amintim de fostul Vectra OPC.

Chiar mă gândeam câte kg ai câștiga dacă ai avea mai ușoare aripile față și capota. În plus și greutatea pe față ar fi mai mică.

Nu stiu daca in momentul de fata l-ar ajuta o greutate mai mica pe fata sau din contra. Are nevoie de aderenta si o punte fata prea usoara ar conduce la contrariu.

Nu mai retin acum schema cu distribuirea maselor, dar cred ca spatele e destul de greu datorita "muzicii". S-ar putea cu o punte fata usurata prea mult sa determina chiar supravirare din inertie. Acu' Fusco isi stie masina cel mai bine, sa ma corecteze daca e cazul.

Link către comentariu

Voi incerca desigur sa mentin cat de cat raportul 60:40 . Din fata voi scoate cam 20-25Kg iar din spate cam 30-35Kg (schimb configuratia audio a amplificatoarelor). Scaunele se impart cumva intre fata si spate ! LA final voivedea distributia si cum ma joc din suspensii si sway-bars !

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update :

Am instalat in sfarsit si scaunele dupa ceva peripetii. Acum vreo luna au sosit sinele Recaro pentru reglaj fata-spate si cand sa le montez mi-am dat seama ca nu picau la gauri sub nici o forma cu lateralele care venisera pe scaune. Dupa ceva cautari pe google am constatat ca lateralele erau Sparco si nu recaro asa ca nici nu aveau cum sa mearga. Am comandat alte laterale (Recaro de data asta) si totul a fost ok. Scaunul se instaleaza destul de usor dar instructiunile sunt la pamant. Concluzii :

1) Scaunele cu tot cu sine cantaresc intre 16 si 17Kg, mult mai mult decat ma asteptam si asta din cauza sinelor din otel care au 6-7Kg. Daca alegeam sa le montez fixe ar fi fost numai cele 10Kg ale scaunului + lateralele !

2) Recaro a dat-o in bara destul de rau atunci cand si-a masurat cotele masinii si a proiectat lateralele + sinele intrucat distanta intre suruburile de pe stanga si cele de pe dreapta ale masinii este cu 10mm mai mare decat cea dintre gaurile de pe lateralele Recaro, motiv pentru care lateralele stau foarte tensionate iar sinele se misca foarte greu fata-spate. Am facut repede pe strung niste saibe adaptoare mai groase decat cele cu care au venit lateralele (pozele 2 si 3) si acum scaunul se misca ceva mai usor dar tot nu cum ar trebui. Pe viitor o sa fac niste saibe si mai groase dar va trebui sa caut si alte suruburi mai lungi ca n-o sa mai ajunga filetul.

recaroforum1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaroforum2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaroforum3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaroforum4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaroforum5.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaroforum6.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg

- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg

- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg

- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg

- Armatura fata > 1.8Kg

- Fuzete S3 > 3Kg

- Sistem franare > 12Kg

- Roti 18'' > 2Kg

- Scaune Recaro > 18Kg

- Sezut bancheta spate > 5Kg

TOTAL pana acum : 129.5Kg

Amplficatoarele Audison VRX au fost date jos impreuna cu cele 2 placi MDF si cantaresc 40Kg. Noile amplificatoare sunt pe drum si cu tot cu scheletul de sustinere ar trebui sa cantareasca 13-15Kg !

Link către comentariu

masina ta incepe sa arate din ce in ce mai mult a race track...scaunele le lasi negre sau le imbraci in piele ca restul tapiteriei?

pt ce circuit o pregatesti?

bafta

Link către comentariu

Multa bataie de cap ti-au dat, dar a iesit ceva bun. Poti lasa linistit scaunele negre, se potrivesc cu restul elementrlor negre (bord, boxe in usi, schimbator etc.)

Arata bestial!

Link către comentariu

sper sa te vedem azi la polivalenta...cica vor veni nenumarati...brgds

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am reusit in sfarsit instalarea noilor amplificatoare Sinfoni. Spre surpriza mea, sunetul este similar cu VRX pe medii si inalte dar mai rapid si controlat pe mid-bass si subwoofer. Reusita este in felul asta dubla : sunet mai bun si greutate mult mai mica. Dupa cum am spus cele 3 amplificatoare Audison VRX + placile de MDF cantareau 40Kg iar cele 4 Sinfoni + scheletul din aluminiu cantaresc 15Kg !

Greutatea redusa pana acum (teoretic) :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg

- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg

- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg

- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg

- Armatura fata > 1.8Kg

- Fuzete S3 > 3Kg

- Sistem franare > 12Kg

- Roti 18'' > 2Kg

- Scaune Recaro > 18Kg

- Sezut bancheta spate > 5Kg

- Amplificatoare Sinfoni > 25Kg

TOTAL pana acum : 154.5Kg

sinfonimarinu1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

sinfonimarinu2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

sinfoni1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

sinfoni2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

sinfoni3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

sinfoni4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • Administrator

Scaunele arata demential asa! decat sa retapitezi acele RECARO mai bine schimbi mocheta din masina .

Abia astept primavara viitoare ( e plan si de nurburgring cu plecare din Bucuresti dar cu siguranta multi vor fi si pe Hungarorigna in aprilie sau mai )

Link către comentariu

superbe......!

De fapt, toata masina e superba....arata in mare fel, cu modificarile facute.

Link către comentariu

Multam de aprecieri. Dragos, le voi retapita dar tot negru numai ca mult mai bine si cusaturile vor avea alta culoare pentru contrast !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!