Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Felicitari pentru noile frane dar mai ales pentru munca depusa si profesionalismul de care dai dovada! :icon_thumright:

Tine-o tot asa!

Link către comentariu

Felicitari omule! :icon_thumright: Se vede ca esti pasionat. Arata incredibil, efectiv salivez cand vad etrierul ala si jantele. Stii ca esti urat de acum incolo de jumatate de topic? :lol: Glumesc, cu cati caluti alergi fericit acum?

Tineo tot asa si sa ai grija de bijuterie. :icon_thumright:

Link către comentariu

Aerisirea franelor in Bucuresti unde s-a efectuat? Multumesc!

Modificat de LIFEPHORM
Link către comentariu

Bogdy, masina are 380CP si 475NM conform ultimului dyno facut acum mai bine de 1 an dar n-am mai schimbat nimic de atunci. Aerisirea franelor am facut-o acolo unde le-am si montat si anume la Gabita dar nu e o operatiune asa complexa si o poti face cam oriunde !

Link către comentariu

Sincer, la Alto Syncro am schimbat lichidul de frana, am avut nevoie de peste 1.5l de lichid si am ramas si cu masina in service la ei o noapte, asa ca prefer sa merg unde am feedback pozitiv. Mi-a ajuns experienta asta pana peste cap, pentru unii chiar este o operatiune complexa!

Link către comentariu
  • Administrator

380CP pe un FWD este arhisuficient... ai facut foarte bine ca ai inceput sa reduci kilogramele (mai ales la muzica bat cand zic asta)

Link către comentariu

Subwooferul il scad doar pe circuit, in rest sta pe masina. Voi scoate in schimb vreo 25-30kg din spate de la amplificatoare intr-o noua configuratie in care reduc amplifurile de la 3 la 2 si la bag in gaura de la roata de rezerva ( de unde rezulta ca scap si de cele 2 placi de MDF masiv si maresc si portbagajul inapoi cum era stock > cam 150-200 litri in plus)

Link către comentariu

Multam Anx, am avut un noroc incredibil cu scaunele care-s destul de rar de gasit pe oriunde prin lume la mana a doua si mai ales aproape noi. Asadar, exact in ziua in care am avut banii pregatiti si o zi libera in care sa ma pot duce dupa ele am gasit un set aproape nou de Recaro Poleposition in combinatie de piele neagra + alcantara (asta nu conteaza prea mult pentru ca oricum le voi reimbraca in ton cu tapiteria masinii si la o calitate mult mai ridicata)

recaro1w.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaro2o.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaro3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaro7.jpg

Uploaded with ImageShack.us

recaro8.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Eu astept sa pui niste "masuratori" ale scaunelor... Ma bucur si te felicit inca odata! Deja ajunge sa fie un fel de Mecca pentru multi! Keep it that way! Oricum, prea multe, ca sa ramana cat de cat domestica, nu prea mai ai de facut :)

Link către comentariu

E greu de estimat cu ani inainte unde vei ajunge. Preferintele unora se schimba de la o zi la alta, d-apoi in decurs de ani ! Zyx, la ce masuratori te referi mai exact ? (dimensiunile scaunului se gasesc pe net > http://www.autobahnpower.com/images/Recaro%2007/Recaro%20Pole%20Position%20dim.jpg )

Link către comentariu

Greutatea. Arata cantarul, asa cum ne-ai obisnuit. Cu cat sunt mai usoare decat OEM?

Link către comentariu

OEm au aprox. 26Kg/buc iar astea 12Kg/buc dar voi face cantarirea finala inainte sa le pun pe masina pentru ca inca nu au venit sinele de montare de la Poleposition !

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Au sosit si gumele pentru circuit > Toyo R888 235/40/18 . Le-am urcat pe jante dar nu le voi pune pe masina decat la primavara. Greutatile celor 3 seturi de roti sunt :

- Vara 19'' > 235/35/19 GYF1 asymmetric > 21.4Kg (latimea maxima a cauciucului este de 245 si se afla la buza de protectie a jantei. Pe calea de rulare cauciucul are cam 220-225mm)

- Circuit 17'' > 225/45/17 Kumho V70a > 21Kg (latimea maxima a cauciucului este de 220mm si este aproximativ constanta pe toata inaltimea dar calea de rulare are cam 210mm)

- Circuit 18'' > 235/40/18 Toyo R888 > 20.5Kg (latimea maxima a cauciucului este de 240-245mm si se afla la calea de rulare, la partea inferioara de pe buza jantei, cauciucul avand cam 225-230mm)

r888.png

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Foarte misto! Vorb-aia, omu' gospodar isi cumpara iarna car si vara sanie. Asteptam redeschiderea Hungaroring-ului la anul, cand voi onora si eu cu prezenta.

LE: Ai mai dat jos 2kg.

Modificat de JUG
Link către comentariu

... si, ceea ce conteaza mai mult (asta raportat la ce putere are masina) au contact mai mare cu suprafata de rulare ;)

Bravo, felicitari! La mai multe! - ma rog, daca mai ai ce :))

Link către comentariu

Multam. Din pacate, n-am rezolvat nimic cu jantele de 8" pentru ca oricum cauciucul iese mult in afara asa ca trebuia sa iau 8.5" si se aseza mai bine guma pe ea. La ochi pare prea iesit in afara pentru a merge asa pe circuit dar Toyo zice ca este ok (optim este totusi 8.5" la 235). De asemenea, cu gumele astea, a devenit o certitudine necesitatea aripilor latite pe fata !

Link către comentariu

Care sunt specificatiile masinii asa pe scurt?

Sunt curios cum s-ar compara cu un Megane RS la banii pe care i-ai investit in ea?

380CP si 475NM am gasit si singur?

tractiunea e pe fata? :bom:

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

@bbogdanmircea: :)) Nu s-ar compara.

Cu care Megane RS sa se compare? Din ce p.d.v. sa se compare?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!