Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Ultimul update zie asa :

- Instalat BSH PCV revamp care inlocuieste valva PCV a masinii

- Instalat fulie Fluidampr care are rolul de a echilibra mai bine volantele usurate, absoarbe vibratiile vibrochenului la ture inalte si micsoreaza viteza de scadere a turatiilor pe deceleratie inertiala. Fulia Fluidampr are 2738g in timp ce cea OEM doar 1639g

- Furtun metalic de ambreiaj ce inlocuieste pe cel din cauciuc sensibil la dilatatii sub presiune (mai ales la placi de presiune aftermarket cu dintii foarte tari) ceea ce ar trebui sa se traduca schimbari de viteza mai usoare.

- Inlocuit tampon de motor cu altul nou tot OEM (din poze se poate vedea ca cel nou arata complet diferit deci s-a facut update la aceasta piesa din 2006 cand am luat eu masina si pana in prezent). Tamponul nou pare a fi mult mai robust !

- Inlocuit curea accesorii intrucat era aproape distrusa (pe asta am observat-o intamplator cand am inlocuit fulia)

- Inlocuit flanse amortizoare fata

- Dat ambele sway-bars pe tare in vederea urmatorului track-day

- Diluat antigel + aditiv racire mai buna Motul Mocool

310320111.jpg

Uploaded with ImageShack.us

310320115.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3103201119.jpg

Uploaded with ImageShack.us

310320119.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3103201128.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3103201129.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3103201130.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3103201131.jpg

Uploaded with ImageShack.us

3103201132.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

(....) ceea ce ar trebui sa se traduca schimbari de viteza mai usoare.(...)

Iti doresc asta din tot sufletul :icon_thumleft:

Link către comentariu

Bravo Fusco!

Furtunul metalic de ambreiaj de unde e? Sau de cine e facut?

uspmotorsport

Link către comentariu

cat a costat acel tampon motor si de unde l-ai luat? felicitari pt investitii!

Link către comentariu

Pai tamponul e OEM si se ia de la orice dealer vw-audi. Costa 6-700RON, nu mai tin minte exact !

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi, cu ocazia anuntarii primului track-day pe 2011 la hungaroring, am mai scos cate ceva de pe masina :

- subwoofer + incinta pasager fata > 34.5Kg

- roata de rezerva + trusa scule > 17.5Kg

- la circuit voi scoate si placa de deasupra amplificatoarelor > 8.2Kg

TOTAL : - 60Kg fata de ultima vizita

Din pacate nu vor sosi la timp fuzetele de S3 care ar trebui sa mai scada 1.5-2Kg/roata

In viitorul apropiat urmeaza :

- armatura de S3 (aluminiu vs otel la GTI) > -10Kg

- baterie racing deep-cycle Odyssey de 12.5Kg (27Kg are cea actuala) > -14.5Kg

- scaune Recaro Poleposition > -(15-20)Kg/scaun

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

da o usurezi,nu gluma..:)...vezi poate te prinde vreun vant mai puternic..;)...felicitari pt tot ce i-ai facut!..p.s.-tu ai rezerva???

Link către comentariu

Tragerul este de otel sau aluminiu? Eu stiu ca e de plastic. Nu e cumva vorba de acea bara de impact din fata, care sta pe lonjeroane?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

paul_e88 are dreptate.. este vorba de cea de impact. La A3 e de aluminiu iar la Golf de otel.

Link către comentariu

Foarte frumos, colegu'! Finut! E bine ca dai jos din fata unde e mai greu.

In general Pole Position sunt undeva la 7kg/buc, cele OEM cred ca sar de 25. Ma rog, cred ca stii mai bine... Spor in continuare (faci o treaba foarte buna) si din nou, "iti urez" sa ne vedem cat mai curand pe circuit.

Era bine sa te axezi de la inceput pe ceea ce faci acum :D - erai mai light din start.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

Ieri am reusit sa instalez definitiv armatura de A3 (am definitivat prinderile tragger-ului de armatura), fuzetele de S3 si bucsele metalice Tyrolsport dintre etrier si portetrier.

Sumar :

Greutate :

- armatura GTI > 7.1Kg

- armatura S3 > 5.3Kg

- rulment > 3.226-3.240Kg (GTI si S3 sunt aproximativ la fel)

- fuzeta otel GTI > 4.413Kg

- fuzeta aluminiu S3 > 2.928Kg

Diferenta de greutate fuzete : aprox 1.5Kg pe roata

Diferenta de greutate armatura : aprox 1.8Kg

Pozitia rotii :

N-am facut masuratori exacte dar ar fi cam asa :

Cu 235/35/19 pe jante 8.5J BBS RS-GT :

- brate OEM + fuzete OEM > roata este perfect aliniata cu aripa

- brate TT + fuzete OEM > roata iese in afara cam 7mm

- brate TT + fuzete S3 > roata iese in afara cam 10mm (este de vazut daca freaca in aripa in aceasta situatie)

Feelingul la drum :

Directia este putin mai usoara si responsiva dar ce m-a uimit a fost ca s-a imbunatatit comfortul ?!?! (desi amortizarea este la fel de rapida, socurile nu se mai resimt asa puternic)

Instalare :

Dupa cum se vede in poze, bratele de TT nu mai pot fi instalate desupra pivotului ca la TT deoarece ating in fuzeta. Este necesara montarea lor sub pivot, exact ca la GTI stock!

Instalare armatura :

Din pacate acea diferenta de 10Kg mentionata pe un forum din UK a fost nerealista, in realitate fiind vorba de doar 1.8Kg. Daca tot m-am apucat de treaba am zis s-o duc la bun sfarsit dar n-as recomanda altcuiva sa se apuce de asa ceva intrucat a fost nevoie de fabricarea tuturor prinderilor dintre armatura si tragger, cele vechi nemaifiind bune. De asemenea, nu se mai poate folosi carligul de remorcare in caz de nevoie (este nevoie de legarea masinii de brate pe sub masina)

a3bar21.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar22.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar23.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar25.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar28.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar29.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar31.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar32.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar33.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar35.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar38.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar39.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar40.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar41.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a3bar42.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Greutatea redusa pana acum :

- subwoofer + incinta > 34.5Kg

- roata rezerva + trusa scule > 17.5Kg

- placa MDF peste amplificatoare > 8.2Kg

- Scaune spate (spatarul) > 27.5Kg

- Armatura fata > 1.8Kg

- Fuzete S3 > 3Kg

TOTAL pana acum : 92.5Kg

Urmeaza :

- Baterie > 15Kg

- Recaro Poleposition > 28Kg (scaunele OEm au 26Kg cu piele, incalzire si suport lombar)

- Frane > 18Kg

- Roti > 12Kg

TOTAL : 73Kg

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

C0@13, esti nebun?!?! Cate kg ai in plus pe masina?!?!

Pe de o parte ma bucur ca faci asta avand in vedere ceea ce vrei sa faci aici (sau acolo - as in track-day - mai bine zis), dar, pe de alta parte, e pacat pentru munca pe care ai depus-o in ceea ce ai facut la masina. O sa fie o imbunatatire majora, cu siguranta! Felicitari!

Link către comentariu

Multam zyx. Deocamdata nu am renuntat la nimic din audio ci doar am scos subwooferul. Se poate pune la loc si da jos doar in track days !

Link către comentariu

Felicitari, sunt convins ca cele aproape 100 kg in minus se vor simti zdravan!

Link către comentariu
Johnny Bravo

Se simte ceva la frana cu bucsele noi?

Link către comentariu

Nu pentru ca am pus inapoi si DS2500 in locul celor Carbotech RP2 si acum parca apas pe o ciuperca :)

Link către comentariu

Flansele de amortizoare ce pret au avut si de unde s-au achizitionat?

Multumesc!

LPH

Link către comentariu

ce replica, toni! :))

Modificat de Zyx
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!