Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Salutare. Desi ma cunoasteti de ceva vreme, a venit vremea sa ma prezint si oficial asa cum se cuvine !

Masina : Black magic VW Golf V GTI ( Pret : aprox. 23.500E CIP )

Putere/Cuplu : 200CP/280Nm

Dotarile esentiale : 4 usi, jante 17", tapiterie piele bej, bixenon, cotiera

Km parcursi : 23.000 in exact un an

Mentiuni : Pana acum nu au fost probleme in afara faptului ca am completat ulei de 2 ori pana la prima revizie dupa care problema s-a reglat de la sine

Modificari :

Performanta : Cat-back non-resonated Milltek (2.75") ( Pret : aprox. 600E )

Estetica : None yet

Audio : HU > Clarion DRZ-9255, Difuzoare > JL Audio 12W7 sealed (subwoofer), Peerless HDS 8"(mid-bass), DLS UR2.5" (midrange), DLS UR1 (tweeter), Amplificatoare > Audison VRX 4.300, 2.150, 1.500, Antifonare > Dynamat X-treme, Brax, Caliber, Audiocomp si altele home-made, Cablaje > Audison Best, Sonus ( Pret : aprox 8.000E )

Imagini :

Link către comentariu

Salutare. Desi ma cunoasteti de ceva vreme, a venit vremea sa ma prezint si oficial asa cum se cuvine !

Masina : Black magic VW Golf V GTI ( Pret : aprox. 23.500E CIP )

Putere/Cuplu : 200CP/280Nm

Dotarile esentiale : 4 usi, jante 17", tapiterie piele bej, bixenon, cotiera

Km parcursi : 23.000 in exact un an

Mentiuni : Pana acum nu au fost probleme in afara faptului ca am completat ulei de 2 ori pana la prima revizie dupa care problema s-a reglat de la sine

Modificari :

Performanta : Cat-back non-resonated Milltek (2.75") ( Pret : aprox. 600E ), Soft TCM-Turbo ( Pret : aprox. 300E )

Estetica : None yet

Audio : HU > Clarion DRZ-9255, Difuzoare > JL Audio 12W7 sealed (subwoofer), Peerless HDS 8"(mid-bass), DLS UR2.5" (midrange), DLS UR1 (tweeter), Amplificatoare > Audison VRX 4.300, 2.150, 1.500, Antifonare > Dynamat X-treme, Brax, Caliber, Audiocomp si altele home-made, Cablaje > Audison Best, Sonus ( Pret : aprox 8.000E )

Premii obtinute : Locul 1 > Etapa nationala EMMA, categoria Rookie Unlimited, Locul 6 (general) si 3 (sound only) la Campionatele europene de sunet EMMA tinute la Berna (Elvetia), categoria Rookie Unlimited

Imagini :

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Suuuuuper tare HU, e cel mai tare care l-am vazut pana acum...mai ales cu conversia digital-to-analog...super tare,sper ca le ai asigurate ca din cate am vazut doar asta este in state peste 800$

Link către comentariu

da. frumoasa. simplu&bun gust! sunt sigur ca de mult timp o asteptau cativa.

succes mai departe atat la Sound, cat si la modificarile Exterioare si de Engine ce vor urma. de motor -si nu nuami- stiu ca ne vei face foarte invidiosi. am ceva inside hints :D sa ne tii posted la noutatile ce vor urma!

felicitari inca o data pentru Berna si asteptam prezente mai sus!

si baga poze si alte date ca stiu ca ai :D

Link către comentariu

Arata bine interiorul, cu toate ca pe mine nu ma pasioneaza deloc aspectul audio.

Fusco, care a fost pretul platit pentru muzica ? (ma refer la Kg).

Link către comentariu

Merci pentru aprecieri baieti. Aprox. 70Kg s-au adunat din scule. Rog a se sterge celalalt topic pentru ca a aparut o eroare. Nu stiu de ce e dublat !

Link către comentariu

Sa ne intelegem in afara ca este GTI masina asta e o sala de concerte umblatoare.

Am avut privilegiul sa stau si sa ascult MUZICA in ea si zic muzica nu zgomot.

Bravo fusco , heep up the good work si felicitari pt premiile obtinute.

Modificat de chris
Link către comentariu

Nu mai raspundeti aici. Cautati celalalt topic. Acesta se va inchide cum apare Ice_2k, cel care se ocupa de aria asta.

Link către comentariu

Foarte dragut,dar unde au fost montate si de unde au fost luate fetele de usi fetele de stalpi? Nu ti-e frica ca un "copilot" ar putea sa dea cu piciorul in difuzor?

Link către comentariu

Fetele, stalpii si lacasele tweeterelor au fost facute la Nurvil in Rm Valcea de un bun prieten si de mine apoi au fost date la chituit si vopsit, dupa care tot noi am lipit pielea ! Recent am adaugat si niste grile asa ca nu se mai pune problema lovirii difuzoarelor !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Felicitari pentru masina si pentru upgrade-urile pe care i le-ai facut. Te asteptam cu noutatile pe masura ce acestea apar.

Link către comentariu

bravo dude dar ti-a luat cam mult timp s-o pui pe aici...sunetul belea dar hai sa fim oameni seriosi si treci si tu la fapte serioase un downpipe un turbo ceva :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

Prietenul ala al tau e cumva Marian? Din cate stiu eu el are pe al sau A3 unu dintre cele mai tari sisteme audio din tara, deci inseamna ca ai facut o treaba calumea si la masina ta. Bafta in continuare si felicitari pentru masina!

Link către comentariu

In sfarsit, ai aratat-o si lumii :angry:. Felicitari pt premiile castigate si vrem mai mult :D cum zic prietenii: un turbo etc ..

Link către comentariu

vezi fusco, ti-am zis eu ca oamenii vor sa o vada. oricum si tu mai ai poze de pus..Sighisoara..Berna.. nu fi timid... ca sa nu mai zic de alte informatii...

... vezi ca a aparut ala R GTI. iti da idei, nu? :( te-am vazut eu ca te uitat atent la diferentele intre GTI si S3 si GTI si R GTI....

vine si turbo si downpipe...si filtru de aer..upsss am zis prea mult?! :P

am avut si eu ocazia sa ascult muzica in ea. parca era instrumentele pe bord...asa se aud. am ramas surprins ca la nivel mare de volum si tot nu ma deranjeaza la urechi. impressive...

ps: eddie, ur next! am zis! si mai repede ca trage si masina ta grav de tot! si la tine am poze de adaugat!

mai pun si eu 2-3 poze :P

pict8238dq6.th.jpg pict8264eo8.th.jpg pict8266pt7.th.jpgpict8270gx3.th.jpgpict8271jr0.th.jpgpict8387nr9.th.jpg pict8394th8.th.jpgpict8395jt2.th.jpg

Dragos, vezi ca esti dator sa cumperi un GTI la ala micu'...

pict8322ie3.th.jpgpict8323om8.th.jpg

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Dap, de Marian e vorba. M-ai tinut minte de la Lepsa Bogdan ! Ultimele adaugiri :

Masuratori Putere/Cuplu :

- Pe G-tech-ul lui Dragos a rezultat o putere de 260-265CP

- Dyno de la Mastertuner zice altceva > 216CP si 300NM

Dupa cum se simte si dupa diferentele fata de alte masini cu care m-am dat as spune ca adevarul e pe la mijloc, adica pe undeva pe la 240CP !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!