Jump to content

Cum sa activam butonul central ON/OFF la CLIMATRONIC


ViVi
 Share

Postare recomandată

E evident ca trimite o informatie de un alt tip care e valida pt ca e interpretabila de calculatorul de confort al masinii sau cum i-o spune celui care tine si climatronicul. Daca raman ceva urme in logurile masinii ne poate spune cineva care are butonul activat si si-a scanat atent masina de atunci cred...eu unul nu vad care e chestia cu butonul asta ca si avantaj:- pornire e tot push -button (auto in loc de butonul minune) e vreo diferenta, nu porneste pe auto porneste pe ultima setare ca si viteza a ventilatorului si pe ultima temperatura setata si daca fusese pe auto porneste tot pe auto ca mod de functionare sau ca si de la auto porneste automat pe auto ca si din butonul de auto- la oprire in loc sa roteste spre stanga de butonul central , apesi pe acesta (asta e o economie za zic de vreo juma de secunda) si e mai comod alta diferenta mai este- ma gandesc ca poate e gandita functionarea si functiile disponibile doar din butoanele care exista si poate ca la golf e altfel nu cred ca nu l-au activat sa ramana vreun avantaj competitiv pentru golf....e prea putin

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ramane nici o informatie in nici un log. Andrei lasa butonul in pace, dar lasa-i si pe cei care vor sa il activeze sa o faca.

Daca incepem sa discutam despre utilitatea lui cred ca ajungem ca la PDG...

PS: Reciteste inca o data ce ai scris si daca tu intelegi ceva esti doctor in limba romana :D

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' chiar? care e principiul de functionare? e strict "mecanic" - deschide/inchide un circuit, sau trimite un bitsishor pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totu e cand mergi cu masina la revizie sa nu isi dea seama ,sau chiar daca isi dau seama este vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu-i nici o problema,il folosesc si pe setarile de auto, dar e valabil si pe econ sau pe AC,sau ce o fi cand nu e activat nici auto nici econ, si aduce ventilatia in aceasi treapta in care a fost inainte de apasare,deci nu vad nici un dezavantaj, decat un avantaj!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Nu apar jocuri, nu se intampla nimic. Dintisorul e doar un opritor.

Pozele din primul post sunt exact ce trebuie facut :)

Am facut si eu operatie cu o forfecuta de unghii. Din pacate nu am avut si o pila la mine pentru ca nu am reusit sa tai perfect drept si a ramas o bucatica putin bombata. Cred ca din cauza asta am impresia ca are un joc mic butonul pentru ca are cursa putin mai scurta decat celelalte butoane (AUTO de exemplu) nefiind o suprafata perfect plana sa "stea bine". In rest functioneaza perfect ca orice buton ON/OFF. Sper sa se rezolve usor bombeul cu o pila de unghii si vedem rezultatul. Cheers!

PS: Thanks wolf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rezolvat si eu butonul.

-scos cu permisul auto si taiat surplusul de plastic cu, caterul.

-maontat la loc si cand apas apare 'off' pe ecranele climatizarii.

Utile indicatiile prezentate la inceput.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata. L`am decapitat :lol: Brici :) Mai veniti cu descoperiri din astea :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am comis. Marfa! Cand descoperiti si butonul care o transforma in Passat sa ne spuneti si noua :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am executat si eu.Nu credeam ca poate fi atat de tare.Functioneaza brici.Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

L-am aranjat si eu!

super simplu si fara complicatii! dar de ce nu l-au activat din fabrica?

Daca mai gasiti si altele dati de stire! Felicitari celui ce a gasit asta! :lol:

Suspect! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu azi sa modific butonul. Merge mult mai simplu decat sa tot invart de rotita . Felicitari inca o data celui care a descoperit aceasta chichita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am realizat procedura descrisa in primele posturi si a mers fara probleme.... E chiar super... Dar acum am o intrebare... Stie cineva ce rol are celalalt buton care nu e activ, pentru ca si ala are un dintisor? Astept descoperirea functiei pentru cel din urma... Numai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are functie. la golf si passat are functia "dual". readuce controlul asupra ambelor zone de temperatura, daca au fost controlate separat. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tii apasat pe auto mai mult de 3 secunde se egaleaza temperaturile stanga-dreapta la O2. Iar reglarea separata se face regland intai partea din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in manual ponturile de mai sus Audi :lol:

Ce vreau sa zic .Am facut si eu operatia cu pricina. Intr-adevar e o chestie de confort. Stiti de ce cred ca nu e activat din fabrica ? Eu zic ca ei au gandit sa fie inchis PROGRESIV fluxul de aer. Probabil daca il "tai" brusc scade durata de viata a vreunei componente. Si au prefera sa te oblige scotand butonul respectiv. Oricum nu sunt f sigur de aceasta explicatie (care pare singura insa in afara de cea de a pastra un avantaj competitiv pentru celelalte modele ale grupului VAG). Intrebarea ar fi daca e bine sa inchizi progresiv de ce la celelalte modele nu e o chestie de evitat .Climatronicul ar trebui sa fie cam la fel zic eu si la Golf, Passat etc. Cei care au Golf 5 e intresant sa posteze daca atunci cand apasa OFF se taie brusc aerul sau il scade treptat calculatorul pana la off dar fara sa rasucesti butonul de reglaj intesitate aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat in seara asta si mere functia dual pe auto :)

referitor la butonul activat de noi, chestie pura de marketing.

butonul auto are functie dual. nu stiam si sincer habar nu aveam ca scrie in manual despre chestia asta. mea culpa. am citit manualul din prima noapte cand a sosit machineta. muream de somn dar nu m-am lasat pana nu l-am terminat. probabil era la pagina, cand mi se inchideau ochii. :) oricum la mine sta mereu pe auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, am si Passat si ti pot spune ca atunci cind apas butonul On/Off compresorul se opreste imediat, ca si fluxul de aer dealfel. Ce caut acum este sa inlocuiesc buotnul de pe Skoda cu unul de Passat care are si led ul de confirmare+inscriptia de inchis/deschis. Any help? Dau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare Domnule !!! :D

desi nu sunt prea indemanatic la astfel de "shurubareli" , am reusit sa am "tuning ON/OFF climatronic O2" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

naspa la mine nu merge , adica am o2 my 2008 si se pare ca nu mai merge smecheria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!