Jump to content

Scurgeri de ulei


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Am scurgeri de ulei care au crescut in ultimul timp la un nivel ingrijorator (pata care ramine sub masina peste noapte e cam de-o palma). Am fost azi la un atelier, s-au uitat sub masina si au constatat ca trebuie schimbate ceva garnituri, semeringuri, etc. Asta e OK, ma asteptam. Dar mi-au zis ca trebuie schimbata si cureaua de distributie si rola de distributie. Cureaua are doar 20.000 km, rola costa 1,5 mil. lei. Ce treaba au astea cu scurgerile de ulei? E adevarat ca trebuie sa le schimb sau sunt texte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, atat timp cat pe cureaua de distributia nu a ajuns ulei, sunt texte. Rola insa trebuie schimbata cel tarziu la 2 schimburi de curea. Optim ar fi la fiecare schimb de curea de distributie.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curge ulei pe la semeringul de distributie trebuie sa iti demonteze cureaua de distributie pentru asta. Probabil ei nestiind cati Km ai cu actuala curea merg pe principiul "schimb-o ca este cel mai bine" (lucru care nu este complet deplasat avand in vedere riscurile la cere te expui mergand cu o curea "uzata")

Daca cureaua este contaminata cu ulei, nu ezita sa o schimbi.

Daca data trecuta nu ai schimbat rola intainzatoare, schimb-o si pe asta (asa cum a zis si Bogdan)

Stiu ca este o investitie mai mare, dar o curea de distributie sarita cu mai mult de un dinte in timpul functionarii motorului poate produce distrugeri mult mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rola care iti trebuie tie este 1,4 mil Originala FEBI. am cumparat eu nu de mult.

Nu ezta sa le schimbiin conditiile care le-au spus baietii mai sus. Pagubele produse de o curea rupta sau sarita mai mult de un dinte sunt mult mai mari.

Cureaua dayco (sau ceva de genul asta) este produsa de pirelli in italia. sunt printre cele mai bune curele si costa 800.000 aproximativ

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut. la passat b4, diesel am o scurgere de ulei pe undeva la chiulasa in dreapta si cred ca ar fi de bulbul de presiune a uleiui din motor, are cineva idee are garnitura intre bulb si chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

normal ar trebui sa aiba o saiba de aluminiu,dar am vazut si sonde de ulei cu un o-ring de cauciuc.apropo,motorul tau nu e tdi ci td,asta in cazul ca nu ai gresit cand ai scris 74cp.daca ai tdi sa te uiti si la conducta de tur care alimenteaza turbo cu ulei,e prinsa intr-un suport in zona unde spui tu si de obicei acolo apare o fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

Am si eu o problema. Am un passat din 97, de 1.8 20v,benzina,cutie automata.Am curatat recent clapeta de acceleratie si am demontat tubul ala curbat in care intra racordul de la filtrul de aer. Ieri am observat pete de ulei sub masina si cu ajutorul unui mecanic am vazut ca se scurge de la un furtun care iese din motor si intra in acel tub. Pai ma gandesc, daca nu s-ar scurge nu ar ajunge uleiul in corpul clapetei? Ce rol are furtunul ala si tubul ala curbat n-ar trebui sa aiba o supapa pentru acest furtun? Cat de grava e pierderea asta?

Pot sa mai merg asa? Nu prea am bani sa cumpar si tubul curbat si furtunul ala care are o prindere cu uncapat de plastic in motor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o mica problema, am descoperit de ce am ulei pe motor. De ~1 an de zile imi tot era murdar motorul de ulei, dar nu stiam de ce. Pana zille trecute cand am vazut ca un furtun are o crapatura de 3-4 cm, pe unde se pare ca scuipa uleiul.

Am cautat pe la dezmembrari, am gasit furtunasul si l-am schimbat.

Totusi, is curios ce se intampla acolo. La ce ajuta acel furtun? Ulei prea mult nu dadea afara, pentru ca din vara iulie 2009 (cand am schimbat uleiul), pana acum nu am completat decat cu ~0,7L (ceea ce mie nu mi se pare mult).

Intreb de acel furtun, chiar daca l-am rezolvat, vreau sa stiu ce e cu el :))

p1ao.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat problema. Nu era grava, pe acel furtun ies gazele din motor si sunt reintroduse spre a fi arse din nou (sau ceva de genul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Tot scurgeri ulei...

S-a facut distributia. Cautand semnul pe volant s-a constatat dantura volant plina de ulei. E normal (ambreiajul inca nu patineaza sau nu-mi dau seama inca)?

In care parte sa caut semeringul problema? Inspre motor sau inspre cutie? Sau sa stau cuminte...?

Ati mai patit-o careva?

Merci anticipat pentru sfaturi.

Modificat de pius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut si masina mea are o scurgere de ulei.problema a aparut dupa ce am schimbat uleiul pana atunci nu am avut probleme.am verificat filtrul e strans schimbul l-am facut in servis .ce poate sa fie? am joa rupta nu mai sta fixa posibil sa de pe acolo? si doar in multe turati pierde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!