Jump to content

Mi-am luat "monstru" - cu probleme mari


Komissar
 Share

Postare recomandată

Salut,

Imi pare rau ca incep prima mea postare pe acest forum cu un topic atat de dezolant, but here it goes:

Sapt. trecuta mi-am cumparat un VW 'Broscuta" din '64 de la un individ din Valcea . Am fost cu taica-miu, deoarece eu (inca) nu am carnet.

Masina arata destul de obosita, mai ales cosmetic, dar individul a zis ca merge bine - si la test drive s-a comportat relativ OK.

Am cumparat-o ... si cand ne-am intors spre Bucuresti, dupa vr-o 10km au inceput sa *bubuie* chestiile de pe ea...

Intai motorul a inceput sa dea rateuri, s-a rupt cheia in contact ( singura cheie ! :Driver: ) , a inceput sa iasa fluid din bobina de inductie, culminand cu oprierea masinii... am tractat-o pana in Pitesti la un service, acolo se pare ca se dereglasera patinele din mecanismul de la chestia aia ( nu mai stiu cum se numeste) pe care se prinde delcoul ( furtunul de vacuum de acolo era rupt, de asemenea ) s-a aranjat asta ... am pornit spre Bucuresti - dupa 20Km s-a dus ambreiajul... asa ca am tras masina intr-o curte si am venit a doua zi cu o platforma.

So... prima intrebare:

-ambreiajul ? ... e cu ferodouri "schimbabile" sau trebuie inlocuit tot ( ca la dacie ? ) .

-cum si unde se gasesc ( ferodouri noi - merg si de la alteceva ? ) .

Acum... sa fac un mini inventar al problemelor:

1. motorul se pare ca nu merge la parametrii optimi - probabil ca merge in 3 cilindrii, ... si/sau probleme de carburatie ( suna aiurea )

2. instalatia electrica: nu merg/nu exista (buton pentru) : avariile si claxonul, nu merge kilometrajul.

*2. climatizarea? ( nu stiu daca ar trebui sa existe asa ceva pe masina asta - daca da... a disparut )

3. tabla: rugina serioasa cam prin toate zonele delicate: praguri, aripi, stalpi...

4. ambreiajul ( problema amintita mai sus ) + cutia de viteze care nu prea se comporta OK ( la schimbator cel putin ) ... in mars-arriere nu prea baga...

5. interiorul - tapiseria si vopseaua de pe bord e calamitata.

6... va continua :blush:

So... cam cat ar costa, ca o prima apreciere toate aceste lucruri remediate?

Unde se mai gasesc ( si la ce bani ) piese si componente de caroserie ?

Thanaks in advance.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Broscuta din 64 n-are avarii. Pesemne ca e rupt cablul de kilometraj - se gaseste

2* :Driver: climatizarea se face prin deschiderea geamului, functioneaza super-ok

4. totul ti se trage de la ambreiaj; da, se schimba ca atare

piese: vezi topicul lui lexxus de la Prestari servicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este... cumva tu esti fostul proprietar? :stupid:

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no... daca vrei iti dau tel lui... ca sa-l sari pe samsarul care ti-a vindut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi pare rau ca incep prima mea postare pe acest forum cu un topic atat de dezolant, but here it goes:

Sapt. trecuta mi-am cumparat un VW 'Broscuta" din '64 de la un individ din Valcea . Am fost cu taica-miu, deoarece eu (inca) nu am carnet.

Masina arata destul de obosita, mai ales cosmetic, dar individul a zis ca merge bine - si la test drive s-a comportat relativ OK.

Am cumparat-o ... si cand ne-am intors spre Bucuresti, dupa vr-o 10km au inceput sa *bubuie* chestiile de pe ea...

Intai motorul a inceput sa dea rateuri, s-a rupt cheia in contact ( singura cheie ! :lol: ) , a inceput sa iasa fluid din bobina de inductie, culminand cu oprierea masinii... am tractat-o pana in Pitesti la un service, acolo se pare ca se dereglasera patinele din mecanismul de la chestia aia ( nu mai stiu cum se numeste) pe care se prinde delcoul ( furtunul de vacuum de acolo era rupt, de asemenea ) s-a aranjat asta ... am pornit spre Bucuresti - dupa 20Km s-a dus ambreiajul... asa ca am tras masina intr-o curte si am venit a doua zi cu o platforma.

So... prima intrebare:

-ambreiajul ? ... e cu ferodouri "schimbabile" sau trebuie inlocuit tot ( ca la dacie ? ) .

-cum si unde se gasesc ( ferodouri noi - merg si de la alteceva ? ) .

Acum... sa fac un mini inventar al problemelor:

1. motorul se pare ca nu merge la parametrii optimi - probabil ca merge in 3 cilindrii, ... si/sau probleme de carburatie ( suna aiurea )

2. instalatia electrica: nu merg/nu exista (buton pentru) : avariile si claxonul, nu merge kilometrajul.

*2. climatizarea? ( nu stiu daca ar trebui sa existe asa ceva pe masina asta - daca da... a disparut )

3. tabla: rugina serioasa cam prin toate zonele delicate: praguri, aripi, stalpi...

4. ambreiajul ( problema amintita mai sus ) + cutia de viteze care nu prea se comporta OK ( la schimbator cel putin ) ... in mars-arriere nu prea baga...

5. interiorul - tapiseria si vopseaua de pe bord e calamitata.

6... va continua :vaidecapulmeu:

So... cam cat ar costa, ca o prima apreciere toate aceste lucruri remediate?

Unde se mai gasesc ( si la ce bani ) piese si componente de caroserie ?

Thanaks in advance.

Asa te pot ajuta, cu un sfat:

1. Verifica aprinderea (bujii, delco si fise)

2. Cu avariile o sti deja. La claxon de obicei e firul intrerupt din cauza intemperiilor (il gasesti sub aripa stanga fata) iar butonul care actioneaza claxonul e in centrul volanului;

3. cel mai des e cablul, dar poate fi si ceasul blocat. Vezi ca se prinde la roata stanga fata, nu la cutie cum se intapla de obicei (eu la prima broasca am stat cu cablul in mana 4 ore pe sub masina sa vad unde se cupleaza, crezand ca se duce la cv, nu intelegrem de ce e asa scurt si cautam un punct de cuplare).

4. Se poate inlocui ferodoul ambreajului, merge de Skoda model vechi. Daca iti face probleme si la intrarea in viteze poate fi volant care se poate rectifica ori schimba. Daca tot iei disc de ambreiaj ia unul pe arcuri, e mult mai bun.

6. Ai un tapiter f bun (asa am auzit) la piata Crangasi (vis-a-vis de piata) iar bordul se poate revopsi atunci cand faci tinichigeria si vopsitoria.

Costurile sunt greu de exprimat. Eu as zice um minim de 1000 Eur pt inceput.

Piese gasesti la Promotor pe Str. Agricultori ori la sectiunea vanzari-cumparari, bani sa ai ca gasesti de toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri... :))

Intre timp... am mai facut o vizita la tzara... si am analizat mai bine problemele... si am facut si poze:

Principala problema ar fi rugina :

Am o gaura mare in fata, jos unde sta roata de rezerva , colturile de jos ale usilor si stalpii sunt mancati,

mai am ceva rugina pe la podea, am si o galma urata pe capota spate ( care, a propos , nu cred ca e originala pt. o broasca din 64 ) - galma e posibil sa fi fos facuta ca s aincapa alt alternator decat cel original ( asa ca... din poza cu motorul atasata de mine, alternatorul pare a fi de VW Broasca, sau e de altceva ? )

cu rugina din fata.. de la roata de rezerva : se mai poate taia si suda la loc o bucata noua de tabla ? - sau se poate inlocui tot elementul acela de caroserie ( cum se numeste acel element ? ) ?

Mai am cateva intrebari/nelamuriri:

Ce face butonul acela negru ( din poza ) de langa volan din dreapta ?

Ce ar fi trebuit sa fie in gaurile din stg. si dreapta scrumierei, din mijlocul bordului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...vezi ca iti lipseste furtunul cat si "tevusca" vacumului....normal ca nu trage motoru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...vezi ca iti lipseste furtunul cat si "tevusca" vacumului....normal ca nu trage motoru....

Tzevusca lipseste.... furtunul se "balangane" si el pe acolo ... :))

Momentan am probleme mult mai mari :D - see pictures

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice se poate repara, numai sa gasesti omul care se apuca de asa ceva.

eu mi-am schimbat "nasul"(eu asa il numesc) masinii anul trecut cu unul nou(din sua adus), dar eu zic ca se poate taia bucata(le) cu pricina si se poate schimba cu o bucata de tabla, problema este cu suprafetele bombate, nu este usor sa faci asa o piesa. iti trebuie scule speciale sa faci suprafete bombate ca si roata engleza(english wheel).

butonul acela nu este original.

din cite vad, la delcou iti lipseste tubul de vacuum care ar trebui sa fie intre membrana delcoului(ai o gaura acolo) si carburator. vacuumul iti da avansul aprinderii la diverse turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ce face butonul acela negru ( din poza ) de langa volan din dreapta ?

Pe butonul ala era claxonul legat. Nu este original dar stiu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Pe butonul ala era claxonul legat. Nu este original dar stiu masina.

as vrea sa stiu daca ti-a dat si cartea tehnica de reparatii pt. ca eu i-am dat-o si este a lui SERBAN SILVESTRU(PROPRIET.)

AS vrea sa stiu si eu nr. de tel. al lui DORU(cel care ti-a vand.) pt ca am ceva probleme de rezolvat cu el.

MULTAM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jimi, ti-am trimis un mesaj. ( scuze pt. intarziere )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!