Jump to content

O Ibiza mai speciala


KeGPR
 Share

Postare recomandată

Dupa o furtunoasa si cam neortodoxa discutie pe un alt thread , urez bun gasit forumistilor VW si "ibizarilor" asa cum se cade.

Unii poate stiti - am castigat la Dunlop Drivers Cup un Seat Ibiza Sport, an fabr 2005, motor 1,4i 100 cai. Joi am luat efectiva masina, si in weekend am facut un drum cu ea la munte. Stiam ca este o masina sport, insa am constatat ca in afara de specificatiile de pe site-ul dealerului, mai prezinta si alte modificari. Poate ma insel si sunt standard, apelez la voi sa ma lamuriti.

1. Spoilerul fata - nu pare stoc. M-am uitat la alte modele, si nici pe site nu am vazut asa ceva .

2. Spoilerul spate - la fel

3. Toba - m-am uitat un pic sub ea, pare a fi doar finala Borla. Se castiga si aici cativa cai, sau e doar de impresie artistica ?

4. Jantele - scrie embosat Seat Sport Design pe ele ... dar nu par a fi stoc.

5. O bara rosie de rigidizare, pe care scrie "Seat Sport" si care traverseaza motorul, prinsa solid in suruburi de montantii sub care stau amortizoarele

6. Arcurile sunt rosii, si mi se par foarte scurte .. asa e la toate ?

7. Anvelopele sunt Dunlop SP Sport 2000 ( nu stiu cu ce vine stoc )

8 Are scut metalic, insa in partea stanga, sub cureaua de accesorii, parca lipseste o mica bucata ( la vectra am un plastic ).

In rest, masina are urmatoarele dotari :

STANDARD

Design

3 Usi

Jante aliaj 6 1/2Jx16 205/45 R16

Faruri duble

Bare protectie si spoiler in culoarea caroseriei

Bandouri laterale

Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei

Volan, maner frana mana, schimbator viteze in piele

Siguranta

Servofrana

Tetiere fata articulate si ajustabile pe inaltime

3 tetiere spate

Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile

Airbag sofer si pasager

A treia lampa stop

Imobilizator Electronic

Proiectoare ceata

Lampa ceata spate

Frana spate pe disc(pentru motorizari mai mari de 100CP)

Sistem antifurt roti

ABS

EDS+TCS

ESP

Functional

6 difuzoare

Iluminare compartiment portbagaj

Buzunare in spatarele scaunelor fata

Volan reglabil axial si pe inaltime

Spatar rabatabil scaune fata

Bancheta spate rabatabila asimetric

Oglinzi in parasolare

Luneta incalzita

Reglaj electric faruri

4 difuzoare

Scrumiera fata

Radio CD(Alana)

Computer de bord

Roata de rezerva normala din otel

Servodirectie electrohidraulica

Filtru praf si polen

Scaun sofer reglabil manual pe inaltime

Inchidere centralizata cu telecomanda

Audio 2

(i35) - Radio CD(Alana)

(I71) - 6 difuzoare

Confort

Oglinzi exterioare, ajustabile manual din interioir

Stergator parbriz cu temporizare

Sistem spalare luneta

Geamuri electrice

Suport pahare

Oglinzi exterioare electrice

Climatronic

Scaune fata SPORT

Scaun dreapta cu reglaj pe inaltime si sertar

Masina are acum 7.350km. Am facut cateva drumuri prin Bucuresti , si in weekend un Buc-Sinaia-Buc. E super stabila si franeaza excelent. La drum lung insa, toba care suna armonios in oras te cam ia de cap. Iar in ceea ce priveste consumul , la dus ( cand am mers sportiv ) mi-a luat 8.0 % ( extraurban :) ). In conditiile in care totusi n-am sarit de 150 kmh si i-am pus Super 100 Carrera. La intoarcere, mers cuminte, a luat 5.5%. 3 persoane, cu tot cu bagaje.

Masina "poate" , insa daca vrei ceva de la ea, trebuie urcata in ture serios ( peste 4.000 ) , altfel cuplul mic te cam tradeaza. Pe viraje , evident, e un deliciu. Pe drumurile din Bucuresti trebuie insa mers cu mare atentie, altfel jantele si anvelopele cred ca au de suferit. Mie nu imi vibreaza, deocamdata sunt perfecte, la 150 nu se simte absolut nici o tremuratura in volan.

Iata si 2 poze edificatoare cu masina, cand o sa am timp o sa ma bag sub ea sa pozez evacuarea, si apoi si bara de rigidizare :

bot.jpg

spate.jpg

Astept pareri de la voi, nu am nici un fel de info despre aceasta masina. Sper sa nu mai intervina nici oproblema si joia asta s-o aduc la Polivalenta s-o vedeti si voi ... desi unii am inteles ca ar fi condus-o la competitia de anul trecut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 1 la 8 nu sunt standard.

Toate sunt modificari. Inclusiv scutul metalic pe care il am si eu si este f bun.

Toba ar mai trebui sa mai aduca niste caluti in plus!

Sa o stapanesti sanatos man si te asteptam la intalniri. Eu am mai venit si la cele opel care se fac in aceiasi zi si loc cu ale noastre :D .

Pentru poze: uploadeaza-le pe www.imageshack.us si pe urma copiaza linkul si posteaza-l pe forum aici.

later edit: acum vad pozele, pragurile nu sunt stoc :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze cu pozele, imageshack-ul face figuri ... le atasez, poate vrea asa.

X-Ecutor - joi vin aproape sigur :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fir-a sa fie ! Ia sa incercam si de la serviciu :P ...

ddc2006025wy5.th.jpg

ddc2006065fq8.th.jpg

ddc2006036pr3.th.jpg

Am observat ca si presurile sunt brodate cu "Seat Sport", iar cel de la sofer are sub calcaie o placuta din tabla. Asa primesc toate ibizele sport sau si asta e bonus ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-nteleg ca inca nu ai primit masina?? Pozele sunt de la concurs.

Au lasat-o asa cu stikere??

Masina "poate" , insa daca vrei ceva de la ea, trebuie urcata in ture serios ( peste 4.000 ) , altfel cuplul mic te cam tradeaza. Pe viraje , evident, e un deliciu. Pe drumurile din Bucuresti trebuie insa mers cu mare atentie, altfel jantele si anvelopele cred ca au de suferit. Mie nu imi vibreaza, deocamdata sunt perfecte, la 150 nu se simte absolut nici o tremuratura in volan.

Masinile au ajuns pe rampa de obicei la competitii - deci jantele nu au niciun motiv sa fie strambe. Dar in bucuresti nu e timpul pierdut sa dai cu ele intr-o groapa. Totusi masina e usoara si asta te ajuta. Motorul fiind aspirat e de asteptat sa nu aiba cuplu la turatii mici. Incarca sa mai ii dai 2-3 drumuri lungi sa cureti catalizatorul. (nu de alta dar au fost chinuite numai cu vit 1 si 2 si forjate la greu). Nu ar strica sa te interesezi daca au schimbat uleiul. (daca nu e bine sa-l schimbi inainte de 15.000 km).

In rest sa te bucuri de masina citi mai multi km. :)

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joi am luat efectiv masina, si in weekend am facut un drum cu ea la munte.

Motanule, uite ce scrie....

sa te bucuri de ea :)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca si presurile sunt brodate cu "Seat Sport", iar cel de la sofer are sub calcaie o placuta din tabla. Asa primesc toate ibizele sport sau si asta e bonus ? :)

La fel e bonus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este 2005, 31.05.2005 mai precis ( inscrisa prima oara ) . Acum are 7300 km, din care 300 facuti de mine. In cartea de service nu are stampila decat pt prima inspectie. Si pe bord imi apare INSP. Din cate am aflat, asta apare fie la primii 15.000 , fie la 1 an ( care e prima ). Cum a depasit un an, trebuia facut schimbul de ulei, filtre etc, dar baietii au lasat-o asa ...

Acum trebuie sa ma interesez ce fel de ulei sa-i pun ( Repsol spune Seat ), si de unde sa-i iau filtrele.

Later edit : pai am pus poze de la concurs ca eu n-am avut timp sa-i fac .. doar sa vedeti exteriorul si sa-mi confirmati presupunerile referitoare la modificari. Clar tb sa-i schimb filtrele si uleiul, cu prima ocazie. Trebuie doar sa ma apuc sa caut un magazin cu preturi decente si mai ales, sa vad UNDE trebuie sa fac aceasta revizie pentru a beneficia in continuare de garantie.

Stickerele au ramas la cererea mea expresa ;) . Voi nu le-ati fi pastrat ? De aceea, in talon masina e trecuta "galben-negru" :stupid: .

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o chestie de bun simt sa nu-ti dea masina cu inspectia expirata. (chiar daca nu are km ci doar > 1 an).

Probabil filtrul de polen nu are nimic; nici cel de aer doar de verificat.

Filtru de ulei si uleiul - de schimbat.

In service recomanda castrol.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat eu si am aflat ca masina ta are revizia facuta la metrotehnica.

Mai precis inainte de concurs toate masinile au fost verificate f bine de orice defectiune si li s-au schimbat filtrele, uleiul etc.

Chestia cu INSP apare automat pe bord cand masina se apropie de un an sau 15.000 de km.

In curand o sa-ti apara si OIL.

Amandoua averitizarile le poti sterge singurel

Daca masina este in garantie reviziile trebuie sa le faci la orice service autorizat seat.

Pentru asta poti sa verifici la: Service-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super veste ! Multumesc mult !

Pai inseamna ca nu mai tb sa umblu eu la ulei sau filtre ... placutele de pe fata insa cred ca tb schimbate ... se aude un mic harjait ... poate le inspectam vizual joi seara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de la frana nu cumva e doar dimineata cand pleci cu masina de acasa? Pe urma dupa cateva franari tace, nu-i asa?

Daca da, e o chestie des intalnita e de la apa condens etc. Daca face rau de tot e posibil sa fie o pietricica (s-a mai intamplat unui forumist cu ibiza este si topic) si in cazul asta trebuie sa dai roata jos si verificat.

Vizual nu putem verifica prea mult chiar daca avem si lanterna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea tace dupa franari, stiu despre ce zici tu ... insa nici nu e deranjant. Poate sunt eu prea cusurgiu.

Mai am o intrebare : ibizele voastre au capotele capitonate ? :( ...pentru ca a mea NU are absolut nimic in afara de tabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit atunci ...

In alta ordine de idei , aseara am ridicat capota sa pun lichid de spalat parbrizul, si vad o eticheta prinsa acolo .. citesc : Mobil 5 W 30 , schimb efectuat pe 13.09.2006 :vaidecapulmeu: . Deci nu mai tb sa-i fac nici schimbul de ulei, masina e in perfecta stare .

Singura ciudatenie este ca in trafic mare, uneori la ralanti ramane turata la 1100 rpm, sta acolo vreun minut si apoi cade brusc la turatia normala de ralanti - 500-700, nu stiu care este exact. Are vreo treaba cu racirea motorului ( mentionez ca asta se intampla fara sa folosesc clima ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit atunci ...

In alta ordine de idei , aseara am ridicat capota sa pun lichid de spalat parbrizul, si vad o eticheta prinsa acolo .. citesc : Mobil 5 W 30 , schimb efectuat pe 13.09.2006 :) . Deci nu mai tb sa-i fac nici schimbul de ulei, masina e in perfecta stare .

Singura ciudatenie este ca in trafic mare, uneori la ralanti ramane turata la 1100 rpm, sta acolo vreun minut si apoi cade brusc la turatia normala de ralanti - 500-700, nu stiu care este exact. Are vreo treaba cu racirea motorului ( mentionez ca asta se intampla fara sa folosesc clima ).

... si a mea face la fel si inca nu am gasit nici in service vreo explicatie (bine, acolo ti se explica ceva daca le apare vreo eroare la scanare in acest sens si la a mea nu le-a aparut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ... cu atat mai mult cu cat avem motoare diferite . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O poza cu motorul sa-l vedem si noi se poate? Eventual si pe dedesubt una daca ai chef sa te bagi un pic pe sub ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si cateva poze facute azi. Pe jante scrie Seat Sport - Speedline Corse. Masina are acum 8500 km si va fi scoasa la vanzare. De fapt, e rezervata pentru un prieten la 12.000 euro. Daca nu reuseste sa faca rost de bani in timp util, o pun la sectiunea publicitate.

188820_IMG_0002.jpg188822_IMG_0005.jpg188823_IMG_0011.jpg188824_IMG_0013.jpg188825_IMG_0018.jpg188826_IMG_0019.jpg

Arcurile sport : 188827_IMG_0020.jpg

Scutul motor : 188828_IMG_0023.jpg188829_IMG_0022.jpg

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Rezolutie mai mare se poate?

Trimite la mine pe meil daca nu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la rezolutie mai mare :D :

img0002hc3.th.jpgimg0011og4.th.jpgimg0013nw2.th.jpgimg0014uv2.th.jpg

img0016aw4.th.jpgimg0018dq7.th.jpgimg0019th5.th.jpgimg0020ea9.th.jpgimg0023ro5.th.jpg

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!