Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

De cateva zile am o problema la switch. Dupa ce incui masina cateodata se se aprind becurile de frana. Deschid masina ridic putin pedala de frana si totul e ok. Switchul se poate repozitiona sa faca contact mai jos?

Modificat de X@by
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ül are cursă fixă, încearcă să-l scoți şi să-l cureţi. Eu când am avut probleme l-am scos, l-am desfăcut, curătat cu spray de contacte, după care am dat cu şmirghel lamelele să facă contact mai bine şi problemele s-au dus, acum functionează perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba switchul pune unul OEm sau valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, de cateva zile ma chinuie swith ul frana. In bord mi se aprinde arculetul si motorul merge fara turbo nu pot sa accelerez. Mentionez ca becurile lampilor de pe spate erau led uri. Acum am schimbat cu becuri normale si switch ul si tot nu merge motorul cum trebuie. Acum switch ul merge pe invers, adica cand apas frana la maxim motorul merge foarte bine, cand las frana motorul merge fara turbo si intrerupt. Va rog frumos sa ma ajutati ca nu mai pot o iau razna. Am uitat sa zic ca la lumina din portbagas am bagat doua lampi led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ce erori ai stocate ?

2. ce valori ai in campurile de masura, la switch-uri, pe motor ?

3. ai schimbat switch-ul  (pune numai original) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am scanat inca. Am schimbat switch ul cu original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti verifica si cu aparatul de masura, cu switch-ul pe pozitie - ai doi pini de +12v si doua iesiri - una catre lampi, alta catre ECU. Un circuit este NO, celalalt NC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 iesiri 12V care la apasare se inchid, o iesire 0 care la apasare ramane la fel si o iesire 12V care la apasare ramane tot 12V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 intrari cu 12V, o iesire de 12V cu pedala neapasata si pe celalalt fir, 12V cand pedala este apasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca o intrare nu este alimentata. Ce pot face in continuare. Ce nu pot sa inteleg este ca am scos switch ul din locas lasat cu mufa in el si am plecat cu masina cu luminile de frana aprinse iar daca apasam pe switch pentru a stinge luminile imi balbaia motorul si nu mai avea putere deloc. Erorile nu pot sa le vad ca nu sunt in ţara cu masina si nu gasesc un service cu un mecanic german competent .

Modificat de Laurentiu_LWR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu switchul scos afara nu faci nimic, chiar mai rau. Mufa are 4 pini. Spune-mi mai clar ce tensiuni ai acolo cu frana necalcata si cu ea calcata. Pune un switch oem. Atdntie la montarea lui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Al Bundy said:

 

Cu pedala neapasata pe primul pin am 0.10v pe pinul 2 am 12 v pe pinul 3 si 4 am 12v. Cu pedala apasata pe primul pin am 12v pe pinul 2 am 0v pe pinul 3 si 4 12v.

Dar de ce cand apas frana mororul merge bine iar cand las frana merge intrerupt? Totul este din acel switch. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat ce si cum ai acolo si pe ce pini? Ai pus un switch OEM?

L-ai montat cum trebuie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi cand am ridicat shitch ul se pare ca este mai mare ''baioneta'' si nu l pot monta(am verificat cursa la fata locului)asa ca nici nu l am ridicat si am dat comanda pentru altul...asa se intampla cand nu te uiti pe monitor cand mergi la magazin si comanzi(m am zgarcit la 25 de lei transport) si am patit exact ca in filmele cu prosti...am desfacut si shitch ul vechi si am gasit ceea ce , cedeaza si anume o talpa de plastic care inchide un circuit pentru aprinderea becurilor si stopului de pe luneta asta la apasarea pedalei iar celalalt trimite informatia inspre ecu cand pedala nu este apasata tot prin inchiderea circuitului(sa ma corecteze cineva daca gresesc dar asta am inteles eu din ce a spus Al Bundy mai sus referitor la masurarea cu multimetrul)talpa rupandu se si neavand cum sa mai inchida circuitul la apasare respectiv eliberare au , aparut erorile...acea talpa de plastic era si tocita de la frecare si se pare ca unde se realiza conexiunea era negricios(contact imperfect).Deci odata ce face figuri nu ai ce mai curata la el si trebuie inlocuit musai.Am gasit ceva pe Era nu stiu cat de bun este dar ala era singurul care semana cu cel oem din tot ce mi au aratat...

Am inceput discutia aicia http://vwforum.ro/topic/30182-martor-esp-probleme-cu-esp-ul/?page=58#comment-2820318 dar vorbind despre shitch ul pedalei de frana m am gandit ca este mai potrivit sa postez aicia...daca am gresit in cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai cumparat oem.... asa cum va tot recomand....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate nici mie nu mi inspira incredere si nu arata totusi ca un plastic ordinar dar nici departe nu este(are prinderea asemanatoare ca cel original)la garantie are 18 luni din cate am inteles si macar de ar merge atat(montat intru un service autorizat rar etc...)pe masina aveam montat unul delphi din 2005(masina este nascuta in 2002 deci cel original a cedat in 3 ani...)si cel delphi a tinut pana mai alaltaieri.Sa inteleg ca asta http://www.epiesa.ro/comutator-lumini-frana-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-oe-vw-1c0945511ardw/14590/12348/articol-21067294/ cand o sa cedeze am sa cumpar altul(ori viitorul proprietar...).La montare un sfat pentru cei care nu stiu switch ul se potriveste la cele 2 gauri care sunt egale spre deosebire de cel al ambreiajului(sa fie cilindrul din switch apasat deci sa nu interveniti asupra cursei pedalei sub nici o forma ca apoi rupeti acea talpa care comanda inchiderea celor 2 circuite si este numai bun de nimic)apoi rotiti inspre dreapta 45 de grade pana ajunge mufa sus in pozitie perfect orizontala(pentru demontare se roteste stanga...).

Acum am vazut ca nu pusesem linkul bine...http://www.epiesa.ro/comutator-lumini-frana-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-oe-vw-1c0945511ardw/14590/12348/articol-21067294/

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, toate sunt porcarii, in acea lista - recomand numai oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul link este catre o piesa originala, deci este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, doar ca l-a postat/editat si adaugat link-ul, la ceva timp dupa ce i-am raspuns eu.

Pe viitor, ca sfat - noi v-am spus de multe ori, la switch-urile de la pedale, nu cumparati aftermarket - numai originale

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat , editat si apoi adaugat alt link pentru ca luasem un link de pe pagina de referinta in care erau toate acele ''porcarii'' iar la intrarea intr o subcategorie cu piese oe era tot acelasi link desi vizualizam altceva...a trebuit sa dau click pe , poza ca sa mi dea linkul corect normal...nici macar nu aveam habar ca era pus aiurea linkul decat dupa ce am vazut raspunsul tau Florinel si am rectificat...scuzati de offtopic dar trebuia clarificat ca sa nu se inteleaga altceva...:)

Am pus mizerabilul ala pe ''era'' si nu mai apare epc sau esp(se aprind si becurile din triple respectiv stop luneta)acum cat o tine o tine si asta este ca doar nu este un capat de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un Golf IV, 2001, 1.6 AVU Automat. Acum 2 saptamani mi s-a aprins EPC in bord si am observat ca incepuse sa dea rateuri releul la apasarea franei ca sa misc maneta schimbatorului. Am verificat daca se aprind stopurile de frana si nu se aprindeau. Am schimbat cu unul aftermarchet switch-ul de frana si releul deblocheaza perfect schimbatorul, becurile de frana se aprind perfect la cea mai mica apasare pe pedala. In service mi-au sters eroarea de EPC - eroare de contact de stop frana. Merg f putin si reapare. Il sterg iar si iar in cateva minute de mers reapare. Dati-mi va rog o solutie sa sting EPC.

 

Multumesc.

Modificat de Mr.Chow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur l ai montat corect?Eu la demontat/montat cel ordinar am luat borna plus de la baterie si dupa repunere erau stinsi si nici nu s au mai aprins si am facut vreo 50 de km(de obicei pana in 5 km se aprindea garantat esp apoi epc)sunt constient ca erorile au ramas stocate si la prima treaba pe la tester am sa le rezolv.

Pai la montaj daca nu l a pus in pozitia in care a fost scos si rotit 45 de grade este clar ca nu mai este bun...acum cat de ordinar ar fi refuz sa cred ca se , strica dupa cativa kilometri.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde pentru ca nu vede ambele contacte cocomitent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva cum se monteaza corect ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!