Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Dar cu o zii inainte a mers perfect cand am instalat switchul

Bine ca ea a mai facut probleme sa nu mearga deloc

Se poate sa fie vreun fir intrerupt?

De merge doar pe colturile laterale ??

Sau sa ars ledurile de data asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge pe coluturile lateale ale lampii de sus. ?... pentru ca restul din ea, s-au ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie montat cum trebuie switchul si sa nu-i mearga stopurile de frana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/1/2016 at 11:37 PM, Melmar said:

Salut am avut si eu problema cu switchul de sub pedala  sa ars lam schimbat 

Si momentant incepuse sa dea figuri cand imi mergeau stopurile cand nu 

Am luat altul de la dezmembrari totul e ok merg stopurile mai putin cel de pe haion care se aprind doar lateralele la el

Stie careva care ar fi cauza ?

Ieri cand l-am schimbat mergea perfect

Astazicand mam.uitat merg doar lateralele

 

cele de pe aripi merg, deci switch-ul este ok, montat corect si functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a revenit vad ca merge si cel de pe haion 

Se poate sa fie vreun fir ceva ?

Sau tot switchul este de vina ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Stiu ca nu este topicul care trebuie 

Mai am o problemuta ,am un vw bora din 2003 TDI cod motor AXR

Pe galeria aia  ce duce de la turbo la intercooler chiar la imbibare acolo cu intercooleru e mereu ud de ulei 

Am facut schimbul de ulei am 10 000 si am bagat 2 litri completare 

Se poate sa il piarda pe acolo?

Sau din ce cahza e mereu ud de ulei acolo la imbinarea cu intercooleru ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joc ax turbina iti baga ulei pe acolo, se acumuleaza in intercooler, si pe urma il impinge pe tot in motor si iti distruge motorul.

 

O prima verificare ar fi sa dai jos turbina sa o cureti, sa verificati bine de tot jocurile pe axul de la turbina, si daca prezinta joc (cat de mic posibil) iti poti schimba miezul de la turbo cu unul nou echilibrat (costa vreo 500ron nou). O alta varianta ar fi epuratorul de gaze de pe capacul de motor si/sau egr-ul, cam pe aici pierzi ulei.

 

Inainte dar si dupa ce cureti turbina, fa niste loguri in mers ca sa compari rezultatele cu inainte si dupa, si posteaza logurile pe aria de dedicata pentru analiza si recomandari in ceea ce priveste reglajele finale. 

 

Sa nu faci prostia sa bagi un ulei mai gros 10w40 sau altceva, ca strici motorul, mergi pe 5w40 505.01  schimbat la 10 000km. Uleiul isi pierde din proprietati cam dupa 8000-10000km si de atunci incepe sa consume mai mult decat pana la 10 000km.  Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina am desfacuto acum un an ca imi intra in limp mode si am desfacuto de a curatat vanele 

Insa la service cand a lucrat la ea nu mi-a zis de niciun joc la ax 

Zici sa fac un log cu presiunea in loc si in mers??

Iam facut un test saptamana trecut si mi-a mai dat ceva asa

1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-00 - Positive Deviation

Nu stiu ce sa zic la ce mecanici avem aici schimba ce nu trebuie si ce trebuie schimbat lasa tot la fel 

 

Modificat de Melmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Continuati pe topicurile dedicate va rog...

Din fericire sunt destule...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Unde pot gasi un switch de frana original sau Hella pentru golful din semnatura? Am cautat pe la magazinele din oras si nu am gasit nimic. De hella am gasit modelul cu doi papuci si mie imi trebuie cu patru pini. Codul pe original este  1C0 945 511 A RDW 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare băieți.

Am o problemă la borica din semnătură.

Când apăs pedala de frână: 

1) dacă e pus contactul se aprinde doar cel de sub lunetă dar cu intensitate slabă.

2) dacă nu e pus contactul se aprind si cele din stopuri si cele de sub lunetă dar acestea tot la intensitate mai slabă.

Poate avea legătura cu switch ulm de la pedală ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la switch si atunci trebuie ca stopurile de frana sa ramana aprinse,daca este ok si raman aprinse atunci este de vina switchul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa incerc. Stiu unde este switch-ul dar inca nu m-am incumetat sa-l scot.

N-am vrut sa-i fac vreo prostie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate doar mufa,fara switch,ca daca nu stii sa il scoti o sa il strici,nu trebuie apasata pedala de frana cand il scoti, nici cand il motezi la loc, ma refer la switch daca vrei sa il scoti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos azi mufa de pe switch , nu s-a aprins nimic. Am aprins poziția tot asa s-au aprins becurile(intensitate mare) . Frâna evident că nu a funcționat. Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand apesi frana, si nu ai pozitiile puse, se aprind cumva si pozitiile ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si scz am uitat sa precizez ca am stopuri AM nu cele originale si frana e pe aceleasi becuri ca si pozitia, cand e apasat se aprind.

Doar ca acum cand apas frana se aprind cele laterale sa zic asa (stopurile/pozitia) si cel de sub haion dar asta cu intensitate slaba.

Tot asa daca tin piciorul pe pedala de frana si pun pozitia sau aprind farurile nu se intampla nimic, cand dau drumul la pedala doar cel de sub haion se stinge , celalalte laterale raman aprinse.

Cand am scos mufa am uitat sa ma uit cate pini are switch-ul , dar mi-a venit o idee.

Stiu ca 2 ar trebui sa fie + si -  , daca pun un fir pe + si capatul celalalt pe - o sa-mi pot da seama daca switch-ul e buclucas sau stopurile au ceva?

Am observat un lucru foarte prost gandit de nemti, toata apa/mizeria/etc ce cade/curge pe luneta pana la urma ajunge sub usa de portbagaj chiar pe stopuri , poate fi asta o cauza care ar defecta sau afecta functionarea corecta a stopurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un set de triple OEM si nu cred ca o sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am şi triplele originale doar ca astea sunt cu led ( dectane ), le-am găsit la preţ bun , mi-au plăcut şi le-am luat. Am observat că după ce am mişcat mufa cum le-am scos şi le-amreintrodus, într-o seară de câteva ori s-au prins normal şi cele de sub lunetă la intensitate mare că vedeam în oglindă ce tare ardea ( cum mergea inainte) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat până la urmă problema mea din posturile de mai sus. Am schimbat triplele, am pus cele oem... Nici o schimbare.

Am decis să scot switch-ul am desfăcut atât cât să iasă partea de sus (plasticul care tine lamelele) , am dat cu şmirghel fin pe lamere după care le-am întors şi am văzut că are două lamele care fac contact când e acţionat switch-ul, astea au fost foarte oxidate. Le-am curățat, le-am pus înapoi şi totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Azi am plecat  pana in oras si la destinatie m-am trezis ca imi pasaie ceva la pedala de frana cam 20 30 sec 

Ce ar puteai fii,frane am stopurile merg 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am inlocuit si eu switch-ul vechi cu unul nou (cel verde) si o perioada nu am avut probleme, dar apoi mi s-a ars siguranta nr 13.

Am schimbat-o si iar o perioada a mers, ieri iar am observat ca nu mai se aprind becurile la franare. Siguranta iar era arsa, am inlocuit-o dar degeaba, cum pornesc, dupa cateva secunde iar se arde.

Am desfacut in spate la triple si la cea din dreapta protectia aceea pe interior, din material era imbibata in apa (ieri a plouat) si ma gandesc ca atinge lamelele acelea care fac legatura la becuri si de aceea face scurt si arde siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil - curata bine acolo, dupa care remediaza problema, legata de infiltrarea apei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca tripla s-a uscat complet pe dinauntru dupa cateva zile de soare, problema a reaparut.

Dupa cateva minute de mers se arde siguranta si nu se mai aprind stopurile la franare.

Este de vorba de siguranta F13. Am pus si de 20A si vad ca tine, asta nu se mai arde.

Totusi as evita sa pun siguranta de valoare dubla, fata de cat e recomandat, dar nu pot merge fara stopuri pana imi dau seamna unde face scurt.

Mufele de la triple sunt in regula, zici ca-s noi, la fel si soclurile unde intra becurile, sunt fara pic de rugina sau alt defect.

Ce as mai putea sa verific?

v3ouub.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza cate o lampa pe rand, vezi daca mai are. Verifica cablajul din fata pana la lampi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!