Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Merci Al de raspuns. Acest lucru ar putea explica de ce sunt aprinse tot timpul?

Ieri am scos becul din tripla din dreapta si pe langa dreapta unde nu mai era bec s-a stins si a treia lampa de frana.

In schimb cea din stanga nu as putea spune deoarece acolo am pus un bec cu led. E posibil de la acel bec cu led sa fie problema sa se fi sudat ceva pe acolo?

O sa incerc maine sa-l scot si sa-l inlocuiesc cu un bec normal sa vad ce se intampla...

Am fost la un coleg si am pus VCDS pe masina. M-am uitat la Brake signal.

Ieri era pe 000 indiferent de cum apasam pedala.

Astazi cu switchul nou s-a schimbat situatia:

-Cu pedala ridicata este 001

-Cu pedala apasata este 011

La colegul pe masina este

-Cu pedala ridicata este 000

-Cu pedala apasata este 011

Deci switchul pare sa mearga corect insa acel 001 cu pedala ridicata nu pare sa fie corect.

Am observat ca acolo la info scrie ceva de genul F/F47/F36 daca nu ma insel

ce inseamna ar treilea de 1 din semnal este alt switch care sta tot timpul pe 1 inafara de la pedala de frana?

Eu tind sa cred din cauza ca nu s-au stins becurile nici cand am scos siguranta ca undeva da la masa circuitul lampilor...dar din moment ce apare si in bord si switchul e bun de unde ar putea sa apara?

Ma duc acum sa scot si becul ala cu led din stanga sa vad ce se intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil tocmai ce am fost jos si am inlocuit becul din dpt de frana-pozitie cu altul de rezerva si a disparut problema!

Se pare ca erau lipite filamentele.

Totusi i-am dat cateva chei si tot apare eroarea. Care sunt conditiile de descalificare?

Mentionez ca pe stg am un bec cu leduri de frana-pozitie se aprind ledurile in 2 trepte.

E posibil din cauza frigului consumul sa fie prea mic si sa vada ca si bec ars?

Daca nu dispare eroarea maine o sa iau 2 becuri noi de pozitie-frana si sa le inlocuiesc...

Geniala ideea ta Al...din pacate mie nu mi-a picat fisa...e posibil sa fi schimbat switchul de frana degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur a fost schimbat degeaba. daca spuneai mai devrema ca la aprinderea pozitiilor se aprindea si frana.... nu mai schimbai switchul, dar acest amanunt l-ai spus dupa ce ai schimbat switchul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate problema nu e inca rezolvata suta la suta.

Ieri intr-adevar dupa ce am schimbat becul cu filamentele lipite s-au stins becurile de frana si merg la apasarea pedalei...

Azi insa am fost la drum lung si eroarea tot o am in bord.

Asa ca am verificat din nou si acum la apasare se aprinde doar frana pe stanga si a 3 a lampa. Asadar becul din dreapta pe care l-am schimbat aseara sau s-a ars sau nu mai face contact si acum am eroare de bec ars.

De aici as deduce ca e posibil sa am undeva pe placa cu circuite din tripla un scurtcircuit care se face doar la frig?

Ma puteti indruma cum sa-l detectez cu un aparat de masura?

Totusi este mult mai ok macar acum vad cei din spatele meu cand franez, chiar daca doar pe stanga.

Sper sa termin curand aventura asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am intampinat-o si eu acum ceva timp. Cumpara 2 becuri cu dublu filament si schimba-le, poti sa cureti un pic contactele din tripla .

Modificat de dany3l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un set si am schimbat.

Azi am avut un comportament nou:

-nici o eroare in bord

-imi merge doar becul din stg si a 3-a lampa de frana

Maine o sa curat traseele si contactele din tripla, banuiesc ca acolo se intampla ceva dubios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, curata bine lamelele si asigura-te ca fac bine contact, pe soclul becului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult asta o sa fac diseara cand ajung acasa. Banuiesc ca partea din interiorul triplei are mufa deci pot sa o scot si sa o duc in casa la caldura sa o masor curat temeinic...

Mai am o intrebare puteti sa puneti un printscreen cu ce valori ar trebui sa am la testare la pinii de pe switch?

Sunt curios daca cel vechi este ars sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are mufa in spate. Switch - ori merge, ori nu - nu se arde, ci se strica mecanic. Deseori se poate desface si repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masuratoare s-ar putea sa de OK, dar in sarcina sa nu treaca curentul pe acolo din cauza arderii contactelor. Si oricum, , ca sa-l poti masura , trebuie sa fie in aceleasi conditii ca pe masina, adica sa rotesti acel guler , care, la fixarea pe masina ramane pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...Al Bundy tu ce crezi ca se intampla acum daca nu am eroare dar imi merge doar becul de pe stanga?

O fi in scurt becul de pe dpt?

Pe stanga aveam un bec cu leduri si l-am inlocuit cu bec normal si de atunci cam a disparut eroarea, dar tot nu se aprinde cel din dpt

Oricum am observat o chestie:

-daca apare ENGINE WORKSHOP si bipuie in bord la intervale regulate - e ceva mai grav gen switch

-daca doar licareste spirala atunci e eroare de bec ars de frana practic...

Tot nu m-ati lamurit din semnalul ala de pe VAG ce era al treilea bit care era tot timpul pe 1, este cumva stare becurilor?

Adica semnalul de la switch varia de pe 0 pe 1 la apasare dar becurile erau tot timpul pe 1 adica aprinse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ala reprezinta switch-ul. Cum lucreaza. Automat, daca la tine intorcea curent pe circuit, il vedea apasat tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta vream sa spun mai sus, pe VCDS la Brake Signal arata 3 biti:

-cu pedala sus la o masina ok arata 000 la mine inainte sa gasesc becul ars dar cu switch schimbat arata 001

-cu pedala apasata la o masina ok arata 011 la mine arata 011

Eu asta intrebam asa ptr knowledgeul meu ce inseamna cei 3 biti, primul e tot timpul pe 0 deci nu cred ca are importanta, al doilea banuiesc ca e starea switchului ptr ca trece de pe 0 pe 1 la apasare pedala, iar al treilea eu am presupus ca e starea becurilor ptr ca la colegul trecea de pe 0 pe 1 tot la apasare pedala. Normal ca la mine fiind filamentele sudate era tot timpul pe 1, sau cel putin asa ar avea logica.

Din pacate nu este al meu VCDS-ul ca as mai face acum o diagnoza sa vad cum mai variaza acel semnal.

Oricum nu inteleg acum de ce nu mai apare nici o eroare in bord dar se aprinde doar pe stanga, in mod normal ar trebui sa dea eroare ca becul din dpt este ars, dar daca nu e ars si nici nu da eroare probabil ca becul din dpt este in scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul era 0, pentru ca era switch-ul de ambreiaj. Cand il apesi, se face si el 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci am mai invatat ceva cu ocazia asta :) pana la urma asta e si scopul nu?

Cred ca o sa-mi cumpar si eu un VCDS si o baterie la laptop pana la urma, se pot face multe chestii interesante impreuna cu un manual de service ca sa stii la ce te uiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta vream sa spun mai sus, pe VCDS la Brake Signal arata 3 biti:

ultimii 2 sunt de la switchul de frana, el are 2 contacte, unukl NC si duce la ecu si unul NO ce duce la becurile de frana, cand apesi pedala, un contact se deschide si unul se inchide. Cel care se deschide nu mai furnizeaza 12V catre ecu si acesta stie ca s-a calcat frana si celalalt se inchide si trimite 12V catre becurile de frana.

la tine, deoarec merge doar 1 bec si lampa, la celalalt ori lamelele de pe plotii becului nu mai fac contact cum trebuie si trebuie curatate, ori masa becului nu mai e ok sio la fel trebuie curatata sau mai poate fi contact prost in mufa de la tripla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut ! am si eu aceeasi problema . dar la mine se aprind stopurile o data, o data nu si apoi se mai aprind cand au chef .....tot de la acest switch sa fie ?

Modificat de most wanted
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM urmatoarea problema: din cind in cind, dupa ce pun frina, nu imi mai merge tempomantul (pilotul automat). Am observat ca daca pun apoi inca de citeva ori frina isi revine. Eu am DSG, iar decuplarea tempomatului din functiune nu se face ca la manuale cind apesi ambreiajul ci cind calci frina....

Sa fie de vina acest switch ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil - verifica sa nu iti ramana lampile aprinse. Fa o scanare si vezi daca nu e vreo eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut a achizitionat careva switch pedala frana meyle made in germany si daca da o parere ceva..ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA cat costa unul OEM nu e cazul sa cumperi altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

total de acord cu Al Bundy. chiar daca e putin mai scump unul OEM , macar ai siguranta si garantia ca o sa te tina mai mult decat unul aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PBV e 40 ron switch OEM. NU va recomand manopera ca e 80 ron. :)) Am avut 2 switch-uri aftermarket si se vede clar diferenta. Cel OEM e mult mai solid, tija groasa si fara joc. Ultimul switch AM m-a tinut 4 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi poate spune cineva codul de piesa pt switch-ul de frana pentru AXR combi din 2003 (masina din semnatura).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!