Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Verifica siguranta aferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu (la Golf) chestia cu lampile de frana. Se aprindeau inclusiv lampa centrala. Era de la mufa din lampa stanga... era oxidata.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am fost la service am schimbat swich-ul si am gasit o siguranta arsa (ms al bundy) (siguranta nr.13 pe care eu am controlato dar nu am vazuto) si am cam rezolvat situatia , nu trebuie sa mai merg cu ceata:D in loc de frana, codul swich-ului este 1J0 945 511 D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. La un Golf4, de cateva zile o gasesc dimineata in parcare cu cele 3 lampi de frana spate aprinse. Am crezut ca face prostii alarma, dar la fel s-a intamplat si in zilele in care am inchis-o fara alarma. Azi paznicul de la servici mi-a povestit ce s-a intamplat toata ziua: cele 3 lampi de frana se aprind si se sting aleator !?!?!?!. Dupa cateva ore de clicluri aprins-stins, cele 3 lampi raman aprinse.

Poate sa fie de la switch?

O fi de la circuitul electric?

Daca scot siguranta 13 pana rezolv problema (cel putin noaptea) salvez bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eset de la switcgul de frana, schimba-l. 50 lei OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal andrei,

poti scoate siguranta 13 in loc sa scoti borna e mai eficient, comod .... ai grija la service cand iti monteaza swich-ul dupa ce e gata vezi in mers cum se aprind(in functie franare), eu am patit de se aprindeau doar cand apasam pedaua mai mult, dar l-am reglat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul nou OEM, nu mai are reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da comutatorul este destul de ieftin

FACET 40 lei si scapam de griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa se cumpere unul OEM. Exista modele AM care sunt foarte proaste.......si rezista foarte putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu la fel recent . Am primit de cateva ori mesaj in bord MOTORSTORG. WERKSTATT, urmat de aprinderea intermitenta a indicatorului de bord "spiralat" si / sau ESP.

Multumita acestui forum am inteles ca poate fi switch-ul de frana. Intr-adevar stopurile pe frana nu mergeau sau mergeau doar cateodata.

Am cumparat de la reprezentanta in Buc. piesa (52 RON) cod: 1C0945511A . Piesa veche era 1J0945511D. Piesa noua e de culoare verde si nu are nevoie de reglaj. Am schimbat-o singur si acuma totul e ok. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mie mi se aprindea abs-ul si esp-ul la prima franare mai prelungita de la plecare si cand am schimbat ambreajul mecanicul mi-a facut diagnoza si a iesit switch-ul de la pedala de frana .l-am comandat la reprezentanta ww original 20 euro si pt ca m-a mancat in c...r l-am demontat singur sa vad daca se mai aprinde abs-ul .l-am scus si cu el atarnat asa am dat o tura cu masina problema e ca intrerupatorul nu sta sub pedala ci deasupra deci el sta mereu cuplat si cand calci pedala se decupleaza si se aprind stopurile deci cu el scos eu am mers cu masina cu stopurile aprinse la inceput masina dadea in nas si nu vroia sa traga dar insistand si-a dat drumul numai ca s-a aprins indicatorul spirala cel ce la bujiile incandescente il montez la loc si cand vine cel nou merg la mecanic si ii explic dupa ce ma asigura ca nu e nimic grav il schimba si cand incearca sa stearga eroarea nu merge aceea eroare persista acum se aprinde spirala la 20 sec dupa fiecare pornire si ramane aprinsa iar dupa un timp si esp?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e eroarea ? ori nu e pus bine ori ai ceva probleme la conector - cablaj.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai zis ceva de un releu la frane poti sa-mi zici pe unde e

sau releu la becurile4 de la frane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de unde atatea relee.....nu e niciun releu. Switch-ul comanda direct becurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Help!!!

Imi raman aprinse tot timpul becurile de frana si al treilea stop.

Am reusit sa scot switchul e cu 4 fire. Codul de pe el e cu D in coada.

Semnalul de la switch e 001 la unul bun e 011

Chiar si fara switch toate franele sunt aprinse!!!

Am scos becul din dpt si s-a stins si a 3 a lampa de frana??? De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am gasit si eu pe vwvortex topicul cu schimbarea de switch

Am inteles ca cele cu coduri cu B, C , D sunt cu autoreglaj si sunt mai dificil de montat si se pot strica la montaj

Iar cele mai noiu cu A RDW in coada nu mai au acel autoreglaj.

As vrea maine sa fac comanda poate rezolv maine problema.

Asadar care cod o sa mi-l aduca sau ce sa cer ca sa nu am probleme la montaj si sa-l stric?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la reprezentanta si comanzi - 6Q0945511 sau 1K2 945 511 RDW (cica pt cele cu volan pe dreapta, dar merge la toate) - modelul nou, fara reglaj - costa injurul la 40-50 lei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Florin! Dau o bere cand vii prin Iasi!!!! Am comandat si sper sa rezolv azi.

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1158315-DIY-Installing-a-new-brake-light-switch-%28without-breaking-it!%29

Am gasit acest link probabil ca a mai fost postat, aici gasiti exact despre cele 2 tipuri si cum se monteaza cel cu autoreglare...

Dar in principiu se pune pe pozitie si so roteste 45 grade clockwise si totul ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel vechi cu autoreglare se monteaza cu pedala apasata dupa ce se trage tija la capat afara. Acest tip nu se mai comercializeaza. Cel nou se monteaza fara a se apasa pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e l-am montat si eu la amiaza si gata functioneaza totul ok.

Eu am cumparat de la firma FACET dupa codul 6Q0945511 pe care l-a postat si Florin, multumesc mult Florin si ptr raspunsul la telefon!

Intr-adevar montarea a fost mai simpla decat ma asteptam, l-am bagat in locas cu mufa la ora 10, pedala de frana nu am atins-o, apoi dupa ce m-am asigurat ca e bagat bine dupa ghidajele alea am rasucit 45 grade clockwise pana cand a facut click si mufa a ajuns la ora 12.

Am pus mufa, am pus contactul si am facut pedale, tot clipea in bord dar becurile de frana se aprindeau ok, am mai luat contactul si l-am pus de 2 ori si a disparut.

Multumesc mult, probabil ca mai mult a fost sperietura de la Engine Workshop, dar datorita voua am rezolvat de ieri de la 6 cand a aparut si pana azi la ora 13 deci in timp record!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am fost prea entuziast de dimineata.

Acuma am plecat de la servici si mi-a reaparut eroarea.

La fel becuri de frana aprinse non stop si eroare in bord.

E posibil sa fi fost switch de ala cu autoreglaj si sa se fi stricat?

Dupa ce l-am instalat am facut proba si a mers.

Ce s-o fi stricat de atunci si pana acum?

Faza ca la instructiuni spunea doar sa-l bag in locaj si sa rasucesc si exact asa am facut...

Nu mai stiu ce sa zic...sa-l scot si sa-l duc inapoi?

Ce cod sa mai cer ca sa fie ok?

O sa incerc sa ma mai uit cu un VCDS daca variaza semnalul de la switch cand calc frana.

E posibil de la apa gheata sa fie altceva si eu sa cred ca e switchul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea:Nu stiu daca te ajuta dar vezi sa nu fii bagat switch-ul in gaura de sus, sant doua lacasuri acolo ( unul deasupra celuilalt) si daca nu-l bagi in primul de jos raman stopurile aprinse. Am patit-o si eu la fosta masina (G4). Sper sa te ajute patania mea .STIMA

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar ma indoiesc nu am mai vazut alta gaura pe acolo.

Avand in vedere ca:

-am scos siguranta 13 de la brake lights si tot nu se sting

-daca sting stopurile se sting si luminile de frana

As tinde sa cred ca undeva circuitul da la masa.

Colegii care aveti schemele electrice ati putea sa postati o schema electrica de la brake lights si sa-mi spuneti cum as putea sa pornesc o diagnosticare?

E posibil sa fie lipite fire pe undeva prin triplele spate?

Sau prin bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la unul din becuri filamentul gros se atinge de cel subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!