Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

am reusit sa scot sub 6,5 l/100 km chiar daca am mers ca "mortul" Nu cred totusi sa fie vreun defect.Oricum specificatiile de pe carte referitoare la consum sunt absolut optimiste(4,5 l/100 km la drum intins)

Pe joja de ulei nu m-am uitat, insa la 2000 de km nu cred ca a papat prea mult. :D

La 8000 si ceva de km am completat prima data cu ulei. Am cunostinte care nu au completat deloc pana la prima revizie si nici ei nu condus masina foarte incet, au forjat-o la fel ca si mine, poate chiar mai tare, acum depinde, la mine se pare ca stilul meu de mers a ars uleiul mai repede

Intr-adevar consumu dat in carte e foarte optimist, si consumu pe drumurile de la noi cu RS TDi-ul e in jurul valorilor pe care ti le-am spus eu si pe care le-ai confirmat si tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simt ca te cunosc de undeva domnu GeorgeB ....ne'am intalnit la DPF meeting cred din Las Vegas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!!

Avand in vedere ca nimeni nu a mai postat nimic de ceva timp, inseamna ca nici problemele nu mai sunt asa de...suparatoare, asa-i?

Este un semn bun! Acum pot si eu sa stau linistit, sa-mi astept mashinutza mai cu "pofta".

Prin urmare, ca o concluzie, se pare ca atat softul s-a optimizat, dar si motorina EURO 4 (indiferent Rompetrol EFIX sau Petrom) prieste acestui motor.

Deci.....conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valteodor, au am avut probleme destul de dese cu aprinsul dpf.De cand pun motorina Efix E4 de Rompetrol, nu mi s-a mai aprins becul.E adevarat, mai urca relatiul la 1000, cand merg subturat( cea ce inseamna ca ECU a dat comanda regenerarii automate), dar asta s-a intamplat in afara localitatilor, culmea.Cand am sesizat reactia motorului am tinut constanta turatia la 2200-2500 rpm si relantiul a revenit la normal, 800 rpm.Subliniez ca nu mi s-a mai aprins dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sper sa se fi rezolvat problema. imi cam sta ca un ghimpe in coaste :Driver: si-mi face asteptarea si mai agitata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin, nu-ti face griji, e o problema sacaitoare insa nu grava.Trebuie evitat mersul la turatii reduse cand emisiile de funingine se pare ca sunt mai bogate. Oricum problemele astea exista pe toate marcile grupului vw la motorul 2.0 tdi 170 Cp

Modificat de Boggy72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Inca o data pot spune ca PROBLEMA DPF ESTE REZOLVATA cu softul nou.

Acum depinde de fiecare ce stil de condus are si cu ce carburant alimenteaza masina.

Inca o data va spun ca eu personal nu am mai vazut aprins DPF in bord de foarte foarte mult timp, multi kilometri, si folosesc Petrom Top sau simpla E4 (merg foarte foarte mult in Bucuresti).

In alta ordine de ideei vas intreba daca va consuma ceva ulei sau nu? de ce intreb, pentru ca mie unul pana acum la 30000km nu mi-a cerut sa completez ulei si pe joja din cand in cand verificat totul pare ok! Nici la cele doua revizii facute pana acum nu sa sesizat ca ar fi trebuit completat macar putin!

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kopilu, e super ca masina ta nu a consumat ulei deloc.Probabil ca nu tragi prea tare ea sau ai facut rodajul ca la carte.Daca citesti mai sus, george care i-a dat talpa de la inceput a completat 1,3 l la 15000 km.Am mea are 3000 de km,m-am uitat de pe joja,chiar ieri,si parca a scazut uleiul 2 mm inca nu stiu exact cat avea la inceput. In ce stil i-ai facut rodajul si care e stilul tau de mers, eu frecvent ating 180, 190 km/h :).

Sunt ingrijorat si de consumul de motorina, ieri am mers f. incet, maxim 100km/h si a inregistrat un consum de 5,8 %, cel mai mic obtinut de mine pana acum, departe totusi de cei 4,5 l% din specificatiile tehnice)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de trasul de masina pot sa spun ca in oras, mergand foarte mult in oras, trag cat pot de mult si cat ne permite distantele mici sa dam in ele, legat de mersul afara nu pot sa zic ca merg mereu cu 180-200 dar regult merg 140-160. imi place mai mult sa trag de ea in treptele de viteza decat sa merg constant cu 200km/h. pe partea cealalta am patit-o si nu mai vreau sa raman fara permis, cu sau fara detector, si am mai mari sperante sa mor acasa :-)).

Legat de cum am facut rodajul, parca am mai scris printre primele posturi, masina fiind prima adusa in tara, multa lume oficiala si neoficiala o astepta din curiozitatea de a vedea cum este acest motor, cum trage etc., eu nu am reusit sa ajung la volan decat dupa aproximativ 100km parcursi si nu am putut sa ma opresc in a apasa pedala de acceleratir. concluzia fiind ca inca din primi kilometri masina a fost nevoita sa apeleze la taierea carburantului, folosirea ESP, si obisnuirea cu acul turometrului in buza partii colorate in rosu. M-am gandit ca nu o sa fie bine dar ma consolam cu gandul ca rodajul fara sarcina sa fie de ajuns pentru a nu fi vreo problema nefacand coret cei aproximativ 1500km de la inceput.

Legat de consum nu iti pot spune decat ca astai consumul ei si este exagerat de mic la ce este sub capota iar ce srie in carti niciodata nu se compara cu realitatea din RO. Practic se vede clar diferenta de consum in fnctie de presiunea anvelopelor, conpozitia si starea carosabilului, incarcatura etc. Din toate masinile care le-am avut pana acum niciuna nu a consumat ce scrie in carte!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic sa-ti iei gandul de la consumul ala de 4,5%. Niciodata nu o sa ajungi acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: mi-am activat si eu butonul din mijloc de la climatronic, stiam de el dar mi-a fost lene si mi-am adus aminte de meniul ascuns de la climatronic iar de aici imi vine o intrebare care m-am tot gandit pe ce topic sa o postez....?

Oare in tot meniul ascuns al climatronicului nu avem si GRADUL DE INCARCARE AL DPF ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum "ce secrete ascunde climatronicul" (parca) si gasesti acolo o lista in format xls cu toate codurile de pe climatronic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KopiluTDI: nu cred ca exista ce vrei tu acolo. Toate datele alea sint citite de climatronic doar pentru a-i asigura o functionare optima. Nu prea vad legatura intre DPF si functionarea climatronicului.

Uite si lista cu coduri. :biggrin:

golf_clima.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo Boggy! asta asteptam!

Daca nici tu nu mai ai probleme, ...tu, "cel mai ghinionist" , inseamna ca in sfarsit PROBLEMA DPF ESTE REZOLVATA, cum ii place lu' KopiluTDI sa zica.

Sa stii ca din cate am citit despre regimul tau de conducere, nu este de mirare ca ai avut probleme cu ea. Ai facut exact ce nu trebuia, inca din start: sa o forjezi scurt, sa mergi subturat....plus aglomeratia asta idioata, de care nu ai cum sa scapi.

Insa....este o veste super buna ca acum si-a revenit mashinutza ta, ca s-a curatzat de funinginea acumulata ....cam din start la ea.

Ajutata si de noul tau comportament, cat si de ROMPETROL EFIX EURO 4.

Apropo, de cati km nu ti s-a mai aprins DPF? si cat% din ei au fost facuti in Bucuresti?

Si eu alimentez de la Rompetrol cu EFIX EURO4 de cand a aparut, iar inainte tot de la Rompetrol, cu ce era atunci (EURO3). Si niciodata nu am avut probleme si nu prea scoate fum, decat cand merg foarte mult in aglomeratie (adica mai mult stau pe loc).

Prin urmare, se pare ca cei de la VAG si-au revenit, privitor la problema DPF, iar expresia "sa-mi iau masina de aproape 30,000 EUR si sa fie cu probleme (concept) de fabricatie" nu mai este de actualitate.

Excelent! Conducere placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot gandesc sa imi schimb tdi-ul de 140 cp cu un rs dar dupa cele citite pe acest topic nu cred ca ar fi o decizie prea inteleapta pt mine

Dezamagirea cea mai mare e dpf-ul , nu prea il vad bine aprins in bord.

Cred ca ma limitez la astia 140 cp , se scot un pic mai putin din ei dar e mai fericit condusul (no limp mode)

Putin off topic :Vrs tdi poate mai mult de 237 km/h (viteza pe ceas nu cea reala)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt din Bucuresti, ci din Bacau. V-am zis,de cand alimentez cu Efix E4 nu mi s-a mai aprins dpf-ul.E drept ca a mai crescut relantiul la 1000 rpm insa mi s-a intamplat in afara localitatilor.Probabil ca daca mergeam in oras cu relantiul urcat,e posibil sa se fi aprins dpf-ul,insa "fenomenul" asta e prevazut si in carte ca fiind normal.Cat despre "forje" scurte probabil ca nu-i face bine dpf-ului dar imi face bine mie. :) Ma "excita' senzatia de acelerare brusca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario75 & kasius: Multumesc de lista dar o am, ideea era daca este acolo si vreo alta informatie in afara celor ce tin strict de climatronic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Radu_OII_2.0TDi

salutare

sunt viitorul posesor al unei cehoaice de 2.0 TDI (ian 2008 :) ) si nu mai stiu ce sa cred......uni zic ca are DPF.....altii spun ca nu are DPF.........

pana la urma care e adevarul...are sau nu DPF?

pe oferta am vazut ca scrie doar 2.0 TDI PD.....ce semnifica acest PD

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa citesti ce este scris pe la pagina 19 a acestui topic si te vei lamuri. In functie de modelul comandat de tine poti sa ai (sau nu) DPF. Cat despre PD - este o tehnologie (Pompe Duze) si nu are legatura cu DPF-ul care e un filtru de particule diesel. Incearca functia "Search". Iti poate raspune la foarte multe intrebari :)

Modificat de DragosB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum concret, din cei care au primit masina si au comandat motorul de 2.0TDi pe sedan, aveti sau nu filtrul de particule. Am citit la pagina 19,nu m-am lamurit, am conspectat pliantul care spune clar ca 2.0Tdi vine cu DPF, voi spuneti alta.....care greseste?? Daca in pliant se minte asta este foarte grav dupa parerea mea, se poate lasa si cu procese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca NU se livreaza cu DPF motorul de 2 litri TDi. E acelasi BKD fara filtru. Chill.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!