Jump to content

cablu' de ambreiaj


slip
 Share

Postare recomandată

:) ce poate sa faca un cablu de ambreiaj defect la polo classic al meu:mi-a tocit ambreiajul si am mers asa cu el o perioada ,adica patinand,din cauza asta s-a supraincalzit si placa de presiune si s-a distrus si rulmentul de presiune.asta ptr ca nu debraia pana la capat.nu faceti ca mine!total costuri 10 mil lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
:lol: ce poate sa faca un cablu de ambreiaj defect la polo classic al meu:mi-a tocit ambreiajul si am mers asa cu el o perioada ,adica patinand,din cauza asta s-a supraincalzit si placa de presiune si s-a distrus si rulmentul de presiune.asta ptr ca nu debraia pana la capat.nu faceti ca mine!total costuri 10 mil lei
la mine merge greu cablul si scartaie la pedala. Nu imi plac rapoartele de transmisie....la 80km/h am 3000rot/min cu viteza a4a, la 100km/h am tot 3000rot/min cu vit a5a ...mi se pare prea turat motorul ptr 1600cm cubi, nu cred ca e economic..la voi cat consuma?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ar trebui sa fie economic? :lol: daca vrei sa faci economie mergi cu 90 kmh in treapta 5 si o sa ai un consum de maxim 7 %, ceea ce pentru motorul asta e destul de ireal.

Dar nu despre asta era topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@slip : de ce nu ai schimbat cablul de ambreiaj la timp ? ... sau ai condus prea "diabolic" sa-ti dai seama ca e defect ?

@Langa : da o fuga la service sau la reprezentanta pentru o constatare . Incearca si un test cu Vag-Com .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo GTI 1.6 16 V
la mine merge greu cablul si scartaie la pedala. Nu imi plac rapoartele de transmisie....la 80km/h am 3000rot/min cu viteza a4a, la 100km/h am tot 3000rot/min cu vit a5a ...mi se pare prea turat motorul ptr 1600cm cubi, nu cred ca e economic..la voi cat consuma?

nu cred ca e prea turat.eu am motor de 1.6 si nu prea cobor sub 3000 ture..

consumul, de fapt ce scrie in carte 10 % oras. 5.4 in afara

nu prea reusesc sa fac mai mult de 450 -500 km cu un plin de 45 l, deci cam 10 l mediu.(bine merg mult prin oras)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
:) ce poate sa faca un cablu de ambreiaj defect la polo classic al meu:mi-a tocit ambreiajul si am mers asa cu el o perioada ,adica patinand,din cauza asta s-a supraincalzit si placa de presiune si s-a distrus si rulmentul de presiune.asta ptr ca nu debraia pana la capat.nu faceti ca mine!total costuri 10 mil lei

Nu este hidraulic ambreiajul la polo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine ambreiajul este hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat si eu...cind apas ambreiajul se observa cum se incordeaza un furtun......deci e hidraulic ambreiajul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare, vad ca se discuta pe aici (si nu prea) de ambreiaj, cablu de ambreiaj.. nu pare prea disputata zona asta, dar incerc si eu: ambreiajul tine foarte jos. Sa imi fac probleme pentru asta? Intra corect in toate vitezele (in mars-arriere mai "rontzaie" cateodata dar rareori si probabil ca sunt eu de vine) insa trebuie sa apas pedala la podea sa schimb. S-a mai lovit cineva de problema asta?

Si inca ceva.. Pot sa duc masina cu plecare de pe loc (deci viteza initiala zero) fara sa ating pedala de acceleratie, doar din ambreiaj!! Chestia e destul de buna in coloana cand mergi doar 1-2-3 metri si apoi frana, pentru ca turatia motorului nu creste deloc in aceasta situatie (ma gandesc ca se imbunatateste si consumul in trafic intens astfel).

Aseara am mai verificat chestia asta si am reusit chiar sa schimb pana in a 3-a fara acceleratie.. Ce ziceti de chestia asta? Poate avea efecte daunatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta intrebare legata de ambreiaj : daca vreau sa bag in mars arriere trebuie de multe ori sa las un pic pedala ca sa intre..nu stiu daca ma explic eu corect, dar nu intra in R cu pedala de ambreiaj apasata de tot, trebuie sa las un pic din pedala...este normala chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceeasi senzatie.. ca in functie de apasarea la pedala rontzaie sau nu cand intra in R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!