Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Pai pentru sufletul meu e masina.. dar nu pot spune ca 3.500 nu inseamna nimic :) Asa, pe hartie cel putin, e clar ca o masina mai noua, e mai buna.

Daca as stii ca or sa fie la fel de fiabile (sau o sa am aceleasi probleme/cheltuieli cu ele in perioada in care va fi la mine - 3-5 ani) as merge pe BMP si as tine diferenta de bani pt neprevazute...

BMP-ul are chiar un pic mai multe optiuni si are si 140 CP si 6 trepte... Una peste alta masinile sunt cam la fel optic - exterior si mici diferente la interior. Pt mine nu ar face diferenta că arata cu 10% mai bine (asa apreciez eu, cel putin la masinile astea de care vorbesc) modelul mai nou - CR, ci ar face diferenta costurile utilizarii de acum inainte.

BMP-ul are 5 ani impliniti CR are 2,5 ani impliniti... E cunoscut BMP ca o motorizare problematica? Sau sunt amandoua cunoscute ca fiind la fel de bune...?

Toate cele bune,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de BMP 2008 ti-as recomanda CR-ul, asta daca lipsa celor 30 de cai nu e importanta pentru tine: masina mai noua, motor din gama noua CR, upgrade-urile de B7. Personal as alege tot BMP-ul pentru putere (80% din drumurile mele sunt pe autostrazi fara limita de viteza :) ). Depinde doar de ce ai nevoie, putere vs. nou si estetica.

Trebuie sa iei in calcul si costurile pentru o revizie completa, anvelope, filtre... consumabilele in principal.

Probleme majore cu BMP-ul nu sunt (injectia este Bosch deci nu pica injectoarele cand ti-e lumea mai draga) in schimb o parte din diferenta de bani (6-700 Euro) o vei investi cel mai probabil intr-un kit de ambreiaj si volant.

Diferenta dintre ele ar mai fi si BMP Euro 4, CR Euro 5, corect?

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri baieti!

Merg cu 1.9 tdi de 105 cai (pe un hatchback) acum si nu zic ca nu m-ar incanta un 2.0 de 140.. ma gandesc ca CR 110 e f apropiat de 1.9 tdi ca performanta...

Am vazut ca tu acuzi mai multe probleme pe topicul dedicat, dar astea sunt caracteristice doar modelelor mai vechi (gen 2007) iar la modelele mai noi (gen 2009) le-au mai remediat?

Motorul in sine ti-a "gresit" cu ceva pana acum? :)

Am vazut ca ai schimbat ambreiajul? La cati km? Cam cat duce un ambreiaj in conditii normale de utilizare? La CR duce mai mult?

Coloana de directie (sau ceva de genul) este o problema des intalnita? Cam cat costa rezolvarea ei? (nu neaparat reprez vw)

Am vazut ca povestesti de 10 interventii in service in 14 luni. Asa problematice sunt B6-urile sau esti tu mai ghinionist?

PS: Momentan nu conteaza asa mult norma euro pt impezite si alte chestii.. ambele masini sunt deja inscrise si s-a platit pt fiecare taxa de prima inmatriculare

Regards,

Alex.

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa enumar pe scurt problemele (am fost de 10 ori cu masina in service, nu neaparat 10 defecte, dar am mai mentionat in anumite topic-uri incompetenta reprezentantelor VW din Germania - de multe ori m-au trimis dintr-o parte in alta doar pentru expertiza). Ca idee, o programare dureaza minim 2 saptamani asa ca nervi intinsi la maxim....

Personal ce probleme am avut cu masina (momentan 94.000km, am luat-o la 83k in martie 2011)

- rulment fata/dreapta - ~150 Euro SKF.

- inlocuit ulei cutie viteze: genera un uruit la bracarea rotilor - defect de fabricatie, exista un buletin tehnic pentru remediere.

- inlocuit etrieri spate: defect de fabricatie a etrierilor, a fost o actiune de service pentru remediere (trebuie inlocuiti cu etrieri model dupa 2009).

- Kit ambreiaj + volant la ~ 92.000 km: volantul facea figuri inca de cand am cumparat masina, ambreiajul l-am schimbat pentru a evita plata din nou a manoeperi de 700 de Euro.

- sarit in mers furtun turbo, recent furtun carcasa filtru aer - defect de bizon de service (ambele au survenit dupa interventie service la reprezentanta, nefiind montate si securizate corect).

In istoricul de service al masinii am gasit:

- inlocuit la 44.000km volant si furtun turbo - a fost un recall pentru amandoua.

Acum ce am "in lista" - am descris in topicul cu probleme B6:

- zgomot la miscare volan stanga dreapta: poate fi caseta directie sau rulment amortizor.

- suspectez volant defect (are doar 2000km )

- probleme lipsa putere si racire insuficienta climatronic: a fost ceva sporadic, inca e un mister ce s-a intamplat, momentan masina e ok.

In privinta preturilor nu te-as putea ajuta, mai am garantie la masina pana in martie 2013 - tot ce am platit pana acum a fost kit ambreiaj 400 de euro (doar piesa) restul a fost acoperit de garantie.

Din cate am citit pe forum sunt printre cei mai ghinionisti posesori de BMP, 10 vizite la service, urmeaza a 11-a in 14 luni si 12.000km.

Din toate acestea volantul pare cel mai problematic, dar nu as generaliza la BMP-uri (nu e similar situatiei injectoarelor de la BKP-uri, de ex) in mare parte banuiesc o utilizare incorect a fostului proprietar sau defect de fabricatie.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am prieten cu BMP 2006 luat din Germania in 2007 si care in 100.000 km facuti de el a bagat in masina aproape 5000 euro - a avut ghinion si i-a picat tot ce putea pica

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal ce probleme am avut cu masina (momentan 94.000km, am luat-o la 83k in martie 2011)

.............................................

Din cate am citit pe forum sunt printre cei mai ghinionisti posesori de BMP, 10 vizite la service, urmeaza a 11-a in 14 luni si 12.000km.

Din toate acestea volantul pare cel mai problematic, dar nu as generaliza la BMP-uri (nu e similar situatiei injectoarelor de la BKP-uri, de ex) in mare parte banuiesc o utilizare incorect a fostului proprietar sau defect de fabricatie.

Mda.. Ai avut cateva probleme pana acum, din fericire nu au fost chestii f grave sau extrem de costisitoare, daca nu luam in calcul volant si ambreiaj... de doua ori pana la km astia, si acum iar ai emotii.. nu e prea incurajator..

Ambreiajul e o "problema specifica" modelelor mai vechi - PD sau si la CR e acelasi lucru si mai degraba e asociata modelului passat decat tipului de motorizare? Cum se poate verifica daca este pe duca volantul?

Care ar fi problemele mai comune motorizarii BMP? Inteleg ca injectoarele sunt ok. De pompa de motorina, turbina sau DPF ce se spune? Totul ok?

Tind din ce in ce mai mult sa merg pe BMP si as vrea sa iau in calcul un provizion de X euro pentru problemele cela mai comune. Asa teoretic totul se poate strica insa unele piese au o sansa mult mai mare si pt alea as pune ceva de o parte.. :)

am prieten cu BMP 2006 luat din Germania in 2007 si care in 100.000 km facuti de el a bagat in masina aproape 5000 euro - a avut ghinion si i-a picat tot ce putea pica

Poti sa detaliezi un pic te rog? Chiar e o suma mare bagata..

Multumesc frumos inca o data pt raspunsuri baieti!

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum ti-e norocu` si ce masina nimeresti... Singura chestie ce am patit-o la masina in 44.000 km, de cand o am, a fost ruptura mufei de la senzorul de placute frana. S-a lipit si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ca posesor de BMP pot sa zic ca nu am avut probleme foarte mari, o am din 2008 martie de la 83000km iar acum am 163000 in acest interval am schimbat partea electrica la pomapa de motorina 1000 ron reprezentanta pe la 90000KM, un injector care pierdea motorina si care a crapat pistonul ( nu este vb de partea electrica problematica la BKP-uri ci mecanic a fost o problema, din spusele celor de la reprezentanta care au remediat problema este primul caz de genul asta de care au auzit) cost 7300ron, iar acum in iarna partea electrica la pistonasele care actioneaza frana de deget cost 2000ron.

in momentul de fata merge f bine

Masina a fost cumparata din Germania de mine personal. Tine foarte mult de noroc in cazul masinilor second.

Tu decizi ce masina alegi, eu am preferat CP mai multi pentru ca masina este folosita in proportie de 90% in afara orasului (are CIP pana la 180CP de cand am cumparato.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte clar ca tine de cat iubit de Dumnezeu e fiecare :)

Oricum, imi place optimismul tau... ca nu ai avut probleme f mari (desi ai dat totusi 7300 lei pt injector - sper totusi ca ai gresit cu un zero). Desigur, raportat la 80 000 de km de folosinta, e acceptabil... Daca nu ar fi fost problema cu injectorul, chiar ai fi putut spune ca masina a fost foarte ok raportat la durata utilizarii/probleme/costuri de reparatie.

1) problemele la frana de mana sunt frecvente, sau au o durata de viata de pana la X km (cum ar fi la tine 180 000)?

2) DPF - ul trebuie schimbat pe la 180 000 sau vorbesc prostii?

3) Distributia la acest motor la ce nr km sau ani se face?

4) Volantul defect ce simptome are? Odata schimbat te poti baza 100 000 pe el? Sunt mai fiabile cele schimbate sau tot atat tine?

Multumesc frumos baieti si sper ca nu exagerez cu intrebarile!

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. DPF-ul tine functie de stilul de mers (mersul subturat dauneaza, dar si atunci se poate face regenerare fortata) - nu sunt probleme specifice cu DPF-ul la BMP.

3. La BMP distributia se schimba la 150.000 km.

4. Volant defect - batai metalice la relanti ce dispar odata cu apasarea ambreiajului, trepidatii. La mine a fost schimbat la 44.000 si la 92.000, acum la 94.000 da semne de oboseala - posibil defect de fabricatie.

Pentru toate problemele gasesti informatii in topic-urile dedicate, citeste-le pe toate si iti poti face o idee cu ce se mananca specific modelului B6 BMP.

Succes!

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.. macar in linii mari stiu si eu cate ceva acum, sa nu cumpar chiar in totala necunostinta de cauza.. :)

In alta ordine de idei, unde pot testa masina? la repreztentanta vw cam cat costa?

Regards,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a costat 400 lei si nu merita deloc. Au pus-o pe test si dupa au verificat-o asa, la ochi. Mergi la un service mai ok, pune-o pe test, dupa care s-o ridice, o verifica cu tine de fata si mai mult de 200 lei nu trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alexandru eu locuiesc in Germania si aici sunt ff multe BMP-uri si nu am auzit pe nimeni sa se planga de ele...insa nu sti niciodata ce se poate intampla indiferent de ce tip de motorizare are.Numai bine si bafta sa gasesti o masina buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. DPF-ul tine functie de stilul de mers (mersul subturat dauneaza, dar si atunci se poate face regenerare fortata) - nu sunt probleme specifice cu DPF-ul la BMP.

3. La BMP distributia se schimba la 150.000 km.

2. Este folclor ca mersul subturat strica dpf-ul. Il strica uleiul sau motorina proasta, mersul preponderent prin oras, cu drumuri scurte

3. La PD-urile pana in 2007, exclusiv, distributia se schimba la 120.000 km. In rest e cum spui

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos tuturor!

Sper sa rezolv cu achizitia cat mai curand si sa "prind" o masina buna.

Toate cele bune,

Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca esti atent la ce cumperi, o verifici, testezi... ai sanse mari sa fie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia la motorul BMP pana in 2007 se face la 120.000km sau 4 ani.

Problemele la frana de deget sunt frecvente din ce am inteles, se strica f usor butonul din masina (100 ron)

DPF-ul nu se schimba decat cand nu mai exista nici o posibilitate sa il regenerezi. Eu personal am vazut o singura data aprins becul al DPF de cand am masina iar dupa ce am iesit spre Pitesti s-a stins in urmatorii 5 km si nu s-a mai aprins niciodata.

Eu consider ca problema mea care a generat reparatia de 7300 ron a fost izolata si tine de ghinionul meu probabil, am spus ca nu s-a mai intalnit pana acum la aceasta masina in 2 reprezentante una din Bucuresti si una din Pitesti o astfel de problema

In suma respectiva au fost schimbate mai multe lucruri nu doar un injector, ( un piston, garnitura chiulasa, ulei, filtru ulei, etc)

Oricum consider ca suma de 2400E care a fost investita intr-o masina care noua a costat 44.000 euro iar eu am cumparat-o dupa doi ani de rulaj in Germania si 83000 km la un pret de 17500euro este foarte OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care inca nu pricep care este faza cu TVA-ul la masini din Uniune sau aspecte generale privitoare la achizitionarea unei masini SH:

1. Daca o iei pe firma din Germania ti se scade pe factura TVA-ul daca tu ai inscrisa firma in registrul unic intracomunitar. Masina cand o vinzi in tara catre persoana fizica, ea se vinde fara TVA (luati codul fiscal la puricat sau vorbiti cu un consultant fiscal). De aici castiga comerciantii de masini din RO. Spre exemplu un Passat dupa 2009, costa, daca masina este Ok (service-uri, fara lovituri majore - o aripa/bara/etc - nu se pun), undeva la 8500-9500+TVA in Germania/Belgia/Olanda. Daca adaugi TVA-ul si 450 de euro transportul iesi peste pretul de vanzare din Romania. De aici castiga comerciantii de masini - din diferenta net-brut, adica TVA-ul.

2. Subiectul doi este unul foarte discutat dar eu sunt inca mirat ca oamenii nu pricep. Km masinii nu conteaza foarte mult. Sunt un reper relativ. Luam prin comparatie 10.000 de km facuti in Bucuresti dimineata si sera in orele de varf cand pleci si vii de la job. Uzura este uriasa orele de functionare ale motorului sunt mult prea multe pentru km efectuati. Comparam aceasta masina cat se poate de reala intalnita foarte des in Buc. cu o masina din Germania/Olanda care face 40.000 de kilometri dar pe autostrada cu tempomat. Este matematica pura si nu trebuie sa fii super mecanic sa-ti dai seama ca ambreiajul a fost calcat in Primul caz de peste 1000 de ori in plus fata de cazul 2, turbina nu are un rulaj normal in cazul 1 asta insemna funingine pe ax la greu deci viata mai scurta, placute si discuri de frana nu mai vorbim. Si cel mai important, faceti un calcul la orele de functionare ale motorului!!!! comparand 100 de km in Bucuresti cu 100 de Km in Munich, Vienna unde de cele mai multe ori ca sa ajungi de la un capat in altul al orasului o faci pe o autostrada. O sa va rezulte un numar de ore de functionare a motorului de cel putin 6-7 ori mai mare. Daca luam in calcul si calitatea drumurilor atunci matematica este din ce in ce mai simpla in comparatia de mai sus.

3. Cand va achzitionati o masina second cheltuiti pe ea 90% din banii pe care ii aveti. Ea este o masina second nu una noua!!!!! Este inevitabil sa nu aiba defecte (mici vs mari este pur noroc). Astfel daca iei un Passat de 11.000 ai grija sa ai o rezerva de 1000 de euro pentru ca este firesc sa te astepti ca o masina second sa nu fie la fel ca una noua cu garantie. Practic ai un fel de garantie asigurata.

4. Concluzia tine de inteligenta fiecaruia: mai e nevoie de explicat matematic de ce o masina de 180.000 de km facuti in 2-3 ani in Germania/Olanda/Belgia este mult mai "noua" si mai Ok dpdv tehnic decat o masina cu 90.000 de km facuti in Romania? Mai exista cineva care nu remarca diferentele de echipare si asamblare de pe o masina facuta pentru europa de vest vs europa de est?!

Daca da, va urez vise frumoase si putere de munca (pentru ca naivitatea/nepriceperea/prostia costa al dracu' de mult)!

Modificat de fakephobia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fakephobia, cam indarjit postul tau.

Aici esti usor plecat: ,,Spre exemplu un Passat dupa 2009, costa, daca masina este Ok (service-uri, fara lovituri majore - o aripa/bara/etc - nu se pun), undeva la 8500-9500+TVA in Germania/Belgia/''.

Sunt de acord doar cu postarea nr. 3 si nr. 1. La 2 este relativ...O masina acolo- si face amortizarea sigur, sa fie clar. Sa nu credeti ca exista vreodata, vreun neamt binevoitor,nu. O taxeaza si pe muica de la care a supt seva vietii.

La faza cu ,,Daca da, va urez vise frumoase si putere de munca (pentru ca naivitatea/nepriceperea/prostia costa al dracu' de mult)! '' Scoate partea cu prostia. Naiv si nepriceput inteleg, mai departe...nu este ok.

Zi frumoasa tuturor.

ps. Daca toti s ar pricepe la masini (cumparatorii, fireste), ar cadea industria auto.

ps1. Repet, sunt multi oameni care-si dau economiile de o viata pe o masina. Este pacat sa anteleaga altceva.

Tot timpul trebuie sa ai o suma tampon dupa o achizitie sh. Nu conteaza anul, tot sh. este.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care isi dau economiile de o viata pe o masina sunt cei care au tangenta la partea aia cu prostia

fiecare trebuie sa isi aleaga masina in functie de ce dispune

exista masini foarte bune si la 3000 de euro de care te poti folosi fara probleme si 10 ani

cine vrea masina de 10 mii trebuie sa aiba disponibili 15 ca sa doarma linistit si sa nu fie nevoit sa o vanda peste un an din cauze financiare

@fakephobia , foarte corect la partea cu TVA si la partea cu 1000 euro in plus la buget cand iei masina sh

foarte utile toate postarile , aduc informatii utile pentru toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tavitara, tu doar stii ca romanul e fudul si mandru..

Nu bateti campii ca nu castigati nimic.

Sa nu ramana doar rautatea dupa voi...

ps. Daca vrei sa nu mai umbli in uniforma, cauta mai adanc in buzunar si urca o treapta (,,mai sus''), cam asa ceva...

Denatureaza in altceva discutia si nu ,,sade bine".

Usurel, usurel, lumea nu a inceput si nici nu o sa sfarseasca cu noi.

Nu, nu aduceti nimic bun acestui forum. Daca aceasta este pozitia voastra, una de lupta...si bataie de joc.

Vedeti ca in spatele monitorului nu sta un rahat cu ochi. Am schimbat cateva zeci de masini si o sa mai schimb. Si toate pe si prin munca mea.

Mai piano, va rog. Stiu ca sunt oameni mai slabi de inger, nu sunt unul dintre ei.

Stiu ca daca toti s ar pricepe la masini (cumparatorii, fireste), ar cadea industria auto. Eu stiu cum este o masina de cateva mii si mai stiu si cum este una de cateva zeci, multe zeci.

Atat am avut de spus. Mai departe...

Noi nu facem supozitii aici, cine are zece mii , cine are cincispe. Chiar nu vreau sa fiu rautacios, asa cum sunt altii.

Tac. Dar si tacerea este un raspuns. Am tot respectul pentru voi, pacat ca este doar din bun simt...

Nu vreau sa viu partinitor, insa tin cu cei mai sarmani. Stiu ce inseamna sa faci bani singur de mic. apreciez valoarea lor si valoarea oamenilor. Mai stiu si am inteles un lucru, chiar nu conteaza in ce masina stau la semafor...

Candva, o sa intelegeti si voi aceste lucruri...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Chill out, baieti.... ca azi e vineri....

1. Da, nu toti se pricep - gresesc aceea care nu se pricep, dar nici nu solicita ajutor unui prieten, vecin, cunoscut - care se pricepe sau care nu duc masina sa o verifice, daca au posibilitatea asta.

2. O masina SH e dupa noroc....

3. La 9000 euro nu gasesti chiar asa usor masina dupa 2009 buna, in Germania.... masina gasesti, dar nu sunt prosti nici ei.... km mai multi ca trenul sau alte probleme.....in rest, daca doar te uiti pe Mobile.de... da, gasesti garla.. dar daca vrei masina pentru sufletul tau, trebuie bagata mana in buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aici la mine am ramas crucit cand am vazut pretul masinilor..sincer...si daca vreti pot sa va fac poze la foile din parbriz. Spun doar de zona in care stau eu..Passat dupa 2009 mai jos de 15 mii greu gasesti. Sau le gasesti cum am dat si eu de mai multe, ale fermierilor..majoritatea au cui la spate pt ca ei au rulote, isi cara caii prin paduri, cara vitele la abatoare, umbla cu ele peste tot chiar si pe camp. (strazile de pe camp sunt asfaltate), sau cele care au fost pe taxiu. In rest...

Un mic ex..passat CR 2010 (nu ultimul model) blumotion cu ceva dotari 65 mii km, impecabila, 22 mii euro. Am crezut ca aia fac caterinca cand au pus masina la vanzare dar spre uimirea mea a fost adevarat.

Un neam isi vinde masina la un pret mai mic, cand are vevoie de bani, sau vrea sa achizitioneze alta masina, masina veche reprezentand de cele mai multe ori avansul pentru una noua, iar aici cu 250 e pe luna iti cumperi BMW x1. Am in fata casei o astfel de oferta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. theo, la capitolul pret, crede-ma ca pot face un pariu serios cu tine. tu - masina, eu - masina. Iti arat site-uri de licitatii cu peste 3000 de masini - flote de leasing operational. Daca stii ce e leasingul operational si in ce conditii curge atunci stii si ca masinile alea au in cartea service sau la reprezentanta in baza de date, tot ce s-a facut pe masina.

2.florin, eu am scris o suma neta. La 9000 net nu iti iei un pasat bun din germania. Suntem pe un forum dedicat si despre asta discutam. Eu incerc sa aduc un plus de informatii in aceasta directie.

3 tavitara sunt foarte de acord cu tine la capitolul prostie. Economiile de-o viata nu se dau pe o masina, se dau pe o operatie care salveaza viata copilului, sotiei, tie, parintilor, etc. ATAT. Nici macar pe o casa. theo, daca tu pe acesti oameni care isi dau economiile de o viata pe o masina ii compatimesti atunci sa stii ca imi este putin frica sa nu ajungi in guvern :) Daca vrei totusi, incearca in Grecia te rog :))

Eu am scris toate astea in speranta ca un doritor de Passat (in aria asta ne aflam) va intelege cam unde stau preturile pentru o masina OK si cam ce rezerve ar trebui sa aiba. Si mai direct... da, o masina cu 170.000 de km verificabili facuti in conditii de autostrada (cand sunt facuti in 2-3 ani e logic ca asta a fost regimul ca altfel ar tebui sa mearga pe linia de metrou ca sa reuseasca sa faca acest numar in oras) este o masina care echivaleaza ca ore de functionare si uzura tehnica cu o masina de 50 de mii de km facuti in Bucuresti-Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In numele lui andre_70 ...ii atasez pozele. Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme!!

Mie mi se pare suficient de dotata, iar ca aspect arata f bine. E cumparata de noua din RO sau din afara?

post-21315-0-14040100-1337430431_thumb.j

post-21315-0-26234800-1337430440_thumb.j

post-21315-0-04809100-1337430448_thumb.j

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!