Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Atunci factura finala ce ajunge la cumparatorul de buna credinta cuprinde si TVA-ul, asa se explica cum de pot fi inmatriculate autoturismele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face factura si chitanta... si drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Dupa n'shpemii de ore de cautari pe mobile.de si autovit un lucru este clar ca lacrima !!!

Passat 2010 KM incepand cu 50.000 pana la 80.000 in Germania ajunge de la 16.000 - 22.000 Euro

La noi in tara ajung masini cu 150.000 KM la 10.000 > 12.000 Euro depinde acum de dotari ( comfortline / highline / sportline / R line ) care " intineresc " dupa ce au trecut prin mana samsarilor.

Intrebarea ce o pun : este bine sa cumperi o masina de aici ? cu atatia kilometrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, daca as dispune de sumele vehiculate mai sus, nici nu as sta pe ganduri - directia Germania... sunt sanse mult mai mari, sa cumperi o masina mai buna. Din pacate, in Romania foarte multi proprietari aleg variante de reparatie cu sarme, lipituri si alte manarii... in detrimentul unei piese noi si scumpe.

Nu e o regula, dar cateodata iti faci cruce, ce gasesti cand te apuci sa desfaci o masina.....

sau nu e vina proprietarului, ca lasa masina si cand vine dupa ea, e gata..... si nu vede ce s-a intamplat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dispun de 12.000 Euro ! Iau directia Germania ... Unde ma duc ? Vreau sa imi iau un passat 2009 / 2010 highline

multumesc

@ Florin

Nu ziceam sa cumpar o masina deja rulata aici in romania.

De la samsarii nostrii dragi din targ :)

Dar iarasi o nelamurire si la 150000 KM sunt diferente de preturi Germania > Romania

http://www.autoscout...dyg4dsj&asrc=fa

http://www.autoscout...financingAnchor

Unde mai au astia un castig ?

Modificat de hallucinogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai samsari cumpara masinile din Germania ,cele pentru export , cu 450.000km sau poate si mai mult si ti-o vinde tie la 153.238km !!!!mai sunt unii care pun 80.365km,ma rog ,asa ca feritiva si daca aveti posibilitatea ducetiva in Germania ,lasand masinile cu 1milion de km adica cele pentru export deja radiate,cumparati ceva bun si care nu ascunde secrete sau alte chestii,bineinteles cumparati la valoarea care o indeplineste vehiculul respectiv!!!Si in RO se gasesc masini bune dar costa mai mult adica cele de proprietar care are masina de ceva timp si un istoric de la reprezentanta care se poate verifica!!!

P.S:difera pentru ca o masina cu 150.000km adevarati atata se cere cum ai specificat mai sus dar la noi le pun ei km aia dar in realitate au foarte multi,deaia si diferenta la aceeasi km dintre DE si RO!!!

Uite si in Italia un exemplu de preturi pentru Passat si e la fel ca in Germania adica mai scumpe ca la noi(de specificat ca cele fara numar de tel sunt puse sa scada din preturi dar nu exista in realitate):

http://www.subito.it...list_eng_search

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum poti sa le iei VIN'ul masinii si vezi cati kilometrii a avut la ultima revizie facuta intr`un service Porsche si poti sa faci o mica socoteala sa estimezi.

Paparazzi daca iei o masina si o duci in reprezentanta aia de acolo iti spun cati kilometrii REALI are masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Asa cum zice colegul - au km mult mai multi.... si in targ apar cu 150 k.

2. Baga TVA-ul pe o firma a unui aurolac si ti-o vand tie fara TVA - exact cum s-a spus mai sus.

Avand in vedere ca eu merg cu masina si nu cu anul, prefer sa cumpar o masina cu un an sau doi mai veche, dar care sa fie cum imi place....

Unde te duci - oricum, mai in Nord-ul Germaniei - ca sunt mai ieftine acolo - rezervi vreo 10 masini care iti plac - pe mobile.de sau alte site-uri - dupa care te sui in masina unui prieten, bagati motorina... va plimbati un pic (sigur se cheltuie vreo 500 euro) si iti alegi ceva curat.

Altfel, sa fi sigur ca majoritatea celor aduse, au kilometrajul manarit...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu reprezentanta si aflarea istoricului in teorie nu se comunica asa ceva dar la noi daca ai o cunostinta care lucreaza la VW iti poate spune istoricul ,dar totusi nici acolo nu poti fi sigur 100%,dar sunt cazuri izolate cele cu "istoricul fals gen samsarul avea prietenul care ereau amandoi pe mana"sau "proprietarul cunostea mecanicii de la service si treceau mai putini km la revizii"ma rog la ora actuala numai asa poti verifica o masina daca este buna cu adevarat.

P.S:in Italia ca si in Germania cand cumperi masina din reprezentanta poti fi sigur 100%ca este buna si are km adevarati plus ca ei ofera garantie un an dar tu o radiezi si nu mai beneficiezi!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am VIN'ul catorva masini de aici care mi-au placut de ex. echipare highline le-am dat cuiva sa le verifice - vedem ce reiese din istoric si la aia cu km mai putini stam de vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asa dar sa nu ramai surprins cand iti va spune adevaratii km sa-ti zica si daca a fost lovita!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romanii au problema asta a nr de km... Daca are peste 200.000 fuge ca de dracu` de ea. Eu nici nu ma uit la masini la 100.000 km pentru ca stiu ca nu-mi permit asa ceva. Daca are in juru a 150.000 la achizitie este foarte ok. O tin 3 ani pana o duc la 200-230.000 si o vand. Am prieteni cu 320d si cu audi a4 cu 220.000 respectiv 252.000 km si nu au probleme majore. Doar nimicuri. Daca e intr-o stare foarte buna, merita luata si la aproape 200.000 km, asta daca nu faceti foarte multi km... si in felul asta platiti cateva mii de euro mai putin pe masina.. bani pe care nu o sa-i recuperati la revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez un coleg care a postat la sectia "Cumparare masina de la un samsar"si care este foarte utila,o postez pentru ca cine vrea sa cumpere B6 sa stie mai bine ca poate nu gaseste acest post in original:

"Samsarii sunt si ei doar niste oameni , cu toate calitatile si defectele celorlalti oameni. Cateodata iau si ei tepe. Ca sa nu piarda foarte mult, incearca sa transmita teapa mai departe. Totusi , nu sunt toti identici. Unii se pricep la masini si cand cumpara ceva stiu ce cumpara. Un samsar priceput poate fi o garantie ca masina este OK.

Cand mergi la cumparaturi:

- e bine sa iei doi oameni cu tine. Primul , care stie pretul pietei. Asta este de obicei alt samsar ...sau unul care s-a lasat de meserie. Al doilea este un mecanic bun ...in special priceput la tipul de masina pe care vrei tu sa o cumperi. Exista o multime de marci pe piata si nimeni nu le cunoaste pe toate. Daca vrei VW , ia un mecanic care repara asa ceva toata ziua ...nu lua unul de la Toyota sau Saab , ca nu te va ajuta prea mult.

- intai si inainte de toate intereseaza-te din timp cand si la ce rulaje se fac servisarile importante . Astfel vvei avea o imagine corecta a costurilor ulterioare cumpararii .

- daca masina nu are istoric in serverul dealerului , cartea de service nu face doi bani. Se cumpara din UE cu 20 de euro gata completata. La cele mai multe tipuri de masini nu se pot verifica km. Orice se poate citi si poate si rescrie. Testerul pus pe masina iti spune ce a vrut samsarul sa scrie ...nu ce rulaj exista in realitate. La unele modele se poate verifica data cand a fost facuta ultima "rescriere" , insa garantia rulajului este data doar de istoricul din serverul servisului unde s-au facut servisarile periodice. Pentru o anume suma , chiar si aceste informatii se pot modifica pentru a corespunde, mai ales pentru masini care parasesc tara de provenienta. Cunosc un caz in care pentru 300 Euro , istoricul a ajuns sa bata perfect cu ce scria in cartea ...cumparata cu 20 de euro :blah_: . Asta s-a intamplat in Germania , si a fost facuta de un neamt sadea , blond cu ochi albastri ...si cinstit nevoie mare.

- rulajul unei masini poate sa reiasa si din alte semne de uzura. O uzura masiva a volanului ( costa mult sa il schimbi , mai ales daca are airbag ) . Pedalierele se pot schimba , iar discurile de frana pot fi rectificate sau schimbate. Nici dreaq nu sta sa masoare grosimea standard a discului ca sa deduca daca s-a luat un milimetru din acesta. Toata lumea pune "dejtiu" sa simta buza . la 1 mm uzura este aferent in mod normal un rulaj de 120-150.000 km . Nu este insa o regula. Daca proprietarul a stat tot timpul du piciorul pe frana , poate avea si 2 mm la 30.000 km, dar este orientativ.

- starea tapiseriei nu este relevanta. Daca proprietareasa a fost o vaca de 120 kg , scaunul soferului va arata ca dupa razboi .

- un indiciu destul de bun este starea evacuarii. Daca e noua , masina are multi km , pentru ca a fost schimbata. DAca e coapta ..iar a mers multi km . Trebuie sa aiba o uzura decenta , mici puncte de rugina ( normale ) dar sa dea impresia de solid. Tot aici se poate verifica si starea catalizatorului. Nici un proprietar nu schimba catalizatorul inainte sa vanda masina. Daca luati benzina si vi se aprinde din 500 in 500 de km Check- engine ..e de la catalizator. Nu are nici o treaba nici benzina, nici starea injectoarelor si nici pompa. E infundat si calculatorul primeste infoirmatii total diferite de la cele doua sonde lambda ( inainte si dupa catalizator ) . Schimbati-l si ati rezolvat problema ca sarmanul a ramas acolo sub masina de la cumpararea ei de noua si totusi este consumabil.

- cumpararea de la dealer german nu reprezinta o garantie in sine. Am vazut masina cu blocul motor lipit ( intr-un colt , ce-i drept ) cu poxipol . Sigur ca ajunsa in Romania , lipitura sa facut mitze-faramitze din cauza diferentei de coeficient de dilatare termica dintre materialul blocului si poxipol. in final a cedat poxipolul ..si masina merge si acum cu crapatura in bloc. Nu era intr-o zona in care sa afecteze prea mult functionarea , dar era inestetica mai ales daca iti placea sa stai pe sub masina.

- cutiile sunt printre cele mai scumpe ansamble . Nimeni nu le verifica , dar mersul cu o bataie sau o problema la cutie duce iremediabil sa distrugerea acesteia. Masina trebuie verificata la drum in toate vitezele . Fara muzica sau alti stimuli externi. Daca apar zgomote gen suieraturi sau falfaituri , uitati de masina. Sa ii schimbe ala cutia . Nu se mai baga celebrul rumegus inauntru, dar sunt o multime de remedii care tin 500-1000 de km.

- casetele de directie sunt scumpe si se strica rar de tot. O defectiune , indiferent cat de mica , indica un rulaj masiv al masinii.

- cea mai simpla verificare se face vizual , in masina . urcati in targ , intr-o masina de tipul celei pe care o doriti dar cu un an de fabricatie foarte bun. MAsina de 1-2 ani . Cu exceptia faptului cand a fost pe firma de distributie sau a facut taximetrie , acestea au un rulaj pana in 60.000 km aproximativ. Asa arata o masina cu rulaj decent. Dupa aia , urcati in masina care are 120.000 km :vaidecapulmeu: adusa din Germania si percepeti diferenta. Poate fi curata , dar arata ca o baba fardata. Cine are ochi de vazut o sa vada diferenta. Cine nu , sa isi ia Logan."

Treaba cu mita la tipul de vw pentru a corespunde km cu cartea service poate fi considerata o paranoia dar am gasit pe autovit foarte multe masini recent aduse din 2005 2006 cu 120.000km in medie unde se specifica clar :Carte Service si km se pot verifica la reprezentanta vw!acum poate or fi asa dar o masina cu atatia km si mai ieftina plus recent adusa (logic ca ala nu a adusa sa faca pomeni la alti ,trebuie sa scoata profit ca deaia s-a dus dupa ea)!!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, multi vor sa dea tepe, dar parca mai multi nu "inspecteaza" corespunzator masina pe care doresc sa o achizitioneze, multumindu-se cu faptul ca e PASSAT. Pe urma intervine si factorul de noroc. Poti lua masina de cativa ani, fara sau cu probleme, dar si masina mai noua, fara sau cu probleme. Conteaza si cum a ingrijit-o propritarul initial.

Atentie maxima si un gram de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentiona cineva de garantia de 1 an in Germania: nu e valabila pentru masinile exportate si nici pentru achizitia pe firma.

Garantia legala este de 1 an de zile si acopera eventualele defecte prezente in momentul vanzarii autoturismului. Aceasta inseamna ca in primele 6 luni cade in responsabilitatea vanzatorului sa demonstreze ca defectul reclamat nu era prezent in momentul vanzarii, in urmatoarele 6 luni cade in sarcina cumparatorului sa demonstreze acest lucru. Garantia este valabila doar pentru autoturismele achizitionate de catre persoane fizice, autoturismul ramanand inmatriculat in Germania.

In privinta uzurii autoturismului la rularea in Ro comparativ cu Germania e destul de clar: 200.000 km rulati in Germania pot desemna o stare generala mai buna decat 100-150k km rulati in Romania. Personal de cand locuiesc in Germania nu am intalnit nicio groapa (pe unele stradute mai mici sunt foarte mici diferente de nivel, insesizabile la rulare, cauzate de reasfaltare pe anumite portiuni).

Inca ceva: in mod oficial, nicio reprezentanta VW din Germania nu poate oferi informatii privind istoricul unui autoturism, acest lucru este interzis de politica producatorului. Dar neoficial, functie de bunavointa lucratorilor, se pot afla informatii dar nu in forma tiparita. Similar, in Romania se ofera informatii doar proprietarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia despre achizitionarea unei masini second hand dupa parerea mea, este una care nu se termina niciodata, cand doresti sa achizitionezi o masina second hand trebuie sa iti asumi un risc ca poti lua teapa,si asta nu este valabil doar pt. masinile de la noi din tara, insa riscul este mai mare la noi in Romania pt. ca asa cum stim romanii sunt mai "descurcareti" decat strainii, anul trecut am cumparat un b6 1.9 tdi din 2007, insa in prealabil datorita acestui minunat forum am cautat sa vad ce probleme au aceste modele, am avut surpriza sa aflu ca modelele echipate cu motoare de 2.0 fabricate pana in 2008 au probleme cu injectoarele, asa am elucidat un mister (autovitul plin de anunturi cu b6-uri 2.0 TDI extra full la preturi de nimic), parerea mea este ca o masina care de noua a costat 30000 EUR sau peste, nu are cum ca dupa 4 ani sa aibe un pret de 10000, insa cu toate astea tentatia e mare atunci cand vezi asemenea preturi. Cum spuneam anul trecut am cumparat un b6 cu 10500 ( da stiu mi-am incalcat propriile principii) dupa 2000 Km , surpriza (sau nu:P ) kitul ambreiaj a trebuit schimbat , uite asa am mai scos 30 mil din buzunar, apoi in aceiasi perioada turbina , aici am avut noroc ca a trebuit doar curatata, insa si asta a presupus anumite costuri una peste alta la cei 10500 am mai adaugat inca cel putin 1500 EUR . Acum ce sa zic sunt multimit 90% pt ca suspectez ca ma asteapta schimbarea unui injector si ma tot rog la Doamne Doamne sa nu fie asa (fum nu scoate trage f bine) insa stiti cum e cand te frigi sufli si in iaurt. Trageti voi concluziile din toata povestea asta, aici cred ca i-am raspuns si colegului care spune de un seria 3 ca il iei cu 11-12000, il iei dar nu vreau sa ma gandesc cat mai bagi in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cu norocul lui. De exemplu eu nu am bagat un leu in masina pana acum, intr-un an jumate, doar schimb de ulei si placute de frana. Urmeaza un semnalizator in oglinda si huruie putin un rulment. Si culmea, e motor de 2.0 tdi :) Nu stiu de ce ai dat 30 milioane pe un kit de ambreiaj ca nu costa atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

...

De exemplu eu nu am bagat un leu in masina pana acum, intr-un an jumate, doar schimb de ulei si placute de frana.

...

De curiozitate personala .... cati km ai facut intr-un an jumate?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu n-am bagat nimic in masina de 2 ani de cand o am.Ulei +filtre + un set placute frana + semnalizare oglinda stanga. Am 50k km rulati in 2ani, 148k km in bord, plus cand am adus masina am si dus-o la TCM pentru un plus de putere (30cai).

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate nu costa 30 costa 25, dar am pus si manopera.Iar daca esti atent ai sa vezi ca am spus ca motoarele de 2.0 pana in 2008

Modificat de Robby1485
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incluzi si volant in aia 2500 poate iese atat..intelesesem ca fara volant. La orice diesel trebuie sa ne asteptam la un ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot kitul volant ,disc,placa, rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut doresc sa achizitionez un passat , am dat peste unul care eu l gasesc " prea ieftin " atat de ieftin incat da de banuit :)

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C23045380.html

Cand o sa merg sa-l vizitez o sa o fac impreuna cu un mecanic , si o sa i fac si un test , dar ma intereseaza si parerea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar ieftin ptr motorizarea asta: 2.0 benzina fara turbo (150 cai)

Nu este o motorizare prea cautata asa ca si pretul e pe masura.

Daca as cauta benzina eu unul m-as orienta catre motoarele tfsi nu fsi ca cel de sus.

Tfsi de 2l benzina are 200 cai si 1.8 tfsi are 160 cai(echivalentul motoarelor t de la audi 1.8t, 2.0 t)

Eu unul clar nu as cumpara asa ceva.

Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa argumentezi raspunsul ? De ce e asa rau motorul asta ? eu nu ma pricep sivreau sa alfu

Tin sa mentionez ca , caut un pret bun si calitate .... nu o sa fac multi km , si CP nu prea ma intereseaza

Modificat de LATT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!