Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Eu ti-as recomanda si un CC la banii astia dar nu o sa fie de 170CP si fara restul de acesorii pe care le vrei iar anul 2008,mai sus costa cu mult peste 20.000euroi,dar un B6 il iei cu 19.000 full aproape ,din 2010 pana in 60.000km!!!Cu aceeasi bani poti lua si Facelift-ul acelasi an dar fara prea multe,un Confortline 2.0TDI,sa zic asa de mijloc,dar daca nu-ti place!!!Ma rog cauta fara sa te grabesti si controleaza masina foarte amanuntit sa nu ai parte de ceva neplacut ca nu se stie niciodata!!!!!

P.S:acelasi motor de 2.0TDI 122CP este si pe unele B6 din 2009 preluat apoi pe B7

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Vorbind azi cu un prieten care tocmai a adus o masina din germania si mi-a povestit preturile "destul de scazute"m-am orientat catre un CC care potrivit spuselor lui o sa il iau undeva pe la 22 de mii din 2010 si ceva mai multe optiuni sau o sa ma orientez catre Audi A6 3.0tdi quattro 2009 chiar daca o sa fac un efort financiar mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am cumpărat un Pasat B6 tip 3C2142PASSAT im. CONFO 103KW, cu motor de 2l, tip BKP cutie manuala HDV, cu 130mii m.

Am ieşit de doua ori in oraş si s-a aprins motoraşul galben iar la diagnoza a dat bujia trei scurt la +. Am schimbat bujiile si s-a rezolvat dar a apărut o bătaie la pornire care dispărea la cald. Am zis sa ies la un drum mai lung si tot aveam treaba la Constanta am plecat.

La cativa km de Ct s-a aprins becul roşu cu presiunea de ulei. Am oprit am completat am mers la turaţie mai mica si am ajuns. De întors am venit cu ea pe platforma după nici doua mii de km parcurşi de când am luat-o. Merg la Prsche Nord si spun ca pompa de ulei cu lanţ nu se mai face iar trecerea pe pinioane este pe la 5mii lei. Pentru o maşina Germana Passat mi sa părut complet anormal ca la 130mii km o maşina cu reviziile la Porsche Nord sa am probleme cu presiunea de ulei. Am schimbat filtrul si uleiul si la fel. Am fost la serviceul care a făcut ultima revizie din cartea maşinii restul fiind făcute la Porsche Nord care au zis ca de obicei de rotunjeşte bolţul de antrenare al pompei de ulei. Cu mari speranţe am dus maşina la ei au demontat baia si au găsit pompa cu uzura si blocaje intermitente care au dus la raderea dinţilor pinionului mic de la pompa, uzura lanţului si ruperea unei bucati din patina întinzătorului. Când sa comandam piesele nu se gaseste lanţul si sunând la Porshe ne explica cum este cu trecerea pe pinioane si ca lanţ nu se mai fabrica. Consider o mare excrocherie din partea VW ca un defect de fabricaţie semnalat si aici pe forum sa nu fie corectat de producător ba mai mult sa te forţeze sa accepţi o soluţie care pentru o maşina second hand este inacceptabila ca preţ comparativ cu preţul unui motor la mana a doua prin faptul ca nu mai fabrica anumite repere de schimb.

Având in vedere costul acestei maşini mi se pare inacceptabil ca producătorul sa nu fabrice piese de schimb pe o perioada îndelungata, fapt ce contravine si legislaţiei inclusiv a noastră respectiv legea 449/2003 republicată în 2008, etc.

Va cer părerea si sfatul sau sa-mi impartasiti experienţa voastră pentru ca sa rezolv aceasta problema.

Va mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Vreau sa achizitionez un passat b6 2010 model sportline break bineinteles ca din Vitan. :dry:

Pretul este un pic peste 11000 cu 80000km- are multe optiuni pe el.

Am verificat vin`ul masinii si are dublu kilometrilor afisati pe bord la ultima revizie in Germania.

Ce ma sfatuiti ? Sa o duc la PBN pentru teste sau sa caut alta ?

Masina nu prezinta nici o zgarietura pe caroserie / arata impecabil / interiorul este impecabil - volan, schimbator, pedale, scaun fara uzura !

Am facut un calcul si persoana respectiva facea cam 200km pe zi ceea ce nu mi se pare mult la cat conduc ei

Multumesc si astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mult 200 de km pe zi chiar si pentru nemti, marea majoritate folosesc trenurile pentru a calatori spre munca si masina doar pana la prima gara.

La 200 de km/zi cel mai probabil a fost a unei firme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala care vinde un Passat din 2010 de poate nici 2 ani ,la un pret de 11000 euro circa ,facand un calcul aproximativ la cat a cumparat o ca sa si scoata 1000

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile se iau fara TVA din Germania, de-acolo si preturile astea mici in Ro.

De prin 2006 e pe la 5 000 si ceva de euro cu tz-spe mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In italia din 2006 tinut foarte bine ,e pe la 10000 11000€ pana in 150.000 km!asa se vand aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danmatyas,frate hai ca nu e logan....asa de putin pt un passat totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paparazzi sa iti spun ceva...un neamt tine la masina lui ca la ochii din cap si te crucesti ce preturi mari sunt la masini mai ales in zona in care stau eu. In schimb cand un neamt vrea cu adevarat sa vanda masina e dispus sa rupa la pret pentu ca la el 3 4 mii nu sunt importanti daca vrea cu adevarat sa vanda masina. masina mea luata de la proprietar neamt de acasa era disperat sa o vanda pentru ca avea o oferta de la vw pt noul model si ii trebuiau acei bani. si iti spun ca e tipla masina. El mi-a schimbat cauciucurile de iarna noi, el a platit test la service vw ... mai trebuiau schimbate ulei si placute frana dar era tarziu si trebuia sa plec in romania si mia dat 300 euro pt astea...

Modificat de grig_sorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu pretul la urma urmei este de interpretat,si de ce asta,pentru ca am avut mai sus unul in 6500 parca dar daca ma uit apoi tot pe mobile.de sau autoscout24.de gasesc din 2006 si la 12.500euro si mai scump de atat(http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wkzhdujo3phz )sau din 2010 la 17.000euro si preturile urca si mai mult(http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vjp1qgfzhc4o)!!!!asa ca daca vrei o masina buna nu o cumperi pe prima de sus care e cea mai ieftina ca alea sunt rebuturile in mare parte cu sute de mii de km,ca la urma urmei da gasesti in 6500 din 2006 dar mai gasesti si in 13.000 sau 14.000 cele mai multe fiind tot din acelasi an!!!!

P.S:aici este o lista cu modele din 2006 mai scumpe de 12.000:

http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=74&mmvmd0=2089&mmvco=1&make=74&model=2089&fregfrom=2006&pricefrom=12500&priceto=20000&cy=D&zipc=D&ustate=N%2CU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi, poti cere si 30 mii pe Passat ca doar nu iti taie nimeni capul.

La 12.000 iei A4 sau Seria 3 din 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erea un singur anunt sau alte 5 in total mai ziceam si eu aceeasi chestie ca si tine,dar cand majoritatea anunturilor pentru B6 bat pe la pretul de 12.000 in general , inseamna ca nu sunt puse asa "dupa urechea fiecaruia" , jumatate fiind concesionari care acolo cand vand o masina pretul il fac dupa anumite cotatii si criteri nu din burta,si nu toate trebuie acum sa coste 6000euro,acest pret este de plecare de la cele mai uzate si cazute pana la cele mai scumpe respectiv noi, un B6 din 2010 cu 30.000km pe ala cu cat sa il vinzi,cu 8000 platindu-l cu 2ani in urma 30.000, la A4 se pleaca de la 12.000 ,costand si 20.000 tot din 2008 anul lansarii!!!!!

p.s:decat sa dau 12.000pe un A4 cu 350.000km mai bine dau 13.000 pe un Passat cu 60.000!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danmatyas, fara suparare, tu inca mai crezi in mosul care intra pe cosul de fum...

Intelegeti ca nu exista nimic ieftin si bun, nicaieri, niciunde...nu mai luati de bun tot ce vedeti si auziti.

Daca tu crezi ca o masina de 30 de mii de euro si chiar peste, dupa doi ani o sa coste 12 mii de euro nu mai zic nimic, tac si mi fac cruce. Cum puteti crede ca acestea masini mai sunt in firea lor, sau nu au peste 3- 400 de mii km.

Asa am patit mereu cand a venut vremea sa mi vand masina, "pai in targ am vazut una la fel si cerea mult mai putin". Mergeti in targ si cumparati acea masina,de o vreti pe aceasta care este mai scumpa? Mergeti si luati "full options fara piele" din targ.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danmatyas, preturile alea de 5000 de euro fara tva erau cu cele mai slabe dotari si cele mai slabe motoare, masini care probabil noi au costat 16.000 de euro. Cu aproape 300.000 de kilometri la bord, o treime din pret este ok sa ceri pe ele. As spune ca e chiar prea mult.

Eu am un passat highline, cu motor de 170cp, bi-xenon, trapa, piele normala fara piele intoarsa si alte mici optiuni, a costat 31.000 de euro, crezi ca in dau cu 5.000 la 100.000km? Iti zic eu, daca l-as vinde as gasi sa il dau cu cel putin 13.000.

Nu stiu cu ce te ocupi si ce incerci sa faci, dar nu mai arunca cu cuvinte, ca iti iei Audi sau BMW cu 12.000 de euro din 2009. Cine stie ce 'ocazie' o fi sau cine stie cati kilometri are sau ce dotari/motor are. Hai sa nu uitam ca sunt masini de acelasi fel, dar cu dotari, motoare, kilometri, intretinere diferite, iar de aici pretul. Cine iti da tie un Passat cu 5.000 de euro asa o sa te bucuri de el din toate punctele de vedere.

5.000 dai, 5.000 face, dar daca vrei sa te lauzi ca ai Passat o poti face, chiar daca e cel mai slab si cel mai chior si cea mai gloaba pe care o sa o tii numai in serviceuri. Iti zic eu, pretul unui Passat ca lumea ca dotari, putere motor, numar kilometri si intretinere nu e sub 10.000 de euro fie ca e din 2007 sau din 2010. Iti pun fata in fata un Passat de 16.000 de euro din 2010 si iti arat ca il vinzi cu aceiasi bani sau cu mai putin fata de cat l-as vinde eu pe al meu din 2007.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai scris pe undeva, dar repet, ca sa intaresc ceea ce spun bine unii oameni de pe aici: o masina buna nu e ieftina, nici macar la mana a 2-a. Stiu ca Passatul meu, inainte de a fi cumparat de cel care mi l-a vandut, a fost masina de showroom in Germania, MY 2008. Dupa un an a fost scoasa la vanzare cu 16.500 E si 24.000 km, inca in garantie. Nici prima revizie nu i-au facut-o. Stiu masina de cand a intrat in tara, o vedeam de 2-3 ori pe an, stiu cum a fost condusa (era a 3-a masina a familiei, de drumuri lungi), a mai facut 23.000 km in doi ani, pana a ajuns la mine. Am cumparat-o cu 13.800 E in 2011. Garantia expirase in decembrie 2010.

Au sarit "prietenii": la banii astia luai A4, poate chiar A6! Passatul "merge" la 8.000-10.000E. Imi aratau Passaturi de 8-10.000E: A/C in loc de climatronic, fara senzori de presiune roti, fara senzori de parcare, fara oglinzi rabatabile electric, fara senzori de ploaie si lumina, fara pachet crom, fara jante de aliaj, unele cu radio aftermarket, cu rama adaptoare. "Cum? ai si senzori de lumina si de ploaie? Si senzori de presiune roti?". Kilometrajul celor de 8-10.000 E era mereu in intervalul 102.000-165.000. Unele din 2006. A mea avea ~48.000 km. "Nu se poate, e manarita, din 2008 cu 48.000 km? Ai luat teapa, si ai platit in plus pentru asta". Diferenta intre kilometrajul din ECU si cel din bord era undeva intre 2000 si 3000 km. Explica-le ca a fost masina de showroom apoi a 3-a masina "de drum lung", si ca o stiam de cand intrase in tara. Tot scumpa a fost. "Ai dat cu aproape 1000 de euro in plus". Poate, dar macar masina a fost "pe bune", stiu inclusiv ca a fost "stearsa" o aripa fata in parcare si revopsita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis ca masinile alea sunt bune, am zis doar ca asa se explica preturile mici a masinilor ce se vand in Romania. Si, da, la 12.000 iesi cu un 318d touring decent ca echipare cu facelift INMATRICULAT. Masina mi-am adus-o singur din Germania, stiu ce cheltuieli implica adusul unei masini. Eu am dat 8700 euro in Germania pe ea, acum un an jumate, fara tva. Am iesit usor peste 10.000 cu totul si de cand o am doar consumabile a vazut masina. Nu cumpar gloabe de masini.. precum cele care erau in link-urile acelea. Vroiam sa spun ca in Romania sunt aduse acele masini, la alti km si evident atunci le pot vinde cu 6700 aici. De aici preturile mici. Cine crede ca face o afacere buna sa le cumpere, treaba lui. Nici nu putem exagera.. sa zicem ca un passat face mai mult decat un seria 3 sau a4. Sper ca m-am facut inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In februarie 2010 mi-am adus masina din semnatura la ~97k km reali, carte service( verificat istoricul), de la proprietar . M-a ajuns 10200 masina, 500 drumul si 800 taxa, n-am DPF. Se pot gasi masini bune, totul e sa ai rabdare sa le cauti si bineinteles e nevoie si de putin noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat masina in martie 2011 din Munchen - 2.0TDI BMP Cl, 140cp, 83.000km - revizii la zi si km reali.

Dupa ~2 luni de cautari (nu cautam neaparat passat ) m-am oprit la aceasta masina achizitionata direct de la reprezentanta VW. Pretul: 16.900 Euro (pretul de noua a fost 34.500 euro).

Cam maricel pretul pentru acea vreme, sa zicem ca modele similare se gaseau pe la 15 - 16.000 la vremea respectiva. Nu iau in calcul cele pe la ~13.000 Euro (nu erau neaparat in perfecta stare estetica). Si credeti-ma, am cautat ceva intens. Trebuie luat in calcul si faptul ca in Bayern masinile sunt mai scumpe fata de restul Germaniei.

Ce a contat in alegerea facuta:

- garantia km reali, revizii facute la timp doar la reprezentanta.

- as fi cheltuit 5-800 de euro pentru a cauta/achizitiona autoturismul din alte zone ale Germaniei plus cheltuieli cu revizia tehnica, inspectia si inmatricularea.

- in pret au fost incluse: anvelope de iarna + jante, revizie completa Long life (schimb ulei, service la intervale, inspectie de service, inlocuire lichid de frana), discuri si placute de frana noi (fata spate), inspectia tehnica noua si inmatricularea fara batai de cap (a durat totul 3 zile, doar am semnat o procura si apoi am ridicat autoturismul cu toate operatiunile mecanice si actele facute). La acestea mai adaug o finantare foarte convenabila prin VW Bank.

- cel mai important aspect a fost garantia de 1 an completa: am beneficiat de ceva servicii (din pacate am avut problemele de fabricatie cu etrierii spate si uleiul din cutia de viteze, volant - ambreiajul l-am platit). De fiecare data am primit autoturism la schimb cat timp masina a stat in service.

Chiar ieri am trecut in al 2-lea an de cand sunt proprietar al masinii si am platit la reprezentanta 300 de Euro pentru inca un an de garantie (platesc 50% din valoarea piesei, manopera e acoperita integral de garantie).

Citeam la acea vreme postarile de aici si urmaream preturile ale SH-urilor din Romania, incredibila diferenta. Gaseam modelul meu la 10-12k Euro in timp ce in Germania preturile porneau de la 12-13.000. Si e valabil si la celelalte tipuri cautate (Ford SMax, Galaxy, Mondeo, etc). Nu are rost sa mai tragem concluzii.

Plus ca cei de la dealer mi-au spus ca tot ce e peste 200.000 km pleaca in Romania (o filiera foarte bine pusa la punct, le aduna, le urca pe trailer si sunt trimise in Romania, inclusiv la reprezentante - in general acele autoturisme au mentiunea doar pentru export la anunturile de vanzare deoarece exportul exonereaza vanzatorul de acordarea oricarei garantii).

Tot de la dealer am cunoscut si platformele de licitatii online pentru masini :) tot cele cu mentiunea doar pentru export se vand la pachet la preturi mici si ajung bibelou in vitan.

Sunt si cazuri norocoase in care poti gasi o masina foarte buna direct de la proprietar (se scuteste cel putin 19% TVA-ul) dar pe de o parte proprietarii nu prea vand direct - prefera buy-back-ul sau pur si simplu nu vor sa aiba batai de cap privind responsabilitatea garantiei iar "ofertele" le culeg repede cei specializati in comercializarea masinilor.

Dar si asa sunt putini cei ce vand masina de buna, marea majoritatea o tin pana incepe sa ceara in service - la o manopera de peste 100Euro/ora se acopera diferenta pentru rata la o masina noua.

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca tu ai platit pretul cu tva daca s-a ridicat la atat masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat volantul masina are deja 250 000 km. Pana la km aia nu pica utilizata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi ideal si normal.. Nu se intampla chiar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometrajul e 100% real. Din cate am citit aici pe forum sunt multe passat-uri cu volantul schimbat inainte de 100k km. Plus ca masina nu e noua si nu pot sti cum a folosit proprietarul anterior autoturismul, e pur noroc.

In privinta achizitiei am mentionat ca pretul a fost mai mare decat piata, dar am descris in acelasi timp faptul ca nu a inclus doar autoturismul in sine. Au mai fost incluse revizia completa + inspectia tehnica + discuri si placute frana noi fata spate + garantie 1 an de zile completa + inmatricularea + roti de iarna + husa obiecte lungi originala Vw.

Am achitat si TVA-ul (singura conditie pentru a nu se achita TVA-ul este achizitia pe firma la export - dar in acest caz e obligatorie plata TVA in Romania, numai ca acesta e de 24% comparativ cu 19% in Germania).

Din cate citesc aici multi samsari achizitioneaza din Germania autoturisme fara plata TVA (le achizitioneaza pe diverse firme) apoi prin diverse mecanisme le instraineaza in Romania la persoane fizice, fara plata TVA. De curiozitate, stie cineva cum functioneaza acest mecanism de achizitii?

Intreb din perspectiva unui cumparator de buna credinta caruia statul, la un moment dat, ii poate solicita plata TVA pentru autoturismul achizitionat (precedent exista - vezi cazul CAS pentru datorii pe ultimii 5 ani fiscali).

Modificat de Juliaen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se baga pe o firma platitoare de TVA si apoi se instraineaza catre persoana fizica, firma nemaiplatind tva-ul.. Administratorul fiind o persoana care nu se stie pe unde este, sau vreun boschetar.. se plateste un comision in functie de valoarea masinii.. cel putin eu asa stiu ca se face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!