Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Eu am facut distributia cu doar 150E. Role plus curele si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu ce piese puneti voi pe masina asta da preturile care le spuneti voi aici e de domeniul incredibilului,nu inteleg ce piese pun unii ( ce firme,ce manopera ) sau poate passat-ul meu este facut pe platforma de phanton de ma costat atat de mult, nici nu stiu ce sa mai cred.eu am platit numai la revizie ( ulei,+toate filtrele ) am platit aproape 300euro.Deci rog posesori de B6 sa mai spuna cateva preturi ca sa ma pot orienta si eu,n-as vrea sa platesc 800euro pentru o distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat ulei si filtre cu ulei full sintetic pt 30 000 km 350 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul ca pretul face diferenta, cum sa schimbi uleiu si filtre( filtru ulei,polen,aer,motorina ) cu nici 100 euro? cand 1l de ulei longlife este in jur de 1mil.Eu unu m-am lamurit.

p.s. Tin la masina mea si nu as baga orce ieftineala de calitatea ce-a mai proasta k sa-mi stric masina.De exemplu eu am dat dublu pe masina mea in comparatie cu a ta si poate asta este si motivul pentru care apreciez altcumva masina asta.

Modificat de itzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii care posteaza preturi ridicol de mici uita sa mentioneze ca revizia a fost facuta de frate/tata/cumnat/ prieten sau orice alta varianta asemanatoare!

Nu cred ca intereseaza pe nimeni preturile optinute prin astfel de "combinatii".

Exista un topic dedicat ref la preturl dif revizii, va rog sa continuati acolo disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa trec siturile de unde am luat produsele sa nu creada ca fac reclama. Sa nu uitam ca suntem ROMANI si caut un pret cit mai bun. Cand vom avea un salariu de 3000 E pe luna ca in Germania voi merge cu ochii inchisi la orice service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate in Germania e 1 milion un litru de ulei long life.. e in jur de 38-40 lei adica 7 euro/litru Castrol Long Life 3, in Romania..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am spus si mai sus fiecare baga ce vrea in masina lui si daca se poate cat mai ieftineala egal daca masina a costat pe 30 de mii. Eu am zis pret de de la V-Markt la ulei castrol si ajunge aproape 1mil un litru ( aproape ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN ROMANIA SUNT 2 DISTRIBUITORI MARI DE CASTROL. UNUL DE CASTROL MADE IN TURCIA SI UNUL DE CASTROL MADE IN GERMANY. ALEGE TU CE VREI SI SIGUR VEI SIMTI PE PIELEA TA. PRETUL DIFERA DE ADAOSUL CARE IL ARE FIECARE FIRMA CARE IN ROMANIA E DE LA 30 % IN SUS IAR LA UNII CHIAR SI DE 100 %. EU AM STUDII ECONOMICE SI LUCREZ DE 23 DE ANI IN COMERT. CATUSI DE CIT MA PRICEP SA ALEG SI MARFA BUNA DE CEA REA SI RAPORTUL CALTATE PRET CEL MAI BUN.. CA FAPT DIVERS INAINTEA ACESTUI PASSAT AM AVUT UN VW GOLF 4 DIN 2003 COD MOTOR AXR 101 CP CIPUIT LA 165 CP PE CARE L AM VANDUT LA 490 000 KM SI ARATA SI FUNCTIONA IREPROSABIL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut programare pentru maine la un service din oras pentru revizie si numai piesele ma costa in jur de 7 milioane(ulei, filtre, placute frana ).Cam mare diferenta fata de 350 ron nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

......numai piesele ma costa in jur de 7 milioane(ulei, filtre, placute frana ).Cam mare diferenta fata de 350 ron nu?

Salut,

Nu este mare diferenta....tinand cont ca numai placutele de frana costa intre 400 si 500 lei (fata+spate)

Bafta

Scuze pt. ca raspund unui post :offtopic: care nu are ce cauta in aria

Achizitionare Passat B6

Modificat de simplu_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Avand un buget de aproximativ 9000 Euro m-am focalizat pe un passat B6, preferabil automat de prin 2006. din cate am citi aici pe forum motarele din anul acel (de 2.0) sunt pompe duse si sunt cu destul de multe probleme. Dar totusi am vazut ca exista cateva coduri de motor care ar indica o imbunatatatire. Ar putea cineva sa mi le insire?/

De asemenea intentia mea de a achizitiona o masina este pe termen lung(avand in vedere ca in ultimii 3 ani am schimbat 5 masini) ce imi recomandati sa dau cu 1000 de euro mai mult si sa fug pana in germania sau sa dau curs ofertelor de aici. Ex: am gasit pe autovit un passat din 2006 cutie DSG, scaune sport incalzite, dubluclimatronic s.a.m.d., inmatriculat la pretul de 7800 euro negociabil... nu vi se pare cam putin?.....

Modificat de Hor3a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 90% din cele aduse au km dati inapoi.. am cautat si eu de mi-a venit acru...

Cod motor: BMP, singurul 2.0 tdi PD fara probleme la injectoare. An de fabricatie dupa 2007 daca vrei sa scapi de unele boli ale copilariei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles...era prea frumos sa fie adevarat... deci clar ma orientez spre nemti.... merci...BMP este cel cu injectoare Bosch??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Hor3a: Poti cauta ofertele sh oferite prin Weltauto. Nu sustin ca poti gasi cele mai bune oferte. Mai ales ca bugetul tau pentru un B6 decent dotat si cu km putini este cam... modest. Insa, macar, pentru anumite masini, garanteaza nr. de km. Pe http://www.aviamotors.ro/Auto-Ocazie erau oferte bunicele intr-o prerioada. Vezi si pe porsche, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti urmari si aria de vanzari a forumului! S-au vandut si se vor mai vinde in continuare multe masini bune.

Succes!

Am inteles...era prea frumos sa fie adevarat... deci clar ma orientez spre nemti.... merci...BMP este cel cu injectoare Bosch??

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: bun sfat... pacat de ortografia in care a fost redactat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi, o sa arunc o privire si pe la dealerii nostri autohtoni... ideea este ca masina pentru mine e efectiv o unealta.... si nu as vrea sa investesc mai mult.... de asemenea incerc sa ma orientez si spre un golf 5 bine dotat, sau la un pret bun pe care pot eu ulterior sa il modific...o idee totusi daca vin la Buc. unde as putea sa verific un B6... sunt constient de profesionalismul service-lor , banu dicteaza dar totusi...masina care ma tine in sah este asta: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C22637790.html macar sa stiu ca are 250.000 km as fi mai linisiti decat... vedeti si voi in anunt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa vb cu proprietarul, cred ca i s-a facut mila de drumul de Bucuresti pe care trebuia sa il fac si mi-a zis sa nu ma deranjez ca masina are vreo 30000 dati inapoi... acum oi fi eu tanar si nelinistit, dar cine Doamne da kilomentrii inapoi de la 140000 la 11000 mii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere VIN-ul masinii si cu putina "milogeala", poti primi de la o reprezentanta VW, cel putin ultima intrare in service ....si asa afli numarul "real" de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cere VIN-ul masinii si cu putina "milogeala", poti primi de la o reprezentanta VW, cel putin ultima intrare in service ....si asa afli numarul "real" de km.

Nici nu are rost sa ma obosesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este clar, macar a fost sincer cu tine! Oricum, la 8500 euro nu te astepta sa iei o masina tipla, mai ales la dotarile celei pe care ai postat-o, care sunt substantiale, chiar si pentru un Passat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aflarea ultimei "intrari in service" nu reprezinta intodeauna o procedura infailibila de aflare a nr. (real) de km.

Speta: 0-110.000 km - cat a fost in garantie si putin dupa, inspectii service in retea, intrari in baza de date; 110.000-180.000 km (facuti intr-un an, un an jumatate) - revizii in afara retelei, la service indep. (daca s-au facut si alea) ;180.100 km - "pregatire" pentru vanzare, contorizarea km parcursi data inapoi la 120.000 km, urmata de o revizie la PBN.

Rezultat: 1. o intretinere impecabila, dovedita cu cartea de service si cu intrarile din baza de date; 2. "certitudinea" km. reali. Realitatea: 60.000 km dati inapoi, rulaj in care, eventual, nici nu a vazut ulei/filtre noi. Anul si jumatate in care a parcurs doar 10.000 km se justifica prin "plecarea din tara".

P.S.: Istoricul msinii sa afla la orice dealer al marcii respective, in prezenta proprietarului. In absenta cestuia, nu stau la discutie cu tine, nu ai de ce sa te "milogesti". E normal, de altfel.

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!