Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Tot nu inteleg de ce nu are carte si a doua cheie?

Unde a facut reviziile masina, ai intrebat? Trebuie sa fie acolo istoricul ei.

Mai nou, am inteles ca e un program care modifica km. si chiar nu i poti vedea. Au avansat oamenii, toata lumea a vrut sa vada km. reali, acum chiar sunt reali, depinde de care parte a realitatii esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are carte si a 2a cheie pt ca din ce am inteles au ramas la firma de leasing. Istoria ei scurta cam asta a fost: tipul x a luat masina in leasing de la firma y, x nu si-a mai platit leasing-ul, y a luat-o, aici a intervenit cel care mi-a vandut-o mie, a cumparat-o de la y, cu pret mai redus (presupun) si mi-a vandut-o mie cat sa isi scoata si el ceva. Mi-a spus ca el cand a luat-o de la y, aia nu au gasit cartea si a 2a cheie. Asta ma duce cu gandul ca X si-a pastrat o cheie si cartea. Sau na, or fi pierdut aia a doua cheie, naiba stie. Important este sa imi fac eu randuielile necesare cu cheia asta sa o recodez si sa mai cumpar una, si sa ii fac si o carte in care sa-mi notez pt mine ce service ii fac de-a lungul timpului.

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Nu te-ai convins pana acum ca aproape tot ce este facut electronic/informatic poate fi 'ajustat'?

Singura verificare care se poate face este daca masina a fost in reprezentanta, pt. revizii! La fiecare intrare in service i se inreg. nr de km! Altfel ... orice verificare cu prog. dedicate, care citest info din ecu, nu sunt relevante!

Cred ca ai starnit o confuzie, cand vorbesti de carte cred ca faci referire la carnetul de service si nu la cartea de identitate a autoturismului, corect?!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar la acel carnet m-am referit, imi pare rau pt discrepanta creata. Nu as mai fi achizitionat autoturismul fara carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce arata pe tester nu sunt km reali ai masinii!

Ca sa te convingi de nr de km trebuie sa vezi istoricul masinii la reprezentanta si numarul de km la care e facuta ultima revizie. Alta sansa nu e in acest sens. Ai zis ca nu ai facut verificarea la reprezentanta, atunci ai facut-o degeaba cel putin la nr de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dr_dumi sa stapanesti sanatos masina si sper sa nu scrii prea curand pe topicul despre injectoare pentru ca motorul ales de tine (BMR) e stiut ca are probleme cu injectoarele fiid de la aceeasi firma ca si cele de pe BKP. Totusi ar trebuie sa vezi si istoricul masinii (chiar daca ai cumpart-o) macar sa vezi asa cam ce s-a intamplat cu masina pana sa o iei tu ...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 1,5-2 ani am vrut sa-mi iau un B6. Am fost in cele mai mari targuri din tara, inclusiv in cel din Vitan. M-am echipat cu noua interfata care poate determina daca s-a umblat la km si am verificat acolo (Vitan) cred ca peste 50 masini. Din astea 50 am gasit in jur de 6-7 cu km intact. Din asta am ales una, in vederea cumpararii.

Totusi, am mai facut o verificare suplimentara la reprezentanta. Rezultatul: avea cu 120.000 Km in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, pentru o relevanta in aflarea km. reali, e bine sa avem carnetul service. Sunt multe masini care nu mai merg in service la reprezentante, vb. dupa ce ies din garantie. Masina trebuie cautata pana la ultimul service facut in reprezentanta. Daca diferenta de km. pe o perioada indelungata e mica, sansele ca acea masina sa aiva multi km. sunt foarte mari. Poti face o medie si vezi cam ce km. a facut acea masina. Desigur, sunt si exceptii, acelea sunt putine si greu de gasit. In general, o masina cu multe dotari, cu km. putini si plina de optionale, nu e ieftina. Pretul mic reflecta in primul rand km. si eventualele probleme ASCUNSE.

ps facem exceptie de cazuri cand, vanzatorul e presat de anumite conjuncturi, sa vanda masina la un pret mic, masina fiind in stare perfecta si fara a fi pregatita pentru vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca as dori sa iau o masina la mana a 2-a m-as uita dupa una nelustruita, cu praful pe motor de un deget, fara "pregatiri". Daca motorul este prafuit bine poti vedea eventualele pierderi de fluide, ori daca s-a "umblat" pe la el. Daca nu este polishata poti observa micile lovituri ori zgarieturi, inerente circulatiei.

Intotdeauna m-a uimit lustrul masinilor vandute de samsari prin targuri, masini care-ti "fura" ochii, luate de la "doctori" de prin Germania si "tinute in garaj". Toate furtunelele sunt lucioase, totul sclipeste...

"Afara-i vopsit gardu',inauntru-i leopardu'." :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt perfect de acord cu VICTOR - o miasina second-hand este aceea care este una care chiar se vede " in limita bunului simt " si care vorba lui " are parful pe motor de un deget sau chiar vopseaua matuita ".

dar romanii au vechea mentalitate si anume " daca dau banul trebuie ca sa si arate bine masina, nu sa mai bag in ea " si in acest fel, le sunt luati ochii cu cele lustruite si care au o gramada de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 4 ani vroiam sa-mi vand si eu Passatul.Si am mers cu el "virgin" in piata.Normal ca nu m-a intrebat nimeni de sanatate. L-am vandut unui samsar care l-a pregatit pentru vanzare.Rezultatul? Masina s-a vandut dupa o saptamana cu un profit frumos(pentru samsar).

In 'piata reala" nu se cauta masini pline de praf si cinstite.Acolo se vand masinile care mustesc de noi ce sunt.

Si eu am avut/am masinile la vanzare. Cand voi vrea cu adevarat ss le vand, piata este locul care imi va oferi acest deziderat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, intentionez si eu, in primvara, sa vand golf-ul din semnatura si sa trec la un passat B6. M-am uitat pe piata pt. diferite variante de motorizare si am ajuns la concluzia ca cel mai pe placul meu ar fi 2.0fsi 110kw, 150cp. Am vazut ca majoritatea posesorilor de B6 sunt tdi-isti. Are cineva totusi aceasta motorizare? Stiti de ceva probleme specifice la care ar trebui sa fiu atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles p-aici ar fi gurmand.. suge mai bine decat 2.0 tfsi-ul de 200 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de colegul danmatyas

Am auzit de consumuri de 14-15l/100km in Bucuresti :vaidecapulmeu:

Oricum gabyte00 te poti lamuri un pic lecturand urmatorul topic -> Passat B6 2.0 FSI vs TFSI/TSI :icon_thumright:

Oricum, ca fiabilitate sar putea sa ai castig deoarece nu am auzit multi sa se planga de probleme.

La 1.6 FSI erau ceva probleme (cele dintr-o anumite generatie) si parca s-a facut un recall pe seama aceasta.

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la consum ma refeream. Toate benzinarele sunt "gurmande" fata de tdi. 1.6-ele meu are 13-14& consum in aglomeratia din bucuresti. Daca stau bara la bara creste si mai sus, deci sunt obisnuit cu astfel de cifre. Din experienta mea cu masinile pe care le-am avut pana acum am invatat un lucru, si anume sa nu-mi aleg masina dupa cifrele de consum, dupa cai putere, dupa cat de mult luceste in momentul cumpararii. Mi-am ales golf-ul din semnatura dupa ce am aflat care sunt probleme de care as putea sa ma lovesc, ce stiu ca o sa cada, cat ma costa, am pus in balanta si hotarat ca pot trece peste unele lucruri. De ex. stiam ca voi avea probleme cu macaralele din geamuri, si am avut, cu switch-ul din portiere, si am avut, cu stropitoare de pe hayon, si am avut. Asta incerc sa fac si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca socotesti asa, la Passat sunt urmatoarele probelem:

- buton frana de parcare

- exfoliere plasticuri pe interior

- modulul de sub volan (coloana) asta doar pt generatia 2005 - 2007

Acesta ar fi principalele "probleme" (daca le putem numi) ale Passatului.

Bineinteles ca pt motorizarea pe benzina nu prea stiu eu ce-ar mai putea fii, asa ca voi ruga colegi care detin 2.0 FSI sa continue lista.

:icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca un off topic: ce butoane se exfoliaza? la mine is ca si noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas: ti-am dat pe PM cateva exemple din propria experienta :)

Asta ca sa nu poluam topic-ul ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, despre asta vorbeam. Pana aici sunt ok, exfolierea interiorului e valabila si pt golf 4, eu am luat-o deja cu manerele exfoliate. Modulul de sub volan se poate sa fie mai complicat, in sensul ca e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas: ti-am dat pe PM cateva exemple din propria experienta :)

Asta ca sa nu poluam topic-ul ;)

imi poti da si mie te rog pe PM cateva exemple ? daca se poate si cateva poze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua!

Am nevoie de un sfat.Am posibilitatea sa cumpar un VW Passat din 06/2006 modelul de 140 de cai putere,nivelul de echipare Comfortline+Business Pachet.Masina o cumpar de la primul proprietar,o firma din Germania (aici locuiesc acum).Masina are 225.000 de km dar este intr-o stare foarte buna si merge foarte bine.Din notele interne ale firmei am vazut ca s-au schimbat la ea ceva la coloana de directie,compresorul la clima,mai multe chestii la suspensie,pompa de ulei,pompa de motorina,si toate consumabilele,curelele etc. la intervalele indicate de VW.Nu s-au facut inspectiile la VW pentru ca fiind o firma mare au propriul service( flota auto de aproape 300 de masini ).Masina a fost condusa alternativ de 2 soferi ai firmei.Acum am urmatoarele intrebari: daca pana acum nu au fost probleme cu injectoarele (sunt inca cele din fabrica pe masina)oare or fi din tipul cu probleme sau nu?Nu stiu ce litere de motor are masina...si imi e jena sa il tot frec la melodie pe seful de garaj cu intrebari :).La ce sa mai fiu atent?Pretul este de 5400 de euro...nu e mult,dar daca trebuie sa schimb 4 injectoare costa,si nici nu am chef sa raman prin Ungaria sau mai stiu eu pe unde in drum...CE SA FAC?Masina imi place,dar nu cumpar o masina doar cu ochiul ci si cu capul...

Multumiri aniticipate si succese succesive la toti!

Modificat de ovidiu35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un telefon si vezi daca e Bmp sau Bkp.. majoritatea in germania is bmp (din cate am observat eu).

E ieftin la 5400, la banii astia nici nu mai conteaza ce injectoare are :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 5400e, indiferent de problemele la inj, este o afacere buna, daca in acest moment masina se prezinta bine!

4 injectoare te costa in Germania 1600e, la care mai pui cateva sute manopera! Chiar si asa ajungi sa cumperi un Passat cu mai putin de 7.500 euro, ceea ce este mai mult decat acceptabil!

Din ce ai enumerat mai sus se pare ca au fost remediate principalele defecte ale passatului 2005-2006, mai putin inj (daca motorul este bmp nu ai de ce sa iti faci griji, inj sunt bosch)

L.E. - vezi ca in urmatorii 15.000 km este programata distributia (cost in RO ~ 500 euro, si cu schimb de ulei + filtre)!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un telefon si vezi daca e Bmp sau Bkp.. majoritatea in germania is bmp (din cate am observat eu).

E ieftin la 5400, la banii astia nici nu mai conteaza ce injectoare are :))

In primul rand multumesc celor care mi-au raspuns.Am aflat date suplimentare.Motorul este BMP.Sa inteleg ca tipul asta nu a avut deloc probleme sau doar mai putine?Inca o data mi-a confirmat seful de service al flotei ca nu a schimbat nici un injector sau altceva la injectie.Doar ce imi daduse pe lista de mai sus. Mi-a dat si VIN-ul masinii.Exista un site unde pot verifica exact ce are masina pe ea?Sau eventual imi poate spune cineva?Seria este: WVWZZZ3CZ6E228212 . Multumesc anticipat!Succese succesive!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!