Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

da corect motorul este BLS - este un motor ff bun 1,9 tdi cu DPF

poti vedea si din talon la model 3C\AABLSXo\PASSAT

in cazul asta cu cartea de identitate e simplu e trecut la tip motor

e model an 2008 fabricat sf 2007

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca are 1.9 TDI, nu exista decat 3 coduri de motor (unul descris mai sus, BKC si BXE).

Toate foarte OK si fara vreo problema pe injectoare :rolleyes: :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca are 1.9 TDI, nu exista decat 3 coduri de motor (unul descris mai sus, BKC si BXE).

Toate foarte OK si fara vreo problema pe injectoare :rolleyes: :icon_thumright:

Eu ma refeream la anuntul lui legat de passat-ul ala de 105 cai de pe aria de vanzari.. Iar motorul asta de 105 nu e cam subtire pt bardai caroseria? Ma gandesc ca ar fi nevoie de putere mai mare sa traga si 105 cai par cam putini. Repet nu am avut niciodata passat! Doar ca ma gandeam si eu asa. Cand vad 105 ma gandesc la motorul de pe golf 5 care e destul de suficient pt un hatcback, insa la un sedan cat este b6-le imi lasa impresia ca este cam insuficient. Desigur voi stiti cel mai bine :)

Greu cu masinile astea, sper ca pana vineri sa imi gasesc si eu ceva :(

Imi place la nebunie asta ca dotari insa nu sunt sigur de km si ce motor ar avea. Vad ca oameni ofera garantie 6 luni dar daca o avea vreo 200k km :|

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C16944293.html

LE: intrebare de 1000 puncte

Sigur am facut eu ceva gresit ca data trecuta cand am incercat (pt prima oara sa pornesc aceasta masina) am introdus cheia (in fine..), am obesrvat cum a "prins-o" inauntru, s-au aprins niste beculete in bord, dupa care am apasat-o mai mult sa zic asa, si nu s-a intamplat nimic. Am procedat asa pt ca asa eram obisnuit de la A4-ul de la munca. Pana la urma a mers, cred ca de pe la a 3a incercare. Este vreo tehnica anume alta decat este la audi?

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dr_dumi: eu exact la masina care o are de vanzare colegul skodita100 ma refeream ;)

Si NU, nu este mic motorul pe masina asta, este ok, motorizare entry level pt un sedan de familie.

Crede-ma, dupa ce te obijnuiesti cu el, n-o sa ti se mai pare mic, pt ca si cu el se pot face depasiri in siguranta si se poate merge mai sportiv pe un drum gen "Cheia - Sacele - Brasov".

Ce preferi: sa schimbi injectoare dar sa stii ca ai 140cp sau sa stai cuminte la 105cp si cu bani in buzunar (sau pt carburant ca tot e scump) ? :icon_santa:

Asta este intrebarea de 2000 de puncte daca e s-o luam asa :icon_thumright:

Cat despre metoda esuata de pornire, tu ai apasat ambreaju' dupa ce s-au aprins martori si inainte de cheia finala ?

Pt ca Passat-ul, are un sistem... fara ambreiaj apasat (pe cutia manuala in special) NU porneste ;)

Poate la A4-ul tau de la locul de munca, este un model B6 8E sau B7 8E, ca pe respectivele generatii nu s-a montat sistemu' acesta.

(...)

Imi place la nebunie asta ca dotari insa nu sunt sigur de km si ce motor ar avea. Vad ca oameni ofera garantie 6 luni dar daca o avea vreo 200k km :|

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C16944293.html

(...)

Cat despre masina aceasta, vezi ca este neinmatriculata!

Plus este si E4, iar taxa asta noua nu este ieftina deloc ->

post-28301-0-20776800-1295910901_thumb.j

Doar daca este adusa inainte de 01.01.2011 sa ai noroc la o taxa mai mica, pana in 800 EUR atunci merita, in rest...

Pt km si tip motor, suna-i si spunele sa-ti faca o poza cu cartea si/sau talonu' masinii.

Sau fa-le o vizita :icon_cool:

Idea este asa, ar cam trebui sa deschidem un topic separat, unde sa putem discuta pe tema unui anunt (oricarui anunt), pt ca nu cred ca acesta este topicul potrivit...

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce se arunca cu pietre in 2.0 tdi 140 cp?? eu n-am vazut nici un injector de bmp cazut aici. Este vreunu ce mi-a scapat?

Cat despre putere, eu am 140 cp si mi se pare lenta masina... vin de pe Mondeo 1.8 tdci 125 cu cuplu de 340 Nm in overboost, si sunt putin dezamagit, cel putin la cuplu.... 105 cp hmmmmm.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca are 1.9 TDI, nu exista decat 3 coduri de motor (unul descris mai sus, BKC si BXE).

Toate foarte OK si fara vreo problema pe injectoare :rolleyes: :icon_thumright:

Greu cu masinile astea, sper ca pana vineri sa imi gasesc si eu ceva :(

Imi place la nebunie asta ca dotari insa nu sunt sigur de km si ce motor ar avea. Vad ca oameni ofera garantie 6 luni dar daca o avea vreo 200k km :|

http://www.autovit.r...-C16944293.html

Pai sa o gandim logic, in anunt scrie ca masina are motor 2TDI 140 cp deci pana aici ai eliminat BMR-ul, mai jos la informatii suplimentare scrie ca are filtru de particule deci ai eliminat si BKP-ul, singurul motor ramas in ecuatie este BMP-ul (SOHC- 2valve/cilindru, injector de tipul PD Bosch, filtru de particule). La acest motor nu s-au raportat probleme majore de genul BKP-ului.

In concluzie, daca nu te deranjeaza taxa de mediu care conform anuntului are valoarea de 1.826,55E(care nu stiu cum au calculat-o pentru ca din postul lui Riddler reiese o valoare si mai mare) masina merita vazuta, din poze arata foarte bine. Bineinteles, pana la luarea deciziei de achizitionare mai sunt foarte multe de verificat dar asta nu poti s-o faci decat daca esti direct interesat.

Bafta la cumparaturi.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teama mea este ca discutand cu ei am aflat ca masina a fost adusa in decembrie 2010 si beneficiaza de taxa veche doar ca eu pot sa dau banii abia joi. Oare am timp pana la 30 luna asta sa o inscriu ca sa ma incadrez in taxa veche? Altii spuneau ca de fapt ar fi pana la sf lui martie. Voi stiti ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu te duci la circa financiara si intrebi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina aia s-a vandut, ii sunasem sa o puna deoparte. Am gasit alta din Pitesti neinmatriculata motor BMP. Tipul mi-a zis ca i-a depus actele pt ca vrea sa o inmatriculeze pe taxa veche, masina tot asa a intrat in tara inainte de 1 ianuarie. Din ce mi-a explicat el (si imi fac eu probleme) facem contractul de vanzare cumparare dar talonul cand soseste peste 2 saptamani timp in care masina are numere rosii talonul va fi pe numele lui. Nu stiu de ce am eu temeri sa ii platesc masina si sa raman fara ea ulterior. Sau ma stresez aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vanzator din pitesti ...... gandestete de 47 de ori

1000/1000 e manevrata la km de doru

banuiesc ca tipu a luat masina la licitatie si urmeaza sa vina actele

cum se cumpara la licitatie ... se aleg pe net sau prin cineva care este la fata locului din parcul respectiv, cele mai ieftine masini - adica ce inseamna ieftin masini care au suferit mici accidente si cu rulaj urias .

de multe ori cumperi si apoi vezi ce ai luat .

iti spun sa te feresti de samsarii de pitesti - nu ca ar fi vreo diferenta fata de cluj buc, satu mare, cta sau iasi - dar baietii sunt vechii samsari de dacii 1300 si au cele mai vechi state in bransa .

pana la urma nu vei avea ce face , vei cumpara deoarece o masina dreapta si corecta nu o gasesti la acei bani, dar macar iei in cunostinta de cauza .

si daca nu o iei tu , nu e nici o problema sunt mii si mii care nu dorm noaptea sa poata sa ajunga sa o cumpere primul sa nu piarda pleasca care au prins-o .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este o mare loterie cu masina, acum ce pot face decat sa sper ca asta este exceptia de la regula. Masina di poze arata bine si nu stiu cum dar nu pare sa f fost una ieftina, model HL cu destul de multe minunatii pe ea.

Un lucru important am omis sa il intreb: la cati km ar trebui la BMP sa ii schimb distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posturile au inceput sa devina offtopic!

Userii "primul pas" sunt rugati sa citeasca regulamentul, inainte de a posta!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ru nu va inteleg de ce va stresati asa de mult pe seama unor masini aduse din germania " daca au sau nu km reali, daca au sau nu probleme, daca au sau nu dotarile full si exemplele pot continua ).

eu va recomand sa cautati inainte masini deja inmatriculate in Romania, mai ales cele cumparate de noi si in cazul in care nu sunteti multumit, recurgeti la varianta Germania.

apoi nu va lasati orbiti de Dotarile din Fabrica, deoarece degeaba este full daca masina, in sine are probleme? cand pleci da drum ce conteaza?

dotarile se pot face si apoi, de ex " xenoane, computer de bord cu afisaj mare, pilot automat, incalzire in scaune, scaune de pielee, semnalizari alb si tot asa "

oricum, pe aceasta tema se poate discuta mult si bine, deoarece romanii au mentalitatea invechita si nu vad acele persoane care se chinue sa le deschida ochii, sa le spuna ce e bine si ce nu " nu fac referire, bat apropo la mine "

si oricum, e de stiut faptul ca B6-le, in general este cu probleme, dar sunt unele versiuni care nu au asa ceva. si nu va uitati la cati cai are masina, deaorece cu o simpla Resoftare se poate trece foarte usor de la 105 la peste 150CP.

in fine, eu unul chiar recomand un B6, motor de 1.9 deoarece este fiabil, este motorul care duce ca un " magar, cal " si este motorul fara probleme foarte foarte mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin... si sorry pt off-topic cu site-urile de masini anterioare.

Am gasit masina, 99% am sa o achizitionez maine. Este vorba despre motorul 2.0 TDI 170cp DSG echipare HL. In seara asta a fost prima oara cand am condus o masina automata si am ramas profund impresionat.

Probeleme la masina cel putin din ce am vazut eu (mai bine zis auzit) a fost atunci cand a dat drumul la incalzire, s-a auzit un fluierat usor venind dinspre gurile de aerisire. La aproximativ 10-15 min a tacut.

Alta "problema" e ca masina are o singura cheie, si aici apelez la voi sa imi spuneti care ar fi cea mai ok/rapida metoda sa-mi mai procur una. Masina este echipata cu sistemul ala Keysis (nu stiu daca am scris corect) si ma gandeam ca poate asta ar duce la o cheie un pic mai scumpa.

Nu in ultimul rand as avea nevoie de un sfat sa imi recomande cineva un tester unde as putea sa merg maine dimineata sa ii verific si eu km. Masina este din 11/2007 si are in prezent 106000 km. Nu fac pe Toma necredinciosul insa puer si simplu pt mai multa siguranta.

Daca totul merge bine maine dimineata e ca si achizitionata.

Totodata am sa mai vrea sa ii schimb si distributia pt ca nu a fost schimbata si retul de consumabile ce se mai schimba. Am inteles ca este o persoana aici pe forum care se ocupa cu asa ceva. Am sa mai caut si eu.

Per total sunt foarte incantat de masina si sper sa raman asa macar o perioada.

Seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija, daca masina e luata din germania, sunt sanse infime sa aiba acei nr de km pe care i-ai postat tu. Mai e de stiut ca motoarele de 170 cp mai au, mai rar dar au, probleme la injectoare. Verifica istoricul si masina la reprezentanta! Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este luata de la o firma de leasing din ro, aia au fost primii proprietari, Pireus leasing scrie pe carte. Pot merge la vw pur si simplu sa verific sau de o obicei este cu programare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am luat-o :) Insa m-a mancat undeva sa apas butonul de frana si am ramas cu martorul ala in bord si eroarea aia de caracteristica "sa citesc manualul" basca ca nu am frana de mana. Cred ca trebuia sa ma multumesc cu autohold-ul insa mi s-a parut straduta un pic in panta doar pt autohold. Merg sa caut un DIY pt autohold si eventual pe cineva care vinde butonasele alea.

Iar cat despre testat la reprezentanta am fost si am ramas un pic masca. Cei de acolo mi-au spus ca daca vreau sa o testez trebuie sa fiu de acord cu schimbarea unor pinioane de la pompa de ulei impusa de VW, altfel nu aveau cum sa imi bage masina la verificat.. wtf?? Frumos din partea lor ca deh, era gratuit insa venisem pt totul alta treaba, gen o verificare relativ sumara, fiind cu vanzatorul dupa mine si neavnd cine stie ce timp la dispozitie (~ 5 ore dura operatiunea). Nu domne ca nu se poate. Asta e am mers la alt service si am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma ce cod motor are masina ?:)

Nu de alta, dar cum a zis si colegul danmatyas exista si motoare de 170CP care au electronica siemens si le pica injectoare (BMR in speta)

In unele cazuri anumiti colegi cu Seaturi se plangeau si de motorul BMN (tot de 170CP)

Km sunt reali sa intelegem ?

Cat despre faza cu verificarea necesita schimbarea unor pinioane de la pompa, vezi ca la motoarele de 170cp, principala problema o reprezinta pompa de ulei, care mai pica.

(...) Insa m-a mancat undeva sa apas butonul de frana si am ramas cu martorul ala in bord si eroarea aia de caracteristica "sa citesc manualul" basca ca nu am frana de mana.(...)

Nu-i bai, ca o rezolvi super simplu prin schimbarea butonului de frana de mana si gata.

S-o stapanesti sanatos masina si asteptam sa o prezinti in aria dedicata -> Masina Mea :Driver:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam poze si eventual pretu :) sa o folosesti sanatos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km sunt reali iar motorul este BMR. Am sa pun poze cat de curand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si fugi cu ea la recall, este gratis!

Daca masina avea chemare in service, normal ca nu au putut sa iti inreg. masina pentru alta operatiune, daca iti pica maine pompa poti sa ii tragi la raspundere, masina a fost in service si nu au rezolvat actiunea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect ce a spus colegul

trebuia facut aktion cu schimbarea respectiva - asta denota ca masina nu prea a calcat prin reprezentanta de la data respectivei actiuni pana astazi - asa ca .....

insa daca ai DSG esti sigur de un lucru ... poti vedea km reali ai masinii si in eventualitatea "corectarii" lor atat din bord cat si din calc de motor

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o alta chestie cu DSG-ul, sa nu uiti ca la fiecare 60.000km se schimba uleiul si filtru adiacent :rolleyes:

Deci in vreo 14.000 km sa te pregatesti sa-l schimbi iar ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect ce a spus colegul

trebuia facut aktion cu schimbarea respectiva - asta denota ca masina nu prea a calcat prin reprezentanta de la data respectivei actiuni pana astazi - asa ca .....

insa daca ai DSG esti sigur de un lucru ... poti vedea km reali ai masinii si in eventualitatea "corectarii" lor atat din bord cat si din calc de motor

Apropo de km, persoana de la VW mi-a spus astazi ca ei nu pot vedea mai departe de km din bord. Ce tre sa insemne asta? Ca nu au tester-e desteptea indeajuns incat sa vada eventualele modificari ce s-au facut? Intreb si eu..

Mi-a spus la modul ca, atat cat iti scrie in bord o sa vezi si pe tester la noi. Am crezut ca daca merg la ei, vad pana si pe mama lui Stefan cel Mare :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!