Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

knebel_be - masina aia este de vanzare de mai bine de 6 luni, este a unui user care a fost banat pe vwforum.ro . Cred ca ar trebui sa te gandesti bine inainte, de ce masina asta, in 6 luni, nu s-a vandut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e problema ca a fost banat pe forum? E bine de stiut dar nu e un criteriu de evaluare acest aspect.

Piata de masini e ca si moarta, asa ca nu trebuie sa mire pe nimeni ca masinile stau mult la vanzare, masinile cu probleme sunt vandute repede, sa scape de ele. Atata timp cat proprietarul accepta verificari si teste, nu vad care e problema.

ps. eu am avut masina la vanzare 2 ani, e relevant acest aspect? Am avut tot felul de variante si de propuneri, toate in favoarea cumparatorului.

Am stat relativ calm, puteam sa fiu banat zilnic la ce raspunsuri meritau colegii de pe acest forum. Asa ca..

Deja incepem off topic.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de acord cu theo deoarece, de moment ce acea persoana a acceptat sa ii dea seria de sasiu fara sa cunoasca acea persoana, de moment ce a facut poza si la cartea service cu ultima revizie si nu numai, accepta orice test, masina chiar este dreapta.

si apoi, daca a fost banat acel om, asta nu inseamna ca si masina e " varza " si oricum, pe piata sunt foarte multe masini spre vanzare dar acum, fiecare dintr noi, cautam numai chilipiruri iar cand da peste o masina BUNA, ne codim.

eu am vazut aceasta masina prin oras si nu ca tin cu el ca e " din acelasi oras " dar chiar este ingrijita masina si mai mult, am vazut ca are si un Scaunel de Copil, ceea ce inseamna ca nu e genu de om care sa-i dea in gura la masina sau sa dea cu ea peste tot.

eu zic " ca mai importanta e siguranta a familiei " si de aceea, cred ca omu merge si incet cu ea si are grija si nu numai.

Modificat de antonio.ferra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Piata de masini e ca si moarta, asa ca nu trebuie sa mire pe nimeni ca masinile stau mult la vanzare (...)

Subscriu! :icon_thumright:

Cat despre faza cu verificarea km-trilor la reprezentanta, as putea recomanda un modalitatea de a afla istoricu' vreunei masinii, dar cred ca mi-as capata un warding.

Idee este asa, orice consiler service poate fii convins usor sa-ti arate o foaie A4 sau macar sa-ti confirme ce si cum, doar ca trebuie putina "initiativa" ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate reprezentantele VAG este asa, nu numai in tara noastra, si in germania se comporta la fel cu dezvaluirea istoricului unei masini. Singurul lucru pe care-l fac este sa confirme sau nu veridicitatea informatiilor din carte. Adica te duci la ei cu cartea daca o ai si ei iti spun simplu daca e ok sau e falsa. Asta pot sa o faca, insa nu vei vedea un act oficial in sensul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cum multi altii apeleaza la voi cand vine vorba de achizitionarea unei masini, ete sosesc si eu.

Vreau sa cumpar un Passat B6 sh. Motorina, motor 2.0 140 cai. Din ce am citit pe aici pe forum si am mai intrebat eu lumea, am ajuns la concluzia ca motorizarea asta mi-ar fi cea mai prielnica. Am mai inteles ca sunt vreo 3 tipuri de motoare din care unul (BKP) ar trebui evitat. As dori ca masina sa fie din 2008, si in general din ce am cautat, multa lume scrie 2008 insa masina are data fabricatiei 2007. Foarte lame faza asta. Alta treaba ar fi faza cu km, eu considerand ca as avea mai multa incredere pt o masina achizitionata din Ro decat una din Germania cu poate triplul kilometrajului. Acuma vin unii si imi zic ca, frate aia 150000 km au fost facuti in Germania, pe drumuri bune nu ca la noi. Cred ca depinde fiecare cum pune problema.

As vrea sa stiu despre motoarele astea CR de cand au intrat in fabricatie, stiu ceva de 2007, insa as vrea sa stiu care este data ca sa ma orientez masina sa o caut cu fabricatia dupa data respectiva.

Alta intrebare: Echiparea Highline, poate sa difere de la o masina la alta? Intreb ca vad Highline la o masina cu tapiterie piele scaune incazite electrice, navigatie etc si iar vad Highline la scaune cu piele + alcantara, insa fara navi, telefon etc.

Alta chestiune. Am observat ca bordul difera la masina asta, in sensul ca poate fi de 3 feluri cel clasic, apoi unul care cred ca este cel cu display-ul ala intre vitezometru si turometru in care poti vedea intregul hud al masina, si al treile bord cel, care in loc de albastru este alb semanand cu cel de pe CC. Ce as vrea sa stiu este: la ce masini sunt bordurile astea? Difera cu anul fabricatiei? Sunt in functie de echipare/dotari? (cel din urma cred ca tine de data fabricatiei)

Am fost ieri sa casc gura prin targ (Autovit) si nu am gasit cine stie ce mare lucru. Multe masini aduse din germania/olanda cu km in jur de 86000 km (sa fim seriosi) si cu dotari de baza, mai bine zis chele. Pe drum spre casa m-am oprit si la AAAuto Kopel aia si am testat un passat 4motion 2.0tdi care ca prestanta mi-a placut foarte mult la tinuta de drum. In schimb era chel.

Ceva avantaje cu 4 motion asta? Adica afara de zapada si eventual munte, mai este de folos la ceva?

Deocamdata cam atat, erau mai multe intrebari care am vrut sa vi le adresez insa acum nu mai imi vin in minte, o sa revin cu siguranta.

In incheiere as vrea sa va intreb parerea voastra despre masina asta:

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C16944293.html

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre,

weekend placut

LE: mi-am adus aminte de 2 chestiuni

- Farurile astea adaptative bi-xenon, cum imi dau seama de prezenta lor?

- Motorizarea aia 2.0 tdi 170 cai cu ce difera fata de cea de 140 cai?

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam multe intrebari :).

Bordul gen passat CC nu o sa gasesti la auto 2008-2009, acel display este de doua feluri maxi si mini, recomand maxi daca vrei sa iti afiseze toate info.

Echiparea highline poate sa difere deoarece fiecare isi mai achizitioneaza cate o optiune, cei de la VW iti permit sa iti configurezi masina aproape cum vrei tu ( piele, clima, geamuri ...etc)

Farurile bixenon au pozitia pusa in partea dinspre interiorul farului, cele fara xenon au pozitia in extrema farului, spre aripa, plus ca la bixenon o sa observi, atunci cand le aprinzi, ca isi va face reglajul automat, pe inaltime!

O sa gasesti PD de 140 CP, cele CR au 170!

Motorul BKP este de evitat desi nu cred ca s-a mai pus pe auto 2008 sau mai noi!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna PD respectiv CR?

Masina care am avut-o inainte a fost un E46 320i motor 2.2 iar consumul era in jur de 15% in bucuresti. La ce consum sa ma astept de la 2.0 tdi-ul asta?

Iar legat de faruri, asa mai pe limba mea, care dintre cele 2 are xenon? Asta pt ca din descrierea lor ar reiesi ca ambele au si uitandu-ma la ele difera forma lor. Eventual care este diferenta intre cele 2 daca ambele ar avea xenon?

Multam

post-27731-0-61178900-1295798439_thumb.j

post-27731-0-56672700-1295798447_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna PD respectiv CR?

salut

Este vorba de sistemul de "injectie" (asta spus in 2 cuvinte)

P.D. = POMPE DUZE..adica

Injecția directă cu pompă-distribuitor

. Pionierul a fost grupul Volkswagen-Audi cu modelul Audi 100 TDI apărut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar legat de faruri, asa mai pe limba mea, care dintre cele 2 are xenon? Asta pt ca din descrierea lor ar reiesi ca ambele au si uitandu-ma la ele difera forma lor. Eventual care este diferenta intre cele 2 daca ambele ar avea xenon?

Multam

Prima are din fabrica.

A doua probabil are after-market. Dar din fabrica nu are sigur. Poti vedea dupa forma farurilor.

Diferenta este ca la cea din fabrica ai lumina speciala de zi ( bulbul din interior), 2 faze pe acelasi bec(exterior), iar in curbe se invart in direcatia in care virezi. PLus un bec de cornering.

La cele after-market...un kit de xenon pus pe un far cu halogen. FAza lunga este pe interior, iar cea scurta pe exterior. Atat.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar legat de faruri, asa mai pe limba mea, care dintre cele 2 are xenon? Asta pt ca din descrierea lor ar reiesi ca ambele au si uitandu-ma la ele difera forma lor. Eventual care este diferenta intre cele 2 daca ambele ar avea xenon?

Multam

Prima are din fabrica.

A doua probabil are after-market. Dar din fabrica nu are sigur. Poti vedea dupa forma farurilor.

Diferenta este ca la cea din fabrica ai lumina speciala de zi ( bulbul din interior), 2 faze pe acelasi bec(exterior), iar in curbe se invart in direcatia in care virezi. PLus un bec de cornering.

La cele after-market...un kit de xenon pus pe un far cu halogen. FAza lunga este pe interior, iar cea scurta pe exterior. Atat.

Pai majoritatea masinilor vad ca au farurile precum cea de-a 2a poza. Pare cel mai comun far. Eu am crezut ca farul din prima poza ar fi acela cu adaptativ. Alea cum arata? Sau este doar un sistem si infatisarea este aceiasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel din prima poza este cel adaptiv.

Cel din a doua e un far mai simplu, e standard, deci mai comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea de injecție era de circa 300 bar, dar momentul injecției, cantitatea de motorină injectată și turbocompresorul erau controlate electronic. Acest lucru a permis un nivel aceptabil de zgomot și emisii poluante. Destul de rapid tehnologia a penetrat și la vehiculele de masă precum ...

Bine zis era 300 de bari pentru ca acum presiunea de injectie e intre 1920 - 2400 bari (ma refer la motoarele de pe Passat) in functie de motorizare (1.9 TDI mai mica si 2.0 TDI mai mare).CR-ul are cat ai zis tu 1850 de bari. Ca diferente CR-ul e mai rafinat, zgomotul mult redus si poate consum de ulei mai mic (desi am auzit de posesori cu CR carora le consuma ulei).Ca fiabilitate CR-ul s-a dovedit ca nu prea are multe probleme desi e un motor relativ nou. PD-ul si el e extrem de fiabil (mai ales varianta 1.9 TDI) doar 2.0 BKP are probleme grave cu injectoarele, deci BKP e nerecomandat. Ca si consum cred ca PD-ul sta mai bine. Ca si feeling nu stiu pentru ca nu am condus varianta CR poate cineva care le-a condus pe amandoua poate sa iti spune cum se simte masina cu motorul CR.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum recunosc un motor daca e BKP sau ce o fi? Asta trebuie su stiu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dr_dumi: Pe Passat sunt 3 motorizari 2.0 TDI de 140cp

- 2 motoare TDI PD (pompe-duze) cu urmatoare 2 coduri BKP si BMP

- 1 motor TDI CR (common-rail) cu urmatorul cod CBAB

Toate de 16valve!

Primele motorizari au fost montate pe Passat 3C Din 2005 pana in iulie 2008.

Din iulie 2008 a aparut in oferta motorul CR care dupa cum poti observa, codul este format din 4 litere.

Cum le recunosti ?

Simplu: ceri talonu'/cartea masinii si iti arunci un ochi pe-acolo!

(...)

Pe drum spre casa m-am oprit si la AAAuto Kopel aia si am testat un passat 4motion 2.0tdi care ca prestanta mi-a placut foarte mult la tinuta de drum. In schimb era chel.

Ceva avantaje cu 4 motion asta? Adica afara de zapada si eventual munte, mai este de folos la ceva?

(...)

4motion-ul are avantajele lui, dar vezi ca sistemu' 4x4 pt motorizarile de 140cp s-a pus doar pe un singur motor: 2.0 TDI BKP

(...)

- Motorizarea aia 2.0 tdi 170 cai cu ce difera fata de cea de 140 cai?

Pai prin definitie, difera cai putere si cuplu :lol:

Totusi sunt 30 CP si 40 Nm in plus care fac diferenta.

A si uitasem, pe Passat 3C nu exista 2 sistem-uri de faruri cu xenon.

Exista doar unu' singur, Bi-Xenon ADAPTIV si farurile trebuie sa arate asa:

DSC02596_thumb.jpg

Altfel, este halogen.

:icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi de stiut ca BKP-ul NU are filtru de particule pe cand BMP-ul da... (important pentru taxa de poluare, nu doar pentru injectoare).

Mare atentie, si la BMR-ul de 170 cp, mai crapa injectoarele...

Modificat de danmatyas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dupa aia m-am uitat si am vazut ca am uitat sa spun si de 2.0 TDI BMR la care crapa injectoarele tot la fel ca la BKP numai ca sunt mai putini posesori, masina fiind echipata tot cu injectoare Siemens VDO ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMR-ul cand a iesit pe piata?

Am vreo garantie daca iauomasina din 2009 ca nu e bkp si ca sigur ar fi CR?

La ce se refera CL-ul? Am tot vazut Passat CL si sunt curios.

Despre preturi ce imi puteti spune, am in jur de 13 mii si ceva, ma incadrez la un CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce se refera CL-ul? Am tot vazut Passat CL si sunt curios.

Salut

Se refera la nivelul de echipare

TL - TrendLine

CL - ConfortLine

HL - HighLine

SL - SportLine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMR-ul a aparut prin 2006. Astea dupa 2009 ar trebui sa fie CR si motorul 2.0 TDI CR vine in trei puteri diferite 110 cp(?) sau 140 cp (serie CBAB) sau 170 cp (serie CBBB). Inainte sa cumperi masina te uiti si tu in talonul masinii la seria motorului, daca are 4 litere si incepe cu litera C e CR motorul. Sa nu mai zic ca daca ai ascultat cum suna un PD iti vei da seama imediat care e PD si care e CR doar ascultand motorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul cu CR are avantaje: cuplu maxim de la turatie mica, zgomot redus asemanator cu al benzinarelor, consum mai redus de ulei..

Recomand 170 Cp in combinatie cu cutia DSG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in cartea masinii sau in brief, codul motor... BKP,BMP sau BMR daca e 2.0 tdi fara common rail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa VIN (sau nr. de identificare) n-o sa poti sa-ti dai seama ce motor e.

Doar daca il intrebi personal pe propietar sau il pui sa-ti citeasca din cartea masinii un anumit camp (imi scapa acum denumirea lui :mellow:).

In link-ul expus de tine ai noroc ca propietarul si-a facut o poza cu cartea unde se vede codu' motor (adica campul 4, 3C/MBLSX0/PASSAT)

Ce-am facut eu cu rosu' este codul motorului.

In general la VW, si in talon, si in carte o sa gasesti abrevierea respectiva, unde dupa primul "/" (slash) + prima litera vei gasi codu' motorului.

:icon_thumright:

P.S.: Btw, codul motor se gaseste si pe cartea service, pe coperta imediat ce o deschizi unde sunt si coduri PR si/sau codul vopselei ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul lui, de aici il poate vedea (vezi imaginea), este BLS deci nu are 4 lietere si nu incepe cu C => e PD :icon_cool:.

LE: De asemenea nu exista motor CR de 1.9, CR sunt decat 1.6 TDI(numai CR) si 2.0 TDI (sunt atat CR cat si PD astea).

post-39995-0-43780100-1295897304_thumb.j

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!