Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

aici e de discutat, deoarece ex pe mine, b6 din 2006 si anume, masina cumparata de noua din reprezentanta si in prezent are 105,000 km reali, cu service-uri facute la zi la reprezentanta.

oricum bine zis " foarte rar gasesti in RO masini cu km reali "

oricum, si adusul din germania e o loterie, ca si faptul ca, a cumpara din romania este o aventura.

si oricum, in partea ardealului se poarta " datul km inapoi " deaorece, de la sibiu in sus, vorba aceea " si pe stanga si pe dreapta numai parcuri auto cu vanzari auto ".

daca ai okazia sa ajungi in targul auto din sibiu o sa te crucesti la cat de " elocventi, seriosi, credibili, seriosi sunt vanzatorii de masini " de iti vine sa il pupi ca te ajuta in achizitionarea masini repsective si ii mai pupi si mana, ca de, te bazezi pe ideea " ardeleanul e ardealean si e serios "

Modificat de antonio.ferra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil al tau e luat de nou din ro nu adus din germ.eu cel putin nu am vazut la km astia passat din 2006 in germ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Targul de la Sibiu este 'umplut'la maxim in fiecare duminica de masini din valcea, alba si mai nou cluj,cred ca cel mult 40% sunt masini din sibiu,stiu ca valcea nici nu are targ auto parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la valcea este targ de aprox 1 an si pt cei care stiu cat de cat valcea, targul e situat la iesire din valcea, mai exact spre dragasani, in partea dreapta a drumul, inainte de a urca podul de la troianu cunsocut sub numele de podul de la boromir.

el, este deschis toata saptamana, deoarece, sunt multi cei care au masini spre vanzare dar cel mai mare " cum se zice este doar sambata.

este facut special pt a face concurenta celui din pitesti si sibiu care au loc numai duminica.

intrarea in targ este 10 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca fost proprietar de Passat pot sa recomand :

- fugiti ca dracu de tamaie de Passat-ul care are cod motor BKP

- daca proprietarul va da voie, verificati sub bancheta spate pe partea dreapta, ce scrie pe capacul pompei de alimentare cu carburant. Daca scrie "Made in France" pe capacul pompei, sa luati in calcul sa o schimbati - cost aprox. 1.000 Ron. Daca pe capacul pompei scrie "Made in Germany" pompa a fost deja schimbata si nu vor mai fi probleme

- urcati-va in masina, opriti radio-ul si "jucati-va" cu ambreajul(daca are) :lol: . Constatati vreo vibratie sau vreun zgomot constant (ca un trancanit)- masina are probleme la volant. O problema foarte des intalnita !

Daca masina are DSG :

- comutati in trepta "R" si calcati mai tare acceleratia sau cu levierul comutat pe treapta "R" incercati sa urcati o bordura, ideea este sa o fortati putin in trapta "R" . Daca se aud trosnituri, puteti fi siguri ca DSG-ul este pe duca.

- comutati in trepta "Drive" si incercati sa urcati in rampa. In momentul in care ridicati piciorul de pe pedala de frana, masina nu are voie sa plece in spate. Aceiasi chestie este la fel de valabila atunci cand comuti in "R" si vrei sa urci in rampa. Dupa ce ridici piciorul de pe pedala de frana , masina nu are voie sa plece in fata. Sunt primele simptome care indica uzura exagerata a cutiei de viteze. In blocul de valve(mechatronica) nu se mai face presiune cum trebuie, iar cea mai simpla metoda de a verifica acest lucru este sa o fortati putin in rampa atat in R cat si in D, asa cum am descris mai sus.

- verificati in cartea service daca uleiul si filtrul de la DSG au fost schimbate la un interval de 60.000 km! - foarte important ! Daca uleiul nu este schimbat la timp, exista posibilitatea infundarii valvelor ceea ce duce la schimbarea unitatii mechatronic - cost 2.300 Euro

Nu cumparati masina care nu are istoric service sau al carei istoric nu se poate verifica !

Incercati sa invatati din grselile altora ! Eu pentru simplul fapt ca m-am incantat si nu am avut curiozitatea sa arunc un ochi pe acest forum, am patit-o, m-am ars cat pentru tot restul vietii.

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Uite ce am gasit pe autovit http://autovit.ro/volkswagen-passat-C16980014.html - stie cineva daca motoarele astea tdi common rail (110 CP) sunt fiabile sau au costuri de exploatare normale - sunt direct interesat de oferta (vanzatorul e din Cluj, iar masina ar lua-o taica-meu in anumite conditii) - :icon_thumright: ma incanta faptul ca e modelul cu bordul nou.

Modificat de BN23RZV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fost proprietar de Passat pot sa recomand :

- fugiti ca dracu de tamaie de Passat-ul care are cod motor BKP

cu asta nu sunt de acord .... restul e bine de stiut . cunosc personal mai multi cu injectoare bosch cazute decat cei cu siemens . mai mult ca sigur ca cei cu BKP au avut cele mai multe probleme insa nu as avea retinere prea mare sa iau BKP daca stiu nr reali de km ai masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai linistit cu acest raspuns. Recent am achizitionat o masina cu 46000 km (kilometrii reali, verificati si trecuti in cartea de service), deci nu ar trebui sa fie probleme . Masina functioneaza impecabil, multumit de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura diferenta este ca injectorul Bosch se poate repara, pe cand injectorul Simens trebuie schimbat. Un injector nou Continental(Simens) costa aprox. 2600 Ron cu injectorul vechi(cel stricat) la schimb, calculati 2.600 Ron x 4 ! La Passat-ul care are cod motor BKP, in momentul in care te lasa un injector vor veni si celelalte ca pe banda rulanta, in schimb la cele cu injectie Bosch nu este o regula. Sunt multe cazuri la BKP cand au picat 2 sau chiar 3 injectoare concomitent. Passat-ul care are injectie Bosch nu are astfel de probleme, asa ca acesta este motivul pt care am spus sa va feriti ca dracu de tamaie de codul motor BKP. Restul problemelor pe care le-am descris mai sus sunt probleme comune tuturor Passat-urilor,indiferent de codul motor. Passat-urile B6 care au cod motor BKP sunt fabricate intre 2005- inceputul lui 2007, sunt motoarele cu 16 valve. Daca aveti de gand sa va achizitionati un Passat B6 fabricat in acest interval verificati foarte atent sa nu aiba codul motor BKP.

Daca totusi ati achizitionat un Passat care are cod motor BKP, mergeti intr-un service si verificati injectoarele, vedeti cate mai sunt Simens. Spre sfarsitul lui 2009 injectoarele Simens au fost inlocuite cu unele Continental(care in fond sunt tot Simens, dar nu mai au probleme ca cele vechi). Daca mai aveti injectoare pe care inca mai scrie Simens sa va pregatiti de tot ce este mai rau ! Partea proasta este ca injectorul Simens nu da semne de avertizare, se arde si gata. Momentul cel mai urat este ca atunci cand se arde un injector se va opri si motorul si nu va mai porni. Cand se va opri motorul din mers si pe display apare mesajul Workshop sunt 3 mari probleme:

1. s-a ars pompa de carburant - lucru valabil la toate Passat-urile B6, indiferent de codul motor

2. s-au ars unul sau mai multe injectoare - tipic pt motoarele BKP

3. modulul de la coloana de directie - problematic la toate Passat-urile , indiferent de codul motor

Daca alegeti sa va cumparati Passat B6, cititi cu mare atentie acest forum inainte da a face pasul. Sunt multi care au patit-o, printre care ma numar si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor m-ati speriat rau cu Passatul B6. Pana la urma cumperi o masina sa mergi cu ea linistit nu sa bagi bani in ea. Pe deasupra si hotii astia cu taxa lor de poluare facuta sa loveasca in clasa de mijloc nu in cei cu rable.

Si inteleg supararea multora, pentru ca VW PASSAT si-a cladit un nume prin Fiabilitate, iar acest B6 a cam erodat din imaginea VW. Vreau sa va spun ca sunt un posesor de VW PASSAT B5.5 1.9 TDI 130 cai si este intradevar o masina reusita. Ma gandeam sa trec pe B6 TDI dar vazand cum se prezinta mai bine o las moale. De acord ca inca este o masina buna, insa odata ce ai o masina fiabila orice chestie care se strica si care mai si costa multi bani devine suparatoare. Cred ca daca era o Kia sau nu stiu ce alta marca si tot asa picau injectoarele sau volantele lumea nu se supara.

Tocmai asta e motivul pentru care voi opta pentru un Audi A4 1.9 TDI 116 cai 2006-2007 care si asa este o masina mult prea scumpa pentru ceea ce ofera (este un automobil aparut in 2001 si modificat in 2005, cu un design invechit si un interior minuscul in timp ce Passatul este mult mai modern si mai spatios). Dar nu ai ce face....decat sa bag banii....

Voi ce parere aveti.

PS: Va rog sa nu ma criticati , sunt nou pe forum,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destul de multi posesori de b6 foarte multumiti. Bineinteles cei care au bkp sau bmr sunt foarte nervosi pe acest B6. Problema cu pompa de motorina si cu coloana de directie nu este una pentru care sa spui ca b6-le e o masina proasta. Orice marca are bube, masina perfecta nu exista. Pana si pe avensis se schimba injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt bune si B6 dar cele cu motor de 1.9 si apoi, nu aveti de ce sa va speriati de ele, ca nu sunt draqu pe pamant.

conteaza sa fi atent cand cumperi un b6, in special la istoricul acelei masini si in acest sens iti vei da sema daca a avut sau nu astfel de probleme.

in general, b6 este o masina fiabila, silentioasa, destul de confortanta, iti ofera tot ce iti doresti, dar acum vorba aceea " padure fara uscaturi nu exista "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce bmp-urile nu ar fi bune? n-am vazut probleme cu acest motor...

Silentioasa nicidecum nu e... e mai silentios b5.5 sau b5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce Passat B6 (3 C), trebuie asociat cu un singur motor care este intr-adevar problematic? Se uita faptul ca B6-le vine echipat si cu o serie de motoare pe benzina si diesel de generatie common-rail, care nu mai au probleme. Pompa de motorina a dat si ea probleme de cap celor care au modele 2005-2006, iar coloana de directie este un caz totusi izolat, la fel ca multe altele care probabil nici nu s-au discutat pe forum.

Eu am avut B6, cumparat de nou in 2007 si l-am vandut anul trecut la aproximativ 75.000 km, iar in tot acest timp nu am avut nici cea mai mica problema, cu toate ca aveam sa zicem asa celebrul "BKP".

In concluzie, consider ca B6 este o masina corecta la bani si fiabila.

Inca o data, o masina nu se asociaza cu un singur motor care creaza unele probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am gandit sa prezint unele probleme pe care le-am intalnit eu personal si nu numai. Presupun ca vorbim despre achizitia unei masini SH, pt ca de achizitia unui B6 nou nu are rost sa vorbim. Am precizat ca trebuie evitat modelul de Passat fab intre 2005 si inceputul lui 2007 indeosebi cel care are codul motor BKP doar din simplul motiv ca inafara de problemele generale care sunt binecunoscute la acest model de masina intevine si problema injectoarelor, 4 injectoare cu piesa la schimb sunt aprox. 2.500 Euro - o suma care nu este de neglijat.Daca la acest tip de masina considerata de unii o masina fiabila, ar fi probleme doar cu injectoarele, ar fi o treaba, s-ar trece cu vederea. Au fost sesizate de catre multi membrii ai acestui forum probleme cu volant, cu modulul coloanei de directie,calculatorul farurilor bi-xenon,modulul de comanda al gemurilor electrice,pompa de alimentare cu carburant, sistemul de inchidere al portbagajului,calitatea slaba a materialelor(a plasticelor) din interior care se exfoliaza, multe probleme la timoneria cutiei de viteze, elctrovalva EGR, etc. Sunt prea multe probleme intalnite la acest model de masina incat sa o putem considera fiabila. Am criticat acest model de masina si atunci cand am avut-o si acum cand nu mai o am. Ideea era sa va feriti de BKP pentru ca la cate probleme are Passat-ul, la BKP mai "pica" si injectoarele, pe deasupra. Prima data cand am intrat pe acest forum eram foarte acid cu cei ce criticau acest model de masina, nu intelegeam de ce toata lumea critica acest model atat de "fiabil", asa cum am crezut si eu la inceput. Dupa ce am avut o discutie cu moderatorul @Dany si dupa ce am ramas in drum cu pompa de motorina arsa in timp ce Logan-urile sburdau pe langa mine, am inteles de ce toata lumea imi sarea in cap cand afirmam despre Passat ca este o masina reusita. Dupa ce am mai ramas de inca vreo 3 ori cu masina in drum, cu injectoarele arse, am inteles de ce imi spunea colegul @Dany ca nu mai are curaj sa iasa cu masina din Bucuresti.Pana nu te dai cu capul de pragul de sus, nu-l vezi pe cel de jos. Nu dau sfaturi nimanui,faceti cum doriti si cum va taie capul, vreau doar ca cei ce nu se pricep si au rabdarea sa citeasca aceste randuri sa reflecteze bine inainte de a face o gresala.. Exista topic-ul cu probleme intalnite de fostii sau actualii posesori de Passat B6, cititi cele cateva zeci de pagini !

Sunt destul de multi posesori de b6 foarte multumiti. Bineinteles cei care au bkp sau bmr sunt foarte nervosi pe acest B6. Problema cu pompa de motorina si cu coloana de directie nu este una pentru care sa spui ca b6-le e o masina proasta. Orice marca are bube, masina perfecta nu exista. Pana si pe avensis se schimba injectoare.

Sunt colegi pe forum care au platit aproape 4.000 Ron pentru a remedia problemele la coloana de directie, daca mai pui si pretul a 4 injectoare noi, inca vreo 10.000 Ron si mai adaugi inca vreo 1000 Ron pompa de carburant+volant vreo 1500 Ron, e suficient ...mai poti sa spui ca nu sunt probleme grave? Sa vezi cum e cand ramai cu masina in drum pt fiecare injector care se arde, mai ramai odata in drum si cand se arde pompa de carburant, foarte tare ! :frigbaitata:

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul se duce la orice masina diesel, nu stiu de ce o considerati o problema asta. E pana la urma consumabil. Cine isi ia masina diesel trebuie sa aiba in vedere ca va avea de schimbat o volant.

Cat despre exfoliere nu stiu ce sa zic.. masina mea are 169 000 km si nu am absolut nimic exfoliat in ea, nici macar manerele de la portiere pe care pun mana zi de zi. Urcati-va in audi, bmw si o sa vedeti exfolieri de-o sa va vina sa plangeti. Materialele sunt satisfacatoare pt clasa din care face parte masina. Nu o comparam cu audi, bmw sau mercedes. Urcati in avensis, in accord, mondeo, vectra... ma indoiesc ca sunt peste passat, eu as zice din contra.. sunt sub ca si materiale.

Coloana de directie costa pana in 1000 de lei sa o repari, nu mai trebuie schimbat calculatorul de confort (parca ala trebuia schimbat odata cu ea.

As fi curios sa vad ce probleme si de ce natura au avut userii de pe acest forum cu passat-ul, cu exceptia celor care au bkp sau bmr (ca vad ca si la astea cad injectoare).

Pe de alta parte, sa nu uitam ca Passat-ul este o masina foarte des intalnita la romani. Se aduc de afara foarte multe masini de genul asta pentru ca asta are priza la populatie. 95% din masinile vandute la noi sunt cu foarte multe sute de mii de km si nu spun asta din auzite ci e o chestie experimentata de mine cand am cumparat masina. E normal sa cada pe ele odata ce au 250, 300.000 km sau poate mai mult...

Am un prieten ce-a facut in 2 ani jumate 120 000 km cu passat bmr cu dsg si a avut doar niste probleme minore cu o rola la motor si cu frana de mana. El ce sa zica ca e cotet masina? bkp-ul a suferit de bolile copilariei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut nicio problema (specifice celor de pe forum) si o am de mai bine de 3 ani. In schimb mi s-a dus racitorul de ulei. Schimbat si rezolvat problema.

Trebuie avut in vedere ca sunt o multime de passaturi in tara, iar pe forum apar cei care in general au probleme cu ele. Cei care nu au, nu scriu.

Fiecare masina a avut probleme la ,,inaugurare" ..ati fi mirati sa vedeti cate mercedesuri s-au intors cu injectoare arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor de 110 cp CR si este f bun, silentios si consum super bun. Asadar fara probleme achizitionati un astfel de exemplar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin1 - da-mi, te rog, cateva date suplimentare, consum, modul in care raspunde masina la acceleratii (daca e mai vanjos decat un Pompe Duse), zgomot interior-exterior sau orice alte caracteristici pe care consideri tu de cuviinta...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, simt ca acest topic involueaza... sa nu se supere nimeni, dar haideti sa o luam pe rand:

- prima data comparam motorul de 140 de cai cu cel de 105 cai - mare greseala, e vorba de tehnilogii diferite - avem pe de-o parte 1,9 tdi cu 2 supape per cilintru si pompa injector (tehnologie din anii 2000-2001) turbina mai mica, cuplu scazut si toate cele si pe de alta parte 2.0 tdi CR - da CR asa ese oferta actuala. Acest motor are injectie Comon Rail (introdusa de VAG abia prin 2007 pe audi si 2008 pe Vw), motor silentios, 4 supape pe cilindru, nu consuma ulei deloc si se comporta bine si cu filtrul de particule.

- apoi comparam octavia 2 cu passat - iarasi greseala - octavia 2 ar concura la categorie cu jetta, pentru a compara cu passatul e bine sa luam de referinta Skoda Superb.

- daca ati fi folosit vreodata frana de buton cum este denumita, ati stii probabil ca aceasta se decupleaza singura cand centura de siguranta este pusa si masina are suficient cuplu sa mearga in directia dorita, deci nu e nevoie sa faci scamatoria din ambraiaj cu frana de mana ca la scoala de soferi pe DACIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei forumisti si posesori de Passat B6.....sunt total in ceata, va rog un ajutor. Am o masina foarta fiabila, foarte solida si un bun all-rounder. Dar este uzata moral. Va vine sa credeti ca o masina care acum 4 ani costa 12000 de euro acum se vinde in RO cu 6000? (Detin un Passat 1.9 tdi 2003 130 cp AVX) scuze ptr Offtopic

Ca sa fiu in ONTOPIC, spuneti-mi merita sa cumpar un Passat B6? Sa fie la fel de fiabil ca Passatul meu 3BG. Deci neaparat dupa 2008 ca prima conditie. Iata ca am vazut cum se vaieta lumea ca le pica volant si coloana de directie la 1.9 tdi 105.

Regret ca VW a facut o asa eroare intre 2005-2007. Pacat de imaginea lor, Passat este peste A4 daca esti familist, ai nevoie de spatiu, te uiti si la portofel si mai tii si la siguranta.

No offence, dar intre o seria 3 si Passat eu raman la Passat. Am 100k cu B5.5 meu si am schimbat un bec ars si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

sunt nou pe aici si as dori niste informatii daca se poate, deoarece eu am incercat dar cei de la repzentanta nu mi-au oferit nici un fel de detaliu, deoarece mi-au zis, ca nu am voie sa cunosc aceste date, de moment ce proprietarul nu e de fata.

am gasit aceasta masina http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C14938695.html

as dori sa stiu ce probleme a avust si daca sunt km reali?

am vorbit cu proprietarul si mi-a zis ca e singurul proprietar la masina si ca masina are km reali, ca a fost cumparat de la Serpico Craiova, etc

aici aveti si seria de sasiu wvwzzz3cz6p104970

orice informatie imi va fi de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

knebel_be , politica din ultima vreme a reprezentantelor e sa nu mai dea istoric service decat primului proprietar sau doar cu acordul lui.

Vad ca masina e cumparata din tara si are ultima revizie la Nurvil. Nu are cum sa nu aiva km. reali. Faci si tu o inspectie de rampa pentru vizualizarea eventualelor lovituri. Vorbim de cele grave, care sa afecteze siguranta.

Ca din astea, lovit frontal , lateral sau spate, nu trebuie luate in seama (vorbesc de lovituri ce fac parte din cotidian: in trafic, parcari,vecini). Succes!

eRaseR28, eu zic sa ti mai pastrezi putin masina. Modelul ce l detii e cel mai fiabil de pana acum. Poti cumpara 3C de 105 CP fara regret, mai ales daca gasesti un BXE.

Mai recomand cu caldura si CR ul, mai ales ca vrei MY dupa 2008. Nu stiu insa ce bube ale copilariei are acest motor. Pana acum am auzit numai de bine. Tu decizi.

Vis a vis de scaderea fantastica de pret stim cu toti, am trecut si eu prin asta, 5.000 E pierduti la o masina in nici 4 ani, masina care a mers doar vreo 10K, asa ca... noi sa fim sanatosi.

Succes in alegere!

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!