Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

si eu sustin idea unui motor de 105 cp, deaorece este mult mai fiabil decat cel de 2.0 si apoi, daca ti se pare ca este prea slab, iti mai poti adauga un cip tuning.

daca citesti pe forum, cele mai multe probleme sunt la cele de 2.0 si apoi, cauta o masina a carui istoric il poti verifica foarte usor si care corespunde cererilor bunului simt.

dar oricum, si pretul va fi pe masura si anume, daca vrei o masina buna, pretul este putin mai ridicat, mare decat la o masina proasta.

si din 2006, media in general este de 120,000 km dar vezi daca masina are carte service, vezi daca s-au facut schimburile la zi si cand a fost facut ultimul schimb. normal se fac din 15,000 - in 15,000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tip BXE serie b79643 77kw

riddler ma feream de PD pt ca stiam ca injectia e de la siemens si ca e cea mai proasta si ca daca iti cade dai o gramada de bani(iar instalatia de bosch ar fi cea buna) pt alta dar din cate aflu acum cred ca e diferenta intre ce am eu si acele PD pe masinile mai vechi de 2008 caci asa am inteles si de la userii forumului si de la alti "mesteri": passat care e fabr.mai jos de 08 ar fi problematic asta fiind valab pt 2.0 si probabil aici am confundat eu si am pus problema si la 1.9 acum nu ramane decat sa aflu de la voi daca e varianta buna ce am eu,inca o intrebare care cred ca e retorica :ar fi km multi 118mii?acum in functie de seria de v-am dat-o sa vad ce noutate mai aflu

o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu mezdrea: Injectia siemens, in speta electronica siemens s-a pus doar pe un singur motor: 2.0 BKP

Uite chiar acum (1:33 AM) vin din oras ca m-a sunat un amic sa-l ajut cu masina (Passat HL 2005, 2.0 BKP DSG) ca care o tona de erori si ca nu-i mai porneste. Verdict: Injector MORT!

Motoarele 1.9 TDI (adica BKC-ul, BXE-ul sau BLS-ul) au electronica BOSH, injectoare BOSH, turbina KKK.

Cat despre KM... nu stiu ce sa zic, eu am facut un calcul mai sus intr-un post si sunt cam multi km per zi, per un an...

Oricum, nu mai conteaza ca deja ai cumparato :)

Desi, s-o stapanesti sanatos ;)

P.S.: Oricum sunt sigur ca masina ta este facuta prin vara lui 2008, si este defat un My2009 desi in talon poate sa-ti apara ca fiind produsa in 2009, ea defapt nu e ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riddler :are aproape 2 ani masina tinand cont de faptul ca scrie 02.2009,m-am gandit si eu la treaba care ai zis-o cu ca ar putea fi facuta in 08 in fine ,mi-ai luat o piatra dp inima cu ultimul post al tau in leg cu electronica,mersi frumos pt info;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si alta chestie, motorul 1.9 TDI s-a pus ultima oara pe oferta Passat Black Edition (iulie 2008 - octombrie 2008), pt ca in iulie s-a auntat scoaterea din productie deoarece incep dezvoltara altui motor cu noua tehnologie (actualul 1.6 TDI CR)

Eu zic sa tii masina, ca e foarte bun si motorul 1.9 TDI.

Confirm cele spuse. Eu am comandat-o in septembrie, a intrat in fabricatie la finele lui octombrie (m-a anuntat dealerul) si a ajuns in tara la inceputul lui decembrie. Totusi 1.9 TDI s-a mai pus si in 2009 pe unele modele Skoda.

E un motor excelent, fabricat timp de 20 ani (cu mici modificari - in esenta fiind acelasi lucru), care a confirmat prin fiabilitate.

Cand m-am hotarat la Passat, mai multe persoane mi-au spus "felicitari, dar sa nu fie 2.0 pentru ca au probleme"... In 2008 problemele 2.0 TDI se remediasera, dar nu am dorit sa risc.

Recomand 1.9, cu resoftare. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler, ce injectoare sunt pe BMR-uri, tot Siemens sau altele?

ps: am vrtu sa iti trimit un PM cu niste intrebari, dar spune ca nu poti primit PM-uri.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate am observat, motoarele 1.9 incep sa revina pe primul loc; oricum, eu iti recomand ca atunci cand iti cumperi acea masina, sa pui un tester pe ea si sa vezi daca injectoaele lucreaza la capacitate normal si anume " intre 0 - max. 2 adaca nu ma insel ! " ( ca aici e grija, problema fiecarui roman la acest model ) si apoi, eu sunt de conceptia " daca s-a dat un auto scan si arata totul in regula " sa zici MULTUMESC SI SA IEI MASINA. e imposibil ca la aceste masini, sa nu gasesti vreo eroare, dar sunt si multe masini care proprietarii lor au grija de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Vreau sa cumpar de la un prieten un Passat 2.0 FSI 150 CP Highline. Masina a fost intretinuta exemplar si din acest punct de vedere nu am ce reprosa proprietarului. Ce ma sfatuiti? Ce stiti despre acest motor?

Va multumesc.

Modificat de Victor77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un motor ok, nu am auzit sa fie probleme cu el, singura lui problema ar fi ca e cam gurmand, consumand mai mult decat TSI-ul de 200 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler, ce injectoare sunt pe BMR-uri, tot Siemens sau altele?

ps: am vrtu sa iti trimit un PM cu niste intrebari, dar spune ca nu poti primit PM-uri.

Salut,

Scuze de raspunsul intarziat (am fost prins cu una alta).

NU STIU ce injectoare ar aveam BMR-uri... posibil sa fie tot Siemens sa fie electronica din el... poate un coleg care detine motorul sau care cunoaste poate sa ne lamureasca.

Eu stiu doar pt 1.9 TDI care-i treaba (ca doar asta conduc :D)

P.S.: Stiu ca nu pot primi PM... am limita depasita... voi rezolva zilele urmatoare.

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au tot injectoare siemens,si pica si astea,eu cred ca pica la fel ca si cele de 140 de cai,diferenta este data de numarul mai mic al motoarelor de 170cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi`am achizionat astazi un passat b6 din 2008(pe geamuri scrie 2007) cu modelul motorului BMP

Am luat cartea de prezentare a passatului de pe net si am gasit urmatoarele detalii:

The 2.0l/103 kW TDI engine

with 2-valve technology and

diesel particulate filter

The 2.0l/103 kW TDI engine has been developed

from the 1.9l/96 kW engine.

It was already installed in the Passat model year 2001.

Special technical features

In comparison with the 2.0l engine in the Passat 2001,

this engine has the following special features:

● diesel particulate filter

● raised turbocharger rotated by 180

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-ai si pus in vanzare.. hmm sub 240.000km nu are;) mai ales k este variant. oricum asta-i unu din pragurile psihologice. 130.000 km:P nici in germania nu gasesti preturi asa de joase!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Banciu: Felicitari pentru achizitie, dupa codul motor(BMP) este unul dintre cele mai bune din cele existente.

Si eu mi-am achizitionat tot in vara asta un B6 limuzina (tot BMP) din Germania la 86.000 km direct de la reprezentanta VW si pana acum am facut 10.000km. Inafara de schimbul de ulei si filtre singurii bani care i-am bagat au fost cei pentru motorina :D

Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi kilometri.

Modificat de toby01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

casper_bdc: Anuntul e al fostului proprietar:)

Modificat de Banciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te descurajez, dar la acel nr de km si pretul cu care ai luat-o, este mai mult decat sigur ca acei km au fost dati inapoi. Din pacate mai nou, nici cu VAG-COM nu se mai pot vedea nr reali de km, deoarece "smenarii" au invatat sa pacaleasca si ECU.

Cel mai bine, mergi la reprezentanta si vezi daca poti verifica istoricul service al acestei masini (caz in care are).

De motor nu stiu ce sa mai zic, personal nu as mai recomanda sa-si cumpere cineva 2.0 TDI PD, indiferent de codul motor, deoarece problemele sunt la toate marcile din grupul VAG care sunt echipate cu 2.0 TDI PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tind sa cred ca are km dati inapoi mai ales ca cei din germania " circula " si nu se joaca ca noi; de altfel, motorul de 2.0 indiferent carea r fi, este bine cunoscut faptul ca au probleme si revin cu o idee de a mea dar si a altor colegi care au fost de acor " optiunea buna este un 1.9 tdi de 105 iar pt cei doritori de adrenalina un update de soft pt marimea cp-urilor ".

in acest fel, ai confort dar si putere.

de altfel, revin la o veche idee si anume, in primul rand, inainte de a se cumpara o masina din afara, trebuie sa se i-a si in considerare cele care sunt deja inmatriculate in ro, deoarece sunt foarte multe masini bune.

daca nu se gaseste pe sufletul dorinta fiecaruia, atunci se recurge la varianta germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie inmatriculata si pe Congo. Tot se dau kilometrii inapoi daca se vrea...O sa ma duc la o diagnosticare la reprezentanta..sa verific mai ales injectoarele...

Masina are si carte service dar, in ziua de azi...ce nu se poate falsifica?...

Modificat de Banciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea de service se poate falsifica f usor, iar la diagnosticare din pacate nu este sigur ca vei vedea nr de km reali, pt ca mai nou se poate "manari" si in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat 2 golfuri,un sharan si un b6 saptamana trecuta,toate aveau dati inapoi km :( minimul a fost 42k la un golf si maximul a fost 80k la sharan care avea pe bord 145k,omul a ramas traznit ca-l luase de la un prieten care venise din spania.. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina vine din germania este foarte probabil ca in primii 2 ani sa aiba parte de ingrijire la reprezentanta, si deci sa apara si in sistem istoricul de service. Cel mai simplu, gaseste pe cineva la o reprezentanta, fie in romania, fie in oricare alta tara, si intreaba (telefonic sau prin viu grai) care este ultima intrare in service pentru seria ta de sasiu.

In felul asta o sa-ti dai seama foarte usor daca este reala cartea de service si masina.

PS- Eu as fi facut acest pas inainte de achizitie.

In rest bafta si sa te bucuri de masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand as vrea sa va dezamagesc pe mare parte dintre voi. Saptamana asta am fost cu un passat si eu la autoworld cluj in test si asa, loc unde tatal meu cunoaste ceva baieti si raspunsul lor sincer a fost din 10 masini ce vin din germania 8 au km dati in spate. In orice caz este in mentalitatea romanului sa cumpere o masina cu km putini asa ca s-au adaptat si acesti baieti.Mai mult de atat din 2006 nu o sa gasim pe germania o masina sub 150.000 si asta in cel mai fericit caz, asa ca degeaba speram la masini cu 120.000 sau sub 100.000, dar asta nu ar trebui sa conteze la o masina atata timp cat aceasta a avut facute reviziile la timp, piesele ce dau semne de oboseala inlocuite si asa mai departe.

In ceea ce priveste fiabilitatea motoarelor toti suntem cu parerile noastre si liberi sa le exprimam. Sunt proprietari de 140cp cu BKP care nu au avut nici o problema si au multi km(desi se spune ca acestea au cele mai multe probleme), sunt si cu BMP'uri care au avut probleme dar sincer sunt foarte putini cei de care am auzit, asa ca dupa cele spuse de cei pe care ii stiu ar fi motorul de tip BMP 140 cp injectoare Bosch fabricat din 2007 incoace. Sincer nu mai stiu ce sa zic de o masina fara probleme cum am vazut deseori recomandari de ford mondeo, si japoneze, o masina fara probleme nu exista fratilor.

Daca cumva stiti voi mai multe decat am citit pe forum de cel BMP il rog sa ma anunte. Saptamana asta cred ca am sa achizitionez si un passat din 2007 luna 10, 187.000km cartea service zice'se la zi,km reali acum ramane de vazut cand ajungem la tester, sincer sa fiu km nu ma intereseaza atat de mult, doar sa se incadreze in parametrii normali masina si istoricul sa fie in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt Capusan22 in sf cineva care este de acord cu mine si anume, ca masinile din germania, nu mai sunt cele care erau odata si exact cum ai spus ca cei de la reprezentanta au spus acest lucru, deci, se pare ca e ceva adevarat si nu inventie.

repet " eu, unul, as cauta mai intai aici in Romania masini care sunt Inmatriculate deja, dar romanul are o problema si anume ( sa fie el primul proprietar, max. al doilea scris pe carte ) si de aici rezulta alte mofturi.

exact cu ai spus " sa mearga bine masinsa, sa nu aibe probleme severe etc ";

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uita pe autivt ieri si nu am mai vazut b6 sub 9,5000 si la acest pret de la 140,000 km in sus si majoritatea aduse din germania.

oamenii, cred ca profita de noua taxa de inmatriculare!

si cand tegandesti ca pana sa se dea aceasta lege, le luai ls al 8,000!

asta e acum, nu ai ce sa-i faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!