Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Mie unul nu îmi place b5.5 ca și forma. Și sa îi mai spun colegului recalcitrant ca highline meu are și dotările acelea care au fost enumerate de el. + camera pe marșarier, parbriz încălzit, Park assist ....Ma costat 3000 Ron revizia (distribuție, toate uleiurile și filtrele cv+ motor) dar nu îmi pare rău.hai sa terminam cu poluarea.

Scuze moderatorilor pentru off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cum am mai zis ii o parere strict personala care nu trebuie sa deranjeze pe nimeni, care sa faca unele aluzii, cum am zis mie nu mi se pare asa o masina de reusita tinand cont ca vw cred ca este o marca care se respecta pentruca stim cu totii problemele de la frana de mana, injectoare, pompa ulei si altele dar in fine cred ca de asta se numeste vwforum ca oricine sa isi spuna o parere legata de o anumita masiana si app cu luata masina de la un pensionar sau director in Germania, povestile astea ti le zice unu care are masini la vanzare in targul de masini, eu am cumparato de la un dealer si asa cum am mai zis cineva este si o loterie la achizitia unei masini, si inca ceva tot o parere dea mea cred ca si drumurile din Romania au un efect destul de urat asupra masinilor. Daca sunt nou pe forum va rog sa intelegeti ca nu vreau sa supar pe nimeni prin postarile mele ca doar de aia ii foru ca fiecare sa isi dea cu parerea.


amoukl nu ma deranjeaza ca daca asta era un inconvenient nu o cumparam de la inceput.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu îmi place b5.5 ca și forma. Și sa îi mai spun colegului recalcitrant ca highline meu are și dotările acelea care au fost enumerate de el. + camera pe marșarier, parbriz încălzit, Park assist ....Ma costat 3000 Ron revizia (distribuție, toate uleiurile și filtrele cv+ motor) dar nu îmi pare rău.hai sa terminam cu poluarea.

Scuze moderatorilor pentru off topic.

 

Deci tu ai 2.0 tdi CR 140 + DSG + 4motion? Iarta-ma , dar nu te cred. 

 

3000Ron revizia? I-ai pus cumva curele Rolex in loc de Contitech sau...? 

 

 

Deja poluati topicul aiurea. 

 

Cu totii stim ca B6-le are suficiente minusuri ori neajunsuri( datorita lansarii nefericite fix in debutul fenomenului de reduceri a costurilor) dar o masina proasta nu este. Piesele sunt decente la pret + ca ai foarte mutle variante AM din care sa alegi. Raman doar anumite peise care din pacate cad cam des si sunt scumpe(de noi): ex - caseta de directie - 1000E.

 

Cu injectoarele s-au spalat pe cap, pompele din rezervor le-am schimbat cu totii, iar ambreiajele si turbinele la ce trafic si conditii avem la noi nici nu e de mirare ca nu tin 200.000km. 

 

Si mie mi-a facut figuri, am impins-o de 3 ori si plimbat-o cu rampa de 2 ori. Am schimbat turbo, kit ambreiaj, pompa vacuum, pompa rezervor si 2 casete de directie. In rest, in 130.000 km, doar bucsele de la bascule si un simering de la planetara care era crapat si pierdeam ulei de la cutie. Cu ambreiajul si turbo v-am explicat cum stau lucrurile. Ceea ce m-a deranjat au fost casetele de directie. Restul nu m-a cocosat. 

 

De mai bine de 2 ani nu am mai avut nici o problema cu masina. 

 

Ziceti-mi voi ca alte masini sunt bulletproof.. si nu vbim aici de un exemplar norocos. Ci de o medie pe model. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

3000Ron revizia? I-ai pus cumva curele Rolex in loc de Contitech sau...?

 

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu îmi place b5.5 ca și forma. Și sa îi mai spun colegului recalcitrant ca highline meu are și dotările acelea care au fost enumerate de el. + camera pe marșarier, parbriz încălzit, Park assist ....Ma costat 3000 Ron revizia (distribuție, toate uleiurile și filtrele cv+ motor) dar nu îmi pare rău.hai sa terminam cu poluarea.

Scuze moderatorilor pentru off topic.

Deci tu ai 2.0 tdi CR 140 + DSG + 4motion? Iarta-ma , dar nu te cred.

3000Ron revizia? I-ai pus cumva curele Rolex in loc de Contitech sau...?

Deja poluati topicul aiurea.

Cu totii stim ca B6-le are suficiente minusuri ori neajunsuri( datorita lansarii nefericite fix in debutul fenomenului de reduceri a costurilor) dar o masina proasta nu este. Piesele sunt decente la pret + ca ai foarte mutle variante AM din care sa alegi. Raman doar anumite peise care din pacate cad cam des si sunt scumpe(de noi): ex - caseta de directie - 1000E.

Cu injectoarele s-au spalat pe cap, pompele din rezervor le-am schimbat cu totii, iar ambreiajele si turbinele la ce trafic si conditii avem la noi nici nu e de mirare ca nu tin 200.000km.

Si mie mi-a facut figuri, am impins-o de 3 ori si plimbat-o cu rampa de 2 ori. Am schimbat turbo, kit ambreiaj, pompa vacuum, pompa rezervor si 2 casete de directie. In rest, in 130.000 km, doar bucsele de la bascule si un simering de la planetara care era crapat si pierdeam ulei de la cutie. Cu ambreiajul si turbo v-am explicat cum stau lucrurile. Ceea ce m-a deranjat au fost casetele de directie. Restul nu m-a cocosat.

De mai bine de 2 ani nu am mai avut nici o problema cu masina.

Ziceti-mi voi ca alte masini sunt bulletproof.. si nu vbim aici de un exemplar norocos. Ci de o medie pe model.

Dacă citeai mai bine am specificat ulei cv+filtru, motor+ filtre. Curea nu este rolex este vw oem plus role și întinzător oem...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot scump e oricum o dai. Dar de, altfel te mangaie mandria cand dai dublu la reprezentanta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot scump e oricum o dai. Dar de, altfel te mangaie mandria cand dai dublu la reprezentanta. :)

Fiecare isi intretine masina cum considera.

Eu acum 2 zile am fost la reprezentanta sa intreb ceva, si m-am interesat si de schimb ulei+filtru la DSG, si mi-a zis ca e in jur de 1000 ron (aici intra, manopera + materiale).

Stiam ca ma costa in jur de 700-800, intr-adevar mi s-a parunt un pic scump si cred ca mi-a dat pretul dupa cum m-a vazut. L-am intrebat cat costa manopera doar, ca aduc eu ulei filtru si garnitura, si zice 84 roni, la care intreb "asta e tariful pe ora ? si cate ore trebuie pt schimb" si zice "nu, asta e tariful la schimb" ...

Cred ca omul nu avea chef si imi dadea valori aiurea..in fine nu era important.

Dar daca ma duc la un service de garaj si imi schimba uleiul la DSG si face ceva prostie si incep sa am probleme cu cutia, ala va da din umeri si asta e, paguba e a mea.

Daca o fac in reprezentanta macar am ceva garantie la manopera ...

 

Nu toate reperezentantele au acleasi tarif..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am fost la reprezentanta hai sa Îți zic preturile 1100 kit distribuție oem plus pompa,ulei dsg + filtru 730,ulei castrol din germania 5×55 lei litru,filtrele 230 Ron, ax pompa ulei schimbat preventiv 30 Ron oem, oringuri egr plus curățat. ...Plus manopera.

Nu am fost la reprezentanta hai sa Îți zic preturile 1100 kit distribuție oem plus pompa,ulei dsg + filtru 730,ulei castrol din germania 5×55 lei litru,filtrele 230 Ron, ax pompa ulei schimbat preventiv 30 Ron oem, oringuri egr plus curățat. ...Plus manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi traiti in Romania sau in Germania? 

 

Treaba buna la reprezentanta? HAH!! 

 

Poate 20% din cazuri. POATE! 

 

Nu ma intelegeti gresit, n-am nimic cu voi. Dar cadeti in plasa samsarilor din reprezentante + in patima spiritului de turma si influentati gresit si alti vizitatori ai topicului care pot lua de buna credinta orice chestie, inclusiv ceve care nu sunt reale ori benefice. 

 

N-are rost sa itnru in polemici cu interventii pt care m-am dus si eu in reprezentanta pe ideea "ca aia stiu mai bine" si mi-am luat teapa. Ori nu mi-au facut nimic si mi-au luat banii ori mi-au facut prost doar ca sa bifeze pe condica. 

 

P.s. OEM nu inseamna piesa facuta de un neamt cu sapca VW in cap in fabricuta la ei. Tot de la furnizorii de AM vin, doar ca intr-o cutie VW-aganuita. Care, evident, atrage dupa sine un cel putin 25% in plus. Ca trebuie sa suga si VW ceva de la piesele de schimb. De aia va zic. Nu va mai tepuiti. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah si mai e un lucru legat de a face revizia sau alte interventii in reprezentanta.

Toti vor ca masina pe care o cumpara sa aiba istoric in reprezentanta, anual, sau mai des, ca sa se vada cat de cat km reali, dar dupa ce isi cumpara romanul masina de afara, nu o mai duce in reprezentanta, ca de, e mai ieftin la garaj ... si dupa aia vrea sa convinga urmatorul proprietar ca are km reali....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ... prostie, na. M-am lovit si eu de pb asta cand am vrut s-o vand (avand in carte stampile de reprezentanta f putine - restul, la particular). Dar fiecare are dreptul de a alege.. unde o repara, ce cumpara, daca vrea sa fie prost sau nu, etc. 

 

Doar la noi e mania asta cu km reali si cu cartea de service. Dar de asta tin cont cei care habar n-au despre mecanica ori masini in general. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Dar cadeti in plasa samsarilor din reprezentante ... 

 

Astia cum mai sunt ? Poate ai vrut sa te exprimi altfel .. samsar inseamna intermediar .. deci nu cum vine "intermediar din reprezentanta" ?

P.s. OEM nu inseamna piesa facuta de un neamt cu sapca VW in cap in fabricuta la ei. Tot de la furnizorii de AM vin, doar ca intr-o cutie VW-aganuita. Care, evident, atrage dupa sine un cel putin 25% in plus. Ca trebuie sa suga si VW ceva de la piesele de schimb. De aia va zic. Nu va mai tepuiti. 

 

Poate nu stii cum e cu piesele auto. Intimplator lucrez la firma de piese auto de f multa vreme si sunt 3 mari categorii.

 

1. OEM (piesa de origine, inscription cu marca respectiva)

2. Producator (cel care produce piesa efectiv pt marca, gen Bosch,Hella,etc ... si vine in cutia de producator desi este 1 si acelasi lucru cu OEM dar la alt pret)

3. AM (after market - care sunt produse de diferite firme incepand de la VanWezel pana la o firma de garaj) aici calitatea difera de la un producator la altul .

 

Plus AM nu apar pe piata decit dupa 3-4-5 ani de la lansarea modelului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la caracterul lor, asemanator cu cel al samsarilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oh..ok, e drept uni se poarta aiurea, greseala reprezentantei ca ii tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot scump e oricum o dai. Dar de, altfel te mangaie mandria cand dai dublu la reprezentanta. :)

Asta ii cam tare.

Dar vreau sa va zic ca cu ceva timp in urma am fost la reprezentanta sa fac inca o cheie iar cel de la ghiseu imi zice in felu urmator: te costa atata trebuie obisnuita masina cu cheia plus mai ceva in plus manopera, eu mutumit gata sa batem palma dar la final imi zice ca daca masina are schimbat contactu ei nu isi asuma nici o raspundere, ok verificati daca ii schimbat la care ei sec: nu se poate, pai de ce esti reprezentanta?. Si intradevar au niste preturi un pic prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Sunt nou pe acest forum . 

Imi puteti spune va rog unde pot gasii manual in limba romana pentru passat b6 ,2.0 tdi  CR ,140 cp ? 

Am achizitionat unul sh de curand din Olanda si am toate documentele in olandeza .

 

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, e chiar in sectiunea de Passat B6

Nu stiu daca gasesti in romana, o trecut ceva vreme de cand le-am descarcat, dar daca nu, in engleza cel putin sunt.

http://vwforum.ro/topic/67909-manuale-passat-b6/

 

Sper sa fie ce cauti.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sunt nou pe aici, 2 luni sau ceva de genul. In luna septembrie mi-am cumparat Passatul din imaginea de avatar si nu am apucat niciodata sa il laud. :) Chestia frumoasa la aceasta masina este ca vine cu demonstratii contrar scrierilor mai marilor cronici cunoscatori in ale masinilor cum ca un motor care nu e puternic va consuma mai mult decat un altul intrucat duce caroseria mai usor. Poate daca e sa ne referim la alte marci de masini, se aplica, insa nu pentru masina mea. Consider ca acesti 110 cai isi fac foarte bine treaba, in orice conditii, cu cauciucuri de iarna sau de vara, ca e pe drum de munte sau autostrada. In imaginile alaturate am dovada unui drum de 455km facuti de la Bistrita pana in Bucuresti, pe timp de noapte majoritatea si ploaie abundenta (22/11/2015), cu urcari la cote maricele, cu opriri in Tg.Mures si Sighisoara, doar pentru vizitare. Am mai mers cu aceasta masina in Moldova, in Botosani si imi facuse consum de 4.5 l/100km si ma gandeam ca e chiar foarte bine, insa ceea ce am vazut ieri a fost si mai bine. Si vorbim de o masina destul de maricica... Plus ca tinuta de drum e exceptionala. Difera foarte mult SPRE BINE de Passat B5.5 si aici ma refer la optiunile stock, fara suspensii custom sau roti mai mari de 16". Vedeti si voi imaginile.

 

nP2cBV.jpg

 

s4qQTc.jpg

 

zefkxg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La consumul afisat mai adauga cu incredere 0,5-0,7 l/100 km. Chiar si asa iese un consum excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca NU. Ieri am facut poze la bord pentru ca mi s-a parut chiar frumos. Insa eu circul mai mereu cu rezervorul full, adica in cealalta pozitie decat majoritatea soferilor. Si dintr-un plin in altul, atunci cand iese motorina afara de pe gatul rezervorului, facusem in Bucuresti un consum de 7.8 , Ghici ce? La pompa la Petrom, pe Nicolae Grigorescu, la fix 100km in bord dupa ce ma invartisem de cateva ori printre scuarurile de pe blvd ca sa scrie 100km in trip, am pus 7.6 litri de motorina si ajunsese din nou in gatul rezervorului. Hai sa spunem ca fiind mai calda poate isi marise volumul, dar nu cu 0.7 litri... . Si intr-adevar, poate pare mic consumul. Nu am avut in masina decat iubita :10[1]: , un laptop, un videoproiector pentru ca fusesem la o prezentare si doua geci de iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu,

 

Si in cazul meu, consumul afisat pe bord este aproape identic cu cel real, diferentele fiind de +/- 0.2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca nu prea ma pot bucura de acest consum mereu, masina facand drumuri in exterior foarte rar... Cei ce sunt din Bucuresti stiu foarte bine cum e sa stai in trafic din cauza nonconcordantei semafoarelor sau din cauza multitudinii de masini existente in fiecare zi. Ce e drept, in weekend e mai relaxat, insa in timpul saptamanii, e vai si amar. Insa asta e, macar stiu ca vacante cu masina sau tururi in Romania pot face cu acest Passat foarte linistit. Am mers in octombrie la Constanta si am tinut-o numai 150-160 pe pilot, tot asa, din plin in plin am pus motorina de 90 de lei la intrare in Constanta. Consumul in bord: 6.5 litri/100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiATB, citeste regulamentul forumului, o sa aflii lucruri foarte interesante si o sa te scuteasca de avertismente ;) . In primul rand ai gresit topicul pentru prezentarea masinii si a consumului, iar in al doilea rand, sunt interzise povestile despre incalcarea legilor. 

Sunt niste sfaturi prietenesti pentru un nou venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua colegi,

Mi-am cumparat un vw passat b6 din 2007, luna 05. motor 19tdi

 

Nu am avut probleme cu el, doar ca in vara, un cretin a facut o depasire intr-o curba si m-a acrosat, transformand masina mea in schrott.

 

Acuma ma aflu in postura de achizitionare a altei masini. Mi-as dori tot un passat, datorita confortului si a faptului ca nu am avut probleme multe cu aceasta masina.

 

Ideea e ca as dori sa iau un passat b6. dar 2.0 tdi, deoarece diferentele de pret nu sunt mari si din cate m-am interesat, chiar si taxa e mai mica pentru 2.0 tdi.

 

Din ce am inteles, la motoarele 2.0 tdi, sunt coduri de motor cu probleme, multe au probleme cu injectoarele. Tot incerc sa aflu codurile cu probleme..

 

O alta opinie ar fi ca, la modele din 2008, nu mai sunt probleme cu injectoarele..

 

as dori o parere despre acest fapt? Ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu 2009-2010, VW a scos motoarele CR 2.0 TDI. Acestea au mai putine probleme spre deloc fata de PD. Sfatul meu e sa te orientezi spre CR, daca nu iti ajunge bugetul pt 2.0 este si varianta 1.6 TDI CR.

Modificat de Christian.B77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!