Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

incerca mai bine sa cauti una luat de noua din ro care unde ai oarecum o ideea km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Destul de foarte ieftina pentru descriere, pare sa aiba foarte putini km rulati. Sa fie doar norocul cumparatorului? sau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! 

 

http://olx.ro/oferta/urgent-vw-pasat-berlina-2006-inmatric-ro-2-0d-140-cp-ID4gdbs.html

http://olx.ro/oferta/vw-passat-tdi-fab-2006-euro-4-ID4bo9A.html  - 240 000 km

 

Pretul ar fi acelasi(aprox) , insa sunt alte situatii :

1.masina rulata in Romania din 2008 

2.recent adusa ( samsar )

 

Ce parere aveti?

Multumesc

Modificat de Corinp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este in stare tehnica / estetica cat mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. 240 mii km rulati in Germania ii consider comparabili cu aproximativ 100 mii km rulati in Romania

2. cea din Romania e cu AC manual in timp ce cea adusa de samsar e cu climatizare automata

3. cea din Romania cred ca are un sistem audio cu navigatie no-name, o chinezarie jalnica, cel putin asa pare in poze in timp ce cea adusa de samsar pare sa aiba sistem audio cu navigatie original

 

eu zic 3-0 pt. cea adusa de samsar

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barosanilor, chiar si 2006 ca an de fabricatie..daca voi credeti ca aia in 5290E (din care samsaru' tre sa-si scoata parleala) e masina care merita si e "sincera" eu ma retrag de pe forum! 

 

Altfel spus... Daca voi credeti ca o masina care in DE care s-a vandut cu 4000E are DOAR 240.000km sunteti ... "visatori". Poate sa aiba doar atatia km, dar nu la 4000-4500E. 

 

 

@rushmeplz - masina din anuntul postat de tine, pt varsta/dotari are un pret relativ potrivit - usor spre ieftin. De ce? Pentru ca ala e pret de rulaj de ~150.000km. Masina aia nu are km reali. Ori asta ori are ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,240 mii km rulati in Germania ii consider comparabili cu aproximativ 100 mii km rulati in Romania"

 

Hai sa nu exageram... La ce compari? La bucse si alte consumabile de la trenul de rulare? Uzura motorului sa difere oare asa mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Exact asta e diferenta intre motoarele din Romania si cele din Vest. Ale noastre au motoarele intretinute, ca asa suntem noi, romanii, dar trenul de rulare praf (traiasca CNADNR), iar nemtii trag de motoare ca tiganii de caii de la caruta. Cei din urma au foarte multe autostrazi si asfalt ca in palma, deci nu au probleme cu trenul de rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati ceva foarte important. Km de afara sunt facuti in alte conditii decat in Romania. Adica 200 km zilnic, cu temperatura motorului la 90grade, cu apa la temperatura și doar doua porniri, cred ca inseamna mai putina uzura decat fataiala prin orasale patriei, cu blocaje in trafic, opriri la nush ce magazin, porniri. Iarna motorul in Romania, in cele mai multe cazuri nici nu apuca sa se incalzeasca. Dpf trebuie sa se regenereze... unde o face mai bine in fataiala sau mergand constant.

Vreau sa mai sppun ceva.... si sper sa fiu si bine inteles dar si obiectiv... Samsari sunt peste tot, si aici si afara, și in SUA si in China, doar ca li se spune altfel. Daca nu ar fi ei si daca totul s-ar face numai prin firme cu fiscalizare la virgula, masinile ar avea alt pret si oferta ar fi muult mai slaba.

Nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu iau partea nimanui si nu am vreun interes, decat cel al cumparatorului, care astept o oferta larga astfel incat pretul sa fie cat mai mic si sa am de unde alege. Escroci sunt peste tot, iar tepe poti sa iei de oriunde. Hai sa fim realisti, un proprietar care vede ca masina lui are probleme ce face ? O vinde... Asta este principalul motiv de vanzare al masinii. Povestile cu batranele, doctorite, cei care le schimba ca sa ia una noua pentru ca asta s-a demodat reprezinta 10-15% din piata.

Si vesticii tot de asta vand masinile. Pentru ca au iesit din garantie si pot oricand sa-i lase in drum. . Numai ca ei nu isi permit  luxul acesta.. de a sta cu ea prin service ca romanii. Ei le dau si gata..

Conteaza un singur lucru..starea masinii și pretul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000-4500 € este un pret normal afara pt un B6 vechi de 9-10 ani si +200.000 km ; majoritatea masinilor au afara 200-350.000, care sunt la preturi decente ; b6 sunt multe si la 3000-3500€ ; numai vorbim de cele care se vand si prin alte mijloace, de cei care recupereaza tva sau sunt scoase la licitatii…nu mai sariti atat de fund in sus cu preturile si cu calitatea din Germania ; o masina din Romania poate fi mai buna tehnic si estetic ca una de afara, asa ca trebuie vazute si comparate pt o parere obiectiva ; nu v-ati saturat de aceleasi texte cu masini impecabile ca noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un B6 vechi de 9 ani, din Germania, nu are mai putin de 400.000 km dar multora nu le vine a crede, asa ceva fiind de neconceput dar avand in vedere ca neamtul face intre 40.000 si 80.000 pe an fara sa se chinuie prea mult ... faceti si voi socoteala!

Povestea ca 400.000 km in DE echivaleaza cu 100.000 facuti in RO nu prea tine. Vorbim totusi de jumatate de milion de km. Poate avem drumuri mai proste insa sa schimbi piese la trenul de rulare nu inseamna o avere, comparativ cu piesele care vor incepe sa crape la motorul de 400k de km!

Eu am masina din 2006, luata de noua din Romania, am 150.000 km si am schimbat doar un cap de bara si o bieleta, daca vorbim de tren de rulare si in acest moment nu bate, nu troncane, amortizoarele sunt f bune deci se poate si asa, daca nu iti bati joc de masina si stii sa o folosesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Corinp masini muncite amandoua mai cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pareri

Am vazut azi ambele masini 

Cea inmatriculata in Ro din 2008 era foarte foarte muncita (interior uzat,spoiler spate lovit,buton frana de mana stricat etc.)

Cealalta .. este adusa din Danemarca , arata cu ceva mai bine .. dar e putin probabil sa fie 240 000 km reali .. desi mi a aratat cartea de service pe care erau vreo 4 revizii la reprezentanta vw ..

 

Mai caut.. 

 

Oare sunt prea putini 6000e pentru un B6 ok? Ar trebui sa caut altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta marca ; sansele sunt mult mai mari sa gasesti o marca care ofera mai mult dpdv al calitatii si mult mai putine probleme, cu 1-2 proprietari pe carte si cu 80% mai putine defecte de fabricatie pe care le are passatul b6 ; spre exemplu honda / mazda / toyota ; te poti uita si la ford / peugeot / mitsubishi…majoritatea tindeti sa va luati o marca anume si un model pe care il detin majoritatea crezand ca e stas…ca batranii care se pun la o coada unde e mai mare dar nu stiu de ce…daca ai grija de masina si o cumperi in stare foarte buna nu ai probleme ; evident orice marca isi are micile chichite, care le poti evita cu un minim de documentare ; dar sa gasesti toate problemele MAJORE intr-o singura masina ( b6 ) si sa o cauti cu lumanarea la 2-300.000 km mi se pare aberant…injectoare, pompe, volante, cutii dsg, chiulase stricate si lista continua…cu totii stiti de problemele astea ce le are passatul b6, cu totii stiti ca NU EXISTA niciun alt model de masina care sa inglobeze defetiuni asa majore si atat de multe la un loc, nici fiatul, nici renaultul, nici opelul, si cu toate astea B6-le e cel mai cautat ; snobismul isi spune cuvantul…eu nu inteleg de va mirati toti de preuri ; dupa cum am mai zis, intre 3000-5000 euro gasesti afara o sumedenie de B6 cu km REALI intre 200-300.000 ; nu au preturi mici pt ca au milioane de km, ci pt ca sunt masini problematice ; numai incepeti cu prostii de genul ca orice masina se strica si ca nu au altii grija de ele…Este diferenta mare intre intretinere necorespunzatoare si PROBLEME DE FABRICATIE ; nu as da in veci un B5.5 1.9 tdi pe un B6 ; spor la cumparat ! In locul vostru le-as lua pe cele mai ieftine, pt ca inevitabil le repari, si decat sa ajungi in 10.000€ cu un passat in urma reparatiilor…mai bine iti iei un mercedes ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pareri

Am vazut azi ambele masini 

Cea inmatriculata in Ro din 2008 era foarte foarte muncita (interior uzat,spoiler spate lovit,buton frana de mana stricat etc.)

Cealalta .. este adusa din Danemarca , arata cu ceva mai bine .. dar e putin probabil sa fie 240 000 km reali .. desi mi a aratat cartea de service pe care erau vreo 4 revizii la reprezentanta vw ..

 

Mai caut.. 

 

Oare sunt prea putini 6000e pentru un B6 ok? Ar trebui sa caut altceva?

Mai bine te uiti la o jetta  sau octavia

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine mai astepti si urci bugetul, la 8000 euro te incadrezi deja la ceva mai frumos/nou, poate o octavia 1.8 euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu am postat unde trebuie insa in timp ce cautam un b6 am dat peste anuntu acesta.... si urmarind discutiile de aici de ceva vreme am zis sa scriu aici...

 

ce ziceti de masina e prea ieftina parerea mea...

 

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-b7-ID7GeBmZ.html#f872f91643

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Corinp, masina adusa din Danemarca din ce an e? Pune un link, te rog sa o vad.

In Danemarca masinile sunt FOARTE scumpe si au km mai ceva ca nemtii. Stiu asta pentru ca am trait acolo 6 ani. Cumparasem un Vectra C vechi de 4 ani si avea 210.000km...totusi nu erau multi pt danezi.

Atentie la masinile scandinave ca au coroziune la greu la trenul de rulare, inclusiv componente de la motor. Inca o data atentie la starea motorului, sa aiba compresie buna, sa nu aiba scurgeri (proaspete sau vechi) de ulei si mare atentie sa nu fi fost accidentata zdravan si refacuta pentru vanzare.

Ce numere de inmatriculare are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabinicoara - mai citeste si tu posturile din paginile anterioare!

 

B6, diesel, break, dsg... 2010 la pret de nimic.. ce naiba fratilor. :\

 

Numai pomeni pe internet. Numai buni samariteni. Parca am fi in melodia aia de la Ca$$a Loco.. "Eterna si fascinanta Romanie".

 

Nu vezi in pana mea ca grila e de highline cand masina e trendline, ca are bara cu senzori si spalatoare de faruri cand ea n-are bixenon + diferente de vopsea...

 

Deci pe langa faptul ca are vreo 400.000km, a mai fost si trosnita frontal. :\ 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut masina cu spalator de faruri si nu aveam xenon, asa era din fabrica asa ca asta nu inseamna neaparat ca a fost trosnita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exista si modele cu spalator si fara xenon - mai ales la modelele anterioare.

 

ciudata combinatia de trimuri de pe bord/consola - imitatie de lemn, combinat cu aluminiu - am vazut (in special pe Passat CC), dar lemn si plastic culoare carbon - nu. 

 

masina este f. ieftina, la anul si km respectivi... si stim sigur ca ieftin si bun, nu prea exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista ( pt cine vrea ) ..si nu exista ; datorita acestor idei preconcepute toate masinile ieftine ajung la samsari, sunt multi care dupa ce au facut un upgrade isi pun masinile la vanzare sub pretul pietei pt ca isi permit ca pt ~1000e sa nu stea cu ea mult la vanzare si sa fie stresat de toti "priceputii" care vor masini noi ; de aceea anunturile bune dispar dupa cateva ore de la postare ; sunt firme care au multe masini, parcuri auto, care le scot la licitatii, care le vand ieftin si pana stau altii sa se gandeasca "hmmmm..o fi prea scumpa..o fi prea ieftina...neah..mai bine iau alta ca e prea ieftina :)))))))))))))))))) " sunt cumparate deja de samsari ; ca exemplu concret, in ultimele 2 luni am auzit de un fiat punto 2009 1.2 vandut la 900euro de catre o firma ( agentul de vanzari a cumparat-o, masina pe piata este ~2300-2500 euro asta asa, la o vanzare rapida ! masina fara probleme, cu reviziile la zi, 170.000 km reali ) si alta care a vandut un audi 2,5 tdi quattro din 2004, impecabil, full, servisat la timp, fara taxa platita, cu 1800 euro ( masina de director ) ; si eu cand imi cautam masina filtram autovitul de 3 ori / zi, si de regula am cumparat masina dupa cateva ore dupa ce s-a postat anuntul de la proprietar, si uite asa am gasit masini si bune si ieftine, "ocazii" cum le-ar zice unii, pt ca nu mi-am permis luxul sa dau +1000euro pe una la fel, doar asa, sa ma laud ca am luat-o peste pretul pietei ; de banii aia prefer sa fac altceva, ca ii muncesc nu mi face nimeni cadou ; in tot forumul la sfaturi achizitie auto se discuta numai bazaconii...ba ca e prea ieftina, ba ca e prea scumpa, ba ca a fost schimbata bara, ba ca e o mica diferenta de nu stiu ce culoare...serios, voi vreti masini noi ? au la reprezentanta ! daca iei una ieftina si o repari cu piese noi care este problema ? last post pe topicul asta...zau ca unii parca gandesc cu altceva, nu cu creierasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, nu compara masinile de 900 de euro.... cu cele de 9000 de euro. 

 

Nimeni nu vinde nimic bun, intretinut corespunzator, in stare perfecta, la bani putini - majoritatea prefera sa isi pastreze masinile, decat sa-si bata joc de munca lor... sa le vanda f.f.ieftin - un passat cu datele celui de mai sus, daca totul este real si frumos... nu are voie sa fie sub 7500 euro.

 

eu pe al meu cand l-am vandut - acum cateva lui, am luat 10.000 euro - era tot 2010.

 

in rest, din poze/anunt/lin ce ai vrea sa spuna colegii ? ... ca se aude bine sau rau motorul, schimba bine cutia, etc ?

 

singurul meu sfat - verificati bine masinile, la fata locului, ridicate pe elevator, test in mers, etc - mai ales cand vb de masini scumpe, ca e pacat sa-i aruncati pe apa sambetei....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!