Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Fratilor vreau sa va marturisesc ceva despre decizia mea de a achizitiona Passat B6 TDI PD sau CR:

 

Am ramas prost citind problemele care le au motoarele VAG (2.0 PD si mai ales 2.0 CR si 1,6 CR).

NU am crezut ca in 2014 poti sa jaungi la un motor VAG sa schimbi rampa comuna de injectoare (costa o gramada de bani) sau injectoare ultima generatie sau pompa AD BLUE (5300 ron pe original)...e prea mult..sincer.

Cine spune ca CR-urile sunt fiabile.....sincer ..nu va suparati pe mine...dar eu cred ca acela este in necunostina de cauza.
Pai Vectra mea 2.2 DTI  cu injectoare mecanice Bosch e parfum de rose. Problemele din copilarie pe care le avea Vectra  mea le-am rezolvat intro ora cu 160 ron (filtru de motorina capsulat Mann pentru dezamorsare si releu suplimentar bujii pentru pornitul mai rapid la o temp exterioara peste 5 grade).

Din ce in ce mai mult ma razgandesc sa-mi vand masina si sa achizitionez acest Passat care mie unul imi place ca design, stabilitate in viraje  (am mers cu PD 105 cp), confort , spatiu interior...dar pentru toate astea...voi dragi colegi...ati investit cam mult in Passaturile voastre (si aici nu ma refer la costul de achizitie cat ma refer la costurile de reparatie).

Chiar vroiam sa trec pe un Passat CR as cum mi-ati recomandat voi...acum insa ...am cam lasat-o balta..cel putin deocamdata.....

 

Cand vad cifrele investite de voi ...ma apuca durerea de cap...incep sa numar cifrele crezand ca nu am vazut bine...si nu sunt un om cu venituri mici...ba din contra...si eu  la Vectra am schimbat piese dar doar consumabile uzate datorita vechimii (ambreiaj, arcuri, placute si discuri)...nimic mai mult ...si care nici pe departe nu se apropie de sumele fabuloase investite de voi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noile Opel-uri cum crezi ca sunt? Au dobandit acelasi prost obicei. Toate marcile se confrunta cu diverse probleme ale "noilor tehnologii" si reducerea costurilor. Incepand cu 2005-2006, cuvantul "fiabilitate" a devenit istorie in domeniul auto. Se folosesc tot mai multe materiale reciclate, se reduc ori se elimina multe teste, se reduc cheltuieli chiar si din vopsea.

 

Multi producatori, pe langa ca au cerut reducerea pretului vopselei (implicit prin eliminarea unor ingrediente-cheie din retete), si-au programat robotii in vopsitorii sa reduca la minim stratul de vopsea. Astfel cand trebuie sa revopsesti un element, chiar folosind vopsea originala, e imposibil sa obtii nuanta pentru ca manual nu ai cum sa reproduci micronii de vopsea ce-i depune un robot. Deja si in Ungaria au aparut vopsitorii robotizate, singurele capabile sa faca treaba in astfel de situatii. Si nu vorbesc din carti ci din vazute.

 

In alta ordine de idei, sa nu uiti un lucru: aici scriu in cea mai mare parte cei ce au probleme. Dar cati sunt cei care NU AU probleme la motoarele alea? Iti spun eu: Procentul motoarelor actuale cu probleme e comparabil cu al celor vechi.

Motoarele de 1.9 de pe B6 crezi ca sunt la fel de fiabile ca si cele din generatia B5? Nici pe departe.

Au probleme la axele cu came, tacheti, EGR (la astea fiind electronic, e scump in draci), etc...

Ca un clasament, as spune ca la VAG diesel de departe cele mai fiabile au fost 1.9TDI pana prin 2005, cele mai proaste au fost 2.0TDI PD iar intre ele as baga 2.0TDI CR. 1.6TDI CR e doar o gluma proasta, n-are ce cauta in clasament.

Dar asta nu inseamna ca iesim la pensie cu vechitura.

 

Si ca o regula general valabila, si masina e ca un corp uman. Daca ai grija de el o viata, ai o batranete linistita. Neglijeaza-l si pensia-ti va merge la doctori. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da da...masina te tine o viata..asta daca nu traiesti prea mult :)) b6-le chiar este o masina destul de slaba la capitolul fiabilitate...am si eu in familie unul din 2009, 2.0 cr 110 cp..si a fost cam costisitor..are 110.000 km reali, rulat preponderent extraurban si m-au cam uimit putin problemele..directia a fost facuta recent, doar piesele au fost 1600 lei, nu stiu sa va spun exact ce s-a schimbat dar la 100.000 km..cam multi bani..un senzor 100€, clapete la clima, ambreiaj + volant 2700 lei, turbina refacuta, si alte nimicuri. Eu personal nu recomand nimanui masina sh peste 100k km ; cu toate ca multi cred ca vw merge ca nou si la 200.000 si nu necesita nicio investitie..parca sunt fiare sfintite..acum ceva ani, datorita renumelui, si eu credeam ca vw e monunent al fiabilitatii..dar dupa multe documentari si pareri de la prieteni mi-am dat seama ca se strica la fel de repede ca orice alta masina ; si acum nu ma luati cu intretinerea..pt ca au fost intretinute ca orice alte masini. Am ajuns la concluzia ca mai repede ma orientez spre peugeot / opel / ford ; preturi de achitizie si intretinere mai mici, iar majoritatea marcilor auto nu au semnalat probleme cu motoarele si cutiile, lucru foarte important ; mie personal nu imi place cand vw scoate ceva, toti sunt lesinati de zici ca parca au inventat roata...au bagat CR-urile din 2009 cred..iar pe peugeot sau alte marci sunt prezente din anii 2000....la fel si cu tsiurile...wooww ce motor, ce masina, ce senzatieeee ! Si in 2006 fiat-ul avea pe bravo t-jet de 150 cp cu pachet sport si tot ce vrei...exemplele sunt multe si nu cred ca isi au locul aici..ideea este ca lumea este foarte dezinformata iar vw si-a facut foarte multa reclama. In concluzie, majoritatea se simt pacaliti si dezamagiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele apar, in general, ori ca urmare a unei exploatari necorespunzatoare, ori ca urmare a faptului ca masina respectiva nu mai e la prima tinerete, in pofida faptului ca propietarii lor, in general, au impresia ca masinile lor sunt niste adolescente si ca l-au apucat pe d-zeu de picior cand le-au achizitionat asa iefitn.

Cand iti iei passat la 4-5000 de euro nu trebuie sa ai asteptari prea mari. O astfel de masina necesita, cel mai probabil, investitii serioase, ca altfel, ne-am lua toti passat-uri de 5000 de euro. "Prea frumos sa fie adevarat" e un principiu bun de la care sa pleci atunci cand achizitionezi o masina.

 

Evident ca sunt si exceptii, atat in cazul masinilor noi cu probleme, cat si in cazul celor care au trecut de prima tinerete si n-au probleme. Dar de-aia se numesc exceptii, pentru ca sunt foarte rare. Romanul are tot timpul impresia ca el se incadreaza in acea exceptie...dupa care vine pe forum si zice ca i-a cazut juma' de masina pe drum si nu intelege de ce.

 

Numai bine si "succesuri" la chilipiruri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, total de acord cu tine ! insa situatia se schimba nitzel cand in exemplul dat de mine mai sus, masina a fost achizitionata RO de noua, din reprezentanta, la 20.000+ euro, circulat 70% extraurban, intretinuta ( in limita bunului simt, s-a schimbat tot ce trebuie la timp in servis, spalata, aranjata, etc )....fii sigur ca nu as fi dat exemple de cei care isi cumpara chilipiruri si se plang...omul nu s-a plans de masina...poate pt ca nu stie cum este sa ai o masina care nu are probleme...dar este dezamagit putin, ca si multi de pe aici, care si-au cumparat MASINI NOI din gama VAG in ideea ca esti mai ferit de probleme si teoretic, 5-6 ani de zile nu prea ar trebui sa investesti mare lucru in ea daca o intretii corespunzator...DAR, cand ai probleme de genu...incepi sa te intrebi daca ai mai face inca o data aceeasi alegere ?! si incepe sa iti para putin rau ca nu te-ai documentat ci doar ai auzit vorbe din popor despre " VAG, masina fiabila si indestructibila "...mai ales cand te lasa distributia si iti pocneste motorul, cand te lasa cutiile DSG, rampa de injectoare, ambreiajele si volantele prematur, injectoarele, turbinele, pompele,.....s.am.d : astea sunt probleme majore, nu le mai mentionam si pe cele minore care pot aparea la orice alta masina...astea sunt probleme in care stai si te uiti ca prostul la masina ca nu porneste si numai stii de ce...si..cred ca esti putin dezamagit nu ?! puteti voi sa spuneti ce vreti...ca orice masina se strica, ca e fier, etc...dar vag-ul a dat-o in bara grav de tot..inainte a fost o masina fiabila cu PD-urile si motorizarile clasice pe benzina...de ce ? cele pe benzina sunt gurmande rau si slabe ca si performante, niste motorizari simple, cum nimeni nu se plange nici de motorizarea 1.4 de la renault care atinge lejer 400.000 km daca este intretinut...iar pd-urile, sunt "tancuri", insa si la zgomot tot ca tancurile sunt ; acum, cand sa intre si ei in randul lumii...cu turbo pe benzina ( TSI ) si CR...sau distributii pe lant...ups..eroare ! a dat cu virgula...la masini de zeci de mii de euro...si inca mai da din cate se vede ! puteti voi sa spuneti ce vreti, in ochii mei, vw-ul este o masina calitativa, insa nu as cumpara asa ceva si sa risc sa am astfel de probleme...orice alt constructor de masini nu a avut nici macar pe jumatate problemele astea...asa ca, prefer pana si fiat-ul sau renault-ul..macar alea nu te lasa in drum..si cu asta am spus tot ! 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e o problema intre scaun si volan.

nu vreau sa fiu rau, dar eu am ajuns cu a mea la 203k km. o am de la 150k km si nu am inlocuit nimic pana acum la ea. merge impecabil masina, singura problema am avut iarna trecuta cu webasto care se oprea si s-a rezolvat prin incarcarea acumulatorilor de pe masina.

vechiul passat b5.5 a fost vandut la 280k km si am avuto in familie de la 116k km, nu s-a schimbat nimic legat de turbina, injectoare, ambreiaj. singurele probleme cu ea au fost cu un furtun de la turbo si cu articulatiile pe fata. eu as recomanda cu caldura passatul si in general vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. am si eu o mica intrebare, de ceva timp (de vreo 2 ani :D) stau pe net si citesc despre b6. am ramas surprins cate probleme apar la ele, dar totodata si numarul lor de pe strazi creste considerabil. as dori si eu sa achizitionez unul, dar bugetul e 6-7000. vroiam sa stiu care ar fi preturile in germania pentru unul. imi place si sedan si wagon, din cate stiu cele din urma ar fi mai ieftine, mai dotate, si mai usor de gasit fata de primele. ce mi-ati recomanda ? sunt tanar (22) nu am foarte mare nevoie de spatiu, dar fiind mai ieftine si mai dotate :(. cam care ar fi preturile in germania pt unul,sa zicem, din 2009? sau macar daca exista in banii astia ? :( m-ar interesa motorul CR. multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 7000 strict pt achizite? Sau cu tot cu taxa/ inmatriculat / etc etc ? Preturile variaza in functie de an / km / dotari / caroserie / stare tehnica / vizuala, etc..iti poti face o idee uitandu-te pe mobile.ro sau autoscout24. La 6-7000 gasesti afara un B6 insa la cele euro 4 taxa este mare ( 800-1500 euro daca nu ma insel, depinde de an ) ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bugetul ar fi mai mare, ma refeream doar pentru achizitie. fara inmatriculat, verificat, etc. ma gandeam decat sa dau atata pe taxa, mai bn iau un CR, taxa mai mica, dar macar banii ii bag in masina, nu ii dau pe taxa. ce-as dori eu, sa fie cr, piele, navigatie. creca astea ar fi must, restul ce-o fi o fi. de asta vroiam sa stiu cat m-ar ajunge o astfel de masina. sa stiu, mai astept, mai strang, mai etc :(. am sa mai arunc un ochi pe mobile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta vroiam sa spun ; decat sa dai 1000+ euro pe taxa la un tdi...mai bine pui pt o masina mai noua CR. La 8-9000 cred ca vei gasi un cr bunicel. Este important sa nu te grabesti, sa te documentezi putin despre SHuri ca sa stii si tu la ce sa te uiti asa in mare sa nu mergi chiar cu toate la testare.

P.s ; eu as prefera un interior sport decat pielea. Piele nu mi-as lua decat ventilata si cu incalzire..altfel, iarna ingheti de frig si vara se lipeste de tine..navigatia o poti cumpara ulterior

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog  o parere despre masina asta? Ma bate gandul sa o achizitionez

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C34337910.html

 

Din pacate nu am reusit sa gasesc timp de o luna o masina cu 140cp asa ca incerc sa ma reprofilez ?

Ma intreb care ar fi diferenta de consum intre 140 si cea de 170 cp. Si daca sunt alte probleme cunoscute la cele de 170cp fata de cele de 140 despre care am tot citit.

 

Va multumesc

Modificat de cristi_day
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri.. ar fi:

1. sa iei seria de sasiu si sa mergi cu ea la o reprezentanta sa ii rogi pe cei de acolo sa arunce o privire peste istoric; in anunt scrie ca are carte service, asa ca uita-te daca are intrari dese, cand e ultima inregistrare, daca coincide cu istoricul de la VW, etc.

2. sa mergi cu masina la un mecanic priceput, sa faca niste scanari, sa vada daca s-a umblat la km, sa o ridice pe elevator si sa verifice ce stie el mai bine ca sa iti poata oferi o parere cat de cat obiectiva

 

Legat de diferentele dintre variantele de motorizare de 140 si 170 CP, in afara de putere nu prea sunt semificative si n-am auzit sa fie unele probleme specifice doar pt motorul de 170. Din ce stiu diferentele constau in soft, injectoare si turbina, care au alti parametri functionali.

Consumul e cam la fel, si influenta cea mai mare e data e stilul de condus,

Diferenta de viteza pana la 100km/h e de vreo 3-4 zecimi de secunda, si in cazul asta un aport mare il au jantele si anvelopele.

 

In concluzie, eu sunt de parere ca.. daca iti gasesti de 170 in loc de 140 nu se numeste reprofilare, ca si masina mea asa am nimerit-o sa fie de 170, nu am cautat in mod special. Reprofilare ar fi fost sa gasesti una de 1.9 105CP, sau o varianta pe benzina.

Viteza maxima constructiva difera cu vreo 20 km/h, dar oricum la ambele e peste 200, care eu personal n-am avut ocazia sa o ating pe strazile cu rovigneta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult  Nyrol5.

 

Am intrebat de consum pentru ca incerc sa fiu si putin econom si cum motoarele 1.9 si 1.6 nu m-au satisfacut ca demaraj, semafor o depasire, am renuntat si am inceput sa caut numai 140cp. Nu mai sunt la stilul sport de 2 ani , acum avand un bebe - incerc sa fiu safe si consider ca o masina cu ceva mai multi cai ajuta uneori. Mai rau ca trec pe un golf cu 150 de cai la o masina grea de family dar mai incapatoare.

 

Daca mai sunt si alte pareri si sfaturi de achizitie sunt dispus sa le ascult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un topic dedicat in care colegii de forum scriu de consum.

http://vwforum.ro/topic/41234-consum-passat-b6/page-71

Citeste macar ultimele 2 pagini, acolo au scris cei care au fost vara asta in vacanta cu masina.

 

In rest, cel mai important sfat ar fi sa aflii cat mai multe informatii despre masina inainte s-o cumperi, asa cum ti-am scris mai sus.

 

Si sa stii ca la samsari e riscul mai mare sa gasesti masini care au fost lovite sau cu defectiuni tehnice (pe care ei le-au luat f ieftin), si reparatii efectuate cu unele compromisuri, de asta e foarte importanta o verificare temeinica. Dar cu toate astea, ramane riscul sa apara probleme chiar daca masina pare impecabila la verificare.

 

Vezi ca exista o arie de vanzari aici pe forum unde poti gasi masini bine intretinute la un pret corect. Nu strica sa arunci o privire si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija ca pare a fi anunț de samsar. Sunt niște minciuni în prezentarea dotărilor. În primul rand nu are xenon adaptiv, farurile sunt pentru becuri halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile arata bine..pretul e mic ( deh, ca la noi ) si toate sun break ( masini de cursa lunga diesel ) inmultiti numarul de km cu cel putin 2x, pt ca nicio astfel de masina nu are sub 250.000 km la banii astia si avand in vedere ca le-a adus pe toate..nu cred ca a umblat pe la persoane fizice ( babute care isi duceau nepotii la scoala ) ; oricum toate din Germania sunt manarite..dar pretul e bun, si daca nu sunt daune totale si nu au probleme majore..spor la cumparat !

P.s.: chiar daca ies km din bord la test inseamna ca a fost manarita bine ; nu va bucurati la acest aspect si cautati o masina care sa nu necesite investitii majore !

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este corect pentru o masina cu peste 200.000 km. Eu nu inteleg de ce trebuie neaparat sa minta in privinta dotarilor si a kilometrilor. Problema cea mai mare este pentru cei care chiar au masini cu km putini si cu uzura mai mica, si trebuie sa scada pretul din cauza celor care vand masini cu km dati inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu as cumpara TDI.....parerea mea este sa mergi pe CR ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CR-este si el TDI. Poate ai vrut sa spui PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi,  intradevar caut motor CR dupa luna 7.2009 

O sa mai caut poate gasesc ceva pana vine iarna si o sa va mai intreb de cate una alta.

Inca odata multumesc mult pentru ajutor.

Modificat de cristi_day
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca sunt prea ieftine masinile alea :)
Acum 3 luni am fost si eu in postura de cumparator de Passat, dar la astea proaspa aduse parca am avut o reticenta in a le cauta si a le vedea ,
M-am uitat in paralel la preturile de afara cu preturile de la noi,si o masina similara , in DE e cu 3-4.000 E mai mult la km si dotari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pronet, scuzele mele, PD am vrut sa spun; 

Normal ca nu e pretul pt km aia...ori lovite -> daune totale si reparate ori km inmultuti cu 2x /3x ; este pretul corect pt o masina cu 250-300.000 km ; oricum, daca a fost rulata si intretinuta corespunzator cu revizii la zi...nu cred ca vor face probleme asa mari ; dar luati in calcul eventualele investitii pe viitor...bine, probleme pot aparea si la masini cu 100.000 km dar...sansele sunt mai mici ; deja, kilometrajul cu 1xx.xxx km este ceva psihologic...eu personal nu le-as exclude, as merge sa le vad pt ca poti gasi o masina buna in toate masinile pe care le are nenea ala ; dar nu m-as baga la cutie automata la km astia ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua. Dacă la un Passat b6 din 2006 vânzătorul a schimbat pompa de ulei + turbina în reprezentanță și cei de la reprezentanță spun că au făcut o modificare din 2010 , mai este posibil să cedeze pompa de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!