Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

UPDATE

M-am vazut cu proprietarul. Masina e 2.0 TDI de fapt, 170 cp (chip), inmatriculata cred in noiembrie  2006, varianta highline + sport pack (tot felul de modificari la exterior, fata spate), scaune sport. Omul nu s-a zgarcit si a mai pus tot felul de chestii pe ea, cam toate originale. Ornamente interior/exterior schimbate, etc. Taxa nu e platita si nici nu e nevoie sa o platesc acum. Conform calculelor mele taxa e 670 euro. Pretul cerut: 7.000 euro. Probabil as mai putea rupe 500 euro de acolo. O sa aduca masina intr-o saptamana, atunci vad exact despre ce e vorba. Legat de diferente, intotdeauna am plusat la achizitii, stiu cum e sa pleci de la ce ti-ai propus si sa tot spui ca pentru putin primesti mai mult. Mi-as permite un leasing lejer, sotia in schimb e de parere ca nu merita sa dai nu stiu cati bani pe o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sotia are dreptate mereu, nu stii vorba aia? nu merita investit intr-o masina, doar daca esti pasionat, altfel e destul sa o pastrezi intr-o conditie optima pt a ajunge din A in B si atat, sunt o gramada de oameni care baga bani cu nemiluita si cand e sa o vanda regreta pretul de vanzare prea mic, pt ca e concurenta si preturile se raporteaza prin comparatie la concurenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Cum ziceam, omul nu s-a zgarcit. A dat 30 si ceva de mii (cu tot cu leasing 40 si ceva) isi luase inainte de achizitie diverse, a mai pus si dupa, a experimentat jante de 18 (ii sfasiau cauciucurile). Concluzia e ca e greu sa platesti optiunile preferate de proprietar la vremea aia. De exemplu display-ul fata e mare, dar echipamentul nu reda mp3; n-a folosit niciodata navigatia, nici nu stie daca are dvd cu asa ceva. Stopurile sunt schimbate (fumurii). In timp si-a pierdut interesul, pachetul sport, de exemplu, fiind montat la 3 ani dupa achizitie. Noua bara spate din sport pack are loc pentru 2 evacuari, fiind montata doar cea functionala. Cea falsa exista, impreuna cu alte accesorii si cel mai probabil le va monta noul proprietar.

Modificat de gizuta1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpyon cand ai timp citeste aici: http://vwforum.ro/topic/90351-probleme-la-pompa-de-inalta-presiune-a-motoarelor-cr/page-30

 

ai acolo detaliat, ce se intampla, care este fenomenul si cum sa verifici, cand cumperi masina daca vanzatorul e de acord, verifici chestiile respective si sufli usurat.  Daca ti se defecteaza piesele+manopera sunt destul de scumpe depasind lejer 1500E. 

 

 

gizuta1: daca te atrage masina si simti ca este o afacere buna poti verifica masina, insa dupa cum stii in orice masina mai treubie sa bagi bani, daca zici ca ar trebui sa faci leasing pt (5000-6000E sau mai putin) eu zic sa te feresti de o masina gen passat b6 euro 4 in special de motorul 2.0 motorina, pt ca atunci cand apare probleme sunt destul de costisitoare. Daca vrei sa schimbi masina din motive de spatiu cumpara ceva mai vechi dar mai fiabil si mai ieftin la reparatii gen un 1.9 sdi fara turbina, sau de ce nu un 1.6 16 V benzina, depinde daca circuli prin oras sau preponderent drumuri lungi. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gizuta1: daca te atrage masina si simti ca este o afacere buna poti verifica masina, insa dupa cum stii in orice masina mai treubie sa bagi bani, daca zici ca ar trebui sa faci leasing pt (5000-6000E sau mai putin) eu zic sa te feresti de o masina gen passat b6 euro 4 in special de motorul 2.0 motorina, pt ca atunci cand apare probleme sunt destul de costisitoare. Daca vrei sa schimbi masina din motive de spatiu cumpara ceva mai vechi dar mai fiabil si mai ieftin la reparatii gen un 1.9 sdi fara turbina, sau de ce nu un 1.6 16 V benzina, depinde daca circuli prin oras sau preponderent drumuri lungi. Bafta.

 

 

Ziceam, de fapt, ca mi-as permite sa merg pe un leasing, fara probleme. As putea da 6-7 mii euro avans si restul pe 3 ani. Avantajul la masina asta ar fi km reali si anumite dotari. In 6500 + taxa, cred ca ar fi o afacere buna. Mai exista variante cu cativa ani mai tinere, km dar si dotari mai putine, dar cine stie cat or fi fost rulate, de fapt. Oricum masina e si ea un bun consumabil, n-o iei pentru o viata, si-am auzit atatea situatii cand la Mercedes-uri de 80 si 120 mii euro cu cateva mii de km s-au busit cutiile, ca m-as mira la un VW de 8 ani sa n-am nici o problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai vrea sa mergi pe leasing? daca ai copii, se imbolnaveste unu, sau iti cade la masina turbina si inca ceva, sau faci un accident minor si ai nevoie de 5000 ron+ pt reparatii ca e vina ta si nu acopera asigurarea, astea nu le iei in calcul? totul de dragul a ce? sa mergi cu o masina foarte dotata sau pt ca ti s-a pus tie pata pe o masina si crezi ca e o oferta buna? ce te nemultumeste la actuala masina? 

 

Mi se pare pripita alegerea ta, e oarecum ca si varumeo, are masina dar n-are servici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca m-am facut bine inteles. Masina actuala (n-are importanta marca) trebuie schimbata. Optiuni: 1. VW Passat 2.0 tdi 2006, despre care tot am spus amanunte, pe masura ce am aflat. 2. Alta masina produsa mai recent sau noua, de preferat tot VW (Passat sau Passat CC, ca CC-ul nou cred ca-i prohibitiv la bugetul pe care l-as aloca). Varianta 1: iau Passatul 2006 / Varianta 2: Dau ca avans banii de Passat 2006 (6-7000 sau cati or fi) si fac un leasing pe 3 ani pentru ceva mai nou. Nu mi-ar fi greu sa suport ratele, dar sotia apreciaza ca nu merita sa bagi prea multi bani intr-o masina. De exemplu, asta suna bine (http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-cc-C33762824.html)

 

BTW, are servici, are si firma generatoare de venit stabil, doar ca am apreciat intotdeauna ca e sanatos sa investesti in echipamente care produc si nu in chestiuni de fatada. Dar, vine o vreme cand vrei sa faci o schimbare si aici nu bugetul e principala problema. Confortul personal e mai important decat ruperea gurii  targului cu o "nemtoaica" din 2012 cu 100k la bord si 250k reali, la care daca-ti cade ceva te costa cat jumatate din masina.

Modificat de gizuta1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu as da mai mult de 6-7000 euro pe o masina daca as avea 8-9000 cash in mana, fara imprumuturi ; cum ai spus si tu, masina este o cheltuiala nicidecum o investitie ; nu o iei pe viata ; insa important este ca in momentul achizitiei masina sa fie intr-o stare cat mai buna si sa nu necesite investitii ; astfel tu mai poti pune un ban deoparte pt urmaotarea achizitie sau motorina pt plimbari si concedii, etc ; un B6 ca cel de mai sus, mi se pare arhisuficient pt tara noastra..confortul e super ok in B6, mie personal mi s-a parut mai confortabil ca A6, dotarile te vor face sa vrei sa iti petreci cat mai mult timp la volanul ei iar tinuta de drum e foarte buna ; unde mai pui ca are si soft iar la ~ 170 cp...sa fim seriosi..nu iti trebuie mai mult ; impozitul + consumul este decent, intretinerea la fel ; acum...ca o pica ceva...asta e, se repara ; daca stai cu grija ca iti pica ceva si nu ai bani sa o repari, atunci te reorientezi din start catre masini gen logan , opel, ford ; eu personal nu as face leasing in situatia de fata ; pur si simplu nu merita ; masinile noi sunt din ce in ce mai complicate si scumpe la intretinere...

 

p.s : taxa nu stiu de ce o iei in considerare...este inmatriculata RO, daca pastrezi legatura cu proprietarul si faci si un act notarial / procura intre tine si el, poti sa mergi cu ea asa mult si bine ; 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Raspuns la obiect. Acum, sa vad si eu "obiectul",sa-l trec prin service-ul unui prieten si sa iau o hotarare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C33829879.html

 

Si acestea CR au probleme la pompa de injectie ? Stiu ca nu are km reali, dar as fi multumit sa aibe si 250.000km reali  :tuktuk:

E inmatriculata in 01.2010, ceea ce inseamna ca e/poate fi produsa in 2009, din iulie incolo. Eu as calcula un minim de 60k km/an(in varianta optimista) si real 80k(mai ales ca-i break si motorul ala care consuma putin). Deci minimul ar fi 300k km si o valoare mai realista 400k km.

Si da, CR de 140 si 170 cam au probleme cu pompa de inalte. Cele de 110 cai sunt f fiabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma sperii... atunci un 1.9tdi din 02-05 cat are ? milionu ? Vopseaua aia e albastru metalizat ce era la fel de scumpa pe optionale ca si Black Pearl. Stiu asta ca am vrut sa imi cumpar atunci cand a iesit si tot mergeam pe la dealeri. Daca era albastrul ala nemetalizat ce se da la pret 0 alaturi de ALB si ROSU mai ziceam ca poate a fost masina de firma, dar asa... :bom:

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Sunt intr-o dilema si anume as vrea sa cumpar un passat B6 diesel combi si nu stiu ce ar fi mai bine sa achizitionez motorul de 1.9 cu sau fara filtru de particule sau 2.o cu sau fara filtru de particule. Fara filtru de particule sunt BKC care am auzit ca ar avea probleme cu injectoarele si celalalt de 2.0 litri la fel probleme cu injectoarele, cele cu filtru imi este frica sa nu pice filtru tinand cont de vechimea masinii si km parcursi.

Voi ce imi recomandati ca si an de fabricatie 2005 2006 pentru ca bugetul pe aici se incadreaza in jur de 6000 euro maxim .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 105 cp fara DPF si-a dovedit fiabilitatea in timp ; motorul de 2.0 este mult mai problematic. info pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai strangi si cand ai destui, iei un 2.0 CR 2008-2009.

 

Pana atunci iei un warning. Nu mai posta in 2 locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua dragis colegi,

 

Sunt nou pe acest forum si as dori cateva sfaturi din partea voastra.

De ceva vreme me bate gadul sa-mi schimb troaca, in speta un Opel Vectra C 2.2 DTI 125 cp, pentru simplu fapt ca am inceput sa ma plictisesc de ea, desi nu m-a dezamagit deloc la capitolul fiabilitate si performante.

In fine...nu vreau sa va plictisesc cu povesti......cert este ca eu doresc achizitia unui Passat B6 TDI si din cele doua motoare disponibile mi s-a pus pata mai mult pe cel de 1,9 TDI 105 cp...cunoscand multiplele probleme ale lui 2.0 TDI.

Ce as dori eu sa va intreb (mai ales pe cei care au 1,9 TDI si in special pe cei care l-au remapat): Cum se comporta acest motor   in trafic..ma refer la cuplu motor distribuit...reprizele de putere...consumul in afara si in oras.....usurinta cu care masina se poate lansa intro depasire ....? De ce se recomanda la motoarele remapate sa se mentina o turatie joasa si sa nu se foloseasca turatia inalta pentru o perioada mai mare de timp ? Ce riscuri implica o remapare?

Daca nu am postat unde trebuie rog moderatorii sa-mi mute postul intr-un topic adecvat.

Va multumesc.

Modificat de maxddm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 1.9tdi 105CP e o masina decenta. Dar incet deja PD-ul e o tehnologie depasita, chiar daca a fost cel mai fiabil motor al grupului VAG (nu neaparat toate variantele de putere).

Sfatul meu ar fi ca si pentru colegul de mai sus: asteapta pana ai bani de un CR. E altceva.

 

In ce priveste comportamentul dupa remapare, exista multe discutii:

http://vwforum.ro/topic/10279-tuning-passat-b6/page-71#entry2131951

http://vwforum.ro/forum/13-tuning-si-alte-modificari/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Cosmin. No more PD ! Cauta CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi aveti dreptate ...dar am invatat un lucru din experienta.....motoare vechi probleme mai putine...motoare noi..probleme noi.....multi constructori reduc bugetele si simpifica procedurie de testare, design si tehnica pentrua face fata concurentei din ce in ce mai acerbe...si astfel se nasc motoare cu foarte multe probleme...am vorbit cu prieteni si toti se plang de motoarele noi cu electrica multa ...cu senzori de o calitate nu foarte buna...care le creeaza probleme din ce in ce mai dese si mai costisitoare.

Acum sa nu spuneti ca eu sunt impotriva evolutiei......departe de mine acest gand....dar eu unul sincer...in locul unui motor de ultima generatie cu probleme multiple..as alege oricand unul de generatie mai veche arhicunoscut si usor de reparat.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o nelamurire: in cazul meu dupo o "fericita" experienta cu un 2.0 CR an 2010 (cod CBAB) la care a cazut pompa de inalta si a trebuit sa curat/schimb tot sistemul de alimentare (rampa comuna, injectoare, pompa, rezervor) tot un CR ar trebui sa incerc?

Inclin mai mult sper un PD 2.0 cu codul BMP. Cum este evaluat acest motor comparativ cu batranul 1.9PD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prost.

Legat de afirmatia "masinile noi cu electronica multa", B6 are aceeasi electronica, indiferent ca e PD sau CR. Aceasta difera doar in functie de dotari.

Noi ne expunem propriile pareri si experiente legat de diferite modele, dar de fapt fiecare alege dupa cum il trage inima. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 1.9tdi 105CP e o masina decenta. Dar incet deja PD-ul e o tehnologie depasita, chiar daca a fost cel mai fiabil motor al grupului VAG (nu neaparat toate variantele de putere).

 

Depasita? Partial, partea de turbo si injectie e folosita acum in F1.

 

Am masina PD si merge brici, iar faptul ca au pus injectoarele noi reparate o face extrem de fiabila. Am auzit de o gramada de problema la common rail, nu mi-as lua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are turbina cu tipul de motor?  :lol:

Si nu vorbim de F1. Habar n-am ce tip de injectie folosesc ei, dar NU ai vrea sa ai tehnologii de top pe masina de zi cu zi. Sa schimbi ambreiaje, pistoane si cutii de viteze la fiecare revizie. 

Asta e o discutie fara sfarsit si nu e subiectul prezentului topic. Am atat PD cat si CR. Diferenta de zgomot de la cer la pamant. Iar CR-urile sunt chiar mai economice decat PD.

 

Am auzit de o gramada de problema la common rail, nu mi-as lua.

Dupa ce detii cativa ani un CR in mintile lui, poti sa-ti formezi o parere. Nu din auzite!

Probleme sunt si la PD, daca fostul/actualul proprietar si-a batut joc de masina. Lumea fuge de CR pentru ca la VAG e o tehnologie relativ noua si mecanicii nostri nu sunt pregatiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 flo_AR

Motoarele al caror cod incepe cu B sunt bune daca au pana in 100 mii km si mai mergi doar 100 mii.Defectiunile lor creeaza costuri nejustificate.Probleme pot fi:pompa ulei,ax came,tacheti,chiulasa,..etc.Cred ca e mai simplu sa iti spun ce nu se strica. :icon_bounce:


C o s m i n

Dupa multi bani bagati in BMP-ul meu ,iti pot spune ca, ca si zgomot e foarte aproape de un CR.Acum sa vedem cat timp va ramane asa.Am 200 km de cand am schimbat tacheti,cuzineti...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu cu niste costuri care puteau fi folosite pentru altceva... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!