Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Vezi ca cei 130 mii sunt mile. In kilometrii ~ 210 mii.

 

E cam ciudata problema. Sa nu fie o buba descrisa altfel....

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, are 310k mile, deci 210824 km! Si nu cumva are si volanul pe partea "gresita"? ;) Oricum, chiar si asa e dubios de ieftin. Daca asta iti e bugetul, gandeste-te daca poti sa platesti consumabilele si inspectiile, asta in cazul in care masina asta n-ar avea nevoie de reparatii!

 

LE: Sorry...am postat in acelasi timp...:)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in google Top Cars Pipera  si o sa gasesti cateva raspunsuri care s-ar putea sa te tina departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiu ca e volanul pe dreapta, stiu ca sunt mile intentionez sa o conduc aici ..UK.... ma intereseaza cat mar costa reparatia.



si multumesc pt observatia cu diferenta dintre modele. Voi merge maine sa o vad, verific numarul pt posibil furt/accident .... voi face si niste poze mai detaliate si le voi posta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea cilindrica CONTEAZA bine de tot la calcularea noii taxe. Iarasi o gogoasa pe care ne-o toarna guvernantii, dar in calculul taxei conform anexelor o sa vezi ca gramul de CO2 costa mai mult daca ai motor in diverse paliere de cilindree, Incredibil cat pot sa minta astia, stiu si eu ca au spus ca nun mai conteaza cilindreea dar d-l PM stie de la raliuri ca un motor de 1.5 polueaza mai putin decat unul de 5.0.

Corect era sa se ia in calucul DOAR gramele de CO2 pentru ca evident un motor mai poluant va avea mai multe.

 

Cu impozitul e alta poveste, sunt masini de peste 50 000 euro cu motoare 2.0 si sarmanii de pe la tara mai au aro de 3.200cmc care valoreaza mai putin decat un cal si li se cer 2000 euro impozit pe an. Impozitul ar trebui calculat ca procent din valoarea masinii insa e prea mare bataia de cap sa tina un catalog cu toate tipurile de masini, mai simplu e sa bage cilindreea si sa iasa taxa :). Acest catalog exista deja la firmele de asigurari dar la noi e foarte grea cooperarea institutionala, vezi unificarea bazelor de date ANAF - primarii - e de rasul curcilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect era sa se ia in calucul DOAR gramele de CO2 pentru ca evident un motor mai poluant va avea mai multe.

 

Cum ai tras concluzia asta? Dioxdul de carbon nu este poluant. Normele EURO, de orice nivel or fi, nu limiteaza emisia de dioxid de carbon. Poluare reprezinta emisia de hidrocarburi, noxe, etc. CO2 este un compus normal al arderii iar acest compus nu poate fi micsorat decat prin micsorarea puterii masinii. Iar masinile cu norme de poluare mare (EURO 6) emit mai mult CO2 decat masinile echivalente EURO 5 deoarece oxizii de azot (noxele) de la EURO 6 se transforma, printre altele, si in CO2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect. Ca o completare, CO2 "produce" efect de sera / incalzire globala... insa CO2 produc si oamenii cand expira :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem normele de poluare E1 - E6 care spun cat polueaza o masina in termeni largi. Apoi fiecare producator, la masinile din ultimii 10 - 15 ani, au in certificatul de omologare emisiile CO2. Ma gandesc ca ar fi fost de bun simt ca nenorocita de taxa de poluara sa ia in considerare 2 elemente: norma Euro si emisia CO2. Si da, emisiile CO2 cam dau un indiciu asupra consumului, a se vedea ca acelasi motor are emisii mai mari pe A6 fata de Passat (2.0 TDi 140 CP de ex.) sau emisiile la masina cu cutie automata sunt mai mari ca la manuala, din nou, acelasi motor, aceeasi caroserie. Pe scurt: azi mai mult gaz poluezi mai mult, deci un Touareg cu emisii de 265g / km ar plati o taxa pe masura fata de un Blue Motion cu 13o g / km, insa nu vad ce treaba are cilindreea in ecuatia asta (2.5L vs 2.0L).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa ne tinem respiratia sa nu mai poluam,dar eu spun ca mai bine sa inceapa d-na plumb si sa iti tina rasuflarea vreo doua ore... astia sunt golanii care ne conduc tara pe care romania ii voteaza si ei stau la cocteiluri si rad de oamenii care platesc taxe ilegale si fara nici un pic de logica.o sa imi dau passatul si o sa imi iau un s600 de prin 90 fac eu intr-un fel si nu platesc impozitul si o sa ma trag cu el prin fata parlamentului numai de al naibii.scuze de off dar ma termina astia cu legile lor,eu ori asa ori asa nush daca ma voi mai intoarce in tara si din partea mea o sa aiba doar praf in gat fraierii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au scazut taxele la cazanele non-Euro, Euro 1 si Euro 2. Culmea ca taxele sunt acum cele mai mari fix la Euro 3 si Euro 4. Am in familie doua masini pe benzina Euro 3 si doua masini pe motorina Euro 4. Vroiam sa vand doua dintre ele (una dintre benzinare si unul din dieseluri) si sa-mi cumpar una noua, Euro5/6. Multumita hotilor de la putere, o sa mai poluez mult si bine cu doua masini Euro3/4, in loc de una cu Euro 5/6. Sa le stea-n gat taxa, ca eu nu le-o platesc!

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers, marti cu un Passat 2.0 TDI 170cp, Berlina..6 trepete, 85.000 km


 


Spre surprinderea mea masina nu te baga in scaun cum ma asteptam.


 


Se pare ca marea diferenta e ambreajul cat de jos tine, si cutia in 6 trepte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul e mult mai greu ca Golful tau, si in nici un caz nu e masina sportiva asa cum le place unora sa creada. E doar cea mai vanduta masina de familie ;)

 

Multi se plang ca motorul asta de 170cai, B7-ul nu atinge viteza maxima decat cu mult noroc, mers la vale si vant din spate de minim grad 5 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta probabil pentru ca nu s-au gandit s-o atinga in treapta a 5-a si nu in a 6-a. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la achizitonare b6 .. din ce an au fost introduse pe piata cele cu euro 5 si cum le pot recunoaste?? serie motor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa jumatea lui 2008 incoace, motorul are 4 litere la COD MOTOR, in loc de 3 cum au cele anterioare 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis revn cu cateva poze si nelamuriri despre B6.

 

1. ntradevar e o eroare la ctrea cheii. Trebue bagata un sfert.. scoasa bagata ma rog .. pana se aprnd martoriii. Deabea dupa aceea daca e apasata de tot porneste motorul.

 

2. In bord se aprnde un martor .. coil ... poate fii de la cheie?

 

un video scurt si de proasta calitate n care e prezentata problema...

post-59646-0-62894700-1361495117_thumb.j

post-59646-0-17452700-1361495135_thumb.j

post-59646-0-49789800-1361495162_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OHO, se aboneaza cineva si la primirea de sanctiuni?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul acela sigur nu este de la cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba frate martorul ala e spirala de la bujii semnalizeaza o problema de pornire nu e ceva grav oricum.la banii care ii dai pe masina insa ce ai vrea? sa fie virgina? daca e prea scumpa nu e bun...daca e prea ieftina iar nu e bine..cine sa va mai inteleaga? pune mina si fa o diagnoza, verifica actele sa fie in ordine si nu te mai c.... atit pe tine( scuze la expresie da o meriti), chiar de o dai mai tirziu la dezmembrari nu iesi in pierdere!in plus din cite am inteles o folosesti in anglia nu in romania asa ca nu te deranjeaza ca are volanul pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante sfaturile provenite de la o femeie (?) care in primul sau post pe forum se plangea despre cum a cam luat teapa cu un CC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba frate martorul ala e spirala de la bujii semnalizeaza o problema de pornire nu e ceva grav oricum.la banii care ii dai pe masina insa ce ai vrea? sa fie virgina? daca e prea scumpa nu e bun...daca e prea ieftina iar nu e bine..cine sa va mai inteleaga? pune mina si fa o diagnoza, verifica actele sa fie in ordine si nu te mai c.... atit pe tine( scuze la expresie da o meriti), chiar de o dai mai tirziu la dezmembrari nu iesi in pierdere!in plus din cite am inteles o folosesti in anglia nu in romania asa ca nu te deranjeaza ca are volanul pe dreapta.

 

 Hey nu cred ca era nevoie sa folosesti tonul asta. Pur s simplu ma documentez.... nu am spus ca imi/numi convine. E un lucru firesc sa ntrebi despre ceva ce nu stii nu? e mai grav daca nu o faci .. parerea mea. in orice caz multumesc pentru raspuns.

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!