Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Scuze daca sunt offtopic, vreau sa iau si eu un passat b6 1.9 TDI din 2007 si am cateva intrebari:

 

 1.Masina, zice tipul, are turbosuflanta reconditionata.Nu are probleme de putere , insa are un suierat usor la 2500 de ture.E doar sunetul turbinei sau reconditionarea turbinei nu a fost facuta tocmai bine?

 2.La relanti se observa o usoara trepidatie a motorului, care am impresia ca se simte si in schimbator.Injector?volant?El zice ca schimbat ambreiajul

 3.Navigatie mare cu dvd, presupun ca nu sunt harti pt romania?

 4.Senzorii de parcare stock nu au nici o reprezentare grafica?se aude doar un sunet de avertizare?

 5.Imi spunea ca e masina unui prieten dar ca parca a vazut el ca la kickdown(am presupus eu) apare un mesaj "sport" pe navigatie.E posibil?Stiu ca doar la cutiile DSG automate pot sa fie functii de genul asta

 5.Geamuri cu rama cromate,trapa, jante aluminiu,km nu conteaza ca oricum nu sunt reali, navi mare(inutila, stiu), scaune electrice, arata 8 din 10, ce model poate fi ?sportline?

 6.6600 de euro.Merita?

 

  Masina e adusa in tara in 2008 si de atunci are un sg proprietar.Maine o duc si la porsche pentru o verificare inainte sa o iau, dar vroiam ceva pareri.

 

 Multumesc anticipat.

Modificat de cyps
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poze o sa pun cand am sa o spal maine sau miercuri cand o sa am timp . WVWZZZ3CZAP046728. ... Ma gandesc ca astia doar no fi prosti sa faca magarii atata timp cat masina e cu factura si km specificati, asta e fals in acte si le pot face multe probleme, se pot afla cumva km reali de prin faruri sau eu stiu pe unde am mai auzit ca se pot afla ? Mai spune unu ca la nush ce masina si pe la pompa de benzina se poate afla , ms , o sa pun si poze zilele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun exemplul! Deci un passat costa 10k EUR doar daca are 330k km! Si nu se vinde decat daca are 200k km dati inapoi! Ai avut mare noroc, cine zicea ca VW nu face masini fiabile? :D

Oricum, chiar daca masina nu ti-a facut probleme pana acum, in momentul in care o vei vinde iti doresc sa nu dai peste cineva care sa verifice kilometrii reali, ca o sa cam ramai cu ea :(

Cred ca la mine te-ai referit in acel mesaj.Nu inteleg de unde stii ca masina are 300km daca eu cand am luat-o avea 130mii si avea dati inapoi 20000mii.

Nu cred ca masina se mai comporta asa daca avea 300k km cand am luat-o eu si dupa sa nu cada nimic la ea sau inceapa sa imi faca probleme,mai ales ca drumul pe care circul de cand am luat-o nu este asa bun. Daca va fii sa o vand o sa cer pretul pe care il merita in acel moment,chiar daca are 300km si ea se comporta la fel ca acum.

In fine,suntem off si imi cer scuze.

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Scuze daca sunt offtopic, vreau sa iau si eu un passat b6 1.9 TDI din 2007 si am cateva intrebari:

 

 1.Masina, zice tipul, are turbosuflanta reconditionata.Nu are probleme de putere , insa are un suierat usor la 2500 de ture.E doar sunetul turbinei sau reconditionarea turbinei nu a fost facuta tocmai bine?

 2.La relanti se observa o usoara trepidatie a motorului, care am impresia ca se simte si in schimbator.Injector?volant?El zice ca schimbat ambreiajul

 3.Navigatie mare cu dvd, presupun ca nu sunt harti pt romania?

 4.Senzorii de parcare stock nu au nici o reprezentare grafica?se aude doar un sunet de avertizare?

 5.Imi spunea ca e masina unui prieten dar ca parca a vazut el ca la kickdown(am presupus eu) apare un mesaj "sport" pe navigatie.E posibil?Stiu ca doar la cutiile DSG automate pot sa fie functii de genul asta

 5.Geamuri cu rama cromate,trapa, jante aluminiu,km nu conteaza ca oricum nu sunt reali, navi mare(inutila, stiu), scaune electrice, arata 8 din 10, ce model poate fi ?sportline?

 6.6600 de euro.Merita?

 

  Masina e adusa in tara in 2008 si de atunci are un sg proprietar.Maine o duc si la porsche pentru o verificare inainte sa o iau, dar vroiam ceva pareri.

 

 Multumesc anticipat.

1. Din cate am citit pe forum si auzit de la altii, turbosuflantele reconditionate suiera usor. Atata timp cat nu sunt furtune crapate sau alte pb. eu zic ca n-ai de ce sa iti faci griji.

2. Si masina mea are un usor tremurat la relanti de cand am cumparat-o. Banuiesc ca e volant. Injectoarele la 1.9 nu prea crapa, dar nu se stie niciodata. Neaparat o diagnoza inainte de achizitie.

3. Depinde ce model e navi: Rns510 sau Mfd . Harti exista. Poti sa iei legatura cu colegii de forum care se ocupa cu asa ceva.

4. SI eu senzori simplii. Se aude doar sunetul din fata sau spate. Sunt f utili si asa.

5. Nu stiu de mesaj dar kickdown se refera la cutiile automate DSG. Daca e manuala nu o sa apara nimic :))

Aici ai gresit numaratoarea, deci raspund tot la 5: Echiparea o vezi pe stickerul din portbagaj (roata de rezerva) sau ala de pe cartea service.

Depinde de starea masinii si cum a fost intretinuta. E cam ieftina, chiar daca e 1.9 . Eu am dat mult mai mult pe a mea adusa de afara si cu km reali (verificati la reprezentanta )

 

Verifica si nu te grabi. Sunt masini cu gramada.

 

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am turbina originala , cea din fabrica si de la inceput(0km-  106 000 km) imi suiera ..dar imi place ...mai ales cand accelerez si schimb treapta se aude un tiuit ca un fel de bov la motoare pe benzina desigur mai discret  , si semne da si la mine volantul

Modificat de jiji2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, si eu am o problema micuta, cand accelerez dintr`a 3a imi suna ceva in bord, un mic "barait" ca o vibratie, oare ce poate fii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Mai baieti, am si eu o intrebare : stiti ce inseamna sa faci 100t km pe an? Adica daca chiar realiza-ti ce spuneti? Eu cu tirul fac cursa Hannover-Oslo, si la zii sunt 1100 km, pe an a facut camionul pe care-l am 136t km. Sa calculam altfel, se pot face max. 12tkm/luna singur, si 16tkm/luna in echipaj, daca ai cursele legate, si se intampla rar. Suma cea mai mare da 192tkm/an. Dar e tir !!! Nu pot sa inteleg, cum poate cineva cu o masina mica sa merga atata, doar sa aibe un job la care renunta in 6 luni.

   Oftica mare pe care o vad, este din partea celor care au cumparat masini noi, si ma numar printe ei. Intelegeti ca pretul pietii, il fac flotele de masini. Ies in numar mare si sub pretul pietii, adica al persoanelor fizice. Pentru o fima un producator vinde cu pana la 30% mai ieftin, decat in showroom, discount de volum, iar daca mai intervine si un contract  de durata, in care apare si reinnoirea flotei odata cu aparitia de noi modele, creste iarasi discountul. 

    Alt fapt pe care nimeni nu il vede, este ca producatorul nu traieste din vanzarea de masini, ci din piesele de schimb. Renaultul in romania, spunea ca nu reuseste sa iasa pe profit, acum ceva timp, pentru ca ai nostrii au renuntat la service. La VW la fel, cati prefera un mecanic cunoscut, decat service-ul? Afara treaba sta altfel, in germania de exemplu, in casco sunt incluse si defectiunile tehnice, dar costa cam 700 de euroi pt clasa medie.

    Per total, sunt masini cu 100tkm la 7-8000, nu le convine dar nu au ce face. In tara ajung doar junghiuri datorita stiti voi cui ! Ei cauta in general masini de flota cu km foarte multi, pentru cele cu ani multi, tuning la kilometraj, si voala. Pentru cele cu ani putini, toate sunt lovite, prea putin umblate la km, dar fac o vizita prin polonia innainte sa ajunga la noi. Vanzatorul o da si cu 3000, pentru ca el isi recupereaza cam 40%, de la stat, din valoarea de sh, se numeste contributie de ecologizare. Turcii germani fac altceva. Cumpara masini cu km multi le fac ei tuningul, le schimba cartile de service, si le baga in autohouse. E importatnt sa te uiti sa fie stampilele de VW Audi sau Seat, altceva e facatura. Chiar daca service-ul are un alt nume, dar este autorizat de producator,  are stampila de producator.

      Si ca un test, incercati sa mergeti doar 3 zile , dar sa fie la rand, cate 15 ore, nu condus non-stop, si pauza sa nu de paseasca 45min. Drumuri bune, si somn usor dupa 15 ore :D

Modificat de warp78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LeoBN sa stii ca si eu am auzit baraitul ala ...deci sa inteleg ca nu e doar la mine ... 

Il aud cateodata , in general la accelerari mai brutale in rampa 

 

edit : cred ca facem offtopic asa ca mai bine ne oprim

Modificat de jiji2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer si mi-e mi se pare exagerat 100.000km intr-un an la o masina mica,eu la munca fac in fecare noapte 850 km dar cu un camion eurocargo si uneori ajung mort acasa.

Ce tine de baraitul in bord am si eu unul cand ii dau blana,undeva in dreptul blocului de lumini parca.

Turbina si la mine face un suierat dar e placut nu e exagerat,cred ca e normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos de raspuns.

  Aseara m-a sunat tipul si mi-a spus ca nu mai merge azi la service, ca el a crezut ca iau masina imediat, ca daca vreau mergem la un service pe care IL STIE EL.Deci ..cam asta e.

  Judecand acum tot ce am vb cu el(e masina tatalui unui prieten al lui, etc) consider ca e tot un samsar care vinde cu buna stiinta o masina cu probleme(stiu, sunt naiv sa mai sper in samsari cinstiti).

 Las mai jos link-ul pt ca altii sa aiba idee despre ce masina e vb

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C27834639.html

 

Totodata, sunt interesat sa cumpar un passat la un pret rezonabil, chiar daca are 300000 km,dar care sa functioneze si sa arate ok.Daca stiti pe cineva, va rog dati-mi un PM

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te grabi,ca masini sunt multe.sa faci cum ai facut si cu samsarelu asta chiar daca o sa-ti fie un pic mai greu dar asa stai linistit dupa ce o achizitionezi,o sa fie masina ta aia care trebuie sa fie,te asteapta aolo pana cand o s-o cumperi.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer si mi-e mi se pare exagerat 100.000km intr-un an la o masina mica.

mie nu mi se pare mult, atata timp cat in 2011, cand am cautat masina, am gasit un Passat din 2009 care avea 340000km reali, verificati in reprezentanta.

.........deci exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cumpararea unui B6, verifica tablaria, scaneaza, log in mers - dupa care, sus pe elevator - sa vezi ce e pe dedesubt.

 

nu-ti recomand sa-ti cumperi masina cu 300.ooo km, numai ca sa fie Passat ... cauta si alte VAG-uri.

 

cauta cu mai putine optiuni... la aceeasi bani, ca sa ai o baza solida.

 

dupa aia, in functie de fonduri, putem face orice update la B6.... decat sa cumperi unul full si sa stea mereu la reparat.... mai bine unul mai putin dotat, dar care sa-si faca treaba.

 

 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passatul asta la pretul de 7 mii e negociabil an 2007 cu taxa de inmatriculare platita si nerecuperata e foarte ok la pret, tinind cont si de dotarile care le are! fa un tester o ridicare pe elevator si chiar daca nu corespund km o poti lua. oricum tine de noroc faptul daca vei avea sau nu probleme pe viitor la ea. bine macar ca o iei la un pret convenabil si la o adica iti schimbi tu o turbina sau un kit ambreiaj daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e, ca omu' vrea sa facem verificare la un service "unde stie el" si nu la porsche cu ridicat, diagnoza etc, intelegi?Asta desi masina nu suna tocmai bine.Mai e o treaba, masina e in tara din 2008, adica in 5 ani sunt aproape sigur ca nu a bagat el bani in tot ce a cazut (asta pt ca zice ca reconditionat turbina dupa ce am observat ca suiera), asa cum a trebuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu e masina lui. Daca vroia s-o cumperi pe loc, fii sigur ca nici actele nu le finalizai... pe loc.

Samsarii doar daca-s fraieri nu recupereaza taxa de prima inmatriculare. Nu mai vorbim de inregistrat la fisc, platit impozit la ea, etc.

Tehnic... normal ca e cazuta.

Km, normal ca nu-s reali.

Nu merita sa te complici decat daca vroia 500-1000 euro pe ea, pt ca atunci iti recuperezi paguba prin dezmembrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te grabi,ca masini sunt multe.sa faci cum ai facut si cu samsarelu asta chiar daca o sa-ti fie un pic mai greu dar asa stai linistit dupa ce o achizitionezi,o sa fie masina ta aia care trebuie sa fie,te asteapta aolo pana cand o s-o cumperi.succes

 

Ma tot bate gandul sa plec in Germania, mai ales ca am un prieten acolo si sa iau una cu aceeai km reali (200000-300000) dar reali insa cu 2000 de euro mai putin.

E incredibil cum in Germania 90% din Passat-urile diesel din 2007 au peste 230000 de km iar la noi rar gasesti una pe autovit din acelasi an cu peste 150.000.E o teapa incredibila care si-o iau romanii de la tot felul de samsari care mai au si o atitudine de parca ti-ar face o favoare.Pe astia nu ii mai calca garda financiara ca au cate 2-3000 de euro profit la masina, iar pe mine ma nenorocesc cu controalele in conditiile in care platesc si 4 salarii..

  Nu ma intelegeti gresit, e si asta un business cu riscurile lui, dar ma enerveaza atitudinea celor mai multi dintre ei care ridica minciuna si inselatoria la rang de afacere legitima, ba se mai si enerveaza cand ii intrebi mai multe detalii.

Modificat de cyps
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul cum e? Face ca salvarea la acceleratie la relanti (aproape ca un fluierat)? Adica asa : 

 

Daca da atunci turbina e pe cale sa pice. Sau cel putin la mine asa suna inainte sa pice.

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, exact asa facea, desi masina parea ca avea putere.El spunea ca e sunetul turbinei care intra la 2500 de ture, insa suna un pic mai exagerat.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e clar zic eu. Oricum, nu e un capat de tara.

 

Eu am reconditionat turbina (de fapt au fost schimbate piesele problema cu unele noi) la colegul cipos si m-a costat 1100 de lei.

 

Daca restul masinii e ok atunci ii zici sa-ti lase la bani in asa fel incat sa schimbi turbina si aia e.

 

P.s. Doar sa nu circuli f mult cu ea pana reusesti s-o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, nu mai conteaza, masina nu o mai iau in primul rand din cauza atitudinii lui, care si-a schimbat complet tonul si limbajul la cateva ore dupa ce i-am propus sa mergem la porsche.Prea multi cedam, din cauza banilor, unor idioti.Stiu, nici bugetul meu nu poate emite prea multe pretentii dar asta nu inseamna ca o sa iau o masina traficata, cu probleme, de la un idiot cu o atitudine de 2 lei.Multumesc mult tuturor pentru mesaje, nu vreau sa monopolizez discutia, revin cu intrebari daca gasesc altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact , nu-ti place atitudinea vanzatorului , te intorci la 180 de grade si ai plecat ...cu bisnitarii nu se sta la discutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare legat de un Passat din 2006, motor de 2000 diesel, 140 CP. Ce parere aveti despre acest motor? Este fiabil/ mai pretentios decat 1.9 diesel dina celasi an?

Inca o intrebare: este mai fiabil un Passat, model anterior, decat Passat-ul acesta? Am auzit de la niste carcotasi cum ca masinile mai noi sunt mai slabe calitativ decat cele vechi. Este adevarat?

Masina are 250000 km reali( dupa cum zice proprietarul) si cere 6000 pe ea.

Cateva pareri de la cunoscatori ar fi binevenite.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ..daca te referi la passat b5.5 da... sunt modele f reusite mai ales cele din 2004 2005 pe final de cariera

Nici b6 nu e masina rea ... cele de 2.0 tdi din anul ala , adica ce am si eu ... in afara de injectoare nu mi-a facut alte probleme...

Daca nu au fost schimbate le poti schimba pe circulara vw , daca bagi seria  VIN  aici http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html

si iti arata ca ai actiune 23h9 le poti schimba , altfel inseamna ca au fost schimbate sau nu ai motorul cu injectoare cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ..daca te referi la passat b5.5 da... sunt modele f reusite mai ales cele din 2004 2005 pe final de cariera

Nici b6 nu e masina rea ... cele de 2.0 tdi din anul ala , adica ce am si eu ... in afara de injectoare nu mi-a facut alte probleme...

Daca nu au fost schimbate le poti schimba pe circulara vw , daca bagi seria  VIN  aici http://www.volkswagen.de/de/servicezubehoer/VolkswagenService/rechte_marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html

si iti arata ca ai actiune 23h9 le poti schimba , altfel inseamna ca au fost schimbate sau nu ai motorul cu injectoare cu probleme

Salut, cand zici de "23h9" te referi la denumirea injectoarelor, asta insemnand ca ar fi mai proaste si ca ar trebui schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!