Jump to content

Fum ALB la esapament, Miroase a ARS


InsomnIA
 Share

Postare recomandată

Nivel ulei crescut = motorina in ulei ,cel mai probabil de la oringuri injrctoare. Schimba-le,posibil apoi sa dispara fumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut baieti, detin un Passat B5 din 2001 101 CP TDI cod avb si recunosc sunt nou in lumea dieselelor si al Passaturilor si sunt nedumerit legat de o chestie la care nu vreau sa primesc teapa...
De ieri brusc m-am trezit ca masina imi scoate mult fum alb,vapor cemai.. motorul cald temperatura optima, cand verific uleiul da, il vad ceva mai scazut, era aproape de minim in ideea in care eu il mentin intre minim si maxim, ok i-am pus ulei si la fel, fumul persista si are un miros de ars...m-am dus la mecanic si el imediat..gata turbina e pe duca..trebui dat jos trimis la reconditionat..ma costa 1000 de lei plus manopera curatat, filtre etc..inca vreo 600 de lei...dar in acelasi timp o cunostinta mi-a spus ca a patit la fel si desi a reconditionat turbina si a platit o gramada de bani fumul alb persista si cand colo de vina a fost filtru epurator care era infundat complet.....acum nu stiu ce sa cred...tin sa mentionez ca masina trage foarte bine, la fel ca inainte, nu a manifestat nici o forma de slabire, dar fumul si consumul de ulei ma pune pe ganduri...tin sa mentionez ca mecanicul mi-a gasit ulei pe tubulatura de la intercooler dar putin nu mult, gen un litru cum mi-a zis cineva caruia i sa defectat turbosuflanta..plus ca a lui numai tragea mai deloc..a mea merge bine inca...
Ceva sfaturi din cunostinte sau experiente mi-ar prinde bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul se pastreaza la nivel ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună.

VW Passat B5 1,8T benzină din 2002. Joia trecută am venit cu ea acasă dimineața de la muncă, am lăsat-o normală în parcare. A venit gerul și vântul care a ținut câteva zile , perioadă în care nu m-am mai atins de ea. Azi a fost cald, soare (+2 grade), am curățat-o de zăpadă și mi-am zis să o pornesc nițel. Am verificat nivel antigel, ulei OK. La ulei era condens înghețat pe jojă.  Am făcut două contacte scurte cât să rupă uleiul. Prima chestie în neregulă a fost că ESP rămâne aprins. La a treia cheie a pornit motorul, ESP aprins. Dar și EPC a rămas aprins aprox. 2-3 sec. după care s-a stins. Mă uit în retrovizoare și văd ceață în spate. La gura eșapamentului ieșea un fel de fum alb lăptos cu miros ciudat. Am oprit imediat motorul. După 2 - 3 min l-am pornit, indicatori stinși în bord, la eșapament abia se zărea puțin fum, nu trece mult și iarăși fum alb lăptos  cu miros ciudat , aprins check engine. Oprit imediat motorul. Acu mie și frică să o mai pornesc. Să fi afectat ceva la motor gerul de -18 grade? Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna am si eu o intrebare referitor la topic daca ma puteti ajuta, am si eu un passat b5 1.9 tdi din 2003 si am  aceeasi problema ca si restul lumii fum albastru si miros de ars dar problema e ca la mine se manifesta doar cand ploua sau e ud pe jos si foarte rece , stiu ca pare ciudat dar doar atunci se manifesta ce recomandati? Multumesc

Modificat de Lorand87
Greseli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara revin cu detali, am schimbat turbo-ul totul a fost ok pana sa incalzit motorul bine pe urma au inceput alte probleme motorul, a inceput sa lase uleiul de pe toba si de la 1500 de ture a inceput sa sune ceva gen clocotit de apa in zona torpedoului, pe urma dupa 10 min de mers motorul se tura la maxim de unu singur! Acuma va cer parerea ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat traseul inainte, intercooler-ul si toate furtunele, dupa cum spui a luat-o turbo pe ulei,  nivelul de ulei cum e dupa chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A luat-o pe ulei....cineva si-a facut doar 10% din treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat tot, nivelul uleiului e ok nu a scazut dar se tureaza motorul acum am fost la masina am pornit-o am facut doua ture in jurul casei si la un moment dat sa turat motorul la maxim.Am oprit si am impins masina in parcare , am incercat sa o pornesc si la fel sa turat de una singura. Nu siu ce sa ii fac, maine sun un mecanic sa vina sa imi puna testerul si sa isi dea cu parerea! Sper sa nu fie ceva grav. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata revin cu un update, am fost la mecanic cu mmasina si intradevar mmai era ulei pe galerie desi noi am curatat galeria de la intercooler pana la clapeta de acceleratie dar cea de la turbo nu a fost si deaceea a luat-o pe ulei, acuma este ok dar acum se aude un fel de clocot de apa in partea stg la pasager cand ajung la 2000 de rpm, mentionez ca mi-sa infundat galeria de evacuare la clima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ''am curatat galeria de la intercooler pana la clapeta de acceleratie'' , deci intercooler-ul n-a fost golit de ulei, am dreptate ?

2. partea stanga la pasager o vad ca pe centrul bordului, sau este volan pe dreapta ? Zgomot de lichid acolo vine in 3 cazuri :

nivel scazut de antigel;

lipsa aerisire, care vine de la pompa defecta;

apa in cutia climei. Vezi  cu mecanicul cela ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler-ul a fost curatat doar partea din galerie care mergea spre turbo nu a fost, acum e ok! Zgomotul e de la mijlocul bordului spre pasager, volanul e pe partea stg, nivelul apei e putin peste minim, o sa mai adaug apa sa fie maxim!

Multumesc de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Dupa Schimbare Oring-uri injectoare +Reglaj la 180 Grade masina a inceput sa scoata fum alb cu miros intepator . 

La rece scoate mult . La cald nu scoate asa mult  dar tot scoate + miros intepator cred ca de motorina nearsa.

Sa incerc sa fac reglajul la 225 grade ? 

Sau e doar abur ?

am mai avut dieseluri dar parca nu scoteau asa fum si miros . 

1.9 Tdi AVB 101 Cp.

Am pus un video . 

Multumesc.

EDIT: Valorile injectoarelor in VAG sunt cuprinse intre +1.20  si -1.20 . Nici unul la 0.00 sau mai aproape de 0. Avansul e la 0.5

EDIT 2: YouTube- Video Fum Alb

Link YouTube - Fum Alb cu miros Intepator.

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, cristi16v said:

Sa incerc sa fac reglajul la 225 grade ?

e ok 180 de grade,prima pornire la rece cum este?sa nu fi ciupit vreun oring cand ai bagat injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea este foarte buna si la rece si la cald .

Am reglat iar injectoarele la 225 grade . Nu am obtinut nici un efect . nici la valorile din vag pe inj.

Cu riscul sa  fiu offtopic. Daca traseul evacuarii nu e etans , racordul flexibil de dupa galeria de evacuare , inainte   de catalizator , este rupt , se aude cum sufla pe langa el  , poate proveni de aici problema ?

Si inca ceva . Am pus mana pe furtunurile  ce intra in radiatorul de racire si chiar daca teperatura apei in bord indica 90 de grade cele doua furtunuri erau reci , nici macar caldute , nici apa in vasul de expansiune nu e calda  . Iar intreb , Poate fi si de aici problema ? Furtunurile reci imi indica un termostat defect , sau pompa defecta . Nu am presiune in instalatie , antigel nu pierd , . Furtunurile sunt moi chiar si dupa drum lung si motor incins . Cu toate astea apa nu trece de 90 de grade .

Caldura in interiorul masini am foarte buna .

Pun o poza si incercuiesc Furtunurile cu pricina.

Spoiler

 

20181125_160523.jpg

20181125_200907.jpg

20181125_195708.jpg

 

 

 

Spoiler

20181125_195708.jpg

 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe filmare este doar abur. Doar la vara mai faci filmare. Racirea n-are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abur 20 de minute ?

Si mirosul? 

Am sa desfac EGR-ul poate e anulat de vechiul proprietar. Sau infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaporii de apa există în orice gaze de ardere. Vizibilitatea lor depinde de condițiile atmosferice. Iarna se vad cel mai bine. Nu trebuie sa demontezi egr-ul. Se vede functionarea in blocuri de măsură.

 

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa vorbesc tampenii, dar nu cumba iti intra antigel in camera de ardere? garnitura chiulasa strapunsa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vremea asta e vorba numai de abur se vede clar. muta avasul de spre 1.7-2.2 si vezi cum miros gazele de evacuare. fiind vorba de un euro 3 vechi si cu un numar mare de kilometrii cum ai vremea sa miroasa? a flori de tei?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e uleiul ce il am in motor . 

E pus e pus intr-un service in Germania .

De la ulei poate provenii fumul?

Am atasat poza .

 

Spoiler

20181126_200725.jpg

 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am vazut filmarea dar verifca axul turbinei sa vezi daca are joc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema cu fumul este din cauza Injectorului 3 care , la cald ajunge la +2.99 iar injectorul 1 incearca sa compenseze si ajunge si el la valoare de -2.50.


 

Spoiler

 

20181127_100921.jpg

20181127_103905.jpg

 

 

Modificat de cristi16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet : daca masina scoate ce se vede in clipul postat Duminica la 2:54 PM, este doar abur. Si Duminica parca valorile nu depaseau + - 1.20 .

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua.ma poate ajuta cineve cu nr de telefon alui Cipos? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!