Jump to content

Pierd antigel, da' nu stiu pe unde


danb1974
 Share

Postare recomandată

Aseara ai fost live, am discutat aceasta problema toti 3, trebuia sa ma corectezi atunci, (eu v-am raspuns la secunda doar cu ce aveam in bibilica) acum dupa ce ti-ai facut temele :lol: te-ai inarmat cu pdf-ul si cu codul motorului pot sa mai zic ceva? Pot....subtirelul tot pe partea de sus intra in radiator, iar cel de sub vas pana la urma tot in partea de jos a radiatorului, intr-adevar difera corpul termostatului, altfel e si pozitionarea fata de motorul la care ma refeream eu...

Dic ideea e in felul urmator: cine are dreptate sau nu, n-are importanta ...nu-mi doresc decat sa-l vad pe Andutzel cu problema rezolvata, si sa fiu in ton cu tine, raman la parerea ca tevile care fac legatura intre cele 2 bazine ale radiatorului ii creeaza omului probleme. Am facut rapid niste poze cu telefonul, nu sunt ele prea clare ca sa vezi traseul celor 2 furtune de care ne tot ciondranim :lol: :

post-25544-0-42859300-1337975879_thumb.j

post-25544-0-94265300-1337975887_thumb.j

post-25544-0-47623700-1337975894_thumb.j

post-25544-0-45192800-1337975902_thumb.j

post-25544-0-56559700-1337975909_thumb.j

post-25544-0-23066800-1337975931_thumb.j

post-25544-0-53610700-1337975940_thumb.j

post-25544-0-86907200-1337975949_thumb.j

post-25544-0-20461500-1337975960_thumb.j

post-25544-0-36875400-1337975966_thumb.j

post-25544-0-22620100-1337975973_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andutzel

    65

  • Carmina

    36

  • dic

    31

  • alexanderdj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce maini frumoase ai carmina :)

Azi , am patit-o de 2 ori ....ca niciodata......nu mi-a dat afara apa deloc, insa dupa ce am oprit motoru (dupa un mers de 30-40km prin oras) la repornire -> bec aprins in bord, nivel scazut de antigel. Ma uit la vas , aproape gol..........sa innebunesc......unde se duce apa fratilor?

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Cat lichid ai pana acum in motor? cu cat ai bagat dupa ce-ai pus chiulasa la loc si ce-ai mai completat? gandeste-te bine si incearca sa spui o valoare cu o eroare maxima de juma' de litru +/-.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, banuiam ca tu te gandesti la alt tip de motor decat cel la care ma gandesc eu. Si eu vreau sa il ajut pe Andutzel si nu sa ma contrazic pe forum. Am spus aici ca prima mea masina a fost o skoda 105S, a urmat apoi o skoda forman apoi Octavia care o am si acum. Daca ai sa privesti un motor de skoda 105/120, apoi unul de favorit/felicia (1.3) apoi motorul lui Andutzel vei vedea muuulte asemanari. Pdf-ul sau mai bine zis link-ul catre el, l-am pus in ideea de a discuta toti despre acelai lucru.

Nu am unde sa fac poze cu traseul furtunului subtire (de la iesirea din termostat direct in vasul de expansiune) dar poti vedea aici http://www.briskoda....-sensor-how-to/

pentru poze cu furtunul mai gros care iese din vasul de expansiune si intra imediat in teava care se cupleaza in aspiratia pompei de apa nu am gasit link.

Andutzel, in manualul catre care l-am postat se vorbeste de un dispozitiv care se insurubeaza in locul busonului de la vasul de expansiune. Ar fi interesant de vazut daca dupa ce presurizezi instalatia de racire, cu motorul oprit, daca scade presiunea si daca sunt scurgeri pe la imbinari.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexander - 2-3L ? in mai putin de o saptamana.....

Dic, mai bagat in ceata completa.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce t-am bagat in ceata?

Vrei sa spui ca de cand ai scos masina din service dupa schimbarea garniturii de chiulasa ai mai completat pana acum 2-3 litri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

mi-am gasit si eu vasul de expansiune gol, intr-o zi... acum o luna.. sa zic. Am intrat in panica, mi-am facut ganduri negre de garnitura de chiulasa... etc. In ziua respectiva am completat pana la semn apoi am urmarit zilnic. S-a mentinut la semn. Am rarit monitorizarea.... Astazi, dupa ca m-am intors din drumul meu, am verificat din nou, imediat ce am oprit motorul. Scazuze nivelul si am descoperit si pe unde imi curge: se pare ca nu mai etanseaza strangerea pe stutul de la iesirea din chiulasa (furtunul care duce de la chiulasa in caloriferul din bord).

Am cautat unde am postat initial problema mea, dar nu am mai gasit topicul... :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Klausu, problema la mine este ca eu nu gasesc pe nicaieri sa curga ....asta ma enerveaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu n-am vazut, o perioada, pana nu m-am uitat bine imediat dupa ce am oprit motorul. Ca sa nu aiba timp sa se evapore. Eram deja convins ca e de la garnitura, de aceea, de fiecare data dupa ce opream motorul, verificam cat de tare e furtunul de la radiator (in ideea de suprapresiune). Astazi m-am uitat si de jur inprejur, am vazut umed pe carcasa ambreiajului si, am gasit bubita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan e ud pe jos la bucuresti........cand se va mai usca o sa urmaresc , iar , daca picura pe undeva...Dar sigur nu e asta ca m-am tot uitat si niciodata nimic...

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: fa-ma sa-mi fie dor de tine Andutzel...... in sensul rezolva odata problema, ca e cu ochii pe problema ta un aeroport intreg... si nu mai edita repede , am vrut sa intervin dar ai schimbat-o ca la Ploiesti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauzele sigur ca sunt multe.... eu n-am observat balta jos, ci umed pe carcasa ambreiajului, imediat dupa ce am oprit motorul. Daca ma uitam dupa 30 minute, n-as fi observat, pt ca se evapora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

dar nu se poate turna o solutie gen cerneala in antigel sa ramana urma de vopsea pe unde curge???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Eu propun sa punem de-o intilnire cu tema ,,antigelul lui Andutzel'' si sa ne uitam cu mai multi ochi pe unde abureste masinaria lui, ca daca asteapta picaturi nu cred ca o sa vada... ce ziceti ?! o intilnire ca pe vremuri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha..........ma simt flatat :)) oricum va multumesc ptr sprijin si idei....chiar numai stiu ce sa fac cu apa.......eu ma bag ... :)

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu astepti sa faci cei 500km si sa te duci cat mai repede la mecanic. Si eu m-as baga la intalnire dar ... esti departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Vin si eu sa inspectam pe-acolo daca va strangeti. Incingem motorul putin si apoi stam cu ochii pe el...mai multe perechi de ochi sunt mai bune decat una singura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am patit iar cu apa.......am mers prin oras , totu ok ......am parcat ....dupa 5 ore , ma urc in masina pornesc se aprinde becu ca numai am apa in vas. merg cu ea 1 km pana unde aveam treaba (fara sa completez) , opresc , dupa 20 minute ma duc la masina cu gandu sa completez, surpriza - apa in vas si becul nu sa mai aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineata, dupa ce se raceste si te duci sa o pornesti - surpriza se aprinde becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot azi am mers si apa e la nivel (dupa cateva ore de cele relatate mai sus).

Ce am mai observat, motorul se incalzeste foarte repede si emana o caldura foarte mare cand deschid capota(chiar dupa 5-10 minute de la pornire) si in timpul mersului pare cam infranat si asta doar in viteza, pe liber se duce ok...

si inca ceva, cand dau drumul la AC se aud niste zgomote...ca si cum ar sufla in gol nu stiu exact cum sa explic....zgomotul vine din bord

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

megamotoreta

sa nu fie oare aerisita instalatia? adica prinde un gol de aer si ala se plimba pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, am tot aerisit instalatia de ceva timp.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar merita umblat si pe la calorifer, ca pe-asta nu l-ai bagat in seama pana acum. De cand ai schimbat antigelul, ai dat pe caldura ca sa iti treaca apa si prin calorifer? Daca nu, pentru siguranta, maine dupa ce mai mergi cu masina, cand ajungi la destinatie, dai pe caldura la maxim si lasi asa cu geamurile deschise macar 1 minut. Apoi lasi tot pe caldura si opresti motorul si te duci si scoti busonul de la vasul de expansiune si daca iti scade nivelul, inseamna ca ai avut aer in calorifer pentru ca nu s-a facut aerisirea corespunzator. Dar eu cred ca e 99% de la radiator. Daca zici ca iti vine caldura infernala, inseamna ca circula apa prin el prea greu si degeaba pornesc ventilatoarele pentru ca lichidul rece ramane in radiator iar pe circuit ajunge o mica parte. Daca n-ai ce face zilele urmatoare, poate chiar ne strangem cativa si ne uitam sa vedem ce dracu' ii facem la motorul asta al tau. Deja imi da mie cosmaruri! Numai cuvinte de lauda am pentru compania farmaceutica ce iti produce calmantele! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca dupa un timp iti intra in reflex totul si nu prea mai pare mare scofala , desi e destul de nasol. (dupa 2-3 luni in care am tot schimbat si umblat).

Am mai mers cu caldura pornita pana acum....cat au fost ploile astea, deci ar fi trebuit sa se intample ceva. De fiecare data cand opresc motoru si descfac busonul de la vas, creste apa...chiar si in unele zile cand mi se aprindea becul ca am ramas fara apa , lasam motoru pornit 5-10 min apoi deschideam capacul la vas si crestea apa pana la nivel , apoi reporneam si nu se mai aprindea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil se creaza o presiune in vas

ramane de vazut din ce cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!