Jump to content

Pierd antigel, da' nu stiu pe unde


danb1974
 Share

Postare recomandată

Nu si a pus mecanicul intrebarea ca poate sa se piarda lichidul pe la garnitura de chiulasa??

Exista test pt.a afla daca in lichidul de racire exista urme de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andutzel

    65

  • Carmina

    36

  • dic

    31

  • alexanderdj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ba da, chiar asta mi-a spus, am scris mai sus ca manopera pentru o astfel de lucrare costa 1500-2000 lei, daca mai apar si alte complicatii. Despre test nu mi-a zis , sau poate nu stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute si fa un test cu solutie de contrast sau cu hartie ce depisteaza scurgerile de gaze daca exista in inatalatia de racire.

Metodele de diagnosticare au inaintat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma interesez sa vad cine face asa ceva in oras la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/31/2017 at 7:46 PM, ekoly said:

 

Este normal sa urce nivelul lichidului de racire, in recipient? Dupa ce m-am intors dintr-o cursa de vreo 20 km, am verificat nivelul si era trecut cu aproape 1 cm peste limita maxima, eu avand initial lichid pana la limita de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunurile sunt moi, flexibile, cred ca asa trebuie sa fie.

Cand am desfacut busonul de la vasul de expansiune, a bolborosit lichidul acolo si a sarit un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul din borcan are culoarea originala si nu are nimic altceva amestec.

Ciudat este ca desi m-am uitat foarte atent, nu se vede nicaieri pe unde pierde lichidul.

Mecanicul a ajuns la concluzia ca trebuie desfacut motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minute în urmă, ekoly a scris:

Lichidul din borcan are culoarea originala si nu are nimic altceva amestec.

Ciudat este ca desi m-am uitat foarte atent, nu se vede nicaieri pe unde pierde lichidul.

Mecanicul a ajuns la concluzia ca trebuie desfacut motorul.

daca masina ta are scut vezi daca apar picaturi sau se vede curs pe el. totodata ar trebui sa verifici traseul furtunelor prin care trece lichidul de racire .nivelul in vas poate sa creasca atunci cand motorul e incins,de aceea cel mai bine se verifica nivelul lichidului din vas cand motorul este rece. nu uita,niciodata nu este recomandata deschiderea vasului de espansiune cand motorul este cald/incins pt ca te poti opari cu antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine mai verific inca o data sa vad poate gasesc ceva. Sper din toata inima sa gasesc fiindca asta ar insemna sa nu mai demonteze motorul. 

Faza e ca nu am nicio pata sub masina, sau cel putin nu observ eu fiindca o am parcata cu botul in bordura iar pe marginea bordurii mai este iarba. O sa incerc sa bag mana peste tot pe unde vad furtun si poate, poate...

Mecanicul zicea ca daca era pompa s-ar fi vazut pete sub masina chiar in directia pompei.

Luni am programare cu masina la mecanic.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si radiatorul de racire . La mine sunt fisurate celulele si pierd pe acolo foarte putin . Nu are timp sa curga jos pentru ca temperatura radiatorului evapora foarte repede ce sa prelins pe el.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam greu de verificat foarte atent radiatorul, fiindca pozitionarea lui nu imi permite sa ma uit cum trebuie. Dar o sa fac tot posibilul sa-l verific cat pot de bine. Anul trecut cand a schimbat kitul, mi-a schimbat si radiatorul.

O sa fiu atent la furtunuri, pompa si radiator. Mai e ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat antigel iti pierde si in ce conditii de exploatare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  A zis :'insa de atunci cam la interval de 1-2 luni scade aproape de nivelul minim si trebuie sa completez. ".

   Scuza-ma, dar decat sa desfaci motorul pe care probabil nu-l mai pui bine la loc si te costa 2000 lei, nu mai bine adaugi lichid odata la 2 luni? Dar stai, unde scrie ca trebuie sa completezi daca este aproape de minim? Scrie ca trebuie sa fie intre minim si maxim. Poate se stabilizeaza acolo, aproape de minim.

   Daca chiar pierzi lichid, ar putea fi si pe la radiatorul de incalzire din habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu degeaba am intrebat cat si in ce conditii de exploatare

daca la mers de oras, normal, fara turatii mari nu ii scade nivelul si ii scade mult la regim de mers in turatii mari ( gen: autostrada, drumuri lungi),

este f probabil sa fie garnitura chiulasa ciupita ( arsa ).

poate pirde si pe la pompa de apa si fara sa lase urme pe asfalt... la cantitatea asta... se verifica prin demontarea capacului distributiei si verificare f atenta 

in zona fuliei pompei de apa - poate fi doar usor umezita )......

eu cu astea as incepe ....

si da, poate fi si pe la radiator de clima ( ar fi ud in  habitaclu dar , nu neaparat ), 

si pe la radiatorul mare de la motor .... asta ar trebui sa fie umed undeva...nu are cum sa fie fisurat si sa fie uscat complet.

spor... !

alta recomandare: eu as schimba iute mecanicul care vrea sa-ti desfaca motorul ptr asa ceva, daca nu e sigur ca pierde pe la garnitra chiulasa

si nici atunci nu desface motorul ci, doar demonteaza chiulasa, o rectifica, pune garnitura noua si gata.... !

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minutes ago, cascadoru said:

cat antigel iti pierde si in ce conditii de exploatare ?

 

De exemplu ieri am schimbat vasul de expansiune fiindca cel vechi avea senzorul defect si se aprindea martorul in bord. L-am inlocuit personal cu altul sh si acum totul e ok cu el. Am completat cu lichid pana la semnul de maxim si am facut o tura prin oras ...aprox. 10-12 km. Dimineata cand am verificat borcanul, lichidul era cam cu juma de cm sub nivelul minim.

53 minutes ago, cascadoru said:

alta recomandare: eu as schimba iute mecanicul care vrea sa-ti desfaca motorul ptr asa ceva, daca nu e sigur ca pierde pe la garnitra chiulasa

si nici atunci nu desface motorul ci, doar demonteaza chiulasa, o rectifica, pune garnitura noua si gata.... !

M-am exprimat eu gresit: s-a referit la chiulasa, adica schimba garnitura, rectifica daca e de rectificat si mai zicea ceva de niste garnituri, pistoane...nu mai stiu.

 

Inca ceva : mi-a aparut de vreo 2 ori (in zile diferite) simbolul cu cerculetul si triunghiul in el, adica ASR, fara ca eu sa fi apasat pe butonul aferent. Din senin a aparut, din senin a disparut. Care sa fie cauza?

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ekoly: acest topic se refera strict la pierderile ascunse de antigel deci te rog sa te limitezi la a discuta despre asta. Nu este un topic de reparatie si intretinere masina personala. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat jos capacul de plastic care acopera motorul si am inceput sa verific tot ce inseamna furtun, racord si radiator.  Cand am bagat mana sub termostat, am constatat ca de acolo curgea fiindca era ud binisor. Am strans mai bine cele 3 suruburi si maine verific din nou. Daca tot curge, va trebui sa desfac termostatul si sa vad daca e garnitura nasoala sau capacul fisurat.

Din tot ce am verificat, acolo a fost singurul loc umed, sper sa fi rezolvat misterul. Va tin la curent.

Oricum, de mecanic nu am scapat, va trebui sa vada de unde provine zgomotul ala ciudat la motor, care apare aleatoriu. Se aude ca un fornait, de parca ar fi un motor pe motorina.

 

 

Screenshot_1.jpg

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Buna ziua,

Am si eu o problema cu o Skoda Fabia 1 2001 (44kW - benzina).

Pierde antigel, cca 750ml/4-5 zile si spuma la busonul de la ulei. Nu se vede nimic, nicaieri. Parcurg zilnic cca 50km combinat (in oras/in afara orasului).

Am fost in service de 3 ori in luna august, prima data mi-a schimbat busonul de la vas, a doua oara radiatorul (dupa ce au bagat presiune in instalatie). Nu stiu daca spun bine, dar se pierde antigel in mers, daca masina sta pe loc, nepornita, nu pierde.

Ca istoric, in mai 2017 mi s-a schimbat garnitura de chiulasa + planeitate (1950 RON). A 3-a oara (acum cateva zile) mi-au spus ca este o fisura in chiulasa si ....Am mers la acelasi service pt.ca lucrarea din mai 2017 beneficiaza de 18 luni de garantie.

Eu sunt electronist, nu prea pot pune la indoiala diagnosticul meseriasului. Ce ma sfatuiti,  mai pot merge cu ea? Marti plec in concediu la cca 600 km de Brasov si aceasta defectiune nu pica deloc bine acum.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. Sa va zic o problema similara la skoda mea (fabia, 1.4 mpi, 2002).deci plec dimineata cu ea, apa la nivel normal, accelerez, in momentul acela se aud "bulburuci" in bord. In fine, ies pe aurostrada, dupa maxim 20 km se aprinde becul de la apa, verific apa si vad ca a crescut mult peste maxim. Desfac capacul,foarte multa presiune, moment in care scade apa. Dar are momente cand face invers. Adica scade apa mult sub nivel iar cand deschid capacul creste la nivel.... Pareri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa arsa 99%.  Putine sanse sa fie termostatul blocat pe inchis si sa fiarba apa=vapori=presiune mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Leonard_Ploiesti

Salutare,

Ce marca imi recomandati pentru Comutator temperatura ventilator radiator SKODA FABIA I Combi benzina 1.2 HTP 64 CP, BME - TMBHY46Y074145932.

Multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!