Jump to content

Pierd antigel, da' nu stiu pe unde


danb1974
 Share

Postare recomandată

Inainte de montarea chiulasei s-a verificat planeitatea acesteia? Cilindrii (camasile) erau toate la acceasi inaltime? daca da, e posibil sa fie si o fisura in chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andutzel

    65

  • Carmina

    36

  • dic

    31

  • alexanderdj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

megamotoreta

spunea cineva ca avea o fisura microscopica in chiulasa. la rece era ok, cand se incalzea se dilata si incepea balciul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa zic nimic...... :censur: ? Nici macar o glumita?

Bine, dar o poza tot o scap pe aici...

post-25544-0-45233400-1337361834_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, incerci sa spui ca i-ar trebui un radiator nou, sau sa spele instalatia de racire?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Ai aerisit bine instalatia de racire? Acelasi lucru l-am patit si eu asta-seara si mi-a fiert apa pentru ca am sarit acest pas fara sa-mi dau seama. Eu zic sa umbli putin cu busonul inchis doar pe jumatate si vezi apoi daca iti mai face. E de asemenea posibil sa fie si radiatorul infundat, dar daca ai verificat cum ti-am zis mai demult si debitul de apa care-ti vine pe retur cand e termostatul inchis e similar cu cel care vine cand e termostatul deschis, atunci nu ar fi problema de radiator infundat.

Apropo, acest debit cu termostatul deschis il verifici cand pornesc electro-ventilatoarele sau dupa acest moment. Daca atunci cand ai verificat cand ti-am zis, nu te-ai asigurat ca e cald si furtunul prin care pleaca apa din radiator, atunci e foarte posibil sa fi fost termostatul tot inchis. Apa nu circula prin radiator imediat ce acul din bord ajunge la 90 de grade.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti si ....fatA

Am facut tot la chiulasa , planeitate...etc. Mecanicul sa uitat atent la chiulasa a spus ca e in regula.

Intradevar , nu am spalat si aerisit bine instalatia... Tind sa cred ca e infundata ... Am mers fara termostat si tot da afara apa.. Cum pot sa curat instalatia cel mai bine? Mam uitat si la radiator asa la o scurta privire nu pare a fi fisurat deci probabil sa fie infundat? Radiatorul cum l-as pustea desfunda?

Mersi ptr sprijin

Alexander am verificat debitul si la rece si la cald baga la fel....

Carmina, esti pata de culoare a forumului...:))

LE: am uitat sa specific ca apa da afara doar daca merg constant peste 110km/h , sub 100 nu da afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg...

adica tu ai scos chiulasa de pe motor, ai dat-o la rectificat si, pana s-a intors n-ai curatat circuitul de racire?

Daca asa ai facut, iti meriti soarta, fara suparare!

aaa, si sa nu mai spun ca trebuie sa-ti mai tocesti limba... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pai si daca o curat acum are ceva?

Nu e nici o suparare, da-mi in cap da ma invat minte...numai sa nu imi mai de apa afara.

Cum pot sa o curat singur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit paginile din urma, dar, sincer, nu mi-am dat seama de cat timp e masina in exploatarea ta.

Cred ca am mai spus, conteaza foarte mult istoricul masinii...

Singur, era mai usor sa o cureti cand aveau chiulasa data jos. Acum daca e montat tot.. e mai greu..

Practic, nu poti dormi linistit de o treaba "bine facuta".

Poti sa te superi pe mine, dar eu cred ca o s-o iei de la inceput cu intrebarile....

Modificat de klausu25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii de la skoda, parerea mea e ca sunt cam inapti... Merg dupa un sablon anume, daca il iei din fata numai stiu ce sa faca.

De ce spun asta? Pentru ca de o luna de zile ma tot duc pe la ei si de cele mai mult ori primesc raspunsul nu stim, sa vedem.

In alta ordine de ideii, ieri cand eram cu chiulasa la rectificat l-am intrebat pe mecanic ce mai trebuie facut si daca poate sa imi curete vasul de expansiune pentru ca mi se parea cam jegos. Mi-a dat un raspuns sec: nu are treaba asta, nu e nici o problema.

M-am gandit sincer la curatarea instalatiei ca ar fi bine sa o faca dar m-am luat dupa mecanic...care.... Ma rog, l-am intrebat mai multe chestii care la fel imi raspundea, "nu are treaba aia"

Acuma revin la intrebarea mea, pot sa o curat singur?

Klausu, am vrut si vreau sa fac o treaba bine, de fel sunt foarte perfectionist , si imi plac lucrurile bine puse la punct.

Insa am tot mers pe mana mecanicilor de la skoda, saptamana asta ma duceam schimba termocupla, gata numai ai probleme sigur, saptamana a doua ma duceam schimbam plsonda de apa gata numai ai probleme sigur... Si tot asa, masina e la mine de 2-3luni. Din cauza lor si poate si a mea ptr ca mam lasat la voia lor am ajuns asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Acuma revin la intrebarea mea, pot sa o curat singur?" Pentru aceasta intrebare, un raspuns ferm: DA! cu precizarea ca nu e musai sa fii singur :lol:

Am in cap si varianta rapida ptr. rezolvarea problemei tale, dar uitandu-ma la orele de difuzare a problemelor tale, mai bine ma abtin pana vad in ce toane esti, ca altfel ma reclami :lol:

Dic, varianta 2 fiindca este mult mai ieftina.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca s-au cam rezolvat problemele cu apa......mecanicii de la skoda mi-au spus toti ca nu se face aceasta curatare a instalatiei , ca la simptomele mele nu are cum sa fie asta plus ca mi-au scos atingelul de 3 ori si mereu era curat ( dar a sunat mai mult de genul ca e o prostie sa faci asta , ma rog).

A dat afara de la surplusul de apa/antigel care a fost adaugat, a fost raspunsul final. Azi am facut vreo 50km in afara sa o testez, am mers constant cu 140-160....nu a dat strop de apa afara......mi sa parut ciudat , ma obisnuisem sa dea :))

Stiu carmina ca pot sa o curat eu , insa treaba era ce sa folosesc ? sampon , sapun? :) Parca tot as vrea sa o schimb, sa fiu sigur...

Ia zi rezolvarea problemei pe calea rapida...sunt in toane bune azi :) ia sa vad cat de rea esti tu azi......

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema macar pentru un timp, dar e bine si asa :lol:

Pentru spalarea instalatiei de racire foloseste un radiator flush.

Rezolvarea rapida : priveste poza.....sub pedala de acceleratie vei vedea un plastic, no acel plastic il desfiletezi cu un imbus, apesi pedala de acceleratie si te uiti pe turometru si reglezi astfel incat pedala sa nu aiba cursa decat maxim ptr. 2500 ture, fiindca la aceasta turatie nu mai ajungi tu la 140-160 km, ceea ce inseamna vreo 3500-4000 de ture poate chiar mai mult si astfel scapai de aruncatul antigelului pe la vas , fiindca numai la o turatie foarte mare aveai fenomenul respectiv :lol:

post-25544-0-04295400-1337435866_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fi fost doar aer pe instalatie (in spatiul de apa din chiulasa) si a favorizat formarea de abur deci implicit presiune ridicata in circuitul de racire ceea ce a facut sa iti dea apa afara din vasul de expansiune? Pana sa schimbi garnitura sigur patrundeau gaze in spatilul de apa si se creea presiune.

Acum iti mai dispare apa din circuit? ai nivelul constant in vas? Temperatura se mentine constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Carmina, buna ideea ta , nu puteai sa imi spui mai devreme?! :) De ce ai spus ca macar ptr un timp au disparut problemele? Poate numai am probleme ...

@Dic: Inainte aveam furtunul de dinaintea termostatului beton, chiar si dupa ce "deschidea" termostatul, deci era presiune mare. Acuma e fleasca dupa ce deschide termostatul.

Momentan nu a mai disparut apa , am nivel constant in vas....temperatura a fost intotdeauna la 90 grade si cand aveam problema, nu a crescut sau scazut cand era cald motorul. Inca nu sunt convins ca numai da apa afara, azi voi face un drum de 200km si o sa ma conving daca mai da sau nu apa afara. Mi-a verificat si pompa de apa era in regula.

Ca si concluzie:

- termostat schimbat

- termocupla schimbat

- garnitura schimbat

- pompa apa ok

- furtune ok

- chiulasa aparent ok

- buson vas expansiune schimbat

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sistemul e ca la diesel,pe furtunul ce intra in vasul de expansiune,cel subtire de aerisire,are bagat pe el un fel de opritor,o chestie de plastic cu o gaura mult mai subtire decat diametrul furtunului,acea gaura are prostul obicei sa se infunde si nu se mai face aerisirea,multi au dat chiuloasele jos pentru acel banal opritor,daca apesi pe furtunul de care-ti zic o sa dai de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Razvi, nu cred ca la benzinare au crezut inginerii ca e nevoie de o astfel de scamatorie. La Diesel ii inteleg necesitatea si in acelasi timp utilitatea sa.

Si eu abia am reusit sa scap de pierderea de antigel pe care o resimteam de 2 ani incoace. Din cauza robinetului de golire de la radiator pe care l-am schimbat cand deja ma uitam in fiecare zi sub capota la vasul de expansiune. Are si-un sistem cretin, un O-ring fiind ceea ce impiedica lichidul sa curga afara din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum am spus mai sus, am facut 200 km in afara orasului........La sfarsitul calatoriei , surpriza....... aveam cativa stropi dati afara (in comparatiei pana acum , ca imi facea motoru fleasca), deci presupun ca problema nu a disparut, doar sa mai ameliorat.....La intoarcere, nu a dat nici un strop afara, insa atunci cand sa racit motorul mi-a supt toata apa din vas........help?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Nu e instalatia aerisita bine. Atunci cand suge apa dupa ce mergi cu masina, se umple instalatia. Era bine daca imi trecea prin cap sa-ti zic sa vezi daca iti baga aer cald cand e apa la 90 de grade. Ar trebui sa faca asa de 2 ori si pe urma e circuitul plin, nu mai are de ce sa-ti suga apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inca mai sunt in test cu ea, astept sa vad daca mai prezinta simptome ceva, pana acum in afara de faza asta nu a mai avut altele...

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum am spus mai sus, am facut 200 km in afara orasului........La sfarsitul calatoriei , surpriza....... aveam cativa stropi dati afara (in comparatiei pana acum , ca imi facea motoru fleasca), deci presupun ca problema nu a disparut, doar sa mai ameliorat.....La intoarcere, nu a dat nici un strop afara, insa atunci cand sa racit motorul mi-a supt toata apa din vas........help?! :)

Pe unde iti dadea apa afara?

Mecanicul nu ti-a spus sa revii pentru o restrangere a suruburilor de la chiulasa (cred ca le-ai folosit tot pe cele vechi)?

Daca ar fi sa mergem pe ideea ca radiatorul e murdar si nu asigura o racire suficieta ar trebui sa vezi mai intai in bord ca iti creste temperatura si apoi sa iti "fiarba" motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, apa imi da ca intotdeauna pe la gaura de aerisire a vasului de expansiune.

Si da trebuie sa ma duc ptr strangerea suruburilor dar mi-a zis undeva in jur de 500km.

Mi-a spus ca radiatorul este ok , ptr ca baga si scoate apa afara cum trebuie, apa in bord nu mi-a crescut niciodata....sta fix la 90grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaura de aerisire a vasului de expansiune? poti sa pui o poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da o sa fac o poza maine , poate m-am exprimat gresit, pe lateral sus are o gaura (din fabrica) pe care iese apa cand se umple vasul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Deci nu gaura pe care vine busonul, nu? Inseamna ca asta e supra-plinul sau cum ii zice. Ca la chiuveta, ca sa nu dea apa pe-afara.

Eu cred ca e ok, doar ca ti-a ramas putin aer pe instalatie care a fost eliminat si de-aia a aruncat apa afara ca si-a facut gazul loc sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!