Jump to content

Pierd antigel, da' nu stiu pe unde


danb1974
 Share

Postare recomandată

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andutzel

    65

  • Carmina

    36

  • dic

    31

  • alexanderdj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu are voie sa treaca peste 90, asta iti sugeram Andutzel, dar daca tu musai vrei cu cuvinte nu e o problema .

Ca sa stai linistit cu termostatul sa poti dormi noaptea fa asta:

(cu masina pe loc):porneste motorul si lasa-l sa se incalzeasca la 90(ajuta-l nitel ), cind ai ajuns la temperatura pune mina pe cele doua furtune care pleaca de la radiator(unul sus si unul jos), temperatura care ai sa o simti la mana ar trebui sa fie aproximativ la fel ,daca furtunul de jos este rece si cel de sus este cald(diferenta de temperatura mare)atunci ai termostatul blocat

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu pot dormi noaptea asta :) ........am probat acum ....intradevar unul e cald si unul rece iar radiatorul este putin caldut, desi am facut vreo 20km. Deci termostatul este de vina?! Lualar naiba de termostat ca mi-a mancat zilele apa asta.......am schimbat atatea si tot persista problema....termostatul il pot schimba singur sau trebuie neaparat service? Ce termostat imi recomandati (unul la pret mediu spre mic)? E adevarat ca din cauza problemei astea e si consumul mai ridicat?

Mersi pentru ajutor....

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai aici e problema.... termostat la pret mic... si il schimbi iar, dupa cateva luni.... cumpara unul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza-l si pune-l la fiert, daca ai un termometru vezi si la ce temperatura se deschide (daca se deschide). Daca se deschide posibil sa ai alta problema (radiator infundat, pompa apa defecta) . Poti sa pui carcasa fara termostat si sa dai o tura sa vezi ce se intampla.

Cam despre asta e vorba (mai putin inlocuirea carcasei de plastic cu cea de aluminiu) : http://skodafriends.ro/forum/viewtopic.php?f=14&t=524

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am verificat iar azi furtunele si se pare ca m-am inselat aseara, amandoua sunt calde...deci presupun ca pica faza cu termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil atunci sa aiba garnitura ceva, o mica fisura intre unul din cilindri si spatiul de apa. La compresie iti baga aer in spatiul de apa si creeaza presiune in circuitul de apa. Presiunea impinge apa in cilidru in timpul admisiei. Fisura nu e foarte mare pentru ca ai avea apa toata in ulei. Cand e rece nu curge apa prin fisura in interiorul cilindrului. scoate bujiile si examineaza-le. Fa un test de compresie.

E o presupunere.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ai si check engine aprins pe bord? Mergi si fa-i o diagnoza si vezi daca iti da erori pe vreun cilindru.

Sau daca te coafeaza mai bine asa: pornesti motorul cu cate-o bujie lipsa pana dai de cilindrul pe unde-ti arunca lichidul de racire. In mod normal ceea ce iese din cilindru trebuie sa puta tare de tot a benzina. Daca ti se pare diluat, acolo e problema, iti baga apa in capul pistonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi sa aprins o data check engine , dar sa stins dupa vreo 20 km. Si din ce zici tu e grav, daca ar fi asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi cum am zis eu si colegul @dic, ar trebui sa scapi doar cu schimbatul garniturii de chiulasa de inlocuit si verificat si rectificat chiulasa in caz de nevoie. Sau poate sa-ti fi crapat chiulasa si sa faca asa...

Ma gandeam ca check engine o sa ti se aprinda daca iti da apa pe evacuare, dar nu e neaparat sa fie asa.

Poti incerca cum ti-am zis mai sus, dar e doar o banuiala. In acelasi timp verifici si bujiile ca tot le scoti pe scoti pe rand si vezi daca pare ceva ciudat. Daca e putin afumata, nu-i nimic. Daca e plina de funingine, atunci nu mai e bine. Daca o scoti uda fleasca, inseamna ca ori nu-ti da scanteie pe bujia aia, ori ceea ce a udat-o nu e benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bujiile le-am schimbat acum 2-3 saptamani....si nu am observat nimic ciudat. Ma intreb, daca era garnitura sau chiar chiulasa , mai puteam face 4000 km in astfel de conditii? Plus ca motorul in afara ca am impresia ca , consuma putin mai mult , pare sa mearga in mintile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifica-ti mai bine circuitul de racire. Daca nu se duce nici pe evacuare, nici in ulei, trebuie sa se duca undeva.

Later-edit: iti pornesc electroventilatoarele?

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori lasa balta pe teava de esapament daca stau pe loc , pana se incalzeste motorul (da am presupus ca e de la condens, avand si in vedere ca toba mea e cam dusa). Ce sa mai verific , am schimbat sonda de apa, termocupla, un furtun.... ma gandeam sa schimb vasul de expansiune care e cam murdar si furtunul de retur al apei ca pare cam mancat.

Apoi mai ramane de verificat termostatul si radiatorul (termostatul la o verificare asa mai "din ochi" mecanicul a spus ca e in regula). Pe radiator am observat o pata verde intr-o parte , ce poate fi?

Si acum mai pus pe ganduri cu check engine, ce l-ar fi putut declansa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,merge in mintile lui" :lol: stai linistit, tu mergi bine in mintile tale :lol: ?

Mai Andutzel : ulei in vas nu ai, bule de aer iara nu-ti face, spala instalatia de racire si gata treaba.

Alexandru te rog nu speria omul cu chiulase crapate....

Creste iarba pe radiator , te pomenesti ca ai motor eco :lol:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca PARE sa mearga in mintile lui, nu inteleg amuzamentul.

Am spus mai sus ca in vasul de expansiune pare sa fie o spuma de culoare maronie uscata (probabil sa uscat atunci cand mi-a mancat apa) , ma rog , este murdar. Bule nu stiu daca face sau nu. Am schimbat tot antigelul si apa din instalatie la service.

Si da , eu merg in mintile mele.

Nu am inteles partea asta " Creste iarba de la jeg " poti te rog sa dezvolti? Mersi

@alex: da imi pornesc , am avut o problema cu ele , mi-a spus mecanicul de la skoda ca era arsa o siguranta de alternator(sau electroventilator nu mai stiu exact)

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ANDUTZU nu te supara mai glumim si noi nitel. Daca vrei sa fii ajutat trebuie sa cunosti si latura asta.

furtunul prin care vine apa din motor e aproape terminat

- am avut spuma la capacul de la ulei dar a disparut

- pierd si se fierbe lichidu de racire..

Odata afirmi una, dupa care o schimbi ca la Ploiesti....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da carmina, te inteleg...da ma exasperat apa asta si incerc sa elimin eventualele probleme din calcul , nu vreau sa intru sa umblu la chiulasa asa usor.....problema e ca de sambata trecuta nu a mai facut nici o faza. Doar cand fac un drum in afara bucurestiului si merg cu viteza mai mare (100-120km/h) imi da apa afara , iar cand ajung la destinatie si opresc motorul imi suge toata apa cand se raceste.

Daca merg doar in oras , imi scuipa apa pe teava pana se incalzeste. Si mi-a aparut si becul cu check engine timp de o ora....in rest e ok :)

Edit: Ma schimb pentru ca pe forum se raspunde greu , iar eu intre timp mai merg pe la service mai schimb una alta si fenomenele se schimba. Eu pun intrebarea azi si ajung la un raspuns concret maine sau poimaine (dupa ce se duc glumele) , iar problema nu e neaparat de actualitate , eu am avut problema saptamana trecuta , ca numai face in momentul de fata nici un fenomen descris atunci e altceva , da eu vreau sa stiu motivul ptr care atunci l-a facut.

Spuma la capacul de la ulei am avut atunci cand am cumparat-o (adica acum 2-3 luni). Mecanicul de la service mi-a spus ca din cauza frigului si a uleiului , ca au venit mai multe masini cu fenomenul asta. De atunci nu mi-a mai aparut. Si doar ti-am scris si in postul de mai sus ca am avut , numai am.

Sper ca ai inteles ce am vrut sa zic.....

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci mai fa si in felul asta: te duci si pornesti motorasul, scoti capacul de la vasul de expansiune si vezi daca iti da pe retur antigelul inapoi. Ideal ar fi sa mai ai pe cineva cu tine care sa treaca si sa tureze masina progresiv, nu foarte mult luand in considerare ca la momentul ala motorul o sa fie rece. Daca cu cat creste turatia cu atat iti da mai mult lichid pe retur, atunci e bine.

Urmatorul pas e sa faci asta si atunci cand se presupune ca termostatul e deschis si lichidul circula prin circuitul mare al racirii, adica si prin radiator. Tot asa, te uiti cum iti da pe retur la relanti si o turezi din nou progresiv si ar trebui sa faca la fel: cu cat creste turatia, cu atat sa dea mai mult lichid si mai repede pe retur.

De asemenea vei verifica si daca face bule in vasul de expansiune si daca miroase a gaze de esapament. Bulele trebuie sa-ti vina de sub lichid cumva, nu le vei lua in seama pe cele care se fac cand pica de pe retur.

Daca iti ies bine testele astea, ne cam bagi in ceata.

Ca idee, daca cu motorul rece nu-ti da din ce in ce mai mult lichid pe retur, inseamna ca pompa de apa nu-si mai face treaba. Daca cu lichidul circuland prin radiator incepe sa-ti dea mai putin lichid pe retur, inseamna radiatorul este infundat si de aici ti se trage problema cu fiertul apei. Circula mult prea greu si se incinge prea tare si aia e...

Later Edit: Carmina, i-am zis de chiulasa pentru ca asa a patit un prieten la un Passat B6 1,9 Tdi si pleca din Bucuresti si cand ajungea la tara mi-a zis ca vedea cum ii suge tot lichidul...Si nici nu era asa mare distanta, decat vreo 28 de km de la el din parcare pana la mine in poarta...

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru martor ceck engine ar trebui sa pui vcds-ul pe ea sa vezi ce eroare ai, si putem discuta pe baza erorii.

Restul sper sa le rezolvi cum stii tu mai bine, dar iti dau un sfat: gandeste bine inainte de a desface , si daca tot iti sare tie apa aia in ochi de la teava, te-ai gandit sa pui dejetelul si sa-l duci la gurita? Daca e dulce spor la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus dejetelul si l-am dus si la gurita.....nu are nici un gust.

@alexander: mersi ptr sfaturi , o sa probez ce mi-ai spus si revin cu rezultatele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii foarte atent la bule si la miros...Daca nu esti sigur de sursa bulelor, mirosi deasupra vasului si daca nu esti convins de miros, bagi un pic nasul langa toba ca sa stii cam cum ar trebui sa puta in caz ca sunt gaze de esapament.

Succes!

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, alexander am facut testele si sta cam asa treaba:

- returul vine in functie de aceleratie mai tare , atat calda cat si rece.

- bule nu am observat , insa vine un miros urat , nu prea pare a esapament insa nu e placut deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am verificat termostat , erau rupte piciorusele - schimbat

Plecat in test la 140km dadea apa afara, m-am intors la service.

Am verificat garnitura de chiulasa - era ciupita, am schimbat,readaptat etc.

Plecat in test , la viteza... DA APA AFARA!!!

La naiba , ce sa ii mai fac????

Mersi :)

Carmina daca vii iar cu glume ... Iti fac reclamatie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!