Jump to content

Pierd antigel, da' nu stiu pe unde


danb1974
 Share

Postare recomandată

Ce imi recomndati sa bag in vasul de racire ptr ca pierd antigel pe la radiator in partea stanga pe la mijloc . A folosit cineva ceva ptr a astupa pori ???????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andutzel

    65

  • Carmina

    36

  • dic

    31

  • alexanderdj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici eu nu recomand bagarea a tot felul de "substante minune" in sistemul de racire. Si eu am fost tentat la un moment dat sa bag tot felul de solutii pentru ca nu imi dadeam seama pe unde curge, dar m-am lasat pagubas. Mai rau faci pompei de apa si sistemului bagand astfel de substante. Cel mai bine rezolvati problema radical afland pe unde curge. Am avut probleme cu pierderea de atigel, dar cu greu pana la urma am aflat ca scurgerea era pe la o flansa/distribuitor care facuse pori mici, invizibili cu ochiul liber, din cauza uzurii in timp a materialului. O alta cauza a pierderii antigelului poate fi pe la O ringurile dintre flanse si blocul motor, care de asemenea se uzeaza in timp de la caldura si nu mai etanseizeaza bine. Un pont care l-am ivatat de la inginerul la care merg cu masina este ca daca ai scurgeri din sistemul de racire, desi e vara acum, e bine sa ai antigel in sistem. De ce? Raspunsul este ca, pe langa ca ajuta la lubrefierea pompei de apa si protejarea sistemului de racire impotriva coroziunii, in cazul in care curge pe undeva i-l vezi pentru ca nu se evapora precum apa. Daca ai avea doar apa in sistemul de racire de la caldura de afara, dar in special de la caldura motorului, el se evapora pe masura ce curge si astfel nu iti dai seama unde e scurgerea. Bafta! :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva,la pierderea de antigel trebuie avut in vedere si garnitura de chiulasa.A patit-o finul meu cu BORA,timp de ~1,5 ani completa putin cate putin pana cand la un drum Roman-Iasi ~100km si retur a completat ceva peste 1L, a dat jos chiulasa ,schimbind garnitura a disparut si problema. Nu se vedea pe nicaieri scurgeri de lichid.DRUMURI BUNEicon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe unde a, scurgeri , prin fata pe la raditor pe la mijloc in partea stanga, dar ce sa fac????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iei un radiator nou sau sa i-l repari pe cel de pe masina... Parca sunt firme care se ocupa si cu reparat/reconditionat radiatorare. Google it!.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate evapora apa din antigel pe perioada veri deja am completat a2a oara, sau am pe undeva scurgeri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand diferitele 'substante', pasta sau pulbere in radiator, trebuie sa cumparati altul din dezmembrari sau incercat sa il dati la reparat, inainte de asta sa verificati termostatul si termocupla, poate este preamare presiunea in instalatie si asta poate fi cauza unui radiator spart.

Pulberea aceea care se introduce in radiator il poate bloca definitiv pentru ca se depune intr-o teava foarte subtire si subreda din care este alcatuit tot radiatorul.

Bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc .Cred ca o sa merg sa vad daca se poate face ceva cu radiatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine. Oricum, in cele mai multe cazuri se inlocuieste...defectul aparand la imbinarea dintre bacurile de plastic si componentele din aluminiu....

Referitor la ce au spus colegii - asa e, nu baga diverse substante, pulberi, etc....ca iti poti bloca nu numai radiatorul ci s caloriferul din aeroterma, si atunci sa vezi bucurie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Se incalzeste apa mai mereu(in special daca merg mai turat) incat da pe afara(prin gaura de siguranta). Am facut un drum Focsani-Bucuresti , am ajuns in parcare , am verificat apa era intre minim si max. Dupa 3 ore am verificat si mi-a mancat toata apa din rezervor , numai era nimic. In rest prin oras da mereu pe afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai radiatorul obturat si circuitul de apa nu se mai face la parametri .

sau

Termostat blocat pe pozitia inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca era termostatul ar fi trebuit sa nu bage caldura deloc nu? Insa la mine baga de te arde....chiar si asta mi se pare exagerat.

Iar daca ar fi radiatorul, nu ar fi trebuit sa curga sub el apa?M-am uitat mai mereu pe sub masina si nici urma de ceva...

Ce am observat e ca atunci cand o pornesc sufla apa pe teava de esapament, asta pana se incalzeste motoru, uneori se face si "balta" in spate, daca o tin 10 min pe loc.

Pe mine asta ma enerveaza , nu ca mai de pe afara cand ii dau mai tare in turatii, ci faptul ca dupa ce o opresc si se raceste motoru imi suge toate apa din vasul de expansiune (doar daca am facut cel putin 50km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cat ai pierdut pe la vasul de expansiune, cam tot atat instalatia de racire isi completeaza.

In cazul tau toata apa din vasul de expansiune.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pierd atat de mult , ca sa imi traga toata apa.

Ma rog, prea putin conteaza cat si cum , mai precis e intrebarea: De ce se intampla asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat uleiul , e ok....Antigel am pus numai G12 nu altceva... o fi garnitura de chiulasa fisurata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- in vasul de expansiune s-ar putea sa observi ceva bule de aer provenite din compresia pierduta in sistemul de racire;

-ulei in lichidul de racire, dar nu doua trei picaturi care pot ajunge si accidental acolo;

- apa in baia de ulei, o spuma maronie aparuta pe capacul de umplere ulei si pe joja de control;

- pierdere lichid racire fara o explicatie clara (furtun plesnit, etc.)

- fierbere lichid racire, la fel, fara alta cauza concreta care duce la aceasta.

Daca ai unul din aceste ,,simptome" te poti gandi si la garnitura de chiulasa.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si probleme am asa:

- vasul de expansiune este murdar, cred ca e o spuma uscata (sa uscat cand a ramas fara apa) de culoare maronie deschis.

- furtunul prin care vine apa din motor e aproape terminat

- am avut spuma la capacul de la ulei dar a disparut

- pierd si se fierbe lichidu de racire..

deci, clar e garnitura nu? cam ce preturi mai sunt in ziua de azi pentru schimbat garnitura? (piesa+manopera), asa in mare ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unixauto.ro:

Garnitura chiulasa 50-70 RON

Set prezoane chiulasa 160 RON

Eventual rectificat chiulasa etc.

Eu cred ca ar trebui sa iesi pana in 4-500 RON cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi tind sa cred ca nu e chiulasa, uleiul e intre limite , motorul merge bine , si problema o am de 4-5 saptamani in care am facut cam 4000km. Ar fi trebuit sa se agraveze tare situatia daca era chiulasa. O sa schimb mai intai vasul de expansiune si furtunul de retur sa vad daca persista problema , alte sfaturi imi mai puteti da?

Am impresia casi consuma cam mult in oras (9-10%) e normal?

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era blocat pe inchis nu dadea caldura, dar da destula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e blocat pe inchis, da caldura ca nu mai suporti. Daca e pe deschis apare fenomenul de caldura putina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mie imi baga caldura de ma arde....dar, doar daca pornesc instalatia. Daca nu , nu baga caldura. E posibil sa fie de la el? Mie imi sta acul la 90 grade, nu ar trebui sa treaca peste?

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!