Jump to content

Pierd antigel, da' nu stiu pe unde


danb1974
 Share

Postare recomandată

Acuma m-am convins.Am fost la mecanic si a pus apa pina la maxxim in vasul de expansiune.In acel moment au inceput sa apara bulbuci .Pina atunci nu prea se observau. Asa ca fara sa ii spun mi-a zis direct .....garnitura piscata. Nu mai era un soc asa ca am fost la magazin si am intrebat si pretul garniturii este intre 60 de lei si 80 de lei,dar nu prea stiu care firma produce garnituri si sa fie si bune? Asa ca help!

La mecanicul care am fost nu mi-a placut ca nu prea are scule si cred ca la blocurile astea de aluminiu trebuie si ceva finete :( asa ca m-am hotarit sa fac eu aceasta operatie!!!! Deci daca cineva de pe forum a mai schimbat acea garnitura rog sa intervina cu detalii. Daca nu apare nimeni oricum cred ca am sa ma risc sa desfac motorul .Rugamintea mea ar fi sa ma ajutati cu ordinea stringerii chiuloasei si forta cu care se face.In rest urati-mi bafta sau....opriti-ma :icon_thumright:

Ps:Stiti cumva cu ce pot curata vasul acela de expansiune, fiindca e deja maro.Un meserias a zis ca merge diluant dar cred ca e o gluma buna.

Modificat de maxxgabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andutzel

    65

  • Carmina

    36

  • dic

    31

  • alexanderdj

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totusi nu ma ajuta nimeni la stringerea chiulasei ??? Ce ma intereseaza este modul de stringere si forta de stringere. Va rog mult caci simbata ma apuc de desfacut motorul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi si tu ce cod are motorul.Dar ar fi bine sa descarci manualul de reparatii si sa arunci o privire singur.Daca nu il mai gasesti,scrie codul motorului si o sa ma uit eu.Si sper ca ai cheie dinamometrica,ca fara ea ...si binenteles,tubulara potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ,am si scos manualul la imprimanta, cheie dinamometrica am si tot felul de chei .Doar ca nu stiu la motorul meu 1,4 MPI AZE cit sa string si mai ales cum ??? Mersi de ajutor!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu,14-1-pag4,5 , ai 3 lungimi diferite la suruburile de chiulasa si se pun fiecare in pozitia respectiva,se strang in ordinea din poza intai la 20nm si apoi cate 90grade in plus in aceiasi ordine, de 2 ori.Acum,daca ai cheie cu 20nm,ca a mea e de la 40nm...

Modificat de marian_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici tre sa te uiti daca ai manualul precum zici

post-3449-1250796400_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac .Revin cu detaliere dar dupa ....reusita . Multumesc tuturor ,si pe curind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru ajutor ,a durat circa 9 ore dar am facut totul foarte incet si am si schimbat uleiul. Am curatat tot ce se putea ,iar garnitura intradevar era distrusa. Asa ca am facut nivelul la apa , la ulei si cred ca e bine ....deocamdata. Duminica fac un drum mai lung si in caz ca mai apare ceva strig din nou :) . Deocamdata multumiri!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari ! Sper ca ai avut grija la distributie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Duminica fac un drum mai lung...

nu uita ca dupa 1000 de km ar trebui sa mai desfaci o data suruburile de la chiulasa si sa le restrangi. cel putin asa mi-a facut mie mecanicul ce mi-a schimbat garnitura de chiulasa.

numa'bine si felicitari pentru indrazneala si reusita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi V, NU este necesara acea operatiune. Imi pare rau ca pagina oferita de saboteur nu este completa dar iti spun eu ca nu scrie de restrans nimic acolo. Doar Stage 1-4 si gata. Teoretic ar mai fi un reglaj la culbutori dar NU este necesar. Dupa Stage4 se lasa cca. 30minute masina nepornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerile sunt impartite.pe mine mari maestri mau invatat sa o strang la 500 km,dar asta fara sa mai dau prezoanele afara!!!pentru ca atunc il tot poti chema la 500 de kmde la fiecare strangere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi V, NU este necesara acea operatiune...

ok, am inteles. de altfel, am scris acolo ca asa mi-a facut mecanicul meu. exact cum zice si rades, parerile sunt impartite.

cand m-am dus inapoi la mecanic dupa 1000 de km, a desfacut cate un pic fiecare surub pe rand si imediat la strans la moment. toate pe rand si fara sa le dea afara.

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am procedat la stringerea care e postata de catre saboteur iar alta nu cred ca mai are rost teoretic.

Pe garnitura de chiulasa specifica la fel o stringere in trei stagii. Dupa mine ma gindesc la garniturile de demult care intradevar mai trebuiau strinse ,dar modelele mai noi nu mai trebuie (cred :mop: )

Modificat de maxxgabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Iar pierd antigel. In 10 zile a ajuns de la maxim la nivelul de avarie. La service s-au uitat de 2 ori, la motor nimic, in habitaclu nimic, uleiul nu creste. Urmatoarea chestie ar fi sa desfaca motorul dar nu prea imi vine nici mie nici lor. Garnitura de chiulasa si alte garnituri din motor au fost schimbate acum citiva ani cind mi-a intrat antigel in ulei.

Vreo alta idee pe unde ar mai putea sa dispara antigelul in ritmul asta, sau cum sa-mi dau seama daca ajunge in cilindri?

Masina se apropie de 90kkm

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca scoti fum alb la esapament.

Daca da, il arzi direct in cilindru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare . Am si eu o alta problema , pierd antigel din borcan cred ca 100g pe saptamana , azi am vazut ca imi curge pe la radiator prin partea stanga sus. Cum pot rezolva problema , am auzit de ceva ce se baga in apa so merge direct la por.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare (nu stiu daca are legatura directa). Ideea este ca si eu pierd antigel, nu stiu exact cantitatea si timpul (am fost la mare aprox 1050 Km si cand am plecat am facut plinul la antigel si cand am ajuns acasa era intre maxim si minim, adica scazuse destul) si mai nou mi se aprinde si beculetul de la nivelul uleiului. Schimbul de ulei si filtru l-am facut acum 1500km (masina are 110000 km motor 1.4 MPI, cod AME ) . Ulei nu pierd, nu curge nimic, termostatul l-am schimbat cu tot cu suportul de plastic ca s-a crapat si curgea pe acolo acum nu mai curge pe la termostat dar antigel tot pierd. Sa fie oare problema cu garnitura aia de chiulasa ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei in vasul de expansiune?...nivelul la ulei a crescut? spuma in busonul de ulei? la acceleratie face bulbuci in vasul de expansiune?.....cam astea ar fi simptomele ptr. garnitura de chiulasa ciupita......daca antigelul ar curge pe undeva ar trebui sa se vada, mai ales G12 ........se albeste locul pe unde curge...... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut pe unde pierd atintigel . Pierd pe la radiator , cca 100g pe saptamana , ce pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pierzi pe la termostatul de pe radiator, ca acolo banuiesc eu.....mai trebuie strans.....dar cu simt..... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca pierd pe la termostat ca am vazut pata de apa in stanga pe elementi aproape de mijlocul radiatorului . :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la ulei nu a crescut, este acelasi. Spuma nu face la buson, daca scot capacul arunca picaturi mici de ulei iar antigel nu imi mai curge ca m-am uitat atent pe la furtunuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a recomandat cineva "STOP LEAK" sa bag in borcanul cu antigel. A folosit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!