Jump to content

help - relanti + altele


Guest bucuresti1
 Share

Postare recomandată

Guest bucuresti1

Nu prea mi-e clar un lucru:

La Dan-Don sau Bosch Radacini , daca ma duc si o pun pe tester ( cu cond. sa aiba interfata ptr. masina mea) poate sa-mi spuna la final care sunt bubele??? :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s_c

    30

  • Andi TDI

    2

  • alinica2001

    2

  • adicaddy

    2

Guest bucuresti1

Inca ceva:

Sa nu radeti de mine, dar asta e, nu prea ma pricep...M-a intrebat cineva daca Audi-ul meu are injectie mecanica.

N-am stiut sa-i raspund.Ma ajutati voi? :colors:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina ta are injectie mecanica:

- daca injectoarele se deschid comandat de presiunea benzinei = injectie mecanica

- daca injectoarele se deschid comandat electric de un semnal de la ECU = injectie electronica.

O diagnoza completa a injectiei inseamna mai mult decat citirea erorilor si parametrilor din ECU, mai ales ca este vorba de injectie mecanica, cu un ECU mai primitiv si cu mai putini senzori.

Astfel, aceasta ar trebui sa includa:

- citirea erorilor si parametrilor din ECU

- verificarea presiunii benzinei

- (eventual) verificare noxe - acestea dau indicii asupra bunei functionari a injectiei

- testarea diferitelor semnale primite/generate de senzori/valve...

- (eventual) verificare a compresiei

- verificare a fiselor/bujiilor

- verificare a integritatii furtunelor/tubulaturilor de admisie/vacuum

... si cred ca ma mai pot gandi la cateva

Numai dupa aceea poti spune ceva in cunostinta de cauza despre cum merge motorul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

Acum ca m-am mai luminat putin, am intrebat la Bosh Radacini si la Dan-Don de diagnosticare motor pe tester, insa din pacate, nu fac diagnosticare pe computer ptr. modelul meu ( probabil din cauza vechimii) ... :x :x :x

Ce ar mai trebui sa fac/unde sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai incearca si la Vifor Bosch sau Metrotehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.

incearca sa stai pe langa ei - poti invata multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

:x :x :x

Incep sa-mi pierd rabdarea... :-(

Am fost la Vifor Bosch si mi-au testat injectoarele, noxele, turul si returul de benzina, pompa de benzina, sonda lambda.

In concluzie nici baiatul de acolo n-a putut sa-mi spuna cu exactitate ce are - a observat si el ca fluctueaza turatia si mi-a mai spus ca pana in 3000 turatii parca ar merge in 4 supape dupa care peste 3000 ii arata ca merge corect???

A mai vazut ca am o fisa intrerupta, insa mi-a pus o fisa noua de la ei si a facut proba, dar fara succes, motorul cam tot la fel porneste: greu, scade turatia s.a.m.d.

Pe deviz mi-a scris:

inlocure injectoare,

inlocuire fise.

Mecanicul,mi-a mai spus sa incerc si varianta cu aditiv ptr. curatarea injectoarelor.Am facut-o si p'asta si inainte de a-mi spune el si acum 2 zile cand am iesit din Bucuresti, la drum lung ( am folosit chiar o concentratie mai mare - singurul lucru care a rezultat a fost un consum de ~ 7%) dar tot fara rezultat concludent ptr. pornirea la rece.

Chiar nu mai stiu ce sa fac.Ma gandeam, poate fi din electromotor?sau din ceva mai simplu?

A, si colac peste pupaza, dimineata am observat ca scoate un pic de abur prin grilele de la aeroterma....Parca mi se paruse mie ca scade apa, insa nu vedeam nici o urma pe sub masina.Sa fie caloriferul spart?Aburul iese fara sa dau drumul la aeroterma.

:shock: :shock:

Deci, din nou, HELP si merci ptr. sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt surprins :) - scuze, dar nu ma pot abtine cand aud noi realizari ale "zeilor injectiei" de pe la noi.

Totusi:

- nu inteleg, ti-au inlocuit injectoarele? nu prea cred

- s-au uitat la bujii? aratau bine?

- cum e bateria?

- cum erau noxele?

- ar fi trebuit sa-ti faca si o compresie

- avansul e corect reglat?

- au citit erorile din ECU?

- s-au uitat la partea de aprindere?

Ai putea sa mai faci o treaba (este ieftin, vreo 2-300k): schimba capacul de delcou - chit ca pare in regula, curat etc, totusi schimba-l.

Ce cod au bujiile tale? (daca mai ai cutia). Oricum, bujiile Bosch sunt controversate - personal urmeaza sa incerc cat de curand NGK.

Ai putea sa treci pe Virtutii sa incerci o curatare de injectoare:

- in spatele Shell - curatare chimica (nu stiu daca merge la injectie mecanica)

- dupa Shell - curatare cu ultrasunete (nu cred ca merge la injectie mecanica)

Vezi si http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...tare+injectoare

Adevarul e ca e injectia mecanica e f. dificil de diagnosticat, asa ca sfatul meu personal este sa te inarmezi cu multa rabdare si ceva fonduri pt. ca nu cred ca se va rezolva batand din palme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, electromotorul: inteleg ca invarte bine, numai ca motorul nu porneste, nu? atunci electromotorul n-are absolut nimic

Abur la grile: grilele interioare sau exterioare?

- interioare = cel mai probabil calorifer spart; BTDT, este un cosmar, trebuie demontat TOT bordul ca sa ajungi la el si e si scump

- exterioare = probabil o supurare pe la tubulatura care intra/iese din calorifer. MARE ATENTIE: daca cumva vrei sa scoti un furtun din acelea, eu am stricat caloriferul (si deci a urmat faza cu schimbatul) in momentul in care am demontat unul dintre furtune - am rupt si teava de plastic a caloriferului, care era coapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

Nu, nu mi-au inlocuit injectoarele..Mi-a zis ca ar putea sa mi le curete insa mi-ar lua banii de pomana, ptr. ca nu are nici un efect de lunga durata.Mi-a recomandat sa le schimb, sau sa bag un aditiv.

S-au uitat la bujii, aratau OK- d'abia ce le-am schimbat ( Bosch) si mi-a confirmat ca sunt bujiile exacte ptr. modelul meu.

Bateria?Nou, noutza - din primavara.

Noxele?Aici mi-a spus ca s-ar putea sa nu-mi functioneze catalizatorul, ptr. ca ii arat aceeasi valoare la esapament si aceeasi valoare inainte de teava de esapament.Mi-a zis ca nu merge corect ( s-ar putea sa nici nu existe ptr. ca teava de esapament cred ca e de audi 80 fara catalizator..asa am luat masina)

Compresie ? La motor?

Avansul nu stiu daca e corect reglat...

Erorile din ECU?Nu cred, nu au conectat nimic la priza ECU .

Nu s-au uitat la partea de aprindere...

Mi-a mai venit o ideee..Poate fi socul automat?

C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, hai sa facem o chestie: topicul e lung, informatiile sunt multe si greu de sintetizat din memorie. Te rog frumos posteaza din nou (tot aici):

- simptomele exacte

- ce ai testat / schimbat si cu ce efecte

- ce ti s-a mai recomandat

Cat priveste chestia cu aburul si cu lichidul de racire, te rog sa o postezi pe http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.ph...ichid+de+racire ca sa nu incurcam subiectele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

Audi 90 Quattro, 2300 cc, benzina, injectie mecanica,motor NG, 1989.

Sinteza

Simptome:

1.Pornire la rece greoaie, in sensul ca , la cheie, imediat dupa aprindere, scade turatia pana la 200-100/min, iar ca efect urmator -ori moare motorul inttro trepidatie muribunda, ori daca il ajut cu pedala, urca foarte greu la 1000.

2.La relanti - fluctuatii de turatie 870/1100, nu sta constant, mai mult sub 1000 cand este rece, dupa care, cand se incalzeste 1050, oricum in ambele cazuri fluctuant +-.

Am testat / schimbat & efecte :

-tur/retur benzina - OK

-bujii - Noi, OK functioneaza,

-fise -1 (din 5) fisa intrerupta,

-pompa benzina -OK functioneaza,

-Noxe - neconcludent, catalizator inexistent,

-ventil relanti - curatat cu spray degresant,

-schimbat socluri de injector + garnituri in decembrie,

-filtru aer,benzina,ulei -noi

-am pus de 2 ori aditiv curatare injectoare - efect imediat -consum redus.

-baterie noua - 2 luni

-schimbat furtun gaze Carter - second hand insa functional.

-Mi s-a recomandat ( service Vifor) sa schimb injectoarele

-Mi s-a recomandat ( service Vifor) sa schimb fisele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta viata :)

- cum porneste la cald?

- cum accelereaza dupa ce se incalzeste motorul? are putere?

- fum?

- ar fi bine sa faci o masurare a compresiei motorului - tot la Vifor sau la un alt service similar

- schimba capacul de delcou si fisele (astea-s putin mai scumpe, dar pot da probleme serioase si n-are sens sa sari peste acest pas si apoi sa te tot gandesti ca s-ar putea sa fie din cauza lor)

- NU schimba injectoarele

- incearca sa treci pe la cei cu curatarea de injectoare de pe Virtutii (ai detalii in link-ul de mai sus) si sa vezi daca se pot curata

- poti sa vorbesti peste vreo 2 zile din nou cu cei de la Vifor (dupa ce ai schimbat capacul si fisele si te-ai lamurit daca poti curata injectoarele), le spui ca ai facut si figura cu aditivul fara efect si le ceri sa-ti puna masina pe tester, sa-ti citeasca erorile si sa-ti verifice avansul (de fapt aprinderea)

- asta o sa ti se para ciudata: esti sigur ca este bine inchis busonul de la rezervorul de benzina? Daca da, vezi daca poti face rost (fara sa dai prea multi bani pe el, eventual cu imprumut) de un alt buson si incearca sa vezi cum merge cu el - just trust me on that

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

-La cald porneste OK

-Accelereaza bine la cald, are putere.

-Putin fum (alb~albastru) la acceleratie cald.

busonul de la benzina l-am schimbat ( nou ) in toamna, ptr ca aveam unul inainte care nu se inchidea total.Acum asta nou este d'ala de sare cand il strangi la maxim.Deci, cred ca nu ar fi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK - atunci te astept cu vesti dupa ce schimbi capacul de delco si fisele si te lamuresti cu curatarea injectoarelor (sau ai alte noutati)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinica2001

Parerea mea este ca sunt 2 lucruri de facut :

- de curatat injectoarele

- de verificat daca pe masina ai un injector suplimentar ( pentru soc )

Am avut un BMW care se comporta la fel ca masina ta si pana la urma era problema de la injectorul suplimentar pt. pornire la rece. ( nu stiu daca masina ta are asa ceva ... ). Trebuie verificat sistemul de pornire la rece ( soc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E f. aiurea sa ai memorie de erori pe masina (oricat de rudimentara ar fi) si sa nu o folosesti, mai ales ca modulele electronice dau erori explicite in ECU, nu ca regulatoarele de presiune slabite sau injectoarele infundate.

Stiu ca ai mai fost si la Vifor si ca ti se par bani aruncati - asa si e. Cei de la Vifor n-aveau voie sa te lase sa pleci de acolo fara sa-ti citeasca si memoria de erori.

Pana la urma poti bajbai cat vrei prin socuri automate, ISV sau alte alea, insa sunt niste pasi esentiali in diagnoza (si citirea ECU este unul dintre ele, asa cum sunt si fisele si capacul de distribuitor noi)

Ti-am trimis un PM cu detalii ref. Metrotehnica - citeste si postul meu de pe topicul cu dealeri si service-uri. Sfatul meu este sa te duci si pana la ei si sa le ceri explicit citirea erorilor si parametrilor de injectie din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

Am vorbit cu Culi si mi-a spus ca n-are sens sa o pun pe tester ptr. ca degeaba o pun...tot nu poate sa-mi spuna cu exactitate ce nu merge bine!?care sunt defectiunile.

M-a sfatuit sa schimb mai intai fisele, dupa care sa incerc sa-i scot priza de la primul injector ( de la valva de pornire la rece ) si sa vad daca tot asa porneste.Eventual sa ma asigur ca face contact si ca nu e mizerie p'acolo.

Cred ca in 2-3 zile cumpar fisele si proba cu valva de pronire la rece o fac undeva pe miercuri.

Mai revin cu detalii.

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, chestia cu fisele (si ia totusi si capacul de distribuitor) trebuie facuta. Dupa aceea mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest bucuresti1

:33: :-(

I-am schimbat ieri fisele ( noi ) i-am schimbat si capacul delco ( nou) si aceeasi problema cu pornirea la rece.

Am observat ca din cauza pornirii spasmatice la rece, toba a cam inceput sa loveasca in bara.Banuiesc ca s-a rupt colierul din cauciuc.Nici nu vreau sa ma gandesc daca bucsele de la motor sunt afectate si ele de trepidatiile de dimineata.... :?

Am mai gasit un service ( Audi-VW) prin drumul meu, insa au refuzat o constatare - masina prea veche.He,he de cand cu tehnologia, baietii nici nu se mai murdaresc pe maini. :cry: :cry:

Ce sa mai fac?Unde sa mai merg?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, tampoanele motorului sunt afectate, desigur.

De curiozitate, care e service-ul ala? BTW, ai putea sa-ti treci impresiile despre service-urile cu care ai lucrat la topicul "dealeri si service-uri", sa-i stim cu totii.

Cu problema ta: ai incercat figura cu injectorul acela suplimentar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

More: ai vorbit cu tipii care se ocupa de curatarea injectoarelor, de pe Virtutii?

Singurul service pe care-l mai stiu sa se bage in injectii mecanice (cu oarecari sanse de succes) ar fi Dan-Don. Insa eu m-as duce inapoi la Vifor sa le spun ca am facut ce-au zis si ca nu s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!